Jste spokojeni se službami operátorů?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 51

Názory k článku

29. 03. 2014 12:46

Jak můžu být spokojený, když si u Vodafonu aktivuji internet v mobilu na jeden měsíc, ale na druhý den si to rozmyslím a zruším ho a Vodafon se mi vysměje a nevrátí mi ani korunu! Takhle si seriózního operátora rozhodně nepředstavuji. Teď už si tam dopsal upozornění, že nic nevrátí, ale dříve to tam neměl, takže mě okradl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 03. 2014 22:12

Já absolutně nejsem spokojen. Máme dneska tolik virtuálnů, že ani nevíme kolik a všichni nabízejí to samé. nikdo nemá žádnou výrazně výhodnější nabídku než někdo jiný. Největší katastrofou jsou data. Když potřebuju telefon hlavně na datování, tak musím platit stovky korun za služby, které nepotřebuji. FUPy jsou směšné. Abych mohl využívat internet a data opravdu svobodně, musel by být nejmenší FUP několik giga a nikoli pár desítek mega. U virtuálů je tahle situace ještě horší, to je třeba 100vka za 150 mega, panebože!!! U Vodafonu mám možnosti si koupit za 90 Kč 500 mega, to už je lepší ale já bych chtěl alespoň tak 2 giga. S 500 megy opět nemohu svobodně používat co bych chtěl, pořád musím myslet na to, kdy mám zapnout/vypnout wifinu, abych udržel optimální poměr spotřebovaných dat ku výdrži baterie. A ke konci měsíce mě dojde usmrkanej 300 megovej FUP a já když zrovna potřebuju najít něco na mapě uprostřed dálničního odpočívadla, tak jsem v prde****! A abych si proto kupoval novej FUP za 100 vku na 2 poslední dny?! Ach jo!Hlavně že máme neomezené volání, to by jim šlo. každej akorát furt volá kvůli kravinám, 10x za den. Ale nějakej tarif s neomezeným FUP třeba za 300??? To ne, co?! Rád bych si v autě poslechnul internetové rádio místo těch srágor, co se na nás valí z éteru. Rád bych si na záchodě pustil Youtube, rád bych si pouštěl videa u zpravodajských článků. S 300 megovým FUPem? To bych měl za dva dny pryč. Takže to je katastrofa všech katastrof, u všech operátorů. Jinaj jsem u Vodafonu a jsem zde navýsost spokojen, všechno funguje jak má. Byl jsem už 2x u T-mobilu a 2x jsem zdrhnul, díky špatně fungujícím službám. O2 je problémové, měl jsem od nich pevnou linku, pak díkybohu nic a pak ADSL, vždycky to byla katastrofa, dlouhé minuty rozčilování se v prodejnách a na infolinkách, kde pracuje banda tupců, k O2 už bych nikdy v životě nevlezl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2014 09:23

Jste spokojeni se službami operátorů?.................Moje spokojenost se projevuje množstvím provolaných minut - čím levněji, tím více minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 03. 2014 06:55

Byl jsem u T-Mobile (Paegas) od roku 1997! Nedostal jsem od nich nikdy nic. Přešel jsem k Vodafone, ale zde jsem vydržel necelé 2 roky - absolutně nejhorší pokrytí + problémy při odchodu. Dnes jsem u virtuála GoMobil (dle mého jeden z nejlepších vůbec) a jsem spokojený. Běží na síti T-Mobile, která má alespoň v mém okolí absolutní pokrytí a služby mi plně vyhovují. Převedl jsem k nim již celou rodinu, některé příbuzné a kamarády. Všichni absolutně spokojeni. Stojí rozhodně za úvahu v dnešním hustém lese virtuálů. :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2014 02:01

Náš telekomunikační trh připomíná vietnamské tržiště, kde nakonec dostanete, co chcete, ale musíte se umět ozvat. Takto jsem si vybojoval i peníze zpět za nějaké uvítací melodie, které jsem si nikdy neobjednal, zrušení úvazku, který jsem nepodepsal, dokonce jsem matce uhadal i dotovanej telefon ke free tarifu, ale bylo toho za ty léta spousta. Pravdou zůstává, že takto si nepredstavuju vyspělý evropský telekomunikační trh. Posledni zážitek byl přenos čísla k jinému operátorovi. Prej 4 dny. HA HA HA. Kdybych bych bejval věděl, že budu čekat 2 měsíce, než mě O2 pustí, tak bych si radši obvolal všechny známý, že mám nový číslo. Hlavně, že je tu ta možnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 21:24

Nedávno jsem zjišťoval pokrytí 3G signálem v Chorvatsku. Dva největší operátoři mají pokryté souvislé území, barvami se liší jenom hypotetická rychlost. Ať je člověk u moře, nebo ve vnitrozemí. Na rozdíl od mapy naší zemičky, kde 3G jsou sporadické fleky a o souvislém pokrytí si opravdu můžeme nechat jenom zdát. Toto mi vadí na našich operátorech! Ale abych jenom nekritizoval, na prodejnách zaměstnávají i pěkné pracovnice ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 16:29

Nejvíc mi vadí u O2 bídné pokrytí datovým signálem ! Na okraji bývalého okresního města,180kb je výsměch O nějakém věrnostním zvýhodnění si můžeme nechat zdát u všech operátorů !15 let u O2 ,bylo 15 let podrazů,lží a polopravd, kdy pří řešení jakéhokoliv problému byl vždy za blbce zákazník;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2014 16:13

Milé ČTÚDěkuji, že jste si udělali čas a rozhodli jste se mě zase nasr**. Když už je někdo tak statečný, přestane se škrábat na k****ch a pokusí se poslat vám nějaký dopis či dokonce stížnost, bylo by dobré, kdyby jste přestali sledovat to dětské porno a podívali se, co vám napsal.
Jsme spokojení se svým operátorem? Naprostá většina obyvatel tohoto národa, která je méně majetná a méně blbší, ke které se hrdě hlásím i já, má pro vás stručný vzkaz. A to sice "Jděte do pr****(ne, Praha to není)". Je snad normální, co tu lidi platí za ty pseudo služby oné homosexuální nešvédského trojici opératorů? Jaké prasácké praktiky na nás zkouší, jež by záviděl i erudovaný fetišista či dokonce někdo z vrstvy nedotknutelných, kteří tak rádi (ne)pracují? Kolik lidí s větším kvocientem demence loví každým dnem? Tohle je k smíchu, že předstíráte zájem a ovčané budou mít plná ústa semena, že se něco konečně začalo dít. K pláči to totiž bylo před tím, když jste nás ignorovali. Vytáhněte hlavu z konečníku, utřete onu života tvořící tekutinu z vašich úst a přestaňte konečně cucat ptáčky tomu oparátorskému trojspolku, protože jinak to, co tu předvádíte nejenom vy, bude jen další jinak obarvené a naleštěné hovno. S pozdravem a přáním pěkného dne Powerslave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 03. 2014 15:17

Dokud bude FUP budu nespokojen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2014 14:37

Také se připojuji k dotacím na telefony.
S příchodem LTE by i tu internetovou díru mohli zalepit, jinak celkem spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 14:18

Kdo pobyva v zahranici (eu) tak doporucuji gomobil. 2kc sms v eu a konkretne 4,9/min z nemecka do cr. Jinak data na pomery cr nemaji predrazene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 13:45

Já musím říci, že u T-Mobile jsem měl za ty dlouhé roky nejméně problémů. To se o O2 nebo i VF říci nedalo. Např. u podpory přes Twitter reaguje T-Mobile v řádu minut a problém či dotaz je vyřešen během chvíle.Druhá věc je cenová politika, která mě např. u datových služeb 100% nenaplňuje, ale to se snad časem také zlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 13:39

Celkově jsem se službami mobilních operátorů velmi nespokojen - dlouhodobě. Nejvíc mi všude vadil jejich arogantní přístup, nepřehledné podmínky, závazky, lhůty atd.Proto jsem si zařídil tarif přes firmu a nabízím tuto možnost i ostatním:- Neomezené volání na pevné linky a mobily v ČR
- Neomezené SMS v ČR
- FUP 1,5 GB na Internet
- BEZ ZÁVAZKU, BEZ VÝPOVĚDNÍ LHŮTY
- Síť operátora: T-Mobile, na všech SIM podpora LTE.
- Cena 495 Kč za měsíc, faktura e-mailem (faktury je třeba hradit vždy a ve splatnosti!)Pokud máte zájem, tak v odpovědi na sebe nechte e-mail. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2014 13:19

Ceny mi nevadí, ale jak bylo zmíněno výše, vadi mi nedostatečne pokrytí technologií 3G/LTE a dotace high-end mobilních telefonu, které vlastne vůbec neexistují. A dalsi nedostatek vidím v reklamacích telefonu, každá pobočka by mela mít několik zařízení s různými OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2014 13:15

Já si přístupu ČTÚ (novodobého) cením. Operátoři ale vždy budou hledat způsob jak co nejvíc podojit zákazníka, myslím, že by se mělo hodně tlačit na možnost uložit vyšší pokuty (a to řádově). Když vidím vlastníky většiny použitelných virtuálů (sice pro běžného člověka docela skrytě, ale jsou to stejně v podstatě naši 3 operátoři), a nekonkurenceschopné ceny pro ty ostatní virtuály, nebylo by na škodu přinutit operátory zlegalizovat přeprodej jakýchkoliv firemních nabídek(šedé operátory). A byl by klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:49

Mě ani tak nevadí ceny za to a to. Co mě nejvíce je vadí že je úplně ticho ohledně toho, že operátoři nenabízí žádné telefony za dotované ceny? Kde jsou highendy k nejvyšším tarifům za korunu, kde jsou dotace tisíce korun pro věrné zákazníky? Když dneska půjdu za svým operátorem, že jsem u něj sedm let a že bych si zasloužil nějakou odměnu, tak mě odbije balíčkem sto sms na půl roku zdarma. Toto nikomu nevadí?Vždyť je to přeci i v jejich vlastním zájmu, aby lidé využívali chytré telefony s přístupem na net a oni mohli podojit ta drahá data a nízký fup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:39

Ja se radsi snad ani nevyjadruji,byl bych sprosty,kdyby byl FUP aspo 30 GB za 100ku (nebo vubec)… ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2014 12:36

Po příchodu virtuálů se situace podstatně zlepšila, ale ceny služeb u neveřejných tarifů jsou ještě výrazně výhodnější. To signalizuje, že nás operátoři stále berou na hůl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:36

Neomezené paušály nejsou pro všechny. Operátoři ale nenabízí použitelnou alternativu pro toho, kdo nepotřebuje zrovna neomezený paušál. Všechny nižší mají za vysokou cenu málo volných minut. Neomezené volání v rámci sítě je v době, kdy je na trhu kolem 50 operátorů (včetně virtuálů), celkem k ničemu.
Data jsou hrůza u všech operátorů. Velmi nízký FUP, tarify s vyšším FUP příliš drahé.
Data v roamingu jsou katastrofa. Drahé, nevýhodné účtování a v tzv. "balíčcích" velmi málo dat za vysokou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:32

po prichodu virtualu jsem v podstate spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:20

Jsem spokojený s Vodafonem (od roku 2001). Jediné co mi opravdu vadí, že mi výhodnější nabídku nenabídne sám od sebe, ale člověk se k ní dostane až když chce odejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor