Vodafone zpomalil odliv zákazníků, vloni přišel o 39 tisíc

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

28. 03. 2015 13:08

naší firmě jako jediný nabídl 50h za minutu s 1+1s tarifikací. Neomezené tarify jsou na prd, když neprovoláte několik hodin měsíčně. Přechodem jsem ušetřili desítky tisíc. T-Mobile nechápal a trval na koruně za minutu s paušálem 39kč. Odchod byl proto jasná volba. Problém ze signálem nemáme žádny a online správa je oproti ostatním operátorům o generaci napřed. Vy-klikám naprosto vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2015 10:17

Vodafone zpomalil pokles zákazníků, když za loňský rok přišel celkem o 39 tisíc klientů. O rok dříve od operátora odešlo 100 tisíc lidí....................Bude platit stále zákon, že " VYSRANÝ DVAKRÁT TRATÍ "....Tak čemu se diví ? 3.50kč./min. ? ...Hold to tam nemají lehké ! .................http://3ton.eu/cz/.........https://www.o... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 03. 2015 09:03

Já hlásím 2 čísla... Vodafone při převodu zásadně natahuje datum do dalšího kalendářního měsíce. Navíc PERLIČKA:
5.2. jsem uskutečnil převod 2 SIM na +4U mobile. Nedávno mi Vodafon poslal faktutru na doplatek za období 10. 2. - 9.3.
Původně jsem to chtěl hodit do koše a nezabývat tím, ale pro pořádek jsem vytrpěl čekání 20 min na infilajně. Tam jsem vznesl námitku, kterou řešilo tech. odd. asi 2 týdny. Pak mi zavolal operátor s call centra a začal jejich blablablákoviny, abych mu sdělil třetí a poslední znak hesla. Povídám nejsem váš klient, nemám heslo, nemám čas, zkraťte šaškárny, Jak jste to vyřešili???
!Kolegové zjistily, že datum převodu bylo až 11.2. a tak musíte doplatit ještě jedno celé zůčtovací období (přitom jsem od 5.2. v síti virtuála...). Tak jsem mu řekl, ať si udělají v tom bordelu pořádek a zavěsil. Neskutečně mě vytočil.
VODAFONE NIKDY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 03. 2015 06:43

Záleží kolik zákazníků přešlo (bylo ukecáno) s nepotřebnou simkartou na paušál Na míru za 0 Kč měsíčně ... tenhle paušál už je asi jen pro udržení statistik zákazníků ... nástrojů. jak si upravit statistiky jsou mraky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2015 23:01

To já jsem také u vodafone spokojen. Poté co mi zrušili ( pardon změnili ) odepiš, využívám již 3. retenční nabídku 60 min zdarma do sítě vodafone. Takže každý měsíc ušetřím 12 Kč.
Navíc volání do ostatní sítí jen za 3,50. Neberte to za ty peníze.
Časem ale půjdou jejich čísla stejně zrušit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2015 14:52

Tak já jsem u Vodafone spokojen. Za 49 Kč měsíčně mám 400 minut v síti a do Oskarty + 150 MB internetu na 2 roky bez závazku. Opakuji ještě jednou , že to vše je za 49 Kč měsíčně dohromady. To předpokládám bych u O2 nebo toho druhého operátora nedostal že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2015 12:52

Že by zdraženi tarifu Odepiš ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2015 11:57

Po dnešních 500mb na hlavu v novém tarifu přijde ještě o 4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2015 11:33

Naši operátoři jsou jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet - to jak v nabídkách pro nejmenší domácí uživatele, tak v nabídkách pro velké korporace - všechno se to liší maximálně desetikorunami.Měl jsem všechny operátory a u všech to stojí za prd, nefunguje jak má, aktivují služby, které si nikdo nevyžádal atd.V současné době používám T-Mobile, protože jeho systémy mají snadný export dat do excelu a můžu si tak snadno pohlídat provolaný provoz, úhrady faktur nebo třeba několik set faktur poslat najednou účetní, pokud si je žádá...Ovšem ani v tomto není TM stoprocentní, protože mi zase čísla rozhodil do mnoha fakturačních skupin a jenom než provedu úhradu faktur za měsíc, tak to trvá 30 minut (!!!).Vodafone nenabízí pro faktury žádnou automatizaci a všechno prý chodí e-mailem s tím, že zpracování a přehledy si prostě firma musí dělat růčo.O2 prý cosi má, viděl jsem to z rychlíku, ale připadalo mi, že to funguje dosti šíleně!Každopádně v dnešní době si může člověk, zvlášť domácí uživatel, vybrat operátora jenom čistě podle toho jaká barva se mu víc líbí. Jinak jsou na tom téměř stejně s pokrytím, s počtem prodejen (většinou je mají pár metrů od sebe) i se vším ostatním!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor