řeknu Vám to: definujme si nejdřív takové mobilní skupiny.
každý z těchto skupin "machruje" jiným způsobem. Popíšu je u jedn. skupin
Žáci (10-15 let)
u žáků se to projeví takto: např.: koupí si nový mobil Siemens ME45 a mají nej. mobil ze třídy. Bohužel si toho nikdo nevšímá a říkají mu, že to má stejné funkce jako Alcatel. Potom se naštve a zajde si na MM pro nejako novinky. Vsimne si serv. menu. Aktivuje si ho, a další den ve škole se s ním předvádí aby byl za největšího borce.
Studenti (15-19 let)
studenti už tohle mají více promyšlené. začátek situace stejný jako u žáků, ale jich těch mobilů si ostatní většinou všimnou, potom si do toho všeho ještě aktivuje menu a někde postraně nadhodí kamarádům, že si může zjistit tohle a tohle (i když nemá ani ponětí o tom, co to vlastně znamená) a potom to prohodí s jinou skupinou, a pak už to začnou dělat všichni
Pracovníci (19-xx let)
u pracovníků je to prakticky stejné jako u studentů, jen to dělají více nenápadně.