No já mám virtuála v T-Mobile síti a bezplatné číslo taky nemá, ale jak píšete výše má webový formulář. Navíc samotný T-Mobile sice má bezplatnou linku, ale pokud nechcete strávit celý večer procházením jejich telefonického menu raději na začátku zaplatíte 20Kč za spojení s operátorem jak vám hned chytře nabízejí, protože najít tuhle položku v jejich menu skoro nejde. Přišlo mi že je pokaždé jinde a občas tam není ani vůbec.Dostat např. z T-mobile portační kód bezplatně je neskutečná pakárna, u mého virtuála je to pár kliknutí na jejich stránkách. Stejně tak s reklamacemi. ČTÚ by se mělo přesunout do současnosti...Mimochodem pokud řešíte reklamaci po telefonu, jaký máte doklad že jste podali nějakou stížnost? Operátor si vás nahrává, ale vy jeho počítám ne. Pokud to řešíte přes web máte v ruce alespoň ten email jako důkaz.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2014 17:23