Bohužel zde musím přiznat, že Vodafone udělal z této relativně dobře zamýšlené akce pro opravdu věrné zákazníky celkem pěknou "habaďůru". A proč? Protože podle toho co čtu na fórech, tak už jsem druhý, komu špatně uvádějí začátek využívání jejich služeb. Došlo prokazatelně v jejich systémech k chybnému převodu datumu prvopočátku smluvního závazku postupem času mezi Českým Mobilem / Oskarem / Vodafonem. Proto mi taky žádný dopis od nich nepřišel a já jsem si přitom byl 100% jistý, že jsem stál frontu na SIMku na tarif Jednička (T1) hned jak je začal Český Mobil oficiálně prodávat. Naštěstí můj domácí archiv obsahoval A4-kovou obálku s 1.fakturou od Českého Mobilu a tam je prokazatelně uvedeno, že jsem začal využívat jejich služby dne 12.1.2000 a přitom na webu "Můj Vodafone" je CHYBNĚ uvedeno až od 2.5.2000 (protože tam uvádějí k dnešnímu dni 13.7.2015 délku využívání účtu 15 let, 2 měsíce a 11 dnů). Takže opravdu buďte hodně ostražití, protože pro ty, kdo si tehdá neschovali první fakturu, tak už teď těžko něco dokážete, protože faktury z Českého Mobilu jsou již jistě skartované a na VF Vám budou tvrdošíjně tvrdit, že mají délku využívání účtu správně - NEMAJÍ. Dnes jsem byl ve VF prodejně a řekli mi, že pokud mi nepřišel dopis, že mám smůlu, že bez zadání toho kódu z dopisu mi tablet vydat nemůže, že mu to systém neumožní. Ale uznal, že dle předložených "historických" faktur na to nárok prokazatelně mám, tak si ty faktury mobilem naskenoval a poslal je na jejich reklamační oddělení a že prý následně po prověření mi ten dopis s kódem pošlou, no tak uvidíme...
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 07. 2015 22:13