Vodafone provede o víkendu 21. – 23. března pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 18:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, Mobilní, SMS, Hlasové Samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone.
Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Operátor doporučuje provést změny v nastavení a aktivaci služeb do pátečního poledne. Nejnutnější služby související s bezpečností a dobíjením budou v provozu i během odstávky:
- Blokace SIM karet: Kontaktujte Linku péče o zákazníky 800 77 00 77.
- Dobíjení: Funkční bude dobíjení prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví.
- eShop: eShop Vodafonu bude i během víkendu objednávky bez problémů přijímat, ale zpracovány a rozeslány budou až po skončení aktualizace.
- Vodafone park: Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.