K férovosti O2 asi tohle. Měl jsem nastavené platby inkasem, přičemž jsem od O2 měl pronajatý nadstandardní telefonní přístroj, který jsem odevzdal. I přesto mi jeho pronájem operátor naúčtoval a v rámci inkasa strhl z účtu nejen v rámci faktury za probíhající zúčtovací období, což je v pořádku, ale v rámci faktury následující, kdy jsem přístroj již dávno pronajatý neměl. Co se týče reklamace tak údajně mi pronájem sice fakturoval, ale nezinkasoval. Lež jako věž. Slovo férovost vztažené k O2 je podobný protimluv jako nealkoholický bourbon. Mohl bych a budu pokračovat i v tom smyslu, že operátor obtěžuje uživatele předplacenek hromadou "informativních" SMS vztažených ke službám, které si uživatel dávno deaktivoval a takřka půl roku nevyužívá. Soustavné sekýrování SMSkami o nízkém stavu kreditu je další otravnou věcí. Přeprodávání údajů dalším subjektům kdy chodí nevyžádané reklamní SMS i přes jasné vyjádření, že o reklamu nestojím taktéž. SIM kartu O2 jsem zhnuseně hodil do šuplíku a nechci mít s těmito šupáky cokoliv společného.
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 09. 2015 12:51