Je vám jasné, že ta "svoboda" 3 měsíce neprovolat ani kačku a pak třeba volat hodně je ale v podstatě jen opravdu chytrý marketing? Stejně je to totiž ve finále tak, že zaplatíte 360 Kč ročně za "přístup ke službě" (což je fér, protože to prostě nákladově operátora tolik stojí). Otázka je jen ta, kdy přesně vám to operátor vyúčtuje, a zda je ten poplatek vždy zjevný, nebo někdy skrytý. Když například srovnám pro málo volající bez diskuzí výhodný Gomobile a Odorik (mobil), tak Gomobile jej ve výši 30 Kč/měsíc vyúčtuje poprvé až po šesti měsících a pak každý měsíc, a při útratě nad 84 Kč/měsíc jej ještě šikovně rozpouští v ceně volání zatímco Odorik naprosto zjevně a "nemarketingově" odečítá 1 Kč/den .Třeba mně vychází, že ve většině případů (ale ne ve všech!) , které u mne či v rodině připadají v úvahu, je výhodnější Odorik (1,69 Kč/min do cizí sítě a 0,59 Kč/min do vlastní). A při zohlednění tarifikace (Gomobil účtuje první minutu celou a pak po sekundách, tj. 60+1 a Odorik po sekundách od počátku, tj. 1+1) je to ještě výraznější. Navíc Odorik má své mobilní služby plně integrované se svou pevnou (VoIP) sítí, takže cena 0,59 Kč/min platí i pro volání do jeho pevné sítě. A umožňuje např. jednoduché využití CallBacku (zejména u SmartPhonů, ale nejen u nich), kde lze dosáhnout další významné úspory nákladů... Nicméně, neznamená to, že Gomobil je špatná volba, ale pouze to, že musím vzít při srovnání v úvahu všechny v mém případě podstatná kritéria a aspekty (třeba, že uživatelem telefonu bude seniorka, které objektivně dělá využití CallBacku potíže, a pod. , a to se zohledněním dostatečně dlouhé doby využívání služby. A teprve pak se rozhodnout a dělat nějaké zásadní úsudky.