Vážná bezpečnostní chyba t-zones.sk (a náznak v české verzi)

Diskuze čtenářů k článku

jajaja  |  21. 03. 2006 07:57

Jak je teda jinak možné, aby se aktivovala služba z mobilu, který má povolené jenom dvě čísla a nedá se volat ani operátorovi? Sms je to samé. Ted by mne zajímalo, jak mohlo dojít k aktivaci služby a to dokonce dvakrát hned za sebou. Samozřejmně že si zaúčtovali obě aktivace a ted inkasují peníze za jeden měsíční poplatek. To nemluvím otom, že jsem volal operátora(samozřejmně že z jiného telefonu) ihned jakmile přišly sms o aktivaci služby, ptal jsem se jak  je možné že k tomu došlo a hned jsem tu službu zrušil. ještě jsem je informoval, že pokud vlezu na svůj účet přes internet, tak to háže chybu. Nic naplat, poplatek za službu 15,- Kč platím už asi tři měsíce. jde o 15,- Kč, ale při těch počtech lidí??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  21. 03. 2006 10:48

Co konkrétního to bylo? Nemá smysl tady plakat. Doporučuji sednout k PC a napsat mailem reklamaci, ve kterém popíšete svůj problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  22. 03. 2006 07:24

dle paušálu bych typoval, že jsou to uvítací tóny? dají se aktivovat i smskou. pokud máte aktivní pevnou volbu, ta omezuje jen volání, nikoli sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Potrr  |  21. 03. 2006 07:53

A co ochrana osobních údajů, já bych to tak nenechal, to jsi T-Mobile pekne odskace
"masnou" pokutou, jelikoz doslo k zneuziti osobních údajů!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  21. 03. 2006 13:06

Prosím Tě, firmy jako T-mobile mají peníze na zaplacení pokut a s ochranou lidských údajů si nelámou hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  21. 03. 2006 07:32

Neco takoveho jsem cekal.. protoze to, ja je t-zones udelane, jak ne-funguje, ukazuje, ze to delala banda amaterskych diletantu a ne profi programatori...
F

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jm  |  21. 03. 2006 07:27

Můj mobil zařadili do podnikové sítě, a bohužel proto nevidim na t-zones ani svý faktury ani tam nemůžu nic nastavovat. Jelikož si ty faktury platim, tak mě to trošku mrzí, že to nejde nastavit, abych měl taková práva.

Možná bych měl teda to zkusit touhle cestou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor