Zákazníci O2 si připlatí za volání na barevné linky. I ti s Free CZ

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

17. 11. 2014 13:27

Osobně od o2 cz již nic nechci ,jsem rád ,že nemám žádnou smlouvu bylo to peklo za dva roky asi 15 oprávněných reklamací ,nikdy jsem nedostal kompenzaci ,to třeba t-mobile jsem jednou dobíjel kredit a nedošel zavolal jsem na infolinku kredit mi byl připsán plus kompenzace 200 to je jiné jednání ,raději mám ,ale předplacené karty ,protože pokud operátor šidí nebo klame neinformuje o změnách apod. lze s ním rychle skončit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 11. 2014 13:30

Na bílé a modré linky se dají sehnat aliasy:http://www.telefonujeme.cz/about7422.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 11. 2014 13:50

Co to je zas za bezhlavý hate článek? Autor je zcela odtržen od reality ekonomického světa?
To je snad logický, že volání na barevné linky (volání na linky, kterými se voláním platí), které mají speciální ceny a minutové sazby, že jsou zpoplatněny a nejsou zahrnuty do volání zdarma. Stejně jako PR SMS a DMS nejsou zdarma, v rámci zdarma SMS balíčků. Stejně jako volání na erotické linky je zpoplatněno.Já teda nevím, ale mne by naopak překvapilo, kdyby mi operátor volání na takovou linku neúčtoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls
13. 11. 2014 11:42

Nevystupoval tam nedávno nějaký jejich nový šašek s tím, že se omlouval a sliboval, že už se budou chovat slušně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 11. 2014 11:35

Zrovna nedávno jsem o tom psal z druhé strany http://static.cz/rozhodli-jste-tak-to-zmente/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2014 11:08

Já sem tak rád že jsem od těch zlodějských ODSsáků odešel už dávno k viruálům. Nejlepší volba vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2014 10:19

Tohle jsou ty slíbené "lepší zítřky" nebo ještě příjde něco dalšího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 11. 2014 10:02

Takže už nemohu odstoupit od smlouvy? Byl jsem u O2 právě proto, že se to účtovalo jako sazba do pevné sítě... Ale vždyť oni nedali vědět o změně podmínek (ceníku) přece... Tak jak to je prosím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2014 09:09

Zásadně na ty čísla nevolám. Buď mám jako zákazník k dispozici běžné číslo a nebo nejsem zákazníkem té firmy, která tyto čísla používá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2014 08:22

To nemá opravdu chybu. Nedávno se ten nový šašek málem omluvil že né vždy se Španale chovali korektně a co tam je on tak se jen zhoršuje. Hanba a rychle od nich pryč!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2014 08:10

bohužel to platí i u pevných linek což mi přijde absurdní ještě více než u mobilů... název balíčku je volej KAMKOLIV CZ TAK TO TAKÉ NENÍ KAMKOLIV !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2014 06:54

Je to klasický způsob, jak si společnosti typu Česká pojišťovna nechávají platit za svoje callcentra. Pak se šábnou s operátorem napůl. Je načase říct ne operátorům, ale majitelům barevných linek, co si o nich myslíme ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2014 05:42

Spousta institucí používající barevné linky má i tzv. číslo pro volání ze zahraničí. Je to klasická pevná linka s předvolbou dle místa, kde se nachází, která je poté přesměrována na stejný automat, jako na barevné lince. Jen s tím rozdílem, že jako volání na pevnou se aplikuje volné volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 11. 2014 04:43

To je přístup k zákazníkům, ani se obtěžují ty své zdroje příjmu informovat a takové velké změně. Ať jdou do háje všichni takoví operátoři, tohle by jim v jiném státě neprošlo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 11. 2014 00:11

Kdy došlo k takovéto změně k horšímu? Nemá operátor dle zákona o el. komunikacích povinnost zákazníky informovat min. měsíc předem a umožnit jim odstoupení od smlouvy na dobu určitou bez sankce? Co na takový postup ČTÚ??Už jednou se o2 o něco podobného pokoušelo, bylo to někdy v únoru/březnu tohoto roku. Nakonec ale od plánu ustoupili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor