V souvislosti s další vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky oznamuje T-Mobile odstávku některých služeb. Proběhne v termínu 13. až 16. listopadu 2015.
Stávající služby včetně volání, SMS, mobilního internetu a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového) budou v uvedeném období fungovat bez omezení. Mimo provoz bude samoobsluha Můj T-Mobile, hlasový automat a změny nastavení či aktivace nových služeb nepůjde ani přes SMS kódy.
V omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum, Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, Mobil.cz, RWE Mobil a PREmobil, Kaktus).
Doporučení je jednoduché – vyřiďte si své mobilní potřeby s předstihem, jinak budete muset čekat do pondělí/úterý.