Jak povodně ovlivňují provoz mobilních sítí?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

04. 06. 2013 12:03

Jsem zásadně proti jakýmkoliv finančním úlevám postiženým. Každý, kdo může obecně z jakéhokoliv důvodu přijít k materiální i nemateriální újmě, pokud má rozum, tak je pro tyto případy nějak pojištěn, zajištěn, zkrátka to má nějak ošéfované a myslí na zadní kolečka. Tudíž např. v případě živelné události má prostředky a vymyšlené možnosti, jak se s tím vypořádat a neotravuje ostatní s finanční pomocí. Pokud je dotyčný neschopný lempl, dlabe na to nebo je hlupák, co si to nějak nezařídí a pak somruje a zkouší, kde mu co dá kdo zdarma, levně atd. dobře mu tak. Spoléhat se ve finanční oblasti na humanitu a solidaritu není nic jiného, než bohapusté příživnictví. Bohužel v tomto je tzv. morálka medvědí službou, protože dotyčný po vyřešení problému na vše opět kašle, protože kdyby něco, on se zas někdo smiluje...
Kdo nesouhlasí a je v tomto směru solidární a humanitně založen, nikdo mu to nebere, ať si klidně dává volání zdarma nebo půjčuje mobily či co já vím ještě, ale v žádném případě nemá sebemenší nárok vnucovat takové jednání jinému a případně ho kárat za jiný postoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 06. 2013 23:28

Navrhuju zrusit reky. Pusobi to akorat ekonomicke ztraty kdyz se to vyleje. Ryby v tom nejsou, doprava veskrze zadna, trocha rekreace z toho jde leda. Ekonomicke ztraty z povodni jsou daleko vetsi nez prinos rek. Vyrejt misto toho kanaly rovnou do more a je klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2013 21:37

Především by mobilní operátoři mohli projevit skutečnou solidaritu a dát třeba na 14 dnů všem telefonním číslům, které se vyskytly v ohrožených oblastech neomezené volání, sms a Internet ZDARMA - ať má dotyčný třeba jen předplacenku.Sám jsem zažil povodně v roce 97 na Moravě a vím jaká je to beznaděj, když nemůžete ani nikomu zavolat, jenom sedíte a koukáte, jak vám voda všechno bere a nemůžete ani mluvit s lidmi, s kterými byste chtěli.Myslím, že vydělávat na zvýšeném provozu hovorů díky hovorům postižených lidí povodněmi je prostě hyenismus!!! Ti lidé volat potřebují, potřebují psychickou podporu od známých a příbuzných, jsou v šoku a absolutně nemají psychiku na to řešit který tarif je nejvýhodnější, jaký balíček si mají aktivovat... Takže spousta z nich provolá i tisíce na nevýhodných "standardních" tarifech 5 Kč/min.Já osobně nemám miliardové zisky, ale když jsem se dostal k nějaké nehodě nebo něčemu, vždycky jsem těm lidem půjčil svůj mobil a nechal je normálně volat, kolik potřebovali, i když jsem to platil. Protože nenechat zavolat člověka (v mém případě) po autonehodě domů nebo po něm dokonce chtít za ten hovor peníze (přes to, že ho budu muset zaplatit já), TO BYCH SI MUSEL NALISKAT!!!!Hlavně že se pak předvádí kdo má "lepší nadaci", ale když mohou opravdu pomoci v tom, co dělají, tak se na všechny vykašlou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 06. 2013 20:55

To je ale náhodička, že O2 i TM mají výpadek (téměř) shodného počtu BTS.
Jestli tohle není důkaz o kartelu, tak pak už nevím..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 06. 2013 17:12
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor