Zákazník vytvořil vlastního bota. Operátorovi posílá stížnosti na pomalý internet

Zákazník vytvořil vlastního bota. Operátorovi posílá stížnosti na pomalý internet

Američan vystupující pod přezdívkou AlekseyP byl nespokojený se stabilitou svého internetového připojení, a tak vytvořil automatického bota, který si poskytovateli sám stěžuje. Pokud rychlost jeho domácího internetu klesne pod jednu třetinu slibované hodnoty, pošle společnosti Comcast stížnost v podobě tweetu. Jak upozornil The Next Web, proces je díky minipočítač Raspberry Pi zcela automatizovaný.

Volně dostupný kód, zveřejněn na webu Reddit, provádí v hodinových intervalech několik testů rychlosti připojení. V případě, že je výsledek nižší než 50 Mbit/s při stahování nebo 3,3 Mbit/s při uploadu, odešle na Twitter následující zprávu:

Od konce října 2015 již na účet A_Comcast_User takto přibylo 10 tweetů se stížností na pomalý internet. Aleksey uvedl, že Comcast dosud reagoval na každou z nich několik hodin poté, co se rychlost vrátila na deklarované hodnoty 150/10 Mb/s. 

Na žádost Comcastu o uvedení jména, adresy nebo i čísla účtu Aleksey nereaguje. Podle jeho slov nechce, aby ho Comcast upřednostnil před jinými zákazníky: „Všichni zákazníci si zaslouží rychlosti, za kterou platí.“

Jak máte rychlý internet vy? Změřit si to můžete na Živě.cz!

Článek patří do rubrik: Operátoři, Facebook a Twitter, Kuriozita

12 komentářů

Diskuze

  • tomsi81 , 14. 2. 2016 10:40:49
    Pokud v době měření zatěžuje připojení, nemůže naměřit očekávané hodnoty....
  • Jan-X-Stihomam , 9. 2. 2016 19:13:05
    U nás by to bylo mnohem jednodušší. Žádné měření by se nemuselo dělat. Jen...
  • potkan2000 , 8. 2. 2016 21:21:30
    Hlavně by neměl nic stahovat tzn. každou hodinu by si měl vytáhnout kabel...

Určitě si přečtěte