Go linka: aby řeč nestála

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  03. 05. 2002 11:14

Zcela si dovedu predstavit slova, kterymi byla zahrnuta zakaznice Eurotelu. Mel jsem podobny problem, operator byl arogantni, take mi rekl, at zmenim operatora a at si napisu na reklamacni oddeleni, ale to pry "mi stejne nepomuze". Tak jsem po rade ochotne slecny opravdu operatora zmenil a MEL BY TO UDELAT KAZDY; PROTOZE EUROTEL; TO JE NEJVETSI ZLODEJINA. Ctenar Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  19. 04. 2002 22:11

Hele jak muzes operatorovi rict "a jako omluvu za vasi chybu"? To je preci naprosto defektni jednani. Mel bych byt preci rad, ze dostanu svy penize zpet - hovor jsem vyresil a zaplatil za nej korektne - a nechtit nejaky odmeny!!! Kde to zijeme??? Vymejslet si bonusy na operatory je pekna zhovadilost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danek  |  16. 04. 2002 22:52

Tak to mně se stala úplně stejná věc. Totiž pouze to, že přesně 3 minuty po 16 hodině (mám tarif "Quatro GO") jsem uskutečnil hovor, který mi byl účtovám ještě jako hovor ve špičce. Schválně jsem čekal 3 minuty po změně tarifikace (hovor nebyl nijak zvlášť důležitý), protože se mi už 3 minuty zdály jako dostatečně dlouhá doba pro případ, že by měli špatně nastavený systémový čas. Jejich výmluva byla pochopitelně na ono nastavení času, což jsem přešel bez povšimnutí, i když by se o tomto důvodu dalo polemizovat. Šlo mi hlavně o dorovnání kreditu. A to právě narozdíl od zkušeností popsaných v článku nebyl žádný problém. Částka byla zaokrouhlena na koruny nahoru, což není možno považovat za zvlášť chválihodný počin, ale vrácení toho co jim už nepatřilo to přece jenom je. Rozhovor s operátorkou byl klidný a bez zvyšování hlasu jak je uvedeno v článku. Je to asi v tom zda se vám podaří dovolat na operátora nebo operátorku. Možná to taky bude v tom jak se který operátor vyspí.
Ještě uvedu jednu zkušenost z GO linkou, která se obešla taky bez problémů a byla vyřízena kladně. To pro změnu sestřenici po změně na tarif "Fun GO" účtovali hovory dobře, ale SMSky byly účtovány stále po 3,30 Kč. Když mi sestřenice asi po měsíci dala mobil s tím ať se jí na to podívám, že se jí to nějak nezdá, protože má mobil hlavně na SMSky a že jí to špatně účtuje, byla po rozhovoru (opět s operátorkou) na GO lince dorovnáno necelých 100,-Kč. Opět bez problémů. Záleží asi na štěstí. Ale taky to může být i v tom, jak už tady bylo řečeno, že pokud podráždíte kohokoli (operátor, i když profík, je taky jenom člověk), pak bude odměřený až nepříjemný asi taky. Já bych určitě byl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyberhacker  |  15. 04. 2002 13:59

Ja jsem takovy problem mel a dost veliky. Dozvedel jsem se asi pred pul rokem, že existuje nová GO SIM KARTA se službami JUICE, bez podpory vlastnit wapový telefon.

Jelikož já mám telefon značky Nokia 3310 a ten bohuzel prohlizeč wap nepodporuje, rychle jsem se vrhnul do ,,GO SHOPU" abych si tuto SIM KARTU zakoupil. V poradku vse probehlo. Když jsem se vrátil domů, tak jsem zased do křesílka a rychle jsem se vrhnul na JUICE. Vedel jsem vše kolik stojí, ale toto mě překvapilo...

Když jsem se chtěl připojit, tak mi to vůbec nešlo, stále tam blikal nápis připojuji se a přijímám data, což jsem nechápal a neobjevila se mi vůbec hlavní stránka JUICE. Obrátil jsem se proto na pracovníky GO LINKY, aby se pokusili vyřešit můj problém. Ty mi ovšem sdělili, že tato služba prozatím nefunguje a bude zprovozněna za pár dnů. Tak to jsem pochopil, ale po chvilce odpočinku mě zapípal telefon na přijatou SMS a tam mi jednoduše strhli přes 120 Kč.

Rozčílil jsem se a zavolal jsem do GO SHOPU, tam mi ovšem řekli, že takový problém mělo hodně lidí a že s tím můžu dělat pouze jediné. Napsat dopis do reklamačního oddělění a tam jim napsat co všechno se mi stalo.

Provedl jsem a kredit mi vrátili, ovšem 50 Kč a více jsem z nih nevytáhl.

Tak toto bylo moje dobrodružstvi s Eurotelem.

                                                          Cyberhacker

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek janotka  |  14. 04. 2002 18:25

tohle se omluvit neda je to sprosty okradat lidi.mam sice Eurotel ale porad ´´źa odeslani 8 go sms odecteno 222222200kc ´´´je to hnus clovek to ani neposle nemaj co delat tak odecitaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  12. 04. 2002 19:52

Tak jsem si prohlizel mou fakturu u Oskara. Mam aktivni inkasni pladbu a podrobne vyuctovani. Podle informaci na webu by melo byt podrobne vyuctovani pri inkasni pladbe zdarma, ale pri pohledu na fakturu jsem zjistil, ze mi nauctovali 80,-Kc. Tak jsem jim napsal reklamaci mailem, tak cekam jak to dopadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2002 10:28


Pokud jde o první fakturu s podrobným vyúčtováním, je to normální, pokud jste si aktivoval podrobné vyúčtování na internetu. Tam systém automaticky napočítá těch 80 Kč. Stačí zavolat na 0800 77 00 77 a vše vysvětlit. Mi těch 80 Kč převedli jako kredit do dalšího měsíce. Jo Oskar je Oskar. (A zálohy za volání a roaming teď chodí taky o dost dříve než loni... (z 6-7 týdnů se to zkrátilo na 3)) Jo Oskar je Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  15. 04. 2002 10:53

TAK MI OSKAR NAPSAL TOTO:
Vaše reklamace byla kladně vyřízena. V další faktuře budete mít částku 80,-Kč odečtenou. Omlouvám se, že Vám byla nedopatřením částka naúčtována.
Hezký den
Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ BOBR  |  12. 04. 2002 10:08

Když Oskar začínal, tak někdy před prázdninami jsem si pokusně objednal Slyším Vás kartu. Tehdy bylo vše v pořádku, ale až začaly problémy, řekl jsem si, že vyzkouším, jestli jsou operátoři na Oskarovi stejně velcí t... (no já sem to slovo nenapíšu, ale dovedete si to představit ) jako na Go lince (už tehdy jsem měl zkušenosti s reklamací asi deseti korun za nesprávně naúčtovaný hovor mimo špičku, za který jsem zaplatil 15.50 místo 5.50 a ještě mi to nevrátili, ale už na to kašlu  ). Volám na *608 a sděluji, že mi na faktuře byl naúčtován hovor do pevné sítě mimo špičku, když byl ve volných minutách. Operátorka mi milým a veselým hlasem říká, že to nechá prověřit a za hodinu mi volá zpět, že to byla jejich chyba, 112 Kč mi připisují zpět a jako prémii dostanu 20 SMS zdarma
A to samé i na Oskartě  ! Posílal jsem kamarádovi dvě loga a odečetli mi asi 60 Kč. "Co to je ?" Zavolám na Oskar linku a hned (během 5 minut) se to srovnalo. Zajímavý je způsob navýšení kreditu, který se v historii dobíjení v sámošce projevil jako ADJ (místo obvyklého REC). To si jako mohou operátoři svobodně zahrávat s výší kreditu? Škoda, že nemám na Oskar lince známého

Zdraví vás DJ BOBR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  11. 04. 2002 12:20

Mně se stalo něco podobného.

V létě 2000 jsem si vzal příručku (byly to secvaknuté A4ky) přímo v Eurotelu a mimo jiné tam bylo napsáno, že čísla 02/67016701 (paušály), 02/67011188 (Go) a 02/61016666 - toto číslo berte bez záruky (informace pro nové zákazníky, tehdy též dostupné na 0800180033) jsou zdarma pro volání ze sítě ET. Čísla paušálů a Go byla zdarma (myslím pražský tvar), ale u posledního čísla šup a 5Kč v pr*eli. Hned jsem jim tam volal, půl hodiny hledali zdroj této informace a pak mi sdělili "TAK MY SE VÁM OMLOUVÁME". Sice šlo "jen" o 5Kč, ale když jim to udělá dobře - budiž. Na Go se vůbec chovají podivně, měsíc jim trvalo, než se operátoři synchronizovali v informacích o GPRS. Nejvíce se mi "líbí" jejich neochota zasílat Vyrovnávací SMSku a nesdělování kreditu z důvodu anonymity služby Go (???).

U Paegasu je situace ještě horší - člověk ztratí nervy v hovoru s operatorem a to ma běžný dotaz...

U Oskara se však chovají jinak. Jednou odečítali i za hlášku ZADALI JSTE NESPRAVNE CISLO nebo odecetli 2 SMSky i když jsem poslal jen jednu (systém tam zachytil v 1 vteřině 2 SMSky na stejné číslo - ne, nešlo o žádnou obrázkouvou či dlouhou SMSku). Zavolal jsem tam, oni to poslali na tecnické oddělení a kredit byl zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
master  |  10. 04. 2002 23:18

TO KDYZ JSEM SI MENIL MOU GO SIMKU NA SIMKU S JUICE TAK MI NAHLE PRISKOCILI NA KREDIT TRI KILA A TA PANI CO ME OBSLUHOVALA TAK MI REKLA ZE TO JE ZA SPATNE ODECTENE SMS,ZAJIMAVE!!!A KAMARADOVI PAK REKLI ZE TO NEJDE SI VYMENIT CISLO ZE STARY SIMK NA NOVOU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oper  |  11. 04. 2002 01:22

No asi v tom máš zmatek, nebo Ti to někdo špatně vysvětlil. Vem si k ruce tužku a papir na poznamky a zavolej si na Go linku.Myslim, že Ti to tam pořádně vysvětlíme.... jeden z operatoru Go....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  10. 04. 2002 21:07

Plánuje redakce také podobný článek na Paegas (T-mobil) a Oskar??? Myslím, že by se na každého operátora dalo hodit trochu špíny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 21:04

Pokud bych používal předplacenku a trvale nebo velmi často by se mě stávalo že kredit se zmenší o mnoho více než je skutečnost (někdo tu psal i 40%), pak  bych se určitě s tímto operátorem rozloučil. Nějak nechápu lidi co si tu stěžují, proč tedy nejdou při tak velkých a častých problémech jinam. Mohou být sice vyjímečná místa kde má Eurotel jako jediný signál, ale že by tato situace byla u všech co si tu stěžuji se mě nechce věřit.

Nebráním Eurotel, sám jej nepoužívám protože jsem uživatelem ostatních dvou operátorů. Pouze je mě divné, jak se může někdo nechat dlouhodobě okrádat. U mnoha příspěvků totiž není stížnost na nějaké jednou provedené špatné vyúčtování ale na to, že se to tak děje trvale. Co Vás u ET tedy tak zaprputile drží ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZOG  |  10. 04. 2002 20:55

,,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mesior  |  10. 04. 2002 19:43

Oskar Fuck, gratuluji vsem, kteri pouzivaji Eurotel, chyba je v cestvi !! ne v Eurotelu,, uprimnou soustrast osatnim uzivatelu O+P (T-M.),,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  10. 04. 2002 20:03

Upřimnou soustrast tobe ....... Oskar je nejlepší. Je to věc názoru, ale podivej se na ceny a pak porovnavej. ET je vydřidušská svině co tahá z lidí prachy a ty služby tomu neodpovídají.... Oskar je optimální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O.K.  |  10. 04. 2002 16:54

Proboha, mějte soucit s těmi lidmi, s kterými jednáte! Vždyť to jsou ta nejposlednější kolečka celé firmy. Snad si nemyslíte, že je těší opravovat chyby nějakého programátora nebo systémáka, kterého nikdy neviděli! Musím před nimi smeknout, protože to málo, co někdy vidím při jednání v prodejnách Eurotelu (a platí i pro ostatní) by mě OSOBNĚ nadzvedlo a vyběhl bych s dotyčným až někam ... Ale oni se většinou ovládnou, zákazníkovi dají zapravdu  a ještě s úsměvem se snaží situaci zvládnout. Klobouk dolů - já bych to dělat nemohl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  10. 04. 2002 19:59

Plně souhlasím.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
operator  |  12. 04. 2002 13:39

A co my na 0800/* linkách? Tam kde je to placené číslo, nebo alespoň s identifikací volajícího (mobilní opeátoři), těm je ještě hej. Ale když mám za den třeba stého úchyla nebo dítě, které si přečetlo číslo někde v reklamě to je na #&@{}đĐ[]!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  10. 04. 2002 16:41

Je to asi 3/4 roku co si 2 moji kamaradi koupili sadu Go s telefonama 3310. Tenkrat stala neco okolo 7000,- Kč. Oba dva meli  na krabici nalepku ve velikosti krávy PŘEDNASTAVEN TARIF FUN GO. Tudíž si mysleli že mají SMS za 1,80 ,- Kč. A já jsem měl SIM kartu Go také s touto nálepkou. Tak sme posílali SMS a pak mi přislo vyučtování, že za 12 GO SMS bylo odečteno 39,60. A to mela byt udajne za 1,80 ,- Kč. Kamaradi to same, akorat platili jeste vic, protoze jich poslali vic. Normalne by ty SMS staly jen 12*1,80 = 21,60. Tak jsme zavolali na linku GO a tam nám řekli, že nejsme první kdo si stěžuje na tentéž problém. Odkázali nás na prodejnu Et, která je na metru Českomoravská. Tak sme tam jeli a vse probehlo celkem v klidu... zmenili tarif na Go karte na FUN go ( a jeste nema nechali jednu zmenu zdarma). Ale zbyly kredit nepricetli, smejdi! Proste ET podle me na zakazniky sere a je mu jedno ze dvema klukum z tech 3.500.000 zakazniku neco nefunguje tak jak ma nebo cokoli jineho.. je to srac a uz bych k nemu nesel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sev  |  10. 04. 2002 18:22

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  10. 04. 2002 20:01

co to kecas??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oper  |  11. 04. 2002 02:53

Hele nevim, s kym jsi mluvil, ale na Go lince se ten rozdílný kredit vracel!!! Vlastní zkušenost!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  10. 04. 2002 16:26

To je síla jak nás všichni ti operátoři okrádají. Nechce redakce Mobilmanie napsat článek a diskuzi k tématu, jak nás okrádají i všichni ostatní. My vlastně okrádáme snad každý každého navzájem :)) Operátor nás škube - tumáš, odblokujem jeho dotovaný foun a šup tam jinou SIMku. Kupony za plnou cenu ? Zbláznili jste se ? My chcem 5 -10 -20 % diskont. Aktivační karty za 795, nebo 699 ? Nikdy , koupí jenom blázen - víc jak 400-500 nedám :)).

Jen tak btw: ET dělá v Hypernově akci : kupte kolo + C35 na paušál za 1 Kč. Smlouva na 2 roky. Byl jsem u toho, 10 romských spoluobčanů + 1 důchodce.

"Pryšly už simensy ?, já už mám štyry a du pro další " - tolik z hloučku příštích !zákazníku ET" , he he eh, kdo z nich bude platit pak nějaký paušál ? Nikdo :))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Palivec  |  10. 04. 2002 15:15

Byl jsem svědkem podobného problému - rovněž tarif Quatro a nesrovnalost v účtování kreditu,avšak přístup operátora byl vstřícný,během hodiny došlo k nápravě a vyrovnání.Je však zarážející,že tento problém není neobvyklý. Nebo že by v Eurotelu počítali s tím,že ne každý se ozve? Ono korunka ke korunce,kdo šetří má za tři, a když šetří tři.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benx  |  10. 04. 2002 14:47

V roce 98 jsem měl 4 dny zpoždění se zaplacením paušální faktury u TýRadioPaegaMobilu. Místo penále 2 Kč (0,1 % z pěti srovek denně) podle smlouvy se na příštím účtu objevilo 50 Kč + DPH za "ostatní služby", zvané též upomínací náklady. Škrtl jsem je a zaplatil normální cenu. Nato přišla upomínka na 50 Kč plus 50 Kč za nezaplacení 50 Kč (dohromady 100 + DPH). Reklamoval jsem. Přišla hrozba odpojení founu za 1000 Kč. (Dohromady 1100 + DPH). Pak zablokovali odchozí hovory, později i příchozí. Podal jsem na ně stížnost k ČTÚ a pořídil si předplacenku. Úřad zhruba za dva měsíce rozhodl, že jejich hry s ciframi jsou nesmysl, že dostali zaplaceno všechno, co si zaslouží, a že odpojovat platícího zákazníka kvůli nesmyslu, to se nedělá. Slavil jsem vítězství a zároveň vyléčení ze smluvních vztahů s Paegasem.

Jenže asi za 2 měsíce začaly od PG znovu chodit faktury na paušál a nulové hovorné. Napsal jsem jim, že naše smlouva na dobu určitou předčasně zanikla, když mě bezdůvodně odpojili, a že už nejsem jejich zákazník. Místo odpovědi mi oznámili, že je jim líto, že chci přestat využívat jejich služeb, že pokud si to nerozmyslím, jsou ochotni vzít mou výpověď (!) na vědomí a koncem příštího měsíce mě odpojit, ale že mám zvážit jejich přiloženou výhodnou nabídku. Znovu se mi pokusili poslat všechny upomínky od začátku (viz předchozí odstavec), a když jsem jim pohrozil novou stížností, napsali, že tedy rozhodnutí ČTÚ budou respektovat, a znovu se mě snažili nalákat na jakési výhody, na které jsem nijak nereagoval. Nastal klid.

Dva a půl roku nato podali oni na mě stížnost k ČTÚ, že jim nechci zaplatit paušály za několik měsíců z doby po rozhodnutí ČTÚ, kdy byl telefon prý zase zapnutý.  Chtějí k nim zaplatit i penále za dva a půl roku. Takže ČTÚ dneska řeší otázku, jestli bezdůvodné vypnutí telefonu na měsíc či dva je či není důvodem pro zánik smlouvy.

Kdosi v téhle diskusi napsal, že operátoři si dovolí jen to, co si zákazníci nechají líbit. Nenechat se obírat ale není tak jednoduché. Radiomobil má na zastrašování odvážných zákazníků vypracovaný postup konzultovaný s právníky a zaměstnává pro ten účel vyhrazený tým lidí.

Podle mě bychom se jako zákazníci měli chovat sebevědoměji. Miliardové zisky ET a PG (OS zatím ne) pocházejí z našich peněženek, takže by nezaškodilo, dát jim častěji najevo, že za to buď dodají odpovídající hodnotu včetně slušného jednání, nebo si ji příště koupíme jinde. Myslím, že normálnímu tržnímu chování zákazníků u nás silně brání vyznávání značek hraničící s náboženstvím a přílišná důvěřivost reklamám tam, kde by bylo na místě poměřovat službu podle ceny a užitné hodnoty.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  10. 04. 2002 15:16

Neco podobneho jsem mel s telekomem s tim, ze se do toho pletlo i ministerstvo hospodarstvi.
Vysledkem je ze jsem nemusel platit nic ale pevnou linku mit uz nemuzu, ale ja ji nechci tak me to neboli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  10. 04. 2002 13:24

Do ted jsem byl jen pasivní čtenář diskusí.... konečně jsem se rozhoupal se zapojit . Mam Go kartu cca tři roky a podobné zkušenosti, které tu čtu. Když jsem si GO koupil, aktivně jsem vyplnil přiložený "dotazník" a získal 100 CZK kreditu. To bylo prima do doby (asi dva dny), než mi stovka sama zmizela (aniž bych kamkoli volal) na můj dotaz na GOlince jsem se dozvěděl, že jsem měl ten den dlouhý hovor! Kam, to mi samozřejmě neřekli. - Nechal jsem to plavat. jednou jsem si taky vyžádal vyučtování SMSek, protože jsem s určitostí věděl, že jsem od posledního vyúčtování poslal jen jednu, byl jsem docela překvapený, že vyúčtování přišlo ne za jednu ale za deset SMSek.... Od chvíle co mám T68 je docela deprimující porovnání počítadla SMSek v telefonu s vyúčtováním. Abych ale napsal taky něco pozitivního ke GO tak tu mám ještě jeden zážitek. onehdy jsem dobíjel pomocí kuponu kredit. Ten se mi ovšem nepřipsal. Stačilo však třikrát zavolat na GO linku a bez problému bylo vše v pořádku.

P.S. Kolik asi peněz dělá o 5 minut posunutý čas při takovém množství uživatelů GO? Kdyby byl rozdíl v účtování jen pět korun za hovor krát počet volajících krát ......atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  10. 04. 2002 13:22

Zdravim.

Moje zkusenosti se vsema operatorama infolinek jsou zhruba stejne.
Na predplacenkach to az na vyjimky nestalo za nic, na pausalech obvykle spokojenost.

Proto doporucuju, pokud mate problem s predplacenkou a nemuste k jeho vyreseni nutne volat z ni, zavolejte z nejakeho pausalu. Cim vyssi, tim lepsi . A pokud se s operatorem (u predplacenek obvykle s operatorkou) nemuzu dohodnout hned zpocatku, tak zavesim a zkousim znovu, zda jiny operator nebude informovanejsi/vstricnejsi/...

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  11. 04. 2002 07:40

Hmm, já znám taky všechny infolinky, tedy kromě eurotelí paušálí. A srovnání:

Go linka mi před 2 roky (kdy jsem měl možnost tam z kamarádova go volat) mi přišla docela informovaná a nejvíc profesionální. Protože nemám ani go ani jejich paušál, více nemohu sloužit.

Twist infolinka 4603 byl hroznej šumák, kterýmu nebylo rozumět, teď už mají efr, ale ta nahrávka je stejně hrozná (zkoušeno před Vánocema). Informace tam lehce pokulhávaly (kdysi), teď už jsem chtěl jen vypnout tátovi hlasovku, což jsem zase raději udělal z máminýho telefonu, protože je VIP paušálový zákazník, chtěli tam jen číslo té simky (zezadu) a bylo to hned. Hlavně jsou tam asi víc ženy, což mi oproti mužské go lince přijde O HODNĚ příjemnější (i když je to vcelku prkotina).

Oskarlinka od svých počátků doznala největších změn, hlavně se na ní už nečeká 3/4 hodiny (rádio Oskarlinka), jsou tam povětšinou ženy, i když minule mě dostal jeden koktavý operátor (docela darda). Jednou mi odečetli za SMS o 1 haléř více, tak jsem to (chudý student ) urgoval a nakonec mi připsali 1,02Kč. Ale to byly začátky, teď už je to pohoda. Taky si už srovnali identitu, takže vítejte v síti Oskar už neříká žena, ale mužský hlas říká: "Dobrý den, tady je Oskar.".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek RICHTER  |  10. 04. 2002 13:03

Stalo se mi neco podobneho. Volal jsem do zahranici pres Internet call ( misto dvou nul jsem vytacel 55 ).Cena za minutu volani do daneho regionu je 13,60 Kc za minutu, ale Eurotel mi nauctoval priblizne 50 Kc  za minutu- tedy volani beznym zpusobem. Je jasne, na kolik me osmiminutovy hovor prisel. Kdyz jsem volal na GO linku, bylo se mnou jednano velmi podobnym zpusobem, tedy odmerene a prehlizive. Nekolikrat me ujistili, ze jsem udelal chybu ja ( telefonni cislo s predvolbou 55 mam ulozene v seznamu... ) a tak se timto problemem nebudou vubec zabyvat. Nutno dodat, ze se mi to stalo jeste jednou  a to uz jsem nemel vubec chut se s nekym dohadovat. Do zahranici ted volam s Oskarem, je to levnejsi a bez problemu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  10. 04. 2002 11:58

Ach jo  - zdá se, že ET e ve svých chybách v GO účtování zaměřuje převážně na naše sestry.  Té mojí také odečítali po 3,30 za SMS, i když má Fun GO. A kdybychom se neozvali, odečítali by si to dodnes. Tenkrát byla operátorka sladká jako cecek, ačkoliv si vlastně nejsem jistý, jestli ten kredit nakonec vrátili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  10. 04. 2002 11:49

Na podzim roku 2001 Osky taky kradl ( ale jenom asi 14 dní !! ) - občas zpoplatnil 1 smsku 2x ale po upozornění e-mailem do týdne všechno vrátil !!! i s omluvným dopisem ( kredit navíc nepřipsal  - ale kam by přišel že...   )A od té doby klid (zatím ) !!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  10. 04. 2002 16:52

Stalo se mi přesně to samé. Zavolal jsem na Oskarlinku a za 5 min. byl kredit zpátky (i když šlo jen o 2,10 Kč). Šlo mi hlavně o nápravu - víckrát se to už nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 04. 2002 11:44

Já jsem na Oskarlince žádal o vrácení volací zálohy a příjemná a ochotná slečna se mnou vše vyřídila a nakonec mě mile šokovala tím, že mi nabídla, že mi virtuálně připíše na moje číslo i číslo manželky zálohu na roaming, což jsem ani nevěděl, že je možné. Uznejte, že ukládat na 8 měsíců 10 000 bezúročně je celkem na nic, takto je to super.
Na Go linku jsem volal za 2 roky asi 3x, celkem fpohodě. Volám ale často na paušálovou infolinku, a tam musím říct taky vše fpořádku. Chybné odečítání kreditu jsem nezjistil, protože jsem Go nikdy nepoužíval, ale manželce jsem ho před půlrokem zrušil, má Oskartu, je spokojená (může mi volat celý den, ne až mimo špičku) a její peněženka taky.    Sakra když s něčím nejsem spokojený, tak to změním, ne? Co furt remcáte, že se půl roku bezvýsledně handrkujete s arogantními mamlasy? Máte na výběr, takže zkuste něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  10. 04. 2002 14:08

Pred pul rokem jsem si zadal nazpet zalohu za Slysim Vas (akorat zvysili ty poplatky za SMS, me vyprsel zrovna ten pulrok a ja pak stejne presel na pausal Paegasu = maximalni spokojenost , Slysim Vas pouzivam ze setrvacnosti na volne minute - volat babicce a tak, docela uspora). Standardne jsme to vyresili (i kdyz jsem za tu dobu nez jsem se dockal operatora nacerpal benzin do auta a napumpoval dve kola vzduchem, ale to je vedlejsi). Do mesice prisla slozenka a bylo to v pohode. Opakem byla kamaradka, ktera o to zazadala pozdeji. Ceka na to uz skoro pul roku a stale nic. Kdyz uz tam volala po nekolikate, tak uz zacali byt lehce arogantni. Takze tyhle veci jsou holt bohuzel vsude. Ale to s tim odecitanim kreditu u Eurotelu me fakt dostalo...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  10. 04. 2002 11:42

Já se vám divím : po takovéhle zkušenosti ( několikrát špatně odečtený kredit > ve prospěch Errotelu ) si již kupuji kredit u Oskara !!!! Na netu v Oskarově samoobsluze si kdykoliv zkontroluji odečtené peníze a mám klid !!! Špička - nešpička  stále stejný paušál !! Je to možná trochu dražší, ale když tady čtu vaše příspěvky za neoprávněné obohacování Errotelu na úkor zákazníků a těžko vymahatelné už jednou stržené peníze -  tak  0 od 0 pošla !! Jentak na okraj  - dodnes mi Errotel dluží ( cca 2 roky ) 100 Kč za odpovědní kupon  !! Ať si ho nabouchá třeba do p*d*le !!     Zlatej ( i taky občas s malejma mouchama ) OSKAR  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herbie  |  10. 04. 2002 11:41

No tak sem si pocetl, a sem rad ze mam pausal Paegasu teda tedka vlastne Týý Moubajlu Zatim me neobrali ani jednou a kdykoliv sem neco resil s oparetorem/operatorkou tak naprosta spokojenost. Docela me ten pristup ET prekvapuje. No co vzdyt vlastne zijeme v Cechach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emur  |  10. 04. 2002 11:29

Ahoj, tak to je teda něco s tou GO linkou. Já jsem nedávno volal na Oskarlinku a chtěl jsem zrušit službu mobilní kancelář. Za minutku na mě promluvil příjemný hlas operátorky a bylo znát, že je i chytrá a vyzná se Dokonce mi i s něčím radila a na konci hovoru se mě zeptala zda chci ještě s něčím pomoci!!?? Perfektní přístup i když jsem požadoval pro Oskara ne příliš profitní službu. Hovor byl samozřejmě zadarmo. Kam se hrabe pekáč s errortelem. Emur

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tecko  |  10. 04. 2002 11:53

Taky mam podobný příjemný zkušenosti s Oskarem - dobíjel jsem Oskartu přes net a uklepl se v čísle (aspoň jsem si to myslel, pak se ukázalo, že mi blbne numerická klávesnice - místo 1 dávala 0). A po domluvě s profesionálně milou a ochotnou operátorkou mi připsali do druhého dne kredit zpět...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svatopluk Hribek  |  10. 04. 2002 10:54

Jeden profesor na VŠ nám před asi rokem říkal. To je zajímavé, že všem žákům jdou na začátku hodiny hodinky pozadu a na konci dopředu

Chtěl bych poznat ty, kterým ET naúčtoval ve špičce jako mimo špičku

Je zajímavé, že v tom mají opravdu ďubr. V diskusi sice mohu napsat co chci, ale ani mě nenapadlo, že se to děje tak často, sestra má Go, z dob kdy jsem ještě ET fandil a měl ho i já a stalo se jí to už dvakrát. Ovšem jí zase omylem odečetli za SMS 3,30 jako u normálního tarifu místo 1,80, což bylo ve vyúčtování za deset SMS sakra znát. To jsem rád, že vím, že není sama. Oni se samozřejmě tvářili, že toto bylo nedopatřením, ale již dvakrát 

SH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  10. 04. 2002 10:50

docela se mi líbí, jak tady všichni nadávají na Eurotel, jak je okrádá, posílá jim vyúčtování za sms s několikaprocentní přirážkou, ale NIKDO S TíM NIC NEDěLá, dokonce ani nepomyslí na změnu operátora. Tak když s tím nebudete nic dělat, tak radši držte hubu. t

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svatopluk Hribek  |  10. 04. 2002 10:58

To sand ne,  opravdu než jsem napsal příspěvek tak vidim, že jsou opravdu i další, kterým vyůčtovali více za SMSky. Myslím, že tohle bude mít ještě dohru. Jak jsem psal v mém příspěvku ségra má Go, ale taky už bude s nim končit a dvakrát jí odečetli "omylem" 3,30 místo 1,80.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 04. 2002 10:38

Kdyby si už konečně koupila Oskartu, mohla by volat celý den a ne až po 4. hodině...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  10. 04. 2002 15:25

To sice ano, ale nezavolala by si z míst, ze kterých si zavolat potřebuje a chce. V pokrytí jsou prostě rozdíly a někomu prostě pokrytí Oskara nestačí. Sám mohu posoudit, kolikrát se mi povede zastihnout lidi mimo signál - je to v pořadí Oskar, Paegas, nejlépe je na tom Eurotel. A to je pro mne rozhodující, mobil mám proto, abych byl k zastižení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 04. 2002 17:41

To je mi vás celkem líto, že nemáte na výběr. A kdy naposledy jste zkoušel Oskarův signál v místech, kde ho potřebujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 04. 2002 07:01

Bohužel se asi jedná už o setrvalý stav, kamarád má krámek v polosuterénu a když si chce zavolat, aby mu hovor nespadl, vyběhne po schodech před krám. V krámě sice telefon zazvoní, ale spojení se tak v 70% případů ihned ztratí. To by mne kleplo, to si raději připlatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  11. 04. 2002 09:12

Neptal jsem se na kamaráda v krámku, nýbrž na vás, jestli vy máte signál tam, kde se pohybujete a potřebujete ho mít. Včera večer jsem seděl v hospě v centru Brna, kde měl Oskar jednu čárku a ET hlásil Pouze 112. Podle mého jsou vaše paušalizující argumenty o nedostatečném signálu demagogie. Možná vám to ušlo (právě protože dostupnost signálu průběžně neověřujete), ale v posledních pár měsících se situace zásadně mění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 04. 2002 10:12

U toho kamaráda trávím hodiny a hodiny při práci s PC, o který se mu starám. Po svém městě mám plno dalších míst v budovách, kde se zdržuji a nevidím důvod, proč by tam měl být signál diamertálně lepší. Já to vidím tak, že až bude mít oskar signál i v tom krámku stejný jako Eurotel, pak o něm začnu uvažovat. Chci dobrou spolehlivost, když už za to platím. Já se mu opravdu každou chvíli nemohu dovolat, i když někde jezdí a není v krámě. Je obchodník, mobil nevypíná a tak nechápu, že mu spíš zákazníky neodrazuje.
Jsem v malém okresním městě a nechápu, proč jej Oskar nepokryje signálem stejně jako ET. Proč by to nešlo? Nerozumím technické stránce věci, zajímá mne jen konečný stav a ten je, jaký je. Pro někoho to nemusí být rozhodující, pro mne však ano. Uznávám, že cenově je oskar výhodnější (možní i výrazně), proto na něj i ten zmíněný kamarád přešel, ale spokojený není s pokrytím. Já experimentovat nechci. Přejdu, až mi pár známých řekne "teď je to ono!" To se zatím nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 04. 2002 19:23

To už je starý, ty argumenty o pokrytí, každý ví, že jsou místa, kde jeden z operátoru má slabý signál (btw. pocházím z vesnice, kde bych si s ET či PG moc nepomoh, telefon je občas ani nenajde a s PG, když jsem ho měl, jsem  volával vykloněn z okna, aby mi bylo rozumět). Takže bych tu neřešil argumenty jako pokrytí, je to individuální a ve zdejších diskusích dost ohrané.

A když někomu volám, ten není dostupný a pak se s ním konečně domluvím, většinou z něj vypadne, že mu došla baterka anebo to prostě vypnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  10. 04. 2002 10:26

Myslim, ze takova vec se opravdu muze stat a aroganci jednoho operatora go linky nelze spojovat s celou firmou. Podobna vec se spatnym uctovanim se mi stala u Oskara  (Eurotel jsem nikdy nemel a nemam proc ho branit), ktery mi zase u pausalu uctoval posledni den v mesici dvakrat ve dvou uctovacich obdobich po sobe a po reklamaci uznal chybu,ale pricetl mi jen polovinu provolane castky,takze jsem musel reklamovat jeste jednou a i pak mi zustaly nejake nevracene smsky,ale na to uz jsem nemel nervy...navic reklamace nebyla mozna vyridit osobne ani telefonicky ani emailem, ale pouze pisemnou formou pres postu,takze to trvalo pekne dlouho!!!

Podotykam,ze uz je to zalezitost asi dvaroky stara,takze se hodne mohlo zmenit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  10. 04. 2002 10:50

Stat se to muze dycky. To nikomu nevycitam. Pokud se to stava pravidelne, je neco spatne. Oskar pred 2 roky byl mesic stara firma bez zkusenosti, se starou technologii a v rozjezdu. S dneskem se to neda srovnavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ultimated Hacker  |  10. 04. 2002 10:25

Eurotel ma stale chybny cas napr. v hlasove (faxove) schrance posunuty nekdy i o 10 minut. Stale se jim to predbiha a jednou za rok to posunou zpet. Kdyz jsem je na to upozornoval, ze maji cas posunuty o 9 minut, tak mi rekli, ze to je problem jenom "moji" schranky a byla mi nabidnuta preinstalace universal schranky.  Maji tam zkratka bordel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Lidinský  |  10. 04. 2002 09:58

Zajímavý článek, mě se nedávno stalo úlně to samé. Rozdíl byl jen v tom, že jsem nemluvil s operátorem, ale s operátorkou, kterou jsem musel dokonce přesvědčovat, aby mi ten kredit vůbec připsala. Dokonce mi naznačovala, že je to vlastně moje chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nik  |  10. 04. 2002 09:28

To je zajímavé - myslel jsem že na vyúčtování odeslaných SMSek šidí Eurotel jen mně. Taky se mi odečítá vždy tak o 30-40 procent navíc.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 04. 2002 09:31

Tak to je blbost!!! To už by jste nebyl u ET jako zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 04. 2002 09:55

Nemyslím, že je to blbost. Občas mi totiž přijde, že vyúčtování je opravdu o pár korun vyší než by mělo být, ale jak si to člověk zpětně potvrdí, když esemesky maže. No a eurotelu to nikdo nedokáže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 04. 2002 10:10

Víte, Ty Vaše uvedená naůčtovaná procenta tak to je prehnané.  Přeji hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oper  |  11. 04. 2002 02:36

Hele když nevěříte tomu účtování, tak si je pište a zkontrolujte s operátorem, pište si ale přesne v kolik hodin a kdy!! Jo a víte třeba , že obrazkova sms je jako 3 obyč? atd atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roxyman  |  10. 04. 2002 09:26

Víte jaké je to pro obyč člověka na GO Lince, když mu deně volá tisíce prudivých lidí??? Je to k zbláznění!!!! Ani se nedivím, že někomu ujedou nervy a zkusit by si to měl každý!!! Kdyby lidi nebyli dobytek, všem by bylo dobře. Za komančů držel kyždej hubu a teď si jí otevře kde kdo na kde koho. Nehájím Eurotel, ale uvědomte si laskavě jak je lidem na GO lince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  10. 04. 2002 09:52

Nezajem, kazdej si vybira praci podle svych predpokladu a schopnosti. Pokud nemam asertivni chovani, nemam na zakaznicke podpore co delat. Tento filtr by mimo jinych mel uplatnovat i zamestnavatel. Je preci uplne jasny, ze na podporu volaji lidi kdyz maji problem, tak lze ocekavat ze budou reagovat podrazdene, notabene pokud je chyba u poskytovatele sluzeb. Jestli nekdo jde pracovat na podporu a ocekava, ze mu budou lidi volat a dekovat, jak to vsechno krasne slape, tak je vul. A vubec to nema co delat s tim, co kdo delal za komancu.  Narozdil od jinych diskutujich zcela verim tomu, ze se pripad stal tak jak popisuje autor clanku. Jediny s cim lze souhlasit v prechozim komentari je, ze kdyby lidi nebyli dobytek, bylo by dobre, to je fakt. Ale nejde to moc napasovat na popsanou situaci. Tim ze reklamuju "pokus o kradez" se preci nechovam jako dobytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HAnka  |  10. 04. 2002 09:54

že to tvrdíš zrovna ty......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  10. 04. 2002 13:11

A hele, tohle vypada jako ze me znas osobne, nebo to bylo jen tak ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
operator  |  10. 04. 2002 17:25

Mluvíš mi z duše. Taky pracuji na podobné lince a rozhodně to není žádný med. Lidi co sem volají si dost často myslí, že máme bůhvíjaké pravomoci. My jsme tak akorát schopný dát informace, dost často máme přímo za úkol "mlžit" nebo poslat klienta a "kamennou pobočku". Pokud už máme klientovi přiznat nárok na nějakou službu, tak je to často dost "o hubu". Protože ty nároky jsou hodně často sporné a my máme 2 možnosti:
1. přiznat, ale když se posléze ukáže, že neoprávněně, tak to můžeme třeba taky zaplatit (a může se jednat i o desetitisíce, vyjímkou nejsou částky přesahující 100 000)
2. nepřiznat a riskovat "jen" to, že budeme
a) postiženi na platě
b) vyhozeni

Spousta klientů je různě "vyčůraných", přímo po telefonu chtějí kolikrát poradit jak firmu podvést. Nebo se z nás snaží vylomit odpověď, že na něco mají nárok, aby tím mohli potom na "kamenných pobočkách" argumentovat, slovy: "ale mě to takhle řekli na infolince", nebo naopak říkají do telefonu, "takhle mi to řekli "na kamenné pobočce". Výsledkem je, že "kamenné pobočky" na nás jako infolinku často hážou špínu s tím, že jsme "na hovno", že tu nic neumíme, že nic neděláme, dokonce tu byl i připad, že to paní z "kamenné pobočky" řekla klientovi, když telefonoval k nám, takže to bylo slyšet v telefonu.
Zato my si to dovolit nemůžeme, protože hovory jsou nahrávané a my jsme podle toho posuzováni. A "negativní hodnocení" má asi tak desetkrát větší váhu, než to pozitivní. Není divu, že průměrná doba životnosti operátora je jeden až dva roky.

Třeba to, jak si ta holka myslela, že jí připíšou něco navíc. No to je bomba. Kdyby každý operátor měl pravomoc klientovi připisovat peníze, to by bylo asi zajímavé.

To že byl odměřený to celkem chápu, s tím doporučením mu
1. fakt asi vytekly nervy
2. měl už to "za pár" (našel si něco lepšího), tak už mu to bylo jedno (pravděpodobnější)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  11. 04. 2002 07:43

Zasloužíte si můj obdiv. Nepatřím mezi lidi, kteří otravují s každou blbostí. Volám jen, když mi plechová držka nedá všechny informace a na netu se o tom ještě nepíše. Přestože je někdy zdlouhavé se proklikávat k cíli.

Ano, máte pravdu, že někteří zákazníci si myslí, že máte opravdu velké pravomoci, ale v podstatě je to tak, že jste na tom s pravomocemi asi tak jako plechová držka. A málokdo si to uvědomuje. Navíc automat pracuje zdarma a nonstop a nedělá chyby a hlavně neuhne od tématu a zákazník mu nemůže skočit do řeči.

Mám na Vás dotaz: Zajištuje vám operátorům zaměstnavatel nějaké kurzy, např. asertivity nebo o informacích o jeho službách. A jestli to neprobíhá jen stylem "přečtěte si brožury". Protože jaxem už kdesi výše v diskusi uvedl, že narazit na odborníka je opravdu výhrou v loterii.

Toť vše a pěkný den, Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
operator  |  12. 04. 2002 12:59

Ale jo, občas jsou takové kurzy. Problém je v tom, že je provádějí externí agentury, které o tom, jak to u nás chodí, nemají ani páru. Takže se to nakonec všechno stočí na taková obecná pravidla a doporučení, která jsou v praxi velmi málo použitelná. Navíc často jsou požadavky vedení a doporučení této agentury v přímém (nebo alespoň nepřímém) rozporu. Takže se ocitáme dost často v jakési schizofrenní situaci. Vždycky, když z takovéhoto školení odcházíme, tak si říkáme: "To byla ale blbost". Ale běda, jak to někdo před vedením řekne nahlas. To už je oheň na střeše.

A co se týče profesních informací, tam je to ještě horší. Často je dostáváme "s křížkem po funuse".

Asi takhle: Firma udělá akci X. Zákazník zavolá, že mu přišel dopis, ohledně akce X. My mu na to řekneme, že o tom nic nevíme, ať si dojde na "kamennou pobočku". Pak volá druhý, pátý, desátý, stý. Tak začneme zjišťovat, jestli není nějaká nová akce. Tak do druhého dne se konečně dozvíme, že skutečně byla zahájena akce X, třetí den příslušná osoba vypracuje postup, jak se vzhledem akci X postupuje a tak čtvrtý den je všechno v pořádku. Jenže lidi, co volali v těch prvních třech dnech nenabydou dojmu, že firma nezvládla svojí vnitřní komunikaci, ale že my, operátoři jsme ÚB (úplně blbí).

Nabízí se dotaz, proč se to nezjišťuje hned po prvním zákazníkovi. Jednak po telefonu je málokdo přesně schopen popsat, co mu přišlo a čeho se to týká. Může se např. jenom jednat o reklamu na jiný z produktů, který nemá sjednaný, ale která se v daném měsíci přidává ke každé poštovní poukázce. Navíc pokud je to typ "horník z dolu Dukla", tak z toho skutečně nikdo nedostane použitelné informace.

No a nakonec, když jde o tu komunikaci ve firmě. Nikdo nepřizná, že chyba je u něj. Tak si to mezi sebou přehazují jako horký brambor a nejčastěji to skončí u nás (my už to nemáme na koho hodit). Takže my jsme každý měsíc hodnoceni a jsou hledány chyby v každém vyřčeném slovu (všechny hovory jsou nahrávány) a patřičně "oceňovány"

Musím přiznat, že od doby, co tu pracuji, si vážím práce všech lidí, kteří pracují ve službách. A když se dopustím nějakého excesu, tak si říkám, jak si tak prodavačka musí říkat "to byl ale debil".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  11. 04. 2002 07:22

Máte trochu pravdu ale zároven se i mýlíte.

Na info linkách by měli sedět profíci (dobře placení), ale mnohdy tam sedí jen študáci, kteří to berou jako brigádu a stejně jsou odměnováni. Narazit mezi nima na někoho kdo má aspon páru o tom co říká, to je opravdu výhra v loterii.

Ale to záleží už na zaměstnavateli, jaké lidi pro tuto práci přijme. Hlavním kritériem bude maturita. Zaměstnavatel by měl svoje lidi taky školit v asertivitě. Profíkovi by nervy ujet neměli, (když říkám profíkovi - myslím tím specialistu pro jednání s lidmi).

Toť vše. Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
operator  |  12. 04. 2002 13:55

S tímhle názorem, že na infolinkách sedí študáci, jsem se setkal mnohokrát, ale vždy to bylo z agentury JPP (jedna paní povídala).

Můžu tě ujistit, že na naší lince nikdy nedělal jedinný študák na brigádě. Když je přijat nový pracovník, tak jeden až dva měsíce trvá, než se vůbec dostane k telefonu.

Už z toho důvodu nechápu matematiku naší firmy. Kdyby nám dali alespoň řekněme 20 000, tak by si mohli vybírat koho vezmou a lidi by jim neutíkali. Jenže tady spousta lidí nemá ani průměrný plat. A tak se nemůže vedení divit, že jim po jednom až dvou letech "zdrhnou".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  10. 04. 2002 08:58

Tak jsme se vyřvali a pravda je stejně jinde !!!

Který operátor je příště na řadě_? Jo, jo to je ten život.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  10. 04. 2002 08:31

Prasata ze stejné stáje,co více říct.Oba dva se chovají arogantně ke svým zákazníkům a pořád jim to prochází.Proto je taky nepoužívám:o)Pevnou linku jsem zrušil a Eurotel jsem nikdy neměl a ani mi nechybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:57

 né nadarmo má  Telecom 62% v Eurotelu že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 07:48

 Nevím jak většina uživatelů Simkarty GO Juice (nová simka s bankingem) ale mě se stává na mojem telefonu 6210 že při vyučtování (zprávy za kredit) mi přijde zprávy z 999282 (číslo ze kterého chodí vyučtovací SMS) a moje 6210 mi tuto zprávu zobrazí jako "Zprávu zde nelze zobrazit" tento problém řeším již více jak 1/2 roku !!! Nejdříve to operátor chtěl shodit na Telefon že prý je vada Fw. a takové ty kecy kolem  ale když jsem řekl že telefon má čerstvě nahraný nejnovější Fw. tak mi řekli že asi bude chyba simky ! Nu což tak jsem byl odkázán do prodejny Eurotelu což v mém případě je v OL !! Tam mi vytýhli simku zkontrolovali FW v telefonu (žeprý pro jistotu) a pak jsem byl odkázán na židli že simkarta je vadná a musí se udělat nová! Asi po hodině čekání mi přinesly novou simku řekl jsem si sláva bude klid, ale opak byl pravdou. Po v ložení sim do telefonu vše fungovalo OK ale opět při doručení SMS z centra pro vyučtování kreditu jsem byl opět nasraný naštěstí to bylo ještě v té prodejně já říkal že to ještě zkusím než odejdu !! A to už sem se neudržel když mi přišlo že " Zpráva zde nelze zobrazit" nervy ještě drželi ale servisní technik se jen tajne usmíval že je vše v pořádku když jsem mu ukázal výsledek tak nato hleděl jako sůva na nudle  a já už pomalinku pěnil  ... Asi po 10 minutách co si technik hrál z telefonem my řekl no jo vy jste to neresetoval na defaultní nastavení .. tak mi to bez zeptání resetoval a zkusil si vyžádat novou SMS na vyučtování ale pořád stejný výsledek a navíc všechny mojen astavená melodie obrázky byly v prdeli !!! to už sem tekl  a pustil jsem se do něj měl jsem co dělat abych nepřželezl pultík a neroztřískal mu hubu hnedka na místě !! navíc mě taky uklidńoval jakási zdechlina jménem bezpečnostní ochranka !!  No nix nasraný a zklamaný jsem odcházel z Olomoucké prodejny!! A vše jsme téže den řešil na GO lince znovu opět bez výsledně !! popsal jsem vše co se stalo v jejich prodejně a na strřaně GO linky žádná odezva prostě me zavěsily a to jsme jí to říkal slušně a to jsem jen popisoval řešení servisního technika a né můj hněv v prodejně!!  a tak se mi to stalo ještě 2x pak už jsme neměl nervy  Týž den jsem vše hodil na papír a namailoval vše do eurotelu ... a čekal co se bude dít nedělo se nic, týden pryč a nic a tak to bylo ještě 3x ,takže jsem využil služ. cestu do Prahy a stavil se přímo v Eurotelu! Což pro ně bylo asi překvápko .. ale opět se nic nevyřešilo nechtěli problém ani vidět řekli jen že Servisní technici Eurotelu o všem ví a že se natom pracuje (údajně se vymlouvali na výrobce simkarty)!! pravdielně po 14 dnech jsem volal a zjištťoval zda se něco pohnulo kupředu !! a nic stále to samé Technici natom pracují !! a nyní je to už 1/2 roku a nějaké drobné a stále nic !! takže nevím co se děje !! nebo neděje !! ale prostě se nato sere !!!  nevím jak k tomuto problému přistupuje eurotel ale já k tomu přistupuji negativně sere mě to  !!! a tayk mě sere ta neinformovanost na GO lince a i v jejich prodejnách !!

Pokud tohle bude číst nějakej člověk z ET ať se ozve !! jelikož já tam psal email aso 6x a nic bez odezvy bez omluvy bez nějaké náhrady !! prostě nejsem vůbec spokojenej !!!

Nevím jak jsou natom ostatní ???ale já dosti nasraně !! A to jsem ještě neměl možnost zkusit Banking to bude asi teprve katastrofa !!

A pak sláva Eurotelu vím že nikdo není dokonalý ale takhle jednat se zákazníkem no nevím to asi není zrovna eticke !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  10. 04. 2002 09:51

Ty už řešíš rok problém nové Simkarty GO Juice (nová simka s bankingem)?

 

To jseš celkem frajer když je na trhu 8 měsíců.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:14

asi neumíš číst co !! já psal 1/2 roku a nějaké drobné !!

Možná by chtělo vyčistit ten poprskanej monitor a bylo by to lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  10. 04. 2002 10:19

na začátku 1/2 roku a teď to řešíš dalšího 1/2roku. 1/2+1/2 = 1

 

jinak poprskané lcd jsem vyčistil a je v pořádku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:39

já myslel celkem že to už řeším 1/2 roku a nějaké drobné což jasně plyne z článku že !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  10. 04. 2002 10:45

Tak ted zkus jeste procistit mozek a bude to v poradku. Nebo si to zkus jeste parkrat precist. Trochu cviku zakrnelych schopnosti neuskodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  10. 04. 2002 10:06

Stejný problém: Eurottel Go -> Stará SIMka -> Nokia 8310  (FW 4.04) -> "Zprávu nelye zobrazit" vidím tak jednou do měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:14

A řešíe to nějakým způsobem nebo na to prdíš ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  10. 04. 2002 10:31

Slušně řečeno na to seru. Trosku mi to z počátku vadilo, ale pak jsem si zvyk.  Zkus si tam tu zprábu nechat a nevymazávat a vypnout a zapnout telefon. Někdy to pomhá. )

Doufám, ale že to vyřešej, protože nechci to takhle dál mít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:41

Já si nato nezvykl jsem si zato zplatil 400 stovky za změnu tak ať s tím něco dělají !! Vypnutí a zapnutí ti pomůže leda v odečtení kreditu ale zprávu pořád vidíš " Zprávu zde nelze zobrazit" takže nevíš kolik ti vůbec odečetli !!! a volat pořád na Go šminku bych se mohl vy.r.t !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
offline  |  10. 04. 2002 10:28

mam 6210 a GO, stava se mi a to dost casto ze mi nechodi vyuctovani za sms takze se mi neodecita kredit nadisplay a pak mi sviti treba kredit 100,- ale pritom uz mam davno nulu nebo minus....je to pry telefonem kdyz je v nem ulozeno vice nez 10sms, stava se to tady nekomu?? dela to i na novych firmwarech?? ja mam 4.27

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:37

No mě to nedělá nštěstí  

Mám FW  5.56 a vš faká OK !!

 

ale spíše bych to viděl na problém v Simce zkus ji v jiném telefonu a požádej operátora o vyučtování !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  10. 04. 2002 16:43

Nokia je sice známá problémy s FW, ale podle me je tohle vina Eurotelu a nikoho jinyho.. kamaradovi to delal i Alcatel. Presne tohle samy, mel kredit ale nemohl uz volat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  10. 04. 2002 10:47

Dobrej clanek. Taky mam svy zkusenosti. Problem EuroTelat je ten, ze k zakaznikovi defaultne pristupujou jako k naprostymu debilovi a nejsou schopni si pripustit, ze muze mit vetsi technicke znalosti, nez oni - Bozi - na GO linkach a v prodejnach. Tam ale nejsou technici, ale pouze osoby, ktere si to o sobe mysli. Skutecne techniky by nikdo nezaplatil a tudiz ke skutecnym technikum, kterych je malo, se NIKDY neprobojujete. Takze informace o tom, ze neco nefunguje jak by melo, se nikdy nedostane az k tem, kteri by s tim neco mohli udelat (a pokud dostane, pak nepochybne znacne zkreslena jiz zminenymi Bohy). Navic to tam stejne funguje tak, ze kazdy z nich vidi pouze do svy uzce ohraniceny oblasti a co je mimo, o tom nema ani paru, coz vzhledem k tomu, ze nektere problemy vznikaji v dusledku nespravne funkce vice subsystemu, vylucuje moznost spravny diagnostiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  10. 04. 2002 10:55

 díky

Plně souhlasím nidky se to nedostane tam kam by mělo vždy to někdo smete ze stolu nebo nato něco nabalí a pak to stojí za hovno  takže se to řeší vždy tak dlouho že pak už se nato nějak zapomene nebo se to nahradí nečím jiným a tka pořád dokola  a chudáci mi zákazníci abychom nosily nervy v kýblu  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  10. 04. 2002 15:51

A já jsem si říkala, co mi to přišlo za divnou SMS, ktará nešla zobrazit! Minulý týden jsem si koupila novýho founa od ET, předtím jsem měla Pegynu, tam žádné SMSky o odečítání kreditu za odeslané smsky nechodily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoNG  |  11. 04. 2002 09:17

 Jo jo tak teď už aspoň víš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  11. 04. 2002 07:04

já jsem podobné problémy ještě neměl, krom jednoho. Kdysi jsem byl na PE a přes noc mi zmizla stovka z kreditu. Ted PE používám jako zálohu, kdyby náhodou nefungoval OSKY.

Ale co chci říct. Mailovat na operátora nemá smysl, kde máte jistotu, že mu e-mail dorazí? A když by dorazil, jak víte, že si ho obdržel. K tomu slouží doporučené dopisy. Kdysi jsem řešil jakousi prkotinu s OSKYm (údajně, že jsem se zpozdil při proplacení faktury). V  mém případě se vše vyřešilo k mé spokojenosti.  Prý doporučené dopisy jsou to pravé, mají větší váhu než e-maily a volání na infolinku.  Aspoň se operátor nebude ohánět tím, že to nedorazilo.Tuto informaci jsem vyčetl bud zde nebo na mobil.cz.

Netvrdím, že jste neudělal maximum, ale e-maily moc nezmohou a to je případ i pisatele článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sluník ;-))  |  10. 04. 2002 06:08

  Mám NAPROSTO stejnou zkušenost.  (

 

 

sou to K*R*Y.  Co dodat ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  10. 04. 2002 02:47

Víte to máte tak ,, KAŽDÝ KOLEKTIV MÁ SVÉHO BLBA ´´

A můžete to brát na zaměstnance ve firmě , který dělá kiksy, nebo na velkou firmu ve společnosti.

Výsledek je vždycky stejný, vždy to odneseme my.

Apropo Oskar má velmi podobné jednání, kdy kvůly špatně vyfakturovaným 36.- profaxujete a doporučenými dopisy proděláte 3X tolik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimír  |  10. 04. 2002 02:22

Napsat zajímavý a hodnotný článek dá práci, tak proč se namáhat, když stačí házet špínu na velký a zlý Eurotel. Navíc se takové tvrzení dá špatně vyvrátit a je to čtenářsky vděčné téma. Hodnota takové informace - "jedna paní povídala" - je však nulová. Já osobně nevěřím tomu, že Eurotel okrádá chudáky GOučkaře pomocí špatně seřízených systémových hodin a už vůbec nevěřím tomu, že by si někdo na GO lince dovolil navrhnout zákazníkovi změnu operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  10. 04. 2002 02:49

Vladimíre a jakpak dlouho už jsi u Eurotelu zaměstnanej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  10. 04. 2002 07:08

Tebe platí Eurotel? Asi jo, když ho tak hájíš . Služebně mám Eurotel a stojí za velké hovno. Chlubí se kvalitou a nejlepším pokrytím i když to není pravda. Je to bussines a jde jim ani né tak o zákazníka, jako spíš o peníze .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  10. 04. 2002 09:37

Kazde firme jde primarne o penize. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  10. 04. 2002 10:38

Samosebou. Proc by mel prestat Eurotel odrbavat zakaniky, kdyz tem to evidentne nevadi. Klidne se nechaj ojebavat a dal mu cpou prachy za predrazeny sluzby. Proc by potom menil strategii? To by se teprve zacal chovat nelogicky.

Nerikam, ze me se libi, co ET a CT o to vic delaji. Ale nas pravni system jim to umoznuje a zakaznici jim to trpi. Dokud zakaznici nezmeni sve chovani (treba tak, ze od operatora odejdou), nezmeni sve chovani ani tyto firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  10. 04. 2002 08:08

Sám bych tomu také nevěřil, ale to, co jsem napsal, je pravda. Moje názory jsou jasně oddělené od přesného  popisu události, ale v popisu události jsem si dal velmi záležet, aby opravdu zcela odpovídal skutečnosti.
Každý věřit může a nemusí, dnes si už naštěstí každý může myslet co chce. Já jen říkám, dávejte si pozor a nedávejte zbytečně příležitost.
U celé akce (hovor i reklamace na GO lince) jsem byl, není to žádné jedna paní povídala. Leda jeden pán, tedy já osobně. Jak říkám, vůbec mne neuráží, že mi někdo nevěří, chápu to, věří se tomu špatně.
Možná dodá hodnověrnosti i pozitivní komenrář a to že ET hodnotím jako pro mne nejlepšího operátora a zůstávám u něj.
S pozdravem Mirek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  10. 04. 2002 09:44

A nebyla opravdu chyba spíše u Tvé sestry? Vždy se ke mně chovali korektně a nechce se mi věřit, že by človíček na golince  navrhnul změnit operátora. Znáš to korektně odmítnul Tvou sestru a strach má velké oči atd. Ale možná taky ne.... v tom případě bych ho poslal na ulici....(toho človíčka )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  11. 04. 2002 12:27

Pokud se nepletu, tak se všechny hovory na těchto linkách nahrávají, takže stačí poslat stížnost třeba tiskovýmu mluvčímu a uvést tam datum a čas hovoru a operátor bude mít zřejmě pár problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
you  |  12. 04. 2002 10:50

tak to se pleteš, willis!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  12. 04. 2002 11:19

Bihužel pro tebe, někdo níž potvrdil, že se hovory nahrávají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
you  |  12. 04. 2002 12:18

Pracuju v ET (ne infolinka), tak vím, že se všechny hovory nenahrávají. Pouze namátkově a to k hodnocení operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taximan  |  10. 04. 2002 01:35

Bohužel okrádání zákázníků Eurotelem je zcela standardní věc,stejně jako u Telekomu,sám jsem na jejich uzlové ústředně několik let pracoval,tak vím,o čem mluvím.

U ET mám 3 paušály a 3 Go,zrovna včera jsem u jednoho paušálu podával reklamaci,a ne po prvé! GO je o ničem,člověk se nápravy dovolá málokdy,zvláště u vyúčtování SMS,kde i když si budu dělat přehled,kolik jsem jich odeslal, nebude mi to nic platné,stejně mi jich bude odečteno jednou přesně, jindy více,méně ale nikdy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  10. 04. 2002 09:36

Tak to jsi debil. Pokud máš u ET 3 paušály a necháš se jima dál okrádat, jsi vylízaná palice (nechceš mi říct kdy bydlíš?). Anebo máš u ET hovno a jseš trapnej kecal (tak to vidím já).

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taximan  |  10. 04. 2002 12:06

Vážený pane,absolutně nechápu,jak si můžete dovolit osočit mne,že když mám 6 karet od ET,a nechám se okrádat,že jsem debil a vylízaná palice !

1.nenechám se okrádat,v předchozím příspěvku je napsáno,že jsem už podal několik reklamací.

2.Jediný ET má opravdu kvalitní pokrytí,a datové přenosy,které jsou mojí prioritou,(pokud máte na kval.pokrytí jiný názor,což předpokládám,vemte si laskavě telefony s kartami PG + OS,a projeďte si republiku,hlavně Šumavu,a uvidíme co na to budete říkat.)

3.Pravděpodobně jsem reagoval do této diskuse naposled,odpovídat lidem,co umí psát jen debil,vylízaná palice,apod. není můj styl. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  10. 04. 2002 12:26

Take it easy! On ten Honzík má asi nějaký problém (podle všeho je mládenec sexuálně neukojený a tím i agresivní ). Přece se kvůli nějakému křupanovi nenecháte odradit od dalších diskuzí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  10. 04. 2002 13:31

1. Nereaguji na to, že máš 6karet a jseš vylízaná palice

2. Spíše si myslím že jseš trapný kecal a blábolíš a to že se u ET okrádá jsi napsal jen Ty (potom opravdu nechápu proč tam zůstaváš a vracím se k ad. "vylízaná palice"

3. Pokud něco nefunguje vždy jsem to u EU vyřešil

4. jsem sexuálně vybitý a nezakoplexovaný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  10. 04. 2002 15:06

Ten problem bude v tom, ze jsi sexualne vybity. Pak tady kecas hlouposti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  10. 04. 2002 10:12

Jo , je to fakt, na GO usery Eurotelata zvysoka se***.  Sam jsem loni prisel o petikilo pri dobijeni GO karty pres USSD - tenkrat to nove zavedli a ja VUL to chtel vyzkouset.  Prachy v prdeli, samozrejme vsechny reklamace zamitnuty, i kdyz pri osobnim jednani slibili napravu. Dodnes jim to funguje divne, ale NIKDY nepriznaji jakoukoliv chybu na jejich strane. Vzdycky udelaji debila ze zakaznika!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XP  |  10. 04. 2002 10:39

Jesli neumíš nabít přes USSD tak si buď naprostý pako nebo slepej, když na displeji nevidís čísko, na který budeš nabíjet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  10. 04. 2002 11:22

Ahaaaa, tak to bude tim! Diky za radu, pane Chytrej...  Na kolika founech si to testoval? Ono totiz na nekterejch se tam ani nevejde cely cislo, vime? Co to pak posle do ustredny a co ta s tim provede, nikdo netusi. Navic nikde neni ZADNA kontrola, krome hlasky "VASE GO KARTA BUDE NABITA", i kdyz dobijis jinou. Proste bordel, se kterym nikdo nehodla nic delat. Zajimalo by me, kolik lidi uz takhle prislo o prachy, zrejme nejsem jedinej, ale asi malokdo ma cas na sepisovani reklamaci a nasledne tahanice, ktere stejne nikam nevedou. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  10. 04. 2002 20:44

Ja jsem u eurotelu poměrně spokojeny, ale občas se něco vyskytne což občas dokáže naštvat. Také jsem již podával reklamaci a to když mi během tří dnů po dobytí zmyzel téměř celý kredit za 500. Po dlouhém domlouvaní na Go lince mi bylo zděleno, že jsem byl 4,5 hodinu na Wapu. Tak jsem napsal reklamaci a penizi byly zpět. Zarazilo mě ovšem, že jako Go zakázník nemohu řešit reklamaci po telefonu, ale musím písemně.

Co se týče operátorů na Go lince, hodně záleží na tom z kým máte tu čest.

A ještě na závěr. Už několikrát jsem se setkal u kamarádů, ale i u mě s problém při dobíjení. Natukal jsem číslo a to bylo odmítnuto, tak to zkusím podrehe a nic. Na potřetí to zkusím z jiného telefonu a nic. Poté Vám na Go lince oznámí, že jste několikrát zadali špatné číslo a karta byla zablokovaná.(připomínám že číslo bylo v pořádku a opravdu jsem žádné číselné kombinace nezkoušel) Za odblokování karty si účtujou 95 Kč a za nabytí přes operátora 15 Kč, což činní 110 Kč a to je podle mě dost na to, že za to nemohu a tím mluvím i za již zmiňované kamarády.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vir  |  10. 04. 2002 00:53

Zažil jsem před časem s ET Go něco podobného, chybně účtovaný hovor začínal cca v 16.02 hodin. "Můj"  čas byl odečtený na PC s běžícím SNTP serverem, který je synchronizován s několika dalšími (m.j. se serverem CesNetu, tuším řízeným atomovými hodinami. Provozní rozdíly jsou obvykle menší, než milisekunda a v sesynchroonizování nevidím žádný problém.

 Operátorka Go linky ovšem možnost jejich chyby v nastavení času "velmi důrazně" popírala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vylijem Ujetý  |  10. 04. 2002 00:45

Myslím, že to je zcela lidsky pochopitelné.  Lidi, mějte rozum!

EuroTel je teď daleko více zaměstnán tím, kolik má ve svých řadách spolupracovníků StB, protože schválený zákon o zveřejnění svazků této zločinecké organizace mu pěkně poškodí image. Každý si zanedlouho bude moci přečíst, co Eurotelecí velcí šéfové ve své totalitní minulosti dělali, koho udali, po kom se vozili, komu co hlásili apod. A to může být ranou do zad nejen jim, ale především EuroTeleti samotnému.

Takže nějaký drobný exces na GO lince je zcela zanedbatelný a zcela mimo jejich pozornost. 

Lidi, proč je už nenecháte na pokoji? Takhle ten kapitalismus nevybudujeme! Eurotel si rozvracet nedáme!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zero  |  10. 04. 2002 09:46

ten co napsal ten clanek je pekny puntickar a skrblik kvuli par korunam uz jsi stezuje.Kazdy jednou udela chybu a eurotel neni vyjimka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NocnipesaK  |  10. 04. 2002 11:30

Nejde přece o desetikoruny, ale o přístup pracovníků! To jsi nepochopil? A hlavně, platíš za služby operátora a do nich GO linka patří. Její pracovník TI MÁ BÝT K DISPOZICI a nemá ani v nejmenším právo, na tebe byť zvýšit hlas, natož aby tě posílal k jinému operátorovi. Osobně bych po takové zkušenosti okamžitě odešel, s takovými službami bych totiž rozhodně spokojen nebyl!
A ještě k těm desetikorunám. Nabízím-li službu, například volání po 16-té hodině za 2,70 Kč, má být volání po 16-té hodině za 2,70 Kč. Bez vyjímek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  10. 04. 2002 19:45

Pokud by jsi odešel po takové maličkosti, jako je jedna zkušenost s GO (nebo jakoukoliv jinou) linkou operátora, tak si nemůžu pomoci, ale děláš z komára velblouda... Myslím, že i většina ostatních lidí by nad tím mávla rukou a odešla by kvůli podstatnějším věcem, než je jeden rozhovor. Samozřejmě neomlouvám to účtování, to ani náhodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oper  |  11. 04. 2002 01:52

Hele nikdo z nas u toho hovoru nebyl!! Bůh ví k čemu tam došlo!! Jestli ho poslak k jinému operátorovi, tak Ti řeknu , co zákazník asi tak povídal:"Jak je to možný , že se to stalo. To u jinýho operátora by si nedovolili!! Vy mě okrádáte, jak si to můžete dovolit, už hodně dlouho uvažuji, že přejdu k Paegasu!! Atd atd " a to se vsadím, že se zvýšeným hlasem. Co mu na to říct?? Z vlastní zkušennosti vím, že bych mlčel a čekal, co z něj ještě vyleze, nebo pokud by v tom pokračoval tak dalších 10 min a je to často se potřebují lidi vypovídat, asi to samý co kolega, ikdyž si zákazníků vážíme nic rozumějšího se nenaskýtá. Jo a sTebou bych moc asi mluvit nechtěl, jsem profík, ale na arogantní zákazníky malinko podrážděnej, ikdyž bys to nepoznal.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NocnipesaK  |  12. 04. 2002 09:52

Nezapomeň, zákazník si může říkat co chce. Jestli mne chcete přesvědčit že ne, nepovede se vám to.

Nezdvořilost linky, která se chlubí, že je mi 24 hodin k dispozici, navíc po mé oprávněné stížnosti (upozorňuji, že to je fakt, ze kterého vycházím), nepokládám za z komára velblouda.

Zatím!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oper  |  12. 04. 2002 10:38

Asi sme si nerozumeli. At si zákazník rika, co chce, pokud to bude slusnou formou, na to ma pravo. Ale me slo trochu o neco jineho! Jsou dany striktni predpisy, jak se urcite situace resi. Zakaznikuv narok povazuji za opodstatneny, vim, ze se to opravdu obcas stane! Tudiz operator prepocita rozdil v uctovani a zakaznikovi on-line penize posle! Popripade situaci zkonzultuje s nadrizenym.Tot standartni postup. Pokud se jedna o novacka, ktery k posilani kreditu nema pravo, pozada o to sveho kolegu. Proto asi ta casova prodleva, pri cekani zakaznika.

Jen bych, ale chtel, aby si zakaznici uvedomili, ze jsme pri hovoru ROVNOCENI !! Jak se rika v Mrazikovi:" Pred nikym se neponizuj a pred nikkym se nepovysuj!! Proste nikdo na sebe nenecha zbytecne rvat( nehovorim o tom konkretnim pripadu, jen obecne), to není prace operatora!! A jeste jednen dotaz: Myslite si , ze ma smysl pokracovani hovoru, kdyz zakaznik stale opakuje svuj problem dokola, ikdyz jste ho jiz vyresili nebo navrhli reseni a od zakaznika cekate bud ANO nebo NE , abyste mohli navrhnout alternativni reseni? A to trva nekdy i nekolik minut!

Operator a zakaznik jsou partneri, kteri spolu najdou pricinu problemu a pokud mozno co nejrychleji odstrani. Pokud zakaznik nepozaduje neco nad ramec nabizenych sluzeb, operator (nerikam, ze mezi nami nemuze byt nejaka cerna ovce, kde neni) se mu snazi vyjit vstric!! A to myslim smrtelne vazne.

Hezky den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NocnipesaK  |  15. 04. 2002 08:32

To co píšeš se mi líbí a myslím si, že to tak má fungovat. Ke spokojenosti zákazníka i operátora. Nicméně si myslím, že ve smluvních podmínkách, se kterými musí zákazník při koupi souhlasit, není uvedeno, že tento zákazník nemůže být blbec. A tak se s touto možností asi musí GO linka vypořádat sama, nabo ne? Je tu 24 hodin denně i pro blbce.

Líbilo se mi, jak jsi psal, že zákazník a operátor jsou partneři. Myslíš, že je tomu tak vždy? Že vždy jedná operátor se zákazníkem jako s partnerem? Já jsem jednou podával reklamaci a moc jsem si jako partner nepřipadal.

Hezký den!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
go  |  26. 04. 2002 13:01

Pokud se pane nesetkáte v životě s horšími věci, než se špatně zaúčtovaným hovorem, tak Vás upřímně lituji. Vždy je dobré posoudit situaci okamžitě. Jistě Vám byla částka vrácena správně. Práce operátora je velmi náročná a někdy hraničí i do extrémů, co se týče požadavků ze strany zákazníka. Uvědomte si, že go linka je tu pro Vás a že řeší daleko složitější záležitosti, než je chybně zaúčt.hovor! Věřím, že se Vám operátor omluvil a vysvětlil proč se to stalo. Poněvadž, pokud si vzpomenete, v reklamě se uvádělo volat po 16.hodině a to přesně v 16:01, tedy stane se, pokud budete volat sice po 16.hodině a xx sec., že se vám hovor zaúčtuje jinak. Otázka zvolit si jiného operátora může zaznít, pokud Vy sám řeknete, že půjdete k jinému, atd., často je to i v afektu ze strany zákazníka. Jsme ve svobodné zemi, čili volba je jen na Vás. Prosím pěkně, buďte také na operátory slušní a vstřícní a vězte, že spoustu problémů a dotazů bude odbavovat rychleji a v klidu. .Děkuji za pozornost a nashledanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor