Tohle přesně už tu bylo, když sem před 12 lety měl přijít, tehdy ještě, Oskar Taky se vykládalo, jak ceny na trhu půjdou až o 40% dolu.Ale chtěl bych vidět Vás, jak, jako nový operátor, musíte utratit vydražené miliony za licenci, pak miliardy za výstavbu sítě nebo milionové částky za pronájmy existující infrastruktury jiného operátora, zaměstnat lidi nejen na pobočkách a platit jejich platy a odvody, daně atd. A to jste ještě ani nezačal prodávat služby, aby se Vám to začlo aspoň trochu vracet a teprve za několik měsíců nebo i roků jste teprve začal vydělávat nebo aspoň nebýt v minusu. Oskar, když začínal, byl taky dlouho v červených číslech, ale to si už nikdo nepamatuje.Ano, dá se na to koukat tím, že udělám fajn ceny, přetáhnu houfně a rychle lidi z nasyceného trhu k sobě a začnu rychle plnit kasu, aby se mi to začlo vracet a rychle splatím úvěry, licence, začnu vydělávat a všichni budou spokojení.Ale spíš se na to podíváte takto: Když jde prodávat za ceny, které jsou na trhu a lidi to kupují, proč bych nemohl vydělávat to samé taky? Proč bych si měl dobrovolně snižovat marže? Udělám akci na 2 měsíce s omezenou platností nabídky a platností dané akce na rok. Třeba prvních 100 tisíc aktivací bude mít paušál zdarma a volání za korunu. SMS zdarma všude, když jsou stejně na ústupu a giga internetu za 50 korun. Nabídka bude platná 14 dní a do podmínek dáte, že tarif platí neomezeně, ale v podmínkách taky budete mít, že je můžete kdykoli běz předešlého upozornění libovolně měnit a změna bude týden dopředu oznámena SMSkou a vyhlášena na webu. A budete mít na bilboardech" "Kupujte rychle, nebudou.... nebudou!"Lidi se chytí, nakoupí, skuteně 14 dní budete mít i fronty. Přijdou zvědavci, čumilové, ti co musejí být u všeho první, ti, co musejí mít všecko první, ti kteří si řeknou konečně změna k lepsímu, fantastická nabídka, neopakovatelná, to mi nikdo nedá, paráda, jdu do toho. Pokrytí bude na začátku mizerné, to nevadí, ale za korunu nevolám s nikým. Nalákají, za nějkou odměnu, kterou jim dáte, když přivedou další, tak nalákají ještě rodiny a známé. Až budete mít milion lidí, změníte tiše ceník a podmínky, na ceny a podmínky obvyklé na trhu. Velká trojka sice mezi tím bude mít taky akce, aby Vám ten nábor znepříjemnila, ale protože taky nebudou chtít vyvolat chaos a paniku na trhu a naráz přijít o zisky, tak budou vyčkávat. Pak utáhnete šrouby, Velká trojka taky vrátí vše zpět, humbuk skončil, lidi remcají, ale neodcházejí. Někteří ano na truc, ale vštšina ne, protože mají kamarády ve stejné síti a tam se přece jen volá kapku levněji, ne o moc, ale přece jen. A je to doma.Hladina se uklidní a pokračujem dál po stejné vlně. Jen tak off topic na skok: Když sem přišla mBanka, taky lidi houfně neodcházeli od svých bank, kde se platí poplatky. Když mBanka nalákala, za hrnky a myši k počítači, hromady lidí, zjisitla, že ostatní vydělávají na kde čem a ona ne a ty miliardy z těch sta tisíců lidí, co má, prostě měsíčně nedostává, tak si řekla: "Proč bysme taky nemohli vydělávat to co jiní? Lidi už máme, ti jen tak neodejdou. Banka bude potřeba pořád, protože výplaty už taky nedá nikdo nikomu do ruky dneska. Lidi remcaji, odcházejí z trucu, ale výrazne líp na tom nejsou nikde jinde a jede se dál.Nevím, kdo jak přišel zrovna ke 40%, takové zvláštní číslo. lidi by si přáli slevnění o polovinu nejmíň, ale říkají si, že to už by bylo moc, tak si řeknnou 40%, potože to se k jejich snu aspoň už skoro blíží a je to požád dost daleko od toho, co by chtěli, aby to neznělo moc troufale.