T-Mobile zkracuje provoz na infolince. Nepřetržitě bude řešit pouze urgentní požadavky

Názory k článku

bigt  |  09. 03. 2017 14:05

Že by se připravovali na nižší příjmy z dat a rozvazovali smlouvy s call centry, aby ušetřili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marky.mark  |  09. 03. 2017 14:26

Inu bulharské služby za norské ceny;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tonulik  |  09. 03. 2017 14:58

Už je to tady, operátoři si začnou utahovat opasky, protože půjdou dolů s cenami za data

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
FMMB  |  09. 03. 2017 15:41

Nevzpomínám si, kdy jsem naposledy volal na infolinku. To už bude pěkných pár let. Za mě je to OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Žblambomírek  |  09. 03. 2017 16:07

Vzrůstá obliba samoobslužných kanálů Dobrá anekdota Všechny nás totiž strašně baví zdlouhavé zdržování hlasového asistenta, než se dostaneme na operátora (nejen u T-Mobile). O co líp by znělo, kdyby napsali na rovinu, že je provoz infolinky drahý a proto ji omezí, aby ušetřili. Jenže z nás je potřeba pořád dělat blbce ... no nemá o nás Paegas evidentně valné mínění. když nám předhazuje tak hloupé zdůvodnění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 03. 2017 16:24

Já vytěžuji infolinku poměrně hodně. Vyplatilo se mi totiž volat vícekrát a získané informace si ověřit. Často mi každý operátor řekne něco trochu jiného. Někdy jsem musel volat i více než 3x; to když jsem měl ze Slovenska obvolávat ubytování v Řecku. Od tří operátorů jsem při dotazu na cenu volání ze Slovenska do Řecka dostal 3 různé ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bosto2  |  09. 03. 2017 17:15

Já jsem na infolinku nevolal snad deset let, nechápu proč tam někdo volá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mmamama  |  09. 03. 2017 17:37

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 03. 2017 19:46

Vzhledem k tomu, že dnes máme 21.století a vše lze vyřešit buď přes aplikaci či webové rozhraní, tak bych tu infolinku asi zrušil úplně a zavedl pouze jakousi "krizovou linku" pro extrémní případy (nesnáze v zahraničí, odcizení mobilu, apod.).
Mimochodem, jak lze vidět výše (Martin B.), tak tam už dnes pracuje kdejaká lopata, která nemá ani základní rozhled a nadělá více paseky jak užitku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 03. 2017 20:24

Výborný nápad (nemyslím to ironicky, schvaluji všemi deseti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK1MHD  |  09. 03. 2017 23:12

Souhlas, třeba to časem přispěje ke zlevnění, Autoservis taky nemívá nonstop, případně za těžkej příplatek. Známá na infolince dělala, co prý tam volá kolikrát za ho.ada.., často neoprávněný reklamace. Asi si to člověk nedokáže představit, ale když se blbost volajících koncentruje na jedno číslo zákaznické linky, musí to být mela. Časem si budem připlácet jako v zahraničí, za převody, za aktivaci, za změnu čehosi ... Stát si kolikrát za podobný věci bere ticku a více, tak uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 03. 2017 20:00

ale proč ne, pokud za to dostanu tarif kde bude stát LTE internet bez FUP do 99 Kč tak proč ne :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor