Virtuálové pod O2 omezují práva spotřebitelů, konstatoval ČTÚ

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

25. 11. 2014 09:54

Tohle je zrovna věc co mě vůbec netrápí. Podporu Tesco Mobile jsem potřeboval 2x, pokaždé vyřešeno naprosto bez problémů pomocí webového formuláře. linka je zpoplatněná standardním tarifem, žádným speciálním barevným. Netuším proč by to nemohli udělat. Když chci reklamovat něco v krámě, taky mi neproplatí benzín. Myslím že by měl ČTU řešit závažnější problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2014 17:21

No já mám virtuála v T-Mobile síti a bezplatné číslo taky nemá, ale jak píšete výše má webový formulář. Navíc samotný T-Mobile sice má bezplatnou linku, ale pokud nechcete strávit celý večer procházením jejich telefonického menu raději na začátku zaplatíte 20Kč za spojení s operátorem jak vám hned chytře nabízejí, protože najít tuhle položku v jejich menu skoro nejde. Přišlo mi že je pokaždé jinde a občas tam není ani vůbec.Dostat např. z T-mobile portační kód bezplatně je neskutečná pakárna, u mého virtuála je to pár kliknutí na jejich stránkách. Stejně tak s reklamacemi. ČTÚ by se mělo přesunout do současnosti...Mimochodem pokud řešíte reklamaci po telefonu, jaký máte doklad že jste podali nějakou stížnost? Operátor si vás nahrává, ale vy jeho počítám ne. Pokud to řešíte přes web máte v ruce alespoň ten email jako důkaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 11. 2014 14:58

Na Tesco mobile jsem podával reklamace prostrednictvím webového kontaktního formuláře. Buď to bylo do několika hodin vyřešeno nebo mi volali zpět.
Webový formulář upřednosťnuji před voláním. Je to lepší než trávit 20 minut na infolince standardniho operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2014 14:30

Vskutku, kdo by se hádal kvůli 10 Kč na faktuře, když ho hovor bude stát 2x tolik... Nicméně to se přeci vědělo hned od začátku, ne? Virtuálové stahují náklady na minimum a call centra opravdu nejsou nejlevnější, kdo chce plnou podporu, může zpátky k O2, když se mu nelíbí přístup virtuálů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor