Vodafone dnes na svých webových stránkách spustil nový online systém péče pro zákazníky. Ti zde naleznou informace, rady a odpovědi na otázky týkající se produktů a služeb Vodafonu. Nejčastěji tázaná témata jsou řazena do kategorií podle štítků (tagů), nechybí ani žebříček často kladených dotazů. Online Centrum péče doplní stávající paletu nástrojů péče o zákazníky Vodafonu, jako je například Hlasová, Mobilní či Internetová samoobsluha.
Nové Centrum péče je založeno na algoritmu, který dokáže rozpoznat nejčastěji vyhledávané otázky a nabídne je uživateli jako první. Otázky a odpovědi vzešly z kombinované analýzy několika současných webových sekcí péče o zákazníky i zákaznických linek. “Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu,” prozradil Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu
Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na těchto stránkách. Otázky z Centra péče jsou vždy přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu Vodafonu a systém proto uživateli vždy nabídne relevantní sadu informací, která se týká služby, či produktu, o který má zájem. Centrum péče sjednocuje více než 600 otázek a odpovědí, jejich okruh se má neustále rozrůstat.