Český Vodafone nastartoval mobilní reklamu pro dalších 18 zemí

Skupina Vodafone ohlásila, že se jí podařilo rozšířit mobilní reklamní služby během 18 měsíců do 18 zemí. Mobilní reklamu přitom Vodafone začal testovat v České republice a český trh i nyní patří mezi ty, kde se mobilní reklamě daří nejlépe.

Skupina Vodafone v minulém roce realizovala přes 2000 mobilních reklamních kampaní pro stovky světových značek po celém světě. Tyto značky slavíúspěch s mobilními bannerovými kampaněmi, ale zároveň se snaží využívat i nové mobilní reklamní formáty jako je třeba sponzorovaný obsah, sponzorované notifikace, nebo reklama v textových a MMS zprávách.

„V současném ekonomickém klimatu se značky mnohem více soustředí na své rozpočty a na to, jak je utrácejí. Mobilní reklama nabízí kombinaci skvělé odezvy a zároveň příležitosti, jak se mohou inzerenti dostat mnohem blíže ke svým zákazníkům,” říká Rick Frant, vedoucí oddělení Internet Discovery skupiny Vodafone.

„Mobilní reklama konkuruje klasické a internetové zejména tím, že nabízí možnost přesného zacílení kampaně a možnost zprostředkovat přímou interakci mezi zadavatelem a zákazníkem. Lidé totiž mají k mobilnímu telefonu velmi osobní vztah. Jeho displej bývá často první i poslední věcí, kterou denně vidí a proto i informace, které skrz mobil obdrží, vnímají s náležitou pozorností,” říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions Vodafone Česká republika.

Vodafone Česká republika inzerentům nabízí následující reklamní kanály:

  • Mobilní portál Vodafone live!
    cílené interaktivní bannery (click to browse, click to call, click to sms)
    sponzorované odkazy
    platební metoda M-peněženka
  • Web SMS brána
    bannery
    620 000 reálných uživatelů měsíčně, přes 26 milionů shlédnutých stránek měsíčně (zdroj NetMonitor)
  • Reklamní SMS
    textová reklama na zákazníky, kteří se přihlásili k jejímu odběru
    60 000 uživatelů
  • SMS Grátis
    Brána pro odesílání až 600 SMS denně zdarma do všech mobilních sítí
    80 000 zaregistrovaných uživatelů

Trendem mobilní reklamy v nastávajícím roce budou kompletní mediální řešení propojená s mobilními platbami. Jako první tuto spolupráci prověřil hudební server i-legalne.cz. Zákazníci tak nyní mohou za jednu cenu stahovat hudbu z tohoto serveru do počítače i do mobilu a platit za ni odečtem z kreditu, či v rámci měsíčního vyúčtování. Součástí této spolupráce je i reklama, kterou Vodafone serveru i-legalne.cz poskytuje na svých serverech Vodafone live!, www.vodafone.cz, www.internetdomobilu.cz, www.cilichili.cz, na svém blogu a v rámci zacílené externí bannerové kampaně.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
Určitě si přečtěte

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

** Vývoj LTE v Česku, to není jenom pokrývání. Jak se mění frekvence, technologie a co to znamená pro nákup nového telefonu? ** Předvedeme vám ZenFone 3 Deluxe, vlajkový model společnosti Asus ** Své neotřesitelné místo má také Mobilní pavlač

26.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

** Zavádíme nový termit. Operák je nepříliš dobrý operátor ** Kritizujeme dárek pro vozíčkáře. Jsme cyničtí, nebo je chyba jinde? ** Představíme vám krásný Xiaomi Mi Note 2

19.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

Týden mobilně 359: Vodafone předvedl, jak přenese gigabit vzduchem! Jde to, ale…

Týden mobilně 359: Vodafone předvedl, jak přenese gigabit vzduchem! Jde to, ale…

** Představíme smartphone Acer Liquid Zest Plus ** Přeneseme data rychlostí 1 Gbit/s. Jen na pár centimetrů, ale jde to! ** Chybět nebude ani komentář k nejzajímavějším událostem uplynulého týdne

12.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan, Michlovský Jakub | 8