T-Mobile odstaví zákaznické systémy, změny proveďte v předstihu

T-Mobile s dvoutýdenním předstihem informuje o plánované odstávce systémů. Proběhne od pátku 24. října 2014 (20:00 hodin) do pondělí 27. dopoledne a důvodem je přechod na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Běžné služby, jako je volání, SMS a data budou fungovat bez omezení, nebude však možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení. V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum, asistenti budou poskytovat pouze základní informace a zpracovávat základní požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile: GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil.

Klepněte pro větší obrázek

CRM je komplexní informační systém, spravuje veškeré klientské služby operátora, má řadu vstupů a výstupů. I když se firma na změnu jistě připravuje už dlouhou dobu a s nejvyšší možnou pečlivostí, systém je natolik spletitý, že je 100% funkčnost hned od začátku prakticky nemožná. Podobnou změnu v minulých letech absolvovali jak O2, tak Vodafone a bez problémů se to rozhodně neobešlo. Přejme si tedy, aby v případě T-Mobilu bylo komplikací co nejméně.

Diskuze (5) Další článek: Nejdražší mobil od Sony v prodeji: Xperia Z3 Dual na dvě SIM

Témata článku: , Zákaz, Zak, Mobil, System, T Mobil, Pro +, T - Mobil, Informační systém, ODS, Pře, Dvoutýdenní předstih, Zákaznické centrum, MOBI, Systém, Předstih