T-Mobilu v roce 2016 mírně poklesly tržby, zákazníky si ale udržel

Názory k článku

petasboras  |  08. 03. 2017 16:14

..dph sice fyzicky odvádí firma - prodejce, tedy zde t-mobile, ale jejím jediným reálným plátcem je jak známo pouze její/jeho koncový zákazník = občan / fyzická osoba finančákem paradoxně pojímaná jako neplátce dph....mimochodem zde jsou pro srovnání obchodní výsledky 2016 české jedničky a zároveň dcery jiné velkoněmecké matky = kauflandu: http://zpravy.e15.cz/byznys/obchod-a-sluzby/ka... ... ..o tom, která "povedená" cz dceruška má nemravné zisky ve stylu lichvy ergo jak moc nás bere na hůl si každý/každá kdo/která má v hlavě alespoň půlku mozku jistě udělá obrázek sám/sama....jj, to je tak, když státem nastolený oligopol pouze imituje (..a ještě navíc tak bezostyšně průhledně ❗❗❗) konkurenci.. 😬😞

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jenula33  |  08. 03. 2017 20:35

Je to sice o jiném operátorovi, ale dnes odpoledne byl na iDnes.cz rozhovor s ředitelem O2, kde se všemožně snažil okecat, že u nás není draho ale všude okolo je extrémně levně. Potom ještě udělal bubáka, že kvuli zrušení roamingu se asi bude zdražovat. V diskuzi dostal zasloužený kartáč a pro jistotu soudruzi z iDnes článek rovnou smázli. Byl to během 3 dnů druhý článek kde nás naši opi straší, že by mohlo být ještě hůř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PatrikX6  |  12. 03. 2017 14:10

T-Mobile by měl zlepšit kvalitu signálu LTE. Vodafone je zatím v tomto nejlepší, ale možná, jak kde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor