Voocall končí s neomezenými tarify, vinu hází na laxní ČTÚ

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

04. 08. 2014 11:54

voocall je jen dalsi podvodna spolecnost. Jejich podminky jsou nemravni a castecne protizakonne. Objednal jsem si u nich neomezeny tarif a po 17 dnech jeho vyuzivani mi napsali ze za 3 dny ho rusi a ze me prevedou na jiny pro me nezajimavy tarif. Prejit k jinemu operatorovi za. 3 dny je nemozne, takze jsem z nechuti u nich prezil jeste dalsich 14 dni nez jsem presel jinam. Za 34 dni mi nauctovali dva plny pausaly + 300kc za prenos. Takze kdyz prepocitam kolik me u nich stal jeden den a vynasobim to 60 dny co mi uctuji, zaplatim jim skoro 1200kc/mesic. Povazuji to za nemravni podvod a podle me by jim melo byt zakazano v tomhle oboru dale podnikat + odskodneni jejich zalazniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 07. 2014 13:39

Já bych spíš řekl, že celá "tarifová revoluce" byl pouze jasně promyšlený tah naší trojky a ČTU to totálně nezvládlo. Jsem zákazníkem Vodafonu (Ona ta situace je naprosto stejná i T-mobile a O2). Vodafone má v základu tři tarify + k tomu nějaký dva do zahraničí, mě osobně nevyhovuje ani jeden první za 250 kč neomezené volání do vodafonu a 20 mb internet. 20 mb internetu je žalostně málo a volání do vodafonu bych sice využil, ale nevolám jen do vodafonu. Druhý tarif tady už je to o něco lepší, ale pořád mi tu chybí nějaké volné smsky a abych za 500 kč dostal 250 mb intenetu, no to je fakt dost málo. A třetí tarif je pro mě nevýhodný, protože tolik prostě za měsíc neprovolám a ani neprosurfuju. Takže ve finále jako zakazník na tom opět prodělávám, protože ani jeden tarif mi nevyhovuje a platím za služby které ani nevyužiju a ty které bych chtěl nedostanu. Já jako zakazník si chci nadiktovat to chci to chci a to nechci, samozřejmě za to zaplatím, ale ne že mi někdo bude určovat co v tom tarifu budu mít a nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2014 23:43

Nepříjemný a arogantní chování ,bohužel jsem se taky nechal nalákat na neomezený tarif a ted při odchodu k jinemu operatorovi mi uctuji 300kč .Samozřejmě že to mají v ceníku ale podle podmínek čtú by to správně účtovat neměli ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2014 16:37

To je pořád takovej tarif, jinej tarif, makovej tarif... Úplně nejlepší je všechny "tarify" zrušit a VŠEM ZÁKAZNÍKŮM NECHAT JEDEN!Minuta bude stát X, SMS bude stát X, 1 kb dat bude stát X, hovory do zahraničí X, provoz v roamingu X.A prostě od určité výše vyčerpaných jednotek (minut, SMS, dat) se už další účtovat nebudou.Všichni by tak mohli mít JEDEN tarif, účtování by bylo jasné a pokud by člověk třeba jenom volal a vůbec neposílal SMS a nepoužíval data, tak by si zaplatil jenom za volání.
Naopak, když by někdo využíval jenom data, byla by mu naúčtována jenom data...Protože všechny tarify, balíčky atd. slouží jenom k okrádání zákazníků! Opravdu bych chtěl vidět zákazníka, který i u těch neomezených tarifů každý měsíc potřebuje neomezené volání, neomezené SMS a 1,5 GB dat.Operátor má sice pravdu, že to za 750 Kč vychází "výhodně", ovšem druhá věc je, že jenom za předpokladu, že všechno z toho využijete a potřebujete.Asi jako kdyby v potravinách prodávali "výhodné" balení 30 ks rohlíků, 2 ks chleba, 500 g šunky, 20 ks piva, 3 balení tampónů a krabici zmrzliny dohromady za 500 Kč. Ale nic z toho samostatně.
Takže ano, pokud někdo potřebuje speciálně tuhle kombinaci, tak se mu to vyplatí...Ale pro zbylých 99,999% lidí to znamená, že když si chtějí dát svačinu, tak za ni zaplatí 500 Kč, protože samotný rohlík si nekoupí a zbytek nepotřebují .Něco podobného jsou "tarify" a "balíčky" u operátorů :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 07. 2014 13:58

Voocall řídí banda hlupáků, kteří si pořád stěžují na ostatní, jen nevidí chybu u sebe. Stačí si projít jejich twitter.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2014 12:59

Jednou probíhala na ulici televizní anketa na téma virtuální operátoři. Někteří jsou pro, čím více tím lépe a někteří jsou proti. Výběr tady je, ale nabídka je nepřehledná.
Neomezený tarif nechce každý. Navíc pro někoho je lepší mít tarif za 249,- Kč v tom volné minuty i SMS do všech sítí a třeba data. V nabídce operátorů tato možnost chybí. Ono by snad bylo lepší ten trh smrsknout. Vzpomínáte jak v roce 2013 vnikal jeden nováček za druhým a teď dlouho nic. Třeba tarif pro skupinu by nebyl špatný, ale s těží ho dostaneme pod 100 Kč i když od 7.7. má údajně Vodafone něco přichystat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 07. 2014 12:26

Pan Urbánek by si měl zamést před svým prahem... Voocall a jeho přístup k zákazníkovi je něco neuvěřitelného! Nejlepší by bylo, kdyby to Ti amatéři z Voocall zavřeli celé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2014 11:47

Já to říkám od počátku. Dokud nedostanou virtuálové od opa podobnou velkoobchodní nabídku, jakou op nabízí velkým firemním zákazníkům, tak se ceny směrem dolů nehnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2014 11:46

Voocall vubec v ceniku neustale neco meni a je mi celkem jedno, jestli je v tom nevinne , ale odchazim jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2014 11:45

Ale ceny uz znali pri vytvareni takovych tarifu, takze hlavni problem je ve voocalu navic takovy zpusob jednani ze zakaznikem je taky otresny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor