Jak jsem to využil a řešil já. Kamarád co pojištění "na blbost" má si sedl na mou navigaci (mám to samé pojištění taky, stojí to pár stovek za rok). Cena navigace byla v době koupení cca 3500,- stará byla několik měsíců. Budu popisovat pouze, svůj pohled z pozice poškozeného. On to nahlásil na pojišťovně a popsal jak se to stalo. Mě následně kontaktoval člověk z pojišťovny. Popsal jsem mu také celou situaci (přesně si teď nevzpomenu, jestli mi volali oni, nebo jsem to hlásil sám).
Do několika dnů za mnou přijela pojišťovačka, navigaci si prohlídnout a sepsat to. Domluvili jsme se, že jí zanesu do servisu, pokud jí opraví, pošlu na pojišťovnu fakturu a oni mi pošlou na účet peníze. Pokud v servisu řeknou, že se oprava nevyplatí, dají mi na to potvrzení, měl jsem všechno opět poslat a dojde k proplacení celé navigace. Ve finále mi poslala pojišťovna peníze jak za navigaci, tak i proplatili účtenku ze servisu, za diagnostiku a vystavení potvrzení.
Nevím už jak dlouho celá takhle akce trvala, ale bylo to v řádech několika málo týdnů a mohl jsem si objednat novou navigaci.