Vodafone rozjíždí novou reklamní kampaň

Novou reklamní kampaní, kterou Vodafone startuje v těchto dnech, je cílena na střední a větší firmy. V tomto segmentu operátor nedávno posílil svou pozici akvizicí společnosti BroadNet. Současná kampaň propaguje službu Vodafone OneNet, která je vlajkovou lodí v nabídce Vodafonu pro firmy a nabízí v jednom balíčku pevné linky, mobily, mobilní a pevný internet a internetovou telefonii.

Ke kampani byla zprovozněna webová stránka www.vodafoneonenet.cz, jejíž hlavní částí jsou příběhy dvou podnikatelů, které prostřednictvím popisu svých potřeb přibližují základní benefity komplexního řešení Vodafone OneNet. Smyšlené příběhy popisují dva rozdílné lidské přístupy k životu, resp. podnikání. Podle tzv. „teorie pravého a levého mozku“ se zde střetávají emoce a racionalita. Kampaň má naznačit, že i když je jeden z podnikatelů více kreativní bohém a druhý racionálně uvažující pragmatik, pro oba je při jejich práci důležité mít jednoduché a spolehlivé komunikační řešení.

Stránky vytvořila internetová agentura Advertures, videa jsou z dílny agentury DDB. Reklamní kampaň Vodafonu cílená na větší a střední firmy poběží v médiích do konce října.

Diskuze (10) Další článek: Samsung M7500 Armani: pro značkový noční život

Témata článku: , , , Vodafone One, Nov, Vodafone Start, Reklamní kampaň, Voda,