Blízká budoucnost Androidu: více reklam přes celý displej Filip Kůžel 1. října 2014 Dalšíčlánek LTE Direct umožní komunikaci bez mobilních vysílačů na stovky metrů SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT 6 FOTOGRAFIÍzobrazit galerii Naučili jste se přehlížet reklamní bannery v mobilu? Google se postará, abyste to už neměli tak jednoduché… Reklamní systém Google AdWords totiž představil čtyři nové formáty pro mobilní zařízení a tři z nich jsou „fullscreen“. Takové reklamy se budou zobrazovat ve „zlomových okamžicích“, tedy v momentech, kdy to v rámci aplikace nenaruší její funkci. Typickým příkladem je závodní hra, kde si vyberete vůz pro příští závod, a při načítání tratě se zobrazí reklama. Nebo mezi jednotlivými levely Angry Birds… Nové formáty mohou obsahovat video, někdy se přes celou obrazovku zobrazí až po akci uživatele – rozkliknutí znatelně menšího banneru. Jen tak mimochodem, tento krok Googlu nepřišel jako blesk z čistého nebe, podobný nedávno oznámila také společnost Apple pro svůj reklamní systém iAds. Zdroj: Google Inside AdWords via Engadget Diskuze (38) › Další článek: LTE Direct umožní komunikaci bez mobilních vysílačů na stovky metrů Témata článku: Android, Závodní hra, Blízká budoucnost, Displej, #Android, Celý displej, Vice, ? Displej, Pře, Čisté nebe, Budoucnost, Reklamní systém, Telefony s Androidem na Heureka.cz