T-Mobile o nadcházejícím víkendu uskuteční druhou vlnu přechodu na nový zákaznický CRM systém. Ta s sebou přinese odstávku některých vedlejších služeb v období od pátku 21. srpna 20 hodin do pondělí 24. srpna dopoledne. Samotného volání, posílání SMS zpráv a využívání mobilních dat se odstávka netýká. V rámci odstávky však nebude možné přijímat a realizovat klientské požadavky, jako jsou aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení, a to ani přes samoobsluhu Můj T-Mobile.
V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum. Poskytovány budou pouze základní informace a zpracovávat se budou jen některé požadavky, např. blokace karty z důvodu ztráty či krádeže. V provozu bude také aktivování datových balíčků včetně roamingových. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil).
T-Mobile vyzývá své zákazníky, aby si všechny důležité změny v nastavení služeb vyřídili ještě před víkendovou odstávkou. Operátor ještě upřesňuje, jaké možnosti v době odstávky nabídne jeho přihlašovací aktivační stránka pro tuzemské i roamingové datové balíčky:
- Objednání jednodenního datového balíčku 25 MB (v případě jeho vyčerpání je možné aktivovat opakovaně).
- Pokud má zákazník týdenní nebo měsíční datový balíček, může si aktivovat pomocí turbobuttonu 50 MB.
- Objednání jednodenního roamingového datového balíčku 30 MB (v případě jeho vyčerpání je možné provést opakovaně).