Virtuální operátor Mikrotech: levnější díky internetu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 43

Názory k článku

21. 08. 2013 03:33

V reakci na příspěvky pana Böhma bych rád upřesnil informace o reklamacích, které uvádí. Jelikož se jednalo pravděpodobně o malou informovanost pana Böhma, kdy si nepřečetl na našich www stránkách, že nastavení CLI je s poplatkem 20 Kč za nastavení našim operátorem. V případě nastavení CLI zákazníkem v administraci virtuální ústředny, je tento úkon zdarma, návod na nastavení například zde: http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/help/index.php/Z... ... . Na základě zaúčtování tohoto poplatku, který byl dle názoru pana Böhma neoprávněný, došlo z jeho strany ke zrušení úctů do 14 dnů od objednávky sjednané mimo kamenou provozovnu / Smlouvy uzavírané na dálku. Další účet byl zrušen na základě emailu z 5.7. 2013 na žádost klienta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 08. 2013 09:06

U mikrotechu využívám voip už skoro 6 let a jsem spokojený, jen mě rozhodilo proběhnout důchodce v rodině a přenastavit ip ústředny. Předtím jsme měli 802 a tam mi vadilo milion nutných nastavení. Sipdroid s účtem jede v pohodě i na grps s nějakým tím škytáním.
Od virtuála bych tedy hlavně čekal více než výhodné volání ve vlastní síti, jak su zvyklý z voipu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2013 19:40

Nějak to nechápu. Virtuálních operátorů je nějakých 12. Ceny se točí kolem 2-2,5Kč/min. U některých ve vlastní síti (která čítá v optimisticky několik jednotek tisíc čísel) je to levnější. A mateřská síť je jako cizí. SMS za 1,5Kč. Data všichni zhruba nastejno až na MOBIL.CZ který má DATA "zdarma" (za dobití). Roaming je u všech příšerný. A data v zahraničí nemožná.O to nám šlo, když jsme volali po virtuálech?
Čekal to někdo?
Řekl bych že T-M, VDF, O2 to pěkně narežírovali, aby neměli "diktované" ceny od ČTU. Další důkaz kartelu.Vyzná se v tom chaosu každý? Většina lidí stále volá za 6Kč na předplacence, protože nechce ozkusit něco levnějšího nebo o tom vůbec neví. Pár oveček přejde k virtuálovi a hlavnímu operátorovi se očistí fakturační systém o ty co utrácí pár korun měsíčně. Bohužel. Marně vyhlížím toho "svého" virtuála. Rád bych provolal tak 80min s účtováním 1+1 a cca 400MB dat. Rád bych i nějaká levná rozumná předplacená data i v zahraničí (stačí EU). Vodafone Passport data na den či Vodafone Passport data na stálo je pro mne šikovný - svůj FUP si čerpám v rámci EU za vcelku mrzký peníz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 08. 2013 19:26

Hmm, roste to jak houby po dešti.. nebo jak slevové portály nedávno a teď už zase jejich počet klesá Holt vždy něco přijde do módy a všichni se na tom chtějí přiživit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2013 16:33

Firmu Mikrotech ani v nejmenším nedoporučuji. Několik let zřídka jejich služby použiji a nesetkám se prakticky s ničím jiným než s problémy. Reagují mi zpravidla na cca každý třetí email, polovičatě a ještě tak až po dvou dnech. Když zavolám, zvedá to povětšinou pomalu mluvící důchodce, který kromě toho, že mou řeč zrovna 2x nevnímá, ani z 50% nesplní požadavek, jaký zadám. Nedávno jsem se pokoušel založit nové účty přítelkyni a její rodině, což skončilo katastrofou (opakovanými reklamacemi a nakonec vrácenými penězi). Administrace mi připadá jako z 90 let a funguje relativně dobře snad jen v Internet Exploderu. Pokud chtějí podobným stylem rozjet virtuálního operátora, tak to dávám bolševikovi rok, maximálně dva. Cena v tomto případě obzvlášť není všechno, však se přesvědčete sami. Tolik k mému osobnímu názoru a letitým zkušenostem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 08. 2013 16:05

Jestli v něm budou fungovat lidi (zaměstnanci) stejně, jako fungují teď s VOIP, tak žádné zákazníky mít nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 08. 2013 15:05

Kolik myslíte, že takový nově založený virtuál potřebuje klientů, aby přežil alespoň jednu zimu? Já jen, že rostou jako houby po dešti a mám za to, že se spoustou z nich to dopadne jako se slevovými portály. Nastane BOOM (právě probíhá), pak vystřízlivění, krach mnoha a na trhu se ustálí jen pár vyvolených. Jde mi jen o to, že už je těch virtuálů minimálně 15 a počet zákazníků, kteří by chtěli nějakého podivného virtuála, je omezený. Co se stane, když přejdu k nějakému takovému hašašírovi a on během roku zjistí, že má s tím víc starostí než užitku a svý podnikání zabalí? Předpokládám, že zas budu přenášet číslo k dalšímu. A teoreticky to u virtuálů můžu dělat rok co rok, kór když budu mít šťastnou ruku (šťastná ruka = vyberu toho nejlevnějšího = nevydělává moc = riziko, že padne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor