Podíl na trhu je klíčová vlastnost pouze pro případy, kdy je příjem generován podle počtu uživatelů. Typickým příkladem je Facebook, Google, nebo Android. ("Proklik" generující příjem má stejnou cenu, takže čím víc, tím víc.)To ale neplatí pro výrobce telefonů, v podstatě jakéhokoliv fyzického produktu.Tam je klíčovou hodnotou MARŽE a ZISK z prodaného kusu.Ukázkovým příkladem je Apple, který s 10-15% podílem vydělává 10x víc, než všichni ostatní dohromady, nebo než kdokoliv jiný s 10-15% podílem.Ty PODÍLE
-------------
ANEB:Včera jsem ti vysvětloval, že každým tvým příspěvkem jen potvrdíš, že jsi "podnikatel" tak leda ve snu Tak ti děkuji za další potvrzení - viz tvé sny o důležitosti tržních podílů, nebo získávání relevantních informací z Wiki
------------
------------
------------
ALE TEĎ K TVÉ MEGAPERLE LETOŠNÍHO ROKU:Další begablbost je tvůj ideologický příměr, že když má Wikipedia 99% podíl na trhu (proboha jekého), tak že tím pádem jsou informace na ní jediné relevantní Kdo by řekl, že takovouhle volovinu vysloví lidská bytost Wikipedia, hlupáčku, totiž zároveň se svým monstrozním podílem obsahuje 99%-podíl informací, které jsou špatné, nesprávné, zastaralé, nebo úplně nesmyslné a lživé.O relevanci se na Wikipedii nikdo nestará, informace jsou tam staré, neopravené, nesprávné i po celá léta, dokonce desetiletí a nikoho to netrápí.Na wikipedii si můžeš i ty napsat co chceš a bude trvat léta, než to někdo opraví, opraví-li to někdo vůbec někdy.
Jestlipak najdeš na Wiki informaci, proč seš pořád tupej jak Kopčemova sekera, nebo proč je Apple tak megaúspěšnou firmou? No nenajdeš ANO, KONSTATUJI, ŽE TY SKUTEČNĚ NIKAM JINAM, NEŽ NA WIKIPEDII PRO INFORMACE NECHODÍŠ. BOHUŽEL TO PŘESNĚ PODLE TOHO VYPADÁ Ale to už jsem psal minule, moula, kterej žije podle WIKIPEDIE