Docela me mrzi, ze to vzhledove vychazi z 1. rady TF...
Ano. Také je to tak masivní, jako TF1 (nebo kvůli dvířkům ještě více).
Docela pěkná designovka, ale určitě bych si raděj koupil telefon + tablet, než tabletofoun :)
Za tyhle prachy děkuji, nechci.. to bych si radši koupil Galaxy Nexus a nějakej z těch nižších TF.. A pokud zrovna člověk nepotřebuje klávesnici tak by asi jasná volba byl asi Nexus7, kde člověk má záruku dokonale odladěného a hlavně aktuálního systému a nemusí čekat, jestli se výrobce uráčí ten update vydat... Jinak největší problém pro mě by bylo to, že ten tablet bez toho telefonu je k ničemu. Když už to musím někde skladovat, případně bych to sebou musel nosit, tak to si radši opravdu koupim tablet, kterej můžu používat samostatně...
Docela přesně si to vystihl :)
Pekna video recenzia. Dakujem. Je nejaka sanca, ze by sa ten smartfon predaval osobitne? Predsa len tych tabletov, klavesnic a smartfonov nemoze mat asus v rovnakom mnozsve- napr. koli reklamaciam?
Myslím, že v tomto provedení a za tuto cenu je to celkem k ničemu, ale každopádně pochvala pro Asus, že se toho nebojí a zkouší prošlapávat nové cestičky místo bezduchého kopírování.Zajímalo by mě několik detailů:1) Jak se na spolupráci telefonu - tabletu tváří aplikace a zejména ty, které nejsou od Asusu. Např. kancelářské balíky, které mívají dost často odlišné verze pro mobil a tablet (HD). Když píšete na tabletu něco v textovém HD editoru a přitom vyjmete mobil... co se stane? Je tam připravená nějaká možnost pro vývojáře softwaru, že by to zařízení vyslalo nějaký impuls a aplikace by poznala, že se má vypnout a spustit ne-HD verzi?2) Nabíjení ze sítě jste vysvětlil dostatečně, ale funguje tam i nabíjení mezi jednotlivými úrovněmi? Když vložím telefon do tabletu, umí se ten telefon z toho tabletu nepřipojeného do sítě dobíjet? A když to zapojím do klávesnice?3) Jak dlouho vydrží na jedno dobití telefon / telefon s tabletem / telefon s tabletem a klávesnicí?
Na tiskové konferenci o tom nechtěli moc mluvit, ale ano, časem bude možné koupit i samotný telefon.
me se to hrozne libi, tablety jako takove mi prijdou jako zbytecny kus hardwaru, takhle si jenom pripojim displej kdyz chci vetsi plochu nebo si chcu s necim hrat, moc pekny napad!
Mě by třeba hodně zajímalo, zda se ten telefon nějakým způsobem při tom neustálém vkládání nepodře/neopotřebuje. To by mě docela štvalo :) Jsou tam nějaké podestýlky a tak v těch vsunovacích "kolejničkách"? Jinak jako koncept se mi to líbí Ale já osobně bych viděl koncept WiFi displaye lepším a "čistějším". Stejně je to jenom zobrazovač :)
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 08. 2012 01:11
Té propisce se ještě teď směji.
Opravdu skvělé , podle mého tudy povede cesta pokut se dostatečně sníží cena a zlepší se věci o kterých se hovoří v recenzi. Přídete domů vložíte telefon do displeiie a bez dálšího mačkání kláves a různého připojování můžete v okamžiku pokračovat tam kde ste v práci u přátel nebo kdekoliv jinde přestal...
Souhlasím, ale to samé dokáže cloud
Plnohodnotne? Rozehrana hra, rozkoukany film, gps trasa zaznamenana na mobilu a prohlizena pres Oziho na tablety apod...? A pokud ano, jak dlouho tohle chovani budu pro kazdou aplikaci nastavovat?
Já bych to zase tak růžově neviděl - například ten "tablet" má jiné rozlišení než samotný telefon. Podobné zařízení na trhu není...jak budou optimalizované aplikace? Tady vidím možné problémy...věřím že ty filmy, fotografie nebudou nejmenším problémem, ale ty hry, Ozi..raději bych si počkal na recenzi.
Dobrá recenze, ale zařízení je naprosto k ničemu. Akorát chtěli z lidí vytáhnout peníze. Mobil pěkný, ale aby ten DOK a ne TABLET!!! měl obyčejnou obrazovku :D to mě docela dostalo xD Jen tak dál hoši.
Takovej krám...
Mám pár dotazů- nedá se nějak zbavit těch virtuálních tlačítek? Už na galaxy nexusu mě to štve.. Dále nemohlo by jste otestovat audio výstup toho telefonu, jak hraje oproti iphonu 4s?
je to asus :D
A co jako?
a jak jinak bys ten systém chtěl ovládat? Když třeba ten galaxy nexus žádný jiný tlačítka nemá..?
Swipe? Nějaký gesta?
páľ do prdel*e so swipe-ovaním.1. N9 ma na to prispôsobený celý systém2. Google nemože prisposobiť ovládanie systému pre jeden telefon3. Swipe na N9 potrebuje dotykove plochy aj mimo displeja4. Neboli by viaceré plochy a widgety5. Nokia ma na to patent6. Výsledok je rovnaký pretože virtuálne tlačidlá pri pozeraní fotiek alebo videa sa skryjú7. gesta radšej nekomentujem vzhľadom k malej uhlopriečke displeja8. sw tlačidla su podstatne lepšie ako hw alebo senzorovéatd
Xperia Arc - JellyBean 4.1.2
Já jsem z konceptu Padfone nadšený. Pro mě by to bylo ideální zařízení do školy. Na přednáškách připojím klávesnici a napíšu si poznámky. Před cvikem odpojím klávesnici a mám multimediální tablet na zkrácení dlouhé chvíle. A ve vlaku můžu sledovat filmy/poslouchat hudbu. Navíc mi na všechny tři zařízení stačí jeden tarif na mobilní internet a všechny data mám neustále u sebe. Někdy se hodí mít poznámky i v telefonu a tablet je na opakování učiva před zkouškou ideální (můj netbook se přeci jenom při svých 1,2kg pronese a zařízení s klávesnicí není praktické, když postáváte hodinu před zkušebnou). Jako bonus díky baterii v každém zařízení mi celý komplet vydrží s přehledem celý den. Škoda jenom ceny, ale když si člověk spočítá, že by si měl kupovat vrcholový smartphone a ještě tablet Transformer, tak s Padfonem ušetří.
surface to jistí :D
Já bych to nadšení krotil. Ta cena možná není úplně šílená, na druhou stranu je to svým způsobem dost nepraktické. Vem si například že si například ten telefon zacvakneš do tabletu (a silně pochybuji, že si hned nasadíš handsfree) a někdo ti zavolá...moc pohodlné to dle mého nebude. Nebo ti se ti něco stane s telefonem (pád, SW chyba) a tím pádem máš i nepoužitelný tablet, který by tě mohl v dané situaci třeba spasit...telefon pošleš na reklamaci a máš doma těžítko.Navíc těžko můžeš někomu ten tablet půjčit aniž bys nemusel obětovat svůj telefon. Pokud správně rozumím technice, jeden tarif by ti měl stačit i s normálním telefonem a tabletem díky sdílení přes bezdrát (nevím jak je na tom android, ale mám pocit že tohle mobilní zařízení uměla už hodně let dozadu).Zkrátka dostaneš telefon s velkou připojitelnou obrazovkou. Nemusí to být špatné, ale rozhodně je to stále jen kompromis, doprovázený svými negativy.
tak ani ty dva tarify nejsou problém.. prostě si místo jednoho většího pořídíš dva menší a oni ti to spojí do jedný faktury... Výhodný bych to viděl tehdy pokud by se za cenu, za kterou se to bude prodávat nedali koupit telefon a tablet zvlášť (rozumně použitelný, žádná "Čína")
argument že svůj pracovní nástroj nemůžu půjčovat na hraní dětem jsem četl už tolikrát, že si skoro myslím, že jsme tu v naší republice strašní sociálové a nebo hračičky. Přitom kamkoliv přijdu tak tak mají všichni svoje zařízení se kterým si můžou hrát nebo surfovat, a doby kdy v hospodě koloval jeden telefon protože si ho všichni chtěli osahat (a nebýval to problém) jsou teď nějaké jiné. Půjčit tablet ano - duvod? ale půjčit telefon nikdy - důvod? Nebo bezdrátové sdílení internetu z mobilu? To je jako lepší řešen? Vybíjím dvě zařízení které mají obě mnohem kratší výdrž na baterii než komplet, telefon vyšťavím za tři hodinky surfování a napůl vybiju tablet, ale tohle vydrží šestkrát déle když se spojí síly. Ideální řešení není nic a každý si najde mouchy když bude hledat, ale tenhle koncept má určitě víc těch pozitiv než negativ a nakupovat několik různých zařízení není ani ekonomické, ani nějak účelné a hledat způsoby propojení, sdílení internetu nebo sychnronizace je teprve ten kompromis a opruz, nevím proč tohle někdo vyzvedává nebo opomíjí jako nedůležitou funkci. Vždyť tohle je klíčové a otravuje to už jen při tom když musím ručně propojovat a synchronizovat s mobilem PC v práci a notebook doma. Mít to vše v jednom je pro mě významné omezení otravných činností
Já nevím, jestli si plně rozumíme. Mě vadí hlavně nepřítomnost možnosti samostatného "pohonu". Proti půjčení telefonu až tolik nemám, i když to dělám nerad, když na návštěvě (nebo v té hospodě) pošlu kolovat normální tablet s fotkami a někdo mi zavolá, třeba důležitý hovor z práce - zvednu a nemám problém...takhle abych lovil kde mám tablet a na telefonování to nebude ono. Ale to je jen ukázka jedné situace.Mnohem větší problém je, že normální aplikace nejsou dělané na dvojí rozlišení - takže si pravděpodobně v aplikacích třetích stran příliš neužiji plné rozlišení tabletu. Když se mi pokazí telefon, mám těžítko, protože tablet bez něj nefunguje a jiný telefon tam nepasuje...V tomto případě tedy nákup tabletu a mobilu zvlášť JE ekonomické řešení, neb tablet mi může sloužit dál, nezávisle na tom, co se stane s telefonem. Mohou navíc sloužit odděleně - tablet půjčím já nevím, třeba manželce, co jde za kamarádkou, aby jí ukázala fotky. To v tomto případě nemůžu...a to je bohužel značné omezení a velké mínus projektu. Ten by to měl kompenzovat výrazně nižší cenou (neb tablet nemá drahý procesor, paměť)...a to by měla být jedna z jeho hlavních výhod, ale nejsem si tím zcela jist, uvidíme jak klesne cena v následujících týdnech.Koncept zajímavý, chválím Asus, ale jak padlo ve videu - ale možná bude lepší počkat na druhou generaci.
"můj netbook se přeci jenom při svých 1,2kg pronese" Jak jsou dneska ty lidi zmlsaný. Já vzpomínám na naše studijní léta, kdy i křehké slečny nosily bez jakýchkoliv řečí do školy čtyřkilogramové patnáctky od Aceru
Tehdy to byla známka snobství - mít notebook. Proto si křehulky ničily zádíčka.
Když si tak čtu reakce na můj příspěvek, tak si připadám jako úplný asociál. Svoje zařízení nikomu nepůjčuji a nevidím ani jediný důvod, protože mé okolí tabletům nerozumí a mobilní telefony mají každý své, takže tato námitka by v mém případě odpadla. Telefon používám na volání druhým a mě přímo volá někdo jen občas a ve škole stejně hovory přijímat nemůžu, takže fakt, že telefon bude v tabletu a nemohl bych přijmout hovor, se mě také vlastně netýká. Navíc používám BT sluchátka, které mám připojené neustále a BT stylus bych tak ani nepotřeboval. Co se týče internetového tarifu, tak je pro mě zbytečné platit si dva internety, protože bych to nevyužil a zbytečně bych platil operátorovi, a využití tetheringu má mezery v tom, že můj současný telefon má velmi malou baterii a aktivní datové přenosy "žerou" baterii raketovým tempem a mohlo by se mi stát, že telefon vybiji a pak mi zůstane pouze tablet, ze kterého si už nezavolám. Padfone je uzpůsobený tak, aby po vytažení z docku zůstal telefon nabitý, což je úplně ideální. Jediným problémem by byla závada. Být pak měsíc bez telefonu i tabletu/netbooku by bylo velice nepříjemné. Náhradní telefon se v šuplíku nějaký najde, ale s netbookem by to už bylo horší. Ovšem i můj současný netbook mi může kdykoliv odejít do křemíkového nebe a s touto variantou se musí bohužel počítat u veškeré elektroniky. A na závěr poznámka ohledně hmotnosti. I dnes tahají kolegyně na přednášky 15" notebooky, ale na chodbě je s nimi nepotkáte, protože je mají schované v brašně a učí se z vytisknutých papírů. Taky jsem měl 4kg 17" notebook, ale neudržel jsem jej v jedné ruce a bez stolu byl nepoužitelný (a rozhodně nevydržel 16h). Svůj netbook sice v jedné ruce udržím, ale po chvíli to i zabolí
"Svoje zařízení nikomu nepůjčuji a nevidím ani jediný důvod, protože mé okolí tabletům nerozumí a mobilní telefony mají každý své, takže tato námitka by v mém případě odpadla."Jsi asocial.
Drive se mi padfone taky libil a chtel sem ho.... jenomze to zabily pro mne 2 veci ...CENA (koupil sem si radsi SGS3)ZPRACOVANI (zde vychazim z asusovych rad transformer.... kde po mensim puzkumu, sem zjistil ze snad 1/3 - 1/2 transformeru se vraci na reklamace .... a to vse z duvodu selhani prave systemu tech dvou baterek ... tablet- dock ... bud jedna nenabijela, nebo druha prebijela .. nebo odesla .. atd ... a jelikoz ma padfone baterky 3 ..... no ... bal sem se este vetsiho gulase :D
Člověka co kritizuje zpracování a koupí si Samsung prostě nejde brát vážně... :D
¨samsung ma nejaky problem s bateriemi ? ... pokud vim ma jenom jednu a ta funguje dobre .... navic nekritizuji, ale pouze sem proste vypozoroval tento problem..
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 08. 2012 20:04
mluvíš o špatném zpracování, a pak z toho vyleze že má problém dodavatel akumulátorů (problém s řídícím čipem podle tvého názoru?) nebo problém se softwarem který to neumí spolehlivě ukočírovat? Jak tě pak někdo má brát vážně? Jinak jsem zatím nezaslechl nic o tom že by se polovina transformerů vracela, to by myslím konkurence setsakra rozmazávala ve všech médiích, tak jako se hojili na problémech Applu, Sony, nebo IBM... tedy bych řekl že to trošku přifukuješ
Jako mobil to je nádherný, přidat bradu a umím si to představit jako SIII :)
Chválím Asus za pokus o inovaci, nicméně tohle řešení není tak úplně pro mě (mám raději 7mi palcové tablety :) Zato smartphone má hodně pěkný design, jestli bude k dostání za příjemnou cenu tak z toho bude asi koupě :D
Sem strašně nerozhodný člověk ;-)
Asus PadFone? Neskutečná pitomost!Typická ukázka kreativity vedoucí k zmatenosti.Asus se snaží vnutit uživatelům koncept jakéhosi komplexního zařízení a opět nemyslí na základ všeho, co je určeno běžnému uživateli. Jednoho kusu zařízení, které umí vše podstatné. Nic proti tabletu s klávesnicí, pokud ovšem tento nebude mít všechna ta omezení, která, zatím má operační systém Android. Plnohodnotnou klávesnici přeci mohu připojit kdekoliv, na pracovišti atp. S jeho možnostmi by mělo dle mého názoru vypadat zařízení - tablet asi takto:- Placka 10,1“- Jako hlavní port ne proprietální „něco“ vnucené výrobcem, ale některý z USB.- SDXC technologie a port pro opravdu kvalitní rozšíření paměti, ne micro sráč končící na 32GB.- Integrovaný GSM modul pro běžnou telefonii (no a co, že jen s bluetooth sluchátkem)- Integrovaný DVBT modul s připojitelnou anténou, nebo alespoň možnost využití externího přes USB například.- No a samozřejmě vše, co už zatím má – GPS apod.Takto podle mne vypadá multimediální zařízení typu tablet. Pravděpodobně si vzpomenu ještě na další drobnosti. Ovšem toto by měl být základ. Jenže evidentně nevyhovuje výrobcům. Čím více porůznu rozhozených kombinací, tím lepší busines!PS: stylus jako mluvítko a sluchátko v provedení jaksi navíc k telefonu či telefonujícímu tabletu by se mi líbil.Obecně: PadFone je neskutečná blbost za zbytečně velké peníze.Ach málem bych zapoměl - jeden to tady poznamenal - jeden mobilní tarif pro dvě zařízení. Výhoda, ovšem nebyl by třeba, pokud....výše
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 08. 2012 12:57
PC>> HP Pro 3010 Microtower PC NTB >> Acer Aspire TimelineX 5820TG (5464G75MNKS) Phone >> HTC Touch HD (Blackstone) Phone >> HTC One V Tab >> ASUS Transformer Pad TF300T-1K125A,32GB,modrá
Skvělá věc, vzhledem k výkonnosti procesorů mobilů tento koncept podle mě do budoucna bude mít smysl a mohl by nahradit multimediální centra (přehrávání videa, internet, email, skype v obýváku na telce). V budoucnu by se mohlo do zařízení zasunout více telefonů a vzniknout víceprocesorový stroj vhodný např. i pro střih videa. Hodně lidí má přeci doma více mobilů...
Chacha, kolik je tu najednou negativni nazoru na tento koncept Hlavne, ze kdyz sem to rikal hned poprve, pred par dny, tak se na me v diskusi sesypali, jak je to perfektni, ojedinene, dokonale vyuzitelne bla bla bla..
Škoda, že nejde telefon koupit samostatně, protože design se jim velmi povedl. Tabletová část by pak mohla být zajímavým příslušenstvím.
vydrž, i telefon bude v prodeji samostatně. Chtějí to pojmout jako rodinnou záležitost jako se to povedlo Kindlu nebo Applu - jedno zařízení doma nestačí. Táta má čtečku, máma taky - i když by sí jí mohli půjčovat. Apple svou unifikovaností jednoho systému přiměl rodiny ke koupi několika stejných telefonů, tabletů, mp3 atp... - táta, máma dítě, každý potřebuje svoje. U nich byl dán rodinný model - každý svůj telefon, dva "tablety", jedna klávesnice tak aby si vystačili (pokud to není tlustá rodinka kde všichni jen celý den nedělají nic než sedí u pc/tabletu tak by tohle rozvržení mohlo stačit pro čtyřčlennou rodinku aniž by se o periferie hádali...
Nápad dobrej, přijde mě trochu nouzovej...Čekal jsem že se budou spouštět i ňáké programy, videa, internet atd. abych viděl co to vlastně zvládne za ty peníze a s těma rozměrama...Vím že to vyjde na více peněz, ale raději než tohle budu dál používat Ipad + klávesnice. Je mě jasný že by to asi žralo baterku po vteřinách, ale daleko lepší řešení by pro mě bylo když bych ten telefon nemusel vyndavat z kapsy a jen to měl spárovanný přes ten tablet. Takže bych jednoduše zapnul a fungoval....Určitě je ale fajn že se pořád někdo snaží najít si jinej směr a né aby někdo někoho kopíroval jak je to poslední dobou běžné...
Petan...
Kdyby ten komplet stál dejme tomu 10-12 tisíc, tak by to mělo smysl, ale takto tomu moc šancí na úspěch nedávám.
Nevím, takový mobil také odhaduji na nějakých 10 000Kč, a dalších 10 000 za zbytek podle mě ještě jde... Když si vezmu, že malé doky, které umí jen nabíjet a přehrávat se začínají na 2 500 tak je to ještě rozumná cena.
Tak tedy nevím vám přijde za 10 palcovou ips placku 5000?Já mám doma na stole 22 palců ips monitor jenom za 3500 víc jak 2500 bych za to nedal a klávesnice do dvou musí taký vyjít jinak je to pro mne předražené
To je věc názoru... Samozřejmě, já bych taky byl rád kdyby to bylo levnější...
nevím kolik stojí tak velký IPS display (a nevím jestli váš monitor má gorilla glas?), ale jen za druhý akumulátor k notebooku jsem dával 2800,- a ta mi rozhodně o deset hodin neprodlouží výdrž systému tak jako tenhle display/akumulátor... tu integrovanou "čtečku" karet a rozšíření portů počítat nebudu, to je zanedbatelná částka... Když to spočítáte opravdu všechno a ne jen zobrazovátko na které jste to bleskurychle ořezal, tak to tu cenu asi mít bude Stejně jako kdysi lidi porovnávali předraženost notebooku vs stolního PC, ale do ceny PC nikdy nezahrnuli záložní zroj UPS který nahradila baterie notebooku. Někdo to účelově zkreslí, někomu to jen nepálí natolik aby zahrnul všechno a srovnával srovnatelné
me by tedy zajimalo:- urcite vydrz jedtlivych zarizeni /vzhledem k tomu kombinovani aspon mobilu samotneho :) a treba celeho kompletu, to by melo docela vydrzet, tri baterie../- vzhledem k naprosto nahodnemu nabijeni jednotlivych casti "skladacky" pocitam ze budou baterie odchazet rychleji nez kdyby mel clovek kazde zarizeni zvlast - tak jaky je pristup k bateriim jednotlivych casti /mobil, station, klavesnice/, jestli se daji vymenit- a eventuelne jeste rozliseni mobilu a hlavne tabletu /kdyz uz mobil umi nahravat full hd, bylo by fajn to vyuzit/diky :)
What does not kill you makes you stronger
informace se dají lehce najít na stránkách výrobce "Extend the PadFone’s battery life by up to 63 hours with the PadFone Station’s built-in battery. Need even more power? Simply dock the PadFone into the bigger battery of the Station Dock to increase battery life by an amazing 102 hours!" Uberte tak pětinu a budete mít reálnou výdrž při zatížení (neúsporném provozu). Můj odhad je tedy asi 80hodin provozu v zátěži v kompletním složení, můj telefon v plné zátěži pro srovnání sežere baterii asi za 5-8hodinpřečtěte si něco o dnešních akumulátorech - nějaké náhodné nabíjení a vybíjení nemá na jejich cykly žádný vliv, zřejmě jste slyšel naposled o nějakých NiMH, ale to už je deset let zpátky
80 hodin, to by mohlo dat pri dobry vuli takovych osm, deset dni - to neni vubec spatny..jasny, na nimh si taky jeste vzpominam, baterky byly za par mesicu na odpis :))))) ale i dnesni li-ion nebo li-pol /jestli se teda lipol jeste vyrabi/ se opotrebovavaji, ne ze by mely primo pametovy efekt, ale vsechno se casem opotrebuje - a tuplem pokud telefon bude litat z ruky do stationu a nekdy dobijet pres dock, nekdy jen pres station..
toto zariadenie sa podla mna oplati kupit len takym ludom, ktory nemaju mobil alebo maju a chcu kupit novy a mat aj tablet a netbook. Takze asi vtedy by sa im oplatil kupit Padfone
mate tam taku malu chybičku krasy v tej recenzii-inak je super- a to ako sa da podložit ten tablet ma to vyzerat takto http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/20... ...
Skvělý nápad, který se blíží mým ideálům, jak jsem je popsal tady: http://goo.gl/fxiCh... .Bohužel provedení dost pokulhává (ta dvířka!) a realizace inovativního konceptu je tak nějak na půl cesty. Takhle by to bylo mnohem efektivnější: http://goo.gl/LDSBe... .
Názor byl 2× upraven, naposled 12. 08. 2012 18:24
Velice pravděpodobně stále ještě embryo, ačkoliv o stáří dvou dekád.
Mě by se něco takového jako studentovy hodilo... Místo toho, abych vlastnil smartpohone a kupoval si na podporu studia i notebook (nb), tak si koupím spíš za stejné peníze tohle a mám k tomu i tablet. Samozřejmě, nb by byl výkonnější a ve volném čase bych ho mohl používat i na hry (které jsou pro OS Windows), ale zde mám nádhernou synchronizaci dat a poznámek mezi přístroji. Takže mě se toto líbí a myslím, že nejlepší využití najde u malých studijních a pracovních "noteboocích". Zaráží mě pouze cena okolo dvaceti tisíc... Jestli o tom budu uvažovat, nezbývá, než si najít brigádu...
" ale zde mám nádhernou synchronizaci dat a poznámek mezi přístroji."Tady zadna synchronizace neni
Jo, máš pravdu, špatně jsem to formuloval... Chtěl jsem tím říct, že mám na telefonu i na "tabletu" to samé...
Koupil bych ten telefon, zbytek díky nechci Taková skládačka mi to připadá, skoro jako Ruská panenka :DDD
Asus ma moj obdiv, i ked v tomto pripade to asi nebude masova zalezitost. Spojenie tabletu s klavesnicou bol lepsi napad, to bude casom bezna vec.
" Spojenie tabletu s klavesnicou bol lepsi napad, to bude casom bezna vec"Myslis notebook/netbook s dotykovou obrazovkou? To uz na trhu davno je...
Mně se tento koncept líbí jen je zabitý jediným typem telefonu. Proč tu nemít celou řadu Padfoné telefonu ? Od lowendu až po příslib našlapané novinky jenž by si to klidně mohla rovnat s SG S3 či jej i překonat.Pro mne je 21 klacku přeci jen moc, ale s nějakým horším tel. do 10 bych šel a časem bych si polepšil. Těch zobrazovacích placek by také mohlo být více ne jen 10 palcová až po možnost připojit si takový telefon do velkého monitoru doma (pokud by byl od asusu) a použít to sním. A jak již bylo napsáno nahoře čim univerzálnější konektory a možnost záměny příslušenství tím lepe proč do té klávesnice nemít možnost připojit přímo jen telefon(dejme tomu, že si tablet zapomenu doma a ve škole mám jen tel. a klávesnici co pak) či nemít možnost to propojit s klávesnici od Prime. Či jen s obyč. usb klávesnici.
Android si prostě s3r3 do kalhot tím, že nemá příkazem všechny konektory na definovaném místě (např. mUSB 1,5cm od levé spodní hrany a 4mm od hrany displeje, podobně HDMI). Mohly by fungovat napříč výrobci kolébky a všechno ostatní příslušenství, protože by se muselo počítat jen s rozdílnou šířkou a hloubkou mobilů ... nic co by nešlo elegantně vyřešit.
To by ale pak bylo v rozporu s tím, jak jsou rozštěpené jednotlivé verze Androidu, ne?
Me se to nelibi, rikal jsem to uz pri predstaveni a nemej te me za to radi :)Mobily se ztraceji, rozbijeji, topi apod.. A co potom stim kramem co mi zustane doma?4x baterie? Doslouzi a co potom? Porad je nabijet?Vsechno pohyblive se jednou ojede :)Tlouska, vaha apod..Transformer je moc pekny stroj ale todle je uz prekombinovano. A co se tyce toho, ze vsechno budu mit na vice pristrojich je spise otazka budoucnosti a rychlosti synchronizace. Tzn. vyfotim a za par sec. to mam vsude aniz bych musel nekde soupat mobil.
můžeš si nabíjet každé zařízení zvlášť, ale jinak je koncept pojatý tak, že máš doma jako notebook připojenou klávesnici (na nabíječce, je tam největší akumulátor). Když tam zacvakneš tablet tak se dobije i on, případně když to není v síti tak se z velkého akumulátoru začne nabíjet přednostně tablet. A totéž s telefonem - jakmile vložíš mobil, tak se přednostně nabije on - ať už ze sítě, z tabletu pokud není připojen nebo z klávesnice, nebo ze sítě. Priority nabíjení, potažmo přelévání energie je od nejmenšího k největšímu...... a co se synchronizace týče - já když něco vyfotím, tak trvá s naším mobilním internetem i několik minut než se někam ta pětimegová fotka někam dotlačí, a za pár dní překročím FUP... nebo si budu muset zapnout wifi a ta žere znatelně víc, takže pohlídat a zase vypnout. Žádná výhra...
Priority nabijeni jsem pochopil z videa. A i tak me to neucarovalo. Cim vice baterii tim vice problemu. Za tim si stojim Jako celek to zarizeni ma z meho pohledu vice nevyhod nez vyhod. Ale chapu, ze jini lide na to maji jiny pohled.A stou synch. jsem psal otazka budoucnosti. Tim jsem myslel LTE apod.. Jaka je stavajici situace vim. Ale todle se da pekne simulovat na domaci wifi. Tzn. prijdes domu se zapnutou wifi a vsechno se ti na pozadi v klidku sesynchronizuje.
Je to stále tak, že všechny aplikace spadnou kdykoliv je telefon zadán nebo vyndán z tabletového docku? Tahle chyba byla na předprodejním vzorku.
Má už někdo reálné zkušenosti s Padfonem? Je to rozhodně zajímavé zařízení, rád bych ho vyzkoušel, jen nechci zbytečně vyhodit 21 litrů a v obchodě mi to nestačí.Zajímá mě stabilita systému, dílenské zpracování atd.... Jen mám strach z těch dvířek
Už asi měsíc čekám až výjde na český trh. Zítra pro něj jdu, tak jsem zvědav. Pak se podělím o zkušenosti. Když jsem tak četl diskuzi, tak já si hlavně myslím, že je to velice individuální a záleží na každém co mu vyhovuje. Některé kritiky, kde se píše, že je to "neskutečná pitomost" nebo blbost apod., tomu bych se vyhýbal. Myslím si, že ne nadarmo to vyhrálo první cenu Best of inovation 2012. Samozřejmě ale ne každému to vyhovuje jak je to vymyšlené a není to pro něj zajímavé. Já nedávno rozbil display na telefonu a začal se dívat po něčem novém. Zároveň jsem pokukoval i po nějakém tabletu. Ale prostě platit dvoje data nebo synchronizace připojení co žere strašně baterie obou zařízení apod. pro mě není řešení. Padfone mi prostě příjde jako super nápad, ale tohle říkám za sebe a nikomu to nenutím. Vím co od toho mám přibližně čekat, co od toho požaduji a tudíž jsem se pro to rozhodl. Uvidíme jak to bude fungovat. Podle zatím dostupných review článků a videíí, si myslím, že to je pro mě ideální řešení.
máš pravdu, dej vědět, jak to běhá!
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 08. 2012 21:42
Mám to doma,no nevím .Telefon je to hezký.Vše funguje,ale nezdá se mi výkon.Prohlížeč se při rolování zadrhává,někdy při vložení telefonu do doku dlouho trvá než se to překlopí do tabletu.Jako tablet nic moc.
Ten prohlížeč se zadrhává hodně? a je to na všech stránkách to zadrhávání?
Koupil bych to hned.. kdyby v tom za ty šišky byla alepoň TEGRA 3.. Toť vše.Ať se daří RejpalX
kdyby mel telefon 1280x720 a tablet 1920x1200 a 4 jadro, beru hned!takhle je to predrazeny low end telefon s predrazenym podprumernym tabletem.pokud by to dohromady i s klavesnici stalo tak 12.000 tak bych se nechal ale ukecat a byl by to hit..
Radši bych viděl živí tablet s možností nějaké syntézy s tím smartphonem. Třeba jako synchronizace kontaktů, e-mailů, a prostě všeho co to dovoluje po spojení ale aby ten tablet byl taky životaschopný a né jenom aktivně-pasivním dokem. Ale otázka proč to? Pokud máte plnohodnotný tablet a přídavnou klávesnici a propojený přes wifi tak je to stejný. S něčím podobným pravděpodobně přijde za pět let Apple a bude to vydávat za velkou novinku a revoluci. jako všechno ostatní :D
Dobrý denRád bych se zeptal na již zmiňovaný budoucí padfone, nebo-li padfone 2. generace a kdy by mohl být v čechách na trhu.Děkuji
Koncept se mi líbí, myslím, že jediné, co ho zabíjí, je Android. Pokud by byl normální OS (Win, Mac, Linux,..) dalo by se s tím plnohodnotně něco dělat. Takhle je to vychytaná, ale pořád předražená hračka....