Tohle může napsat "šefredaktor"? OMFG!Práce novináře je sbírat data z různých zdrojů, ověřovat je a Tvořit z nich CELEK, KTERY PAK PUBLIKUJE. Ne pitomě papouškovat fráze a PR kecy z tiskových zpráv. Data nejsou? Co takhle si je obstarat, pane šéfredaktore?Takže, když Vám Telefónica řekne - máme 76% populace. Máte zvednout telefon, vytočit Farghaliho (606 02 02 02) a zeptat se "A kolik máte pokryto území?" on samozřejmě odpoví "Máme 76% populace", načež se mu musíte říct: "Ano, pane Farghali, ale na to jsem se neptal... V roce 2010 jste měli pokryto 5% území, takže teď je to kolik? 7%? 8%?"A buď z Farghaliho vypáčíte nějaké číslo (např. 7,5%) nebo se "zdrží komentáře", případně "vám informace zjistí a už se neozve", každopádně výsledek je vhodné uveřejnit ve všech případech.Já osobně na tom nevidím nic tak extra složitého nebo nemožného, když se chce .