Lenovo se svěřilo, co má za lubem s Motorolou

Lenovo se pochlubilo s výsledky svého hospodaření za poslední čtvrtletí loňského roku a jeho vedení konečně nastínilo, jaké má plány s Motorola Mobility, na jejímž odkupu se čínský výrobce nedávno dohodnul s Googlem.

Tržby Lenova se během vánočního období vyšplhaly na 10,8 miliard dolarů, což odpovídá 15% meziročnímu růstu. Společnost prodala rekordních 32,6 milionů produktů ze svého portfolia – pět zařízení každou sekundu.

Během konferenčního hovoru se pak vedení společnosti svěřilo, co má v plánu s Motorolou. Lenovo chce pozvednout její obchodní značku a věří, že během několika následujících kvartálů promění Motorolu v ziskový podnik. Pomoci jí k tomu má hlavně silné postavení Lenova na čínském trhu a skutečnost, že Lenovo samo vyrábí mobilní zařízení, takže může lépe optimalizovat náklady. Společnost hodlá rozšířit nabídku produktů Motoroly a chce využít síly značky na západních trzích.

Diskuze (18) Další článek: Evropské Xiaomi Mi3 ode dneška v ČR, cena začíná na 10 tisících

Témata článku: Lenovo, Motorola, , Silné postavení, Motorol, Motor