A uz to bude umet telefonovat? "Windows Phone 8 nebudou pracovat na současných WP zařízeních."Dejme pápá té celé srande od Microsoftu.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 06. 2012 21:42
lištit takový momentálně zaostalý, jako jsi ty...
Tak kdyz to rikaji kelimkari o iPhone, proc bych nemohl jablečnák stejným způsobem popichnout dlaždičáky
Lebo ked este existovala nejaka komunita jablickaru tak to neboli prvotriedny trollovia, ale ludia ktory len chceli ludom vysvetlit co je to mac OS X a ze sa toho nemusia bat. To bolo v case ked sme sa my "jablickari" stretavali na spolocnych chatach a pod.. Ak mas predstavu, ze si nejaky jablickar, tak sa spravaj slusne a netrolluj.
Amen!
Nokia Lumia 920 Red Jediný způsob, jak zabít trolla, je ignorace.
Nerikam, ze jsem "jablickar", rikam, ze jsem "jablecnák", jako Slovák máš možná problém vidět ten rozdíl, no to je tvuj problem, ne muj.
applista, jablickar, jablecnak, Mack-ysta... ma to nejake slovnikove definicie?
Ani jedna věta v tvém příspěvku nedává smysl, vůbec netuším, cos nám tím chtěl říct...
No tak to mas blbýý
No na moji OMNII 7 uz asi Apollo vubec nepujde No co, snad bude nejaka custom ROM
No kdybys měl z té doby Androida, tak si skončil na 2.3 ce
No jo, ale pokud si vyrobci opravili ty battery bugy, tak je to dle meho nazoru uz naprosto dostatecny system.
Jenže u Androidu je v době největšího zoufalství možnost sáhnout po custom ROM, v případě WP je člověk bez šance.
Když je nejhůř, tak na většinu WP se dá najít android
A k čemu by tam byl? Máte dvoujádrový procesor? Navíc Omnia 7 je dva roky starý telefon (v době kdy budou WM8 na trhu téměř 3 roky), tam bych byl rád za WM7.8... Tomu se říká vývoj... Taky do 1. generace Fabie těžko dnes dáte hybridní motor...
No jsem celkem zvedavej co WP8 nabidne, osobne si myslim (doufam) ze ma velkou nadeji pekne nakopat android
Aspon bude vetsi konkurence a bodou se kluci vic snazit...Treba i Apple priste do sveho systemu prida neco lepsiho
Jak to myslíš "nakopat"? Jako že bude WM lepší v použitelnosti nebo v prodejnosti?
100% BUDE LEPŠÍ!! Jasný vítěz, 1.místo - ale od konce.. Nečekám nic jiného než další FIASKO.. Tak jak já neumím skákat o tyči, tak Microsoft neumí OS pro mobily, bohužel..
jak dlouho jsi WP používal, že můžeš napsat takovej blábol?
Pracuji na Macu, líbí se mi nový směr Microsoftu a Googlu už nevěřím ani ty dvě OO. *** motion grafika, postprodukce, VFX - můj denní chléb ***
Vidíš jen sám sebe, nebo sleduješ i okolní svět?- Microsoft vydělává více na Androidu než na vlastním Windows Phone.- Prodejní výsledky za 1.kvartál Microsoft raději ani nezveřejnil.- Nokia propouští desítky tisíc zaměstnanců, její hodnota je téměř nulová, propadá se a vše stěhuje do Číny. Už jen čekám až se tam přestěhuje i Elop.Jinými slovy: WINDOWS PHONE JE PROPADÁK. Většina trhu jej odmítá a většina výrobců taktéž - PROTOŽE KDE SE UKÁŽE, TAK TAM TO SKONČÍ "ČERVENÝMI ČÍSLY".. PS: Nokia Lumia 800, kterou jsem po 10 dnech vrátil.
Pleteš si 2 zásadní věci. Prodejnost a úspěšnost, resp. ziskovost není to samé, jeko kvalita a použitelnost. WP by nebyl první produkt, který neuspěje, ač by byl použitelnější, lepší, kvalitnější. Takže, může to být propadák obchodní, ale nemusí (saozřejmě může) to být propadák produktový. Krom toho, Windows CE (CompactEdition), který známe přes 10 let uměl věci, které neumí mladší bráškové do dnes, nebo s tím mají problémy.
Tak pri nom MS mohol ostat. To je podla mna ich najvacsi problem. Nijaka vizia, ziadna strategia. Oni sa proste pozru na to co je uspesne a "in" a uz davaju hlavy dokopy ako to vylepsit. Mne osobne sa taka politika vazne nepaci, ale este horsie je, ze su neuveritelne pomali a takmer vzdy naskakuju do uz rozbehnuteho vlaku. WP 7.5 a Surface nie su vynimkou. //Obcasnu dobru myslienku im samozrejme neupriem.
- Microsoft vydelava vice penez na svem OS nez Google na svem OS- Microsoft nezverejnil vysledky prodeje v jake divizi ?- Nokia chce zvysit provozni zisk a dela to co ostatni firmy ve stejne situaci - vsadila na moderni softwarove technologie, propousti, prodava casti ktere nesleduji core bussiness, stehuje vyrobu do levnejsich mist, na ucte ma ca. 100 miliard korun, patentu hafo takze nulova hodnota je blabol nejvetsi - Elop jezdi do ciny jak do housli protoze se tam chysta spusteni 610- většina trhu jej neodmita napr. v USA kde WP je u napr. AT T VERIZONU atd. a prekvapive se drzi na prednich mistech prodejnosti smartphonuTo si jako vyuzil sve zakone moznosti telefon do 14 dnu vratit bez udani duvodu ?
Nokia měla cca před nedávnem hodnotu 300 mld USD, teď cca 6,8. Před nedávnem měla rating výborný, dnes velmi špatný (takže ji nikdo nepůjčí, anbo za draho). Před nedávnem byla v tisku, mómentálně má čím dál větší ztráty. To, že na stávají WP telefony nepůjde WP8 ji dorazí, jelikož jsou apbsolutně neprodejné Lumie 800 a 900, tedy jediné telefony, na kterých měla slušné marže. Vykastrovaná 610 a slušná 710 je nezachrání. A bohužel novou generaci drahých telefonů nemá.
1. A o čem to svědčí? 2. Tuším, že v mobilních OS, ale nesluduju to.3. Nokia chce pro akcionáře ukázat alespoň nulu a tak budu vyprodávat (doufá) sklad a nebude mít zaměstnance. Tahle taktiky ve skutečnosti nikdy nefungovala.4. Elop i kdyby se ujezdil je břídil, tedy pokud není cílem potopit Nokii což mu jde skvěle.5. Jistě jenže telefony se tam prodávají za 0,- cenu. Tedy jsou dotovány tak moc, že na nich nikdo nevydělá, naopak. Ono po tom "super" úvodu není nad čím jásat.
Dum spiro spero! josefnemec.cz - Fotograf, Programator
-prodejní výsledky Microsoft jako akciovka samozřejmě zveřejnil tak, jak mu to ukládá zákon-ano, WP a s nimi Nokia zatím nejsou moc úspěšné, protože je to novinka, ale snad každý, kdo to vyzkoušel, z toho byl buď nadšený, nebo musel minimálně uznat, že to je povedené, i když to třeba jemu nevyhovovalo. Teď s příchodem WP8 -podporou více jader, NFC, SD karet (!) atd. a s příchodem W8 se to rozšířía věřím tomu, že zanedlouho bude WP minimálně rovnocenným konkurentem Androidu a iOS...
"-ano, WP a s nimi Nokia zatím nejsou moc úspěšné, protože je to novinka"Jaka NOVINKA? WP existuje od 2010, tj. pres dva roky.
NOVINKA? Tak ty jsi úplně mimo..Telefony s OS Android jsou na trhu od 2008/2009. Windows Phone od 2010!! Android byl po 2 letech úplně někde jinde kde je dnes WP, HTCčka a Samsungy šly v té době na dračku, hlavně Galaxy S1 apod. "Každý, kdo to vyzkoušel, z toho byl buď nadšený, nebo musel minimálně uznat, že to je povedené..." > ten minimální zájem a nechuť se ti jeví jako "každý"??
WM těžko, ten už se dva roky nevyvíjí..
WM uz nepomuze vubec nic
..stejně jako jablku ..
S velkou slávou přišel Windows Phone 7 - který uměl jen 5 světových jazyků; nezvládal USB mass storage, souborový manažer, multitasking, tethering, copy/paste, absence ext.SD karty....atd. K tomu šílený "zlatý řez", který z 3,7" displeje udělal 3,4".Poté s velkou slávou přišla velká aktualizace, která byla natolik "promyšlená", že rovných 10-20% telefonů skončilo po tomto upgradu v servisu.A nyní s velkou slávou přichází Windows Phone 8. Zapracovali KONEČNĚ soudruzi od Microsoftu, nebo to OPĚT odflákli a naivně počítají s tím, že se mobilní Windowsy 8 povezou na vlně úspěchu ze stolních Windowsů 8?Bohužel je to hrůza a podle mého názoru to i hrůzou zůstane.
a o těch 10-20% telefonů v servisu se ti zdálo kdy?
Byl toho plný internet, akorát Microsoft mlžil a z té hrstky svých nadšenců raději udělal hlupáky.Cituji:První malá aktualizace Windows Phone 7 se nevyhnula problémům. U telefonů Samsung způsobila v šestém bodě procesu restart a po následovném rebootování celkové zamrznutí systému. Některým uživatelům pomohlo následné aktivování továrního nastavení, jiní museli svůj mobilní telefon odnést do servisu. Dle statistik Microsoftu aktualizace proběhla bez jakýchkoliv potíží u 85-90 % smartphonů. Problémy u dalších 10-15 % způsobilo především špatné připojení k internetu nebo nedostatek úložného prostoru na disku počítače.Takový blábol - špatné připojení k internetu nebo nedostatek úložného prostoru na disku počítače.. A i kdyby se náhodou našlo tolik jedinců s 386, tak aktualizace měla napřed ověřit kompatibilitu jak počítače tak i mobilu..
to cituješ první malou a nahoře píšeš o major update.. máš v tom zmatek.. o servisu tam taky není zmínky (neúspěšný update se dá vrátit)
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 06. 2012 17:32
V servisech skončily jen WP telefony značky Samsung. Měly špatný firmware a aktualiace zkolabovala... Tehdy ale v podstatě ještě nebylo spojenectví s Nokií, tak to radši vzal na sebe, než to shodit na partnera...
ze ktere planety jsi k nam priletel, ze tam u vas maji prvni verze OS vsechny funkce a jsou dokonale ?
Já jsem z té "normální" planety. Bohužel jsem od gigantu jako je Microsoft ani ve snu nečekal takový amatérismus.. A vysvětli si to už jak chceš, když na tvé planetě nemáte ani diakritická znaménka..
dal jsem ti plusko za uvozovky ve slove normalni
Že se najednou tak chytáš znamének, když sám neumíš ani velká písmena či háčky a čárky.. Ale chápu, že to asi píšeš ze svého WP7 telefonu..
Jakoby WP7.5 neumělo českou diakritiku - prostě to nejspíš píše z mobilu a nemá jako každý normální člověk čas se srát s diakritikou debile...
tak tak htcko s qwerty klavkou
Já jsem několik svých předchozích příspěvků taky psal z mobilu...a nemusel jsem se s ničím slušně řečeno zdržovat ani piplat. Ale asi to nemá smysl vysvětlovat puberťákům z ulice, kteří se neumí slušně chovat.
Fail za 9,8,7,6 ...Pokud to bude stejně vydařené jako představení surface tak ...
Shut the windows, close the gates. ,,Tak dlouho se chodí s Acerem do práce, až se víko utrhne.''
To je tradice, jako měl Steve Jobs nějaké zvyky při předvádění, tak si M$ osvojil záseky a pády :D
Mne sa pacilo ako hovori hlasovej asistentke: play Game of Thrones! A telefon zacal hladat "St. Louis, Missouri"... Bolo dnes aj nieco lepsie?
Bude možné to někde živě sledovat?
http://channel9.msdn.com/Events/Windows-Phone/Summit...
dík!
Ja len "dufam", ze sa dozviem, ze moja Omnia W nedostane update. Sice som veril, ze strach by MS nieco take nedovolil, ale zacinam menit nazor ...
asi nedostane, dostane WP7,8 které získá nějaké ty featury WP8 (jako lepší start screen).něco jako dostal Galaxy S value pack s některými featurami ICS.docela mě tím M$ zklamal, chudáci useři WP7
Ty WP8 představí sami sebe?
samy*
Co třeba trpný rod? To vás ve škole neučili?
WP nejsou zlé, ale hlavně jsou nedotažené do konce. A to je bohužel ale celková chyba , kterou v Redmontu dělají :( vše nedotáhnou úplně do konce a pak je z toho buď v lepším případě zajímavá novinka s pár mouchama a nebo ve většině průšvih jak mraky :( doufám že WP8 a W8 budou ta první varianta a ukážou se jako plnohodnotné a dotažené systémy.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 06. 2012 17:49
Nokia 3100 -> Nokia 6020 -> Nokia 5310 XM -> Nokia C6-00 :)
A v čem jsou podle tebe nedotažené? Oproti takovému Androidu mají dalko méně chyb, jejich chod je daleko daleko plynulejší a mají všechny základní funkce a i některé navíc, třeba jako integrace do soc. síťí, tak dobrou nemá ani Apple. Trochu se mi zdá, že jsi se s WP7 nikdy nesetkal.
No třeba tlačítko hledání, které nehledá v telefonu. Sice srobnost, ale je to prostě takové to nedotáhnutí, které může člověka naštvat.
Aha, nedotáhnutí. Tlačítko hledat je řekněme internetové tlačítko, spouští hledání na internetu. Taky bych uvítal, kdyby hledalo v telefonu, ale MS to tak prostě chtěl, tak jaké nedotáhnutí. Jako nedotáhnutí bych považoval třeba kdybych na něj kliknul a ono nic nedělalo nebo tak, ale to že spouští internetové hledání je záměr.
Nejsem si těď jist, ale mám pocit, že v původních WP7 to v telefonu hledalo. Pokud někdo to chtěl jako záměr, tak je z prominutím idiot. A nedotáhnutí je spíš takovéto blbé nastavení, než, že by něco nefungovalo.
Jelikož jsem už asi jako jeden z mála zarytý Nokiák a stále věřím v její návrat na výsluní tak se o WP zajímám hodně, protože ani droida a ani jablko ( a oba jsem je používal nějakou dobu a mám stále možnost používat ) nechci a jako další je tu tedy WP protože Symbian i MeeGo jsou ukončeny. Přesně jak píše jjfb , maličkosti jako tlačítko hledání, font písma přes 4 obrazovky, plýtvání místem na úvodní obrazovce, osobně mi i vadí uzavřenost celého systému po vzoru iOS a nutnost doinstalovávat na PC dalši programy abych si to mohl propojit, chybějící slot na microSD.... maličkosti co zpříjemní používání a lidé jsou na ně zvyklí... navíc WP8 jak se ukázalo jsou postavené jinak, líp, a s telefony s "přechodovou" WP 7.5 je ámen.
integrace soc. siti to je Hulanov jediny argument ( mimo to, ze socialne siete su integrovane aj u ostatnych telefonoch priamo od vyrobcov)
Tak na tohle nemám. První člověk na pódiu a neobtěžuje se oholit a oblečenej je jak si šel koupit pivo v mezičase. Takhle prezentuje firma jako MS?
LOL.
Jasně, další poměr stran... Androidifikace!
Hloupost :) Myslim ze takhle je to nejlogictejsi reseni... Btw: Aplikace pro wp8 se budou urcite psat tak, ze se v klidu prizpusobi.
Mapy super, bylo to asi nevyhnutelný, ale Nokia ztrácí další výhodu..:/ Nevim jestli si zvyknu vidět Nokia mapy na Samsungu nebo Huawei..
Nova hlavni obrazovka ocividne vysla vstric kritikum WP7 a dostavilo se ocekavane - je oskliva...
Vyslyšeli nadávání na zbytečně plýtvání místa, to se jim povedlo potlačit víc než dobře.
Jo, misto to skutecne vyuziva lepe, to jim neberu, ale to prazdne misto celou obrazovku tak nejak odlehcovalo a bylo konzistentni se zbytkem systemu (byt tam ma vic opodstatneni), ted uz je to opravdu jen hromada pohazenych ctvercu. Ani velikost uz neni jednotna.Ale podle tech minusek se to vetsina libi.
Ano. Vemte si treba htc Titan : Jak tam vypadaly ty velke dlazdice? Byly zbytecne velke, kdyz mate mobil jako L800, staci vam ty stredni a velke, ale pro velke hd telefony je to prima. To odlehceni tam take chybi... Nevim jak to vyresi.
Četl si třeba větu že dlaždice se budou moct libovolně měnit??A určitě s nimi budeš moct hýbat jak chceš takže si to stejně můžeš designově udělat ala WP 7.5.
Flash Nokia C6-00-->chci Nokii s WP8
Zatim vse naznacuje tomu, ze to mozne nebude, ale treba Microsoft prekvapi.
Každou dlaždici si můžeš nastavit sám na jednu ze tří velikostí. Dvojitá na šířku, současná a čtvrtinová. Jestli ti nevyhovuje mít různě velké dlaždice, nastavíš si všechny stejně velké
Slo mi o to, ze puvodne to nebyly jen ctverece od rohu do rohu...
A niesu ani teraz.. Rozmery aj poziciu dlazdic si nastavis sam.. Pravu stranu si mozes nechat volnu ak sa ti to tak paci...
Muzu si vybrat mezi ctvercem o sirce pulky obrazovky, ctvercem o sirce ctvrtky obrazovky a obdelnikem o sirce obrazovky. Soucasnych cca. 3/8 sirky obrazovky z toho nevymlatim.
tomu se rika brutalni tah na branu to vse diky schopnostem i "schopnostem" applu a googlu
Kde je nabídka programů (2. obrazovka)?
na stejném místě jako byla, jen tam není ten zbytečný černý pruh s šipkou
Osobně jsem čekal, že představí i zakomponované Skype, ale to se bohužel zatím nestalo. Ovšem bylo řečeno, že toto je 8 novinek WP8 které budou představeny dnes. Takže je předpoklad, že další novinky budou ještě představené (a mezi nimi i nové Skype) ještě do finálního vzdání. Druhou věc kterou jsme se zatím nedozvěděli, jak to bude s aktualizacemi pro současné přístroje.
na verve je neco o tom, jak Wallet funguje i na phonech bez NFC, coz je spousta s WP7.5. Z toho by slo usoudit ze bude update, ovsem nic neni jiste.
Možná jo, ale také může mít na mysli budoucí zařízení bez NFC. Počkáme na konec, třeba ještě o tom pohovoří
Dostanou WP 7.8 (tj. design WP8), už je to oficiální. http://www.wpcentral.com/microsoft-unveils-windows... ...
Hm, tak jestli to bude update pouze na novou startovní obrazovku, tak si asi počkám až na přístroj s WP8 :(
No... Lepsi nez kdyz se na to vykaslou, ale furt horsi nez konecna w8. Uvidime o kolik budou oklestena.
To sice ano, ale do podzima není zas tak daleko :) A na podzim už by nějaké přístroje měly být dle (dnešní tiskovky) dostupné.
Dostupné, ale kde? Vemte si jen L900 jak dlouho jí trvalo než se dostala sem k nám.... takže WP8 tady můžem čekat tak až na jaře :(
WP7.8 znamená, že budete mít na svém telefonu WP8 bez náležitostí jádra přislušící k možnostím jiných rozlišení dsiplejů, vícejáder, rozšiřujícího slotu por paměťovou kartu a NFC... Ale otázka je jiná? Na co by vám to bylo? Když žádný telefon z 1. ani 2. generace ničím z tohoto nedisponuje? Nebylo by to tak trochu zbytečné? (No dobře, Samsung Focus má slot pro paměťovku, ale tak to je málo...)PS: I když nejsem si jistý prohlížečem. Jestli WP 7.8 přinese IE 10. Snad ano.
Noo v celku máš pravdu ale ako tak sledujem MS ruku do ohňa za IE10 na WP7.8 by som nedal.
tak doufam, ze bude mit WP 7.8 i treba integraci skypu a ne jenom jinou hlavni nabidku. No uvidime co se urodi na XDA treba budou custom romky
Kdepa je to oficiální? Nikde sem zatim žádnou oficiální zprávu neviděl. Je sice pravděpodobné, že WP8 na současné zařízení nepujde, ovšem stejně nepravděpodobné je že vyjde verze 7.8
Článek kde se odkazují na to co řekl Greg Sullivan z Microsoftu: http://www.theverge.com/2012/6/20/3096945/windows... ...
Ha! Mluví se o Skype!Deeply integrated VoIP.A Skype call feels just like a regular cell call — Skype can be fully integrated and feel like a phone call. The Caller ID even looks the same.VoIP apps are allowed to run in the background — in fact, it looks like this will be available to everybody, not just Skype.Yep, any developer can build a full VoIP app that's deeply integrated into WP8.
Takže jsme se opět nedozvěděli, zda to bude kupříkladu pro Lumia800?
Asi nebude, bude jen "odlehčená" verze:http://www.engadget.com/2012/06/20/microsoft-unve... ...
Pokud by pro ostatní WP7 phony byla dostupná navigace od Nokie, tak by mi to i stačilo.. ale asi se mi tohle nesplní
Díky za odkaz, nicméně je to velice nemilé. Pokud by update byl, měl bych zacíleno na tablet s W8. Takto na to kašlu...bohužel.
A co ty Lumie umí tak úžasného oproti ostatním WP7? Kdyby byl WP8 tak by byl podle mne pro všechny, nebo pro žádné zařízení. Protože Lumie 800 neumí vůbec nic navíc oproti třeba Omnii W, tak by bylo divné, kdyby ona měla upgrade a zbytek ne.
Ano to máte pravdu, ale L800 je nejvíce ze všech WP7.5 telefonů marketingově předstrkována lidem. Je na každém čtvrtém bilboardu, na každé věci spojené s Nokií. Proto většinou lidi mluví o L800 a né o Omnii W , není tak známá ( neříkám že známá není ) veřejnosti jako L800. Jinak je to průser že současné WP nebudou mít osmičku :( to jsou teď prakticky na tom stejně jako úžasná Nokia N9 s MeeGem:( prostě jsou mrtvé.
To teda. Prodat lidem telefon, na který už nepůjde další aktualizace je zkrátka průšvih. Aby to Nokii nakonec nepodkoplo tu imaginární stoličku pod nohama. Oprátku na krku už Nokia bohužel má.
Na toto ludia u Samsungu. LG, HTC mozno zvyknuty su ale u NOKIE sme zvyknuty na dlhodobu aktualizaciu.ach ten s.. ELOP
myslím, že by to s podivem nebylo
Pro informace o Nokiích klikněte na hvězdičku
Start obrazovka má nové skvělé funkce, ale chybí mi ten zlatý řez :(Bez něj to vypadá tak nafouknutě.Co se týče videohovorů a Skypu, tak ta konference pokračuje a právě před chvílí to prezentovali jako že je to integrované do systému.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 06. 2012 19:38
Uff.. zacina sa to strasne natahovat.. a ak mi videa na apple prezentacii prisli trapne tak MS to dotiahol do dokonalosti...
oprava.. "dokonalosti"
Ten tlusťoch uspává.
Mě je fuk, jak je to odprezentováno, já stále žasnu nad tím jak velký skok jsou nové WP8! Sypou na nás další a další novinky!
Ja to microsoftu neberiem... :) Len sa pritom strasne nudim...
No nevím, ale mně se to líbí, po letech s androidem WP určitě vyzkouším, budou pro něj konečně mašiny, jako sgs3. Pěkně je využité místo na obrazovce start. Vidíte, že to jde i jinak, zastánci zlatého řezu.
Lituji Nokii,zaprodala svoji duši ďáblovi. Za 2 mld. dolarů od Microsoftu ztratila mnohem více. Viz Nokia mapy. Nakonec to dopadne že ji Microsoft koupí za hubičku. Děkuji pane Kukačko, promiňte pane Elop. Tunel za bílého dne.
No dokud budou Samsung a HTC upřednostňovat Android a Nokia bude mit WP jako hlavní systém, pořát bude Nokia ve výhodě s větším portfoliem. Huawei stejně jako u Androidu dokáže konkurovat pouze cenou, ničím jiným. A díky jemu se ještě víc WP8 rozšíří.Pořát má nokia svoje jedinečný technologie, který ukázala u Nokie 808 PureView. Foťák, nahrávání videa se zvukem v CD kvalitě. hudební výstup je podle mě taky nej od Nokie. Né jako nějaký Beats nebo co od HTC...
Píše se "pořád" proboha, co vás v té škole učí?
tak bylo to docela zajímavé... Joe Belfiore předvedl, jak má vypadat výslovnost angličtiny...co líbilo: -zajímavé nápady s NFC- třeba vizitky, někdo vám podá vizitku, položíte jí k telefonu a máte rovnou všechny kontakty...-nová úvodní obrazovka...co se nelíbilo: - všechny virtuální zařízení byly jen bezejmené grafické výtvory...proč nebyly stylizované do lumií? chudák nokia...-ti co uvažovali o lumii 800 aby teď zas půl roku čekali na nové modely s wp8...
Nechcel by som byť v koži človeka čo si včera kúpil lumiu... :/
Snad se dají ještě vracet:))
doufejme, že si ji koupil přes net a má 14 dní na vrácení...
Ano je to blbé ale dost lidí updat sw neřeší.. například 70% lidí v mém okolí ...co 70% i 85% ... neřeší nějaké aktualizace dokud jim telefon neukáže že aktualizace je potřebná. Nerýpají do toho a jsou rádi že napíšou sms, zavolají, mají tam wi-fi, bluethoot, spojí se e-mailem a facebooku či twitrem, natahají si tam mp3 a kupu obrázků a postahují nějaké hry a aplikace... a to bude nejhorší, až vývojáři přestanou dělat věci pro WP 7.5 a pustí se pouze do WP 8 a novější
Omlouvám se vlastníkům současných WP telefonů, ale musím...A to jste opravdu věřili M$, že se na vás nevys*re? naivky...
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 06. 2012 20:32
Tak já měl kdysi Omnii i900, taky žádný upgrade, teď mam Omnii 7, takže mam takové malé Deja Vu. No každopádně, pokud bude ta aktualizace 7.8, tak ta to aspoň částečně zachrání a přinese aspoň IE 10 a nový homescreen, doufám. Docela chápu, že na starších zařízeních je aktualizace podporující dvoujádra nebo vyšší rozlišení displeje trochu k ničemu...
no, částečně to zachrání, ale jen částečně a mnoho userů si tím strašně nas*rou. docela je mi vlastníků WP7 telefon líto...
To si nemyslím, sám mam zmiňovanou Omnii 7 a je mi upřímně uplně jedno, jestli budu mít v telefonu 7.8 nebo 8, má to stejné fce tak co. Když by ukončili podporu a řekli, že aktualizace nebude, tak by se hodně lidí naštvalo, takhle ale dokonce MS i překvapil, když dokázal, že mu starší zařízení nejsou jedno.
A co takhle update 7.8??? Už to tu někdo psal a já taky ale na co potřebuješ například podporu SD karet když to ty mobily v sobě neměli to si jako myslíš že přijde technik z Microsoftu pučíš mu mobil a on ti tam narve slot???Update se týká velmi hardwaru a to v hotovym mobilu jen tak nezměníš a co se týče softwarový stránky tak to mobily co mají teď 7.5 dostanou to je přesně ten update 7.8(a toho je k.urva dost jo nezahraješ si hry vytvořený na WP8..Proč? protože mobily s WP8 budou mít mnohem lepší HW a je zbytečný na něj dávat hry a aplikace který ho na plno nevyužijou..HW v mobilech který jedou na WP7.5 by už nebyli tak plynulý..je to přesnej opak toho co píšeš Microsoft se na lidi nevys..ral ale chce zachovat plynulost a stabilitu toho systému proto tam nebudou dávat zbytečně náročný hry který ty starší mobily nestíhaj (přesnej opak Androidu tam mi opravdu přijde že optimalizace levnějších mobilů je opravdu nezajímá)jen doplnim že tohle budu psát u každýho komentu kde se píše že Microsoft je podvedl nebo něco podobnýho...
Problém je jiné jádro a práývě ty aplikace. A velká většina aplikací nepotřebuje top HW. MS tímto potopil nokii, protože dražší Lumii než 5000 Kč si teď koupí jen hloupý člověk.
1.)To celkem chápu, když to pracuje na komplet jiném jádru. A jsem za to rád, protože věřím, že je to změna k lepšímu a WP mám rád.2.)Bych tou aktualizací z WP7.5 na WP8 téměř nic nezískal - můj HTC Radar (jako všechny WP telefony) má jen jedno jádro, nemá podporu NFC ani slot na mSD. Jediné, co mě štve, je ta integrace Skypu. Ale věřím, že tohle nějaká aktualizace vychytá
1) A v čem je problém změna jádra? na HD2 není problém nacpat Android a také jsou to 2 rozdílné kernely (Linux vs. WinCE)2) No možná je to pravda no, každopádně by mě to rozčílilo, zaplatit tolik za telefon, který ani nedostane novou verzi systému, která sice přibalí mnoho featurek, které steré telefony nevyužijí, ale zase přibylo nové jádro.Protože jak bylo řečeno, tak nebude problém lehce upravit aplikaci pro Win8 aby fungovala na WP8, díky "shared core". Ale co WP7.x? Ty shared core nemají, jsou stále na WinCE, takže až se objeví prvních pár telefonů s WP8, tak se vývojáři na WP7 vykašlou
Nedavno jsem si koupil L800 ... Takze lumii dostane tata a ja opoustim podvodniky z nokie a microsoftu a uz nikdy si od nich nekoupim mobil ani zadny jiny mobil se systemem wp - kupuji samsung s3 s androidem - cau
Jak přesně jsi byl podveden? Slíbil ti někdo upgrade na WP8?
Odejdeš na Andriod, tak se rozluč s plynulostí. Galaxy SIII má 4 jádro a už jsem i viděl, jak se dokáže sekat. WP mam tři čtvrtě roku a žádné sekání nic a to má jednojádro. Navíc, jak se píše nade mnou, nikdo ti upgrade neslíbil.
To jste někde četl? Protože Moje HTC Evo 3D je absolutně plynulé a to mu běží kolikrát na pozadí víc aplikací než má WP v marketu .
Ne, to jsem viděl na vlastní oči. I to EVO - sice se neseká, ale v porovnání s WP7 (když jsou stroje vedle sebe) je prostě pomalé. Android má takovéty na oko pěkné prvky, které ale telefon v přímém porovnání jenom brzdí. Každopádně ale EVO je našlapané a normálně to člověk ani nepozná, pouze, když máte zkušenost s oběma. :)
Ty prvky - tim mysliš třeba efekty nebo věci typu launcher.Nečni problem abys měl prostředi HOLOBYT - efekty nula,změněno k nepoznaní,nebo Michal David - Matějska pout ýe se ani hybat nebude pomalu.Mam pocit že zkušenosti v tomto ohledu s androidem maš nula.WP je ber nebo neber tak jak je,uzavřeny bez možnosti změnit něco co ti vadí,ma to svý chyby i svy plusy.BTW jsem rad že se potvrdilo co tvrim tady v diskuzich nějakou dobu MS tak vyfuckuje současne majitele WP že se jim budou kroutit panenky.A je to tady...
Hm - takže pro plynulý chod musím mít u Androida vypnuté efekty, to je panečku funkčnost. Zkušeností mám s WP7 a Androidem víc než dost na to, abych to dokázal posoudit a porovnat. Ty nejspíš nemáš ani s jedním, což je škoda. To že Microsoft udělal systém s omezeními a určil jasné minimální požadavky má docela svoje důvody. Pak se nemůže stát to, co se děje u Androida - jde sice i na šunce s procesorem 400MHz, ale na žádném zařízení nejde bezchybně. Galaxy SIII - prakticky nejsilnější zařízení a stejně si neporadí s Androidem bez sekání. Navíc v dnešní době Android zas o tolik víc neumí, jestli ještě vůbec umí a pro uživatele je kolikrát klíčová spíš rychlost, než super efekty a pomalý OS.A co se týče přístupu MS - taky bych byl rád, kdybych mohl mít WP8, když ale MS vydá aktualizaci s funkcemi WP8, protože to staré zařízení nezvládne po stránce HW, tak co? Proč mam mít stejně na starším zařízení podporu vícejádrových procesorů, nebo vyšší rozlišení, to mi přece k ničemu není.Jojo typický Androidomyl se ozval.
Vicemene s tebou souhlasim, ale s tim sgs3 to teda rozhodne vyhrajes Navic me uz tak pred rokem bylo jasne, ze apollo nepujde dat na soucasna zarizeni (protoze uz tehdy se vedelo, ze nebude ani binarne kompatibilni s wp7.5), wp 7 a 7.5 byla jen meziverze, protoze microsoft musel reagovat na aktualni deni na trhu, nez prijde s necim opravdu pouzitelnym a tim bude wp8. Ja bych se do wp8 zarizeni jit nebal. Predchozi verze byla plna nejistoty a tak jsem vahal mezi droidem a jabkem, zvolil jsem rychlost a funkcnost, cili jabko, protoze na pokusy s droidem nemam cas ani naladu.
A já si pořád myslim, že Nokia si nakonec pro svoje telfony osmičky vyžádá
Podle mne je to ale spíš otázkou hardwéru než softwéru.
Přesně tak, je to o HW ... ten potřebný pro WP8 současné WP telefony nemají.... jsem Nokiák a ani jablko a ani robot mě neoslnily...Symbian Belle se opravdu povedl a začal být konkurenční ostatním a když už né on tak MeeGo určitě... u WP 7.5 mi bylo hned od začátku jasné že nejsou odladěné a jsou k ničemu. Snad teď nové telefony s WP8 na tom budou líp.. jen doufám že se WP8 dočká aspoň L900 ta prý by ho mohla utáhnout... ale jsou to pouze spekulace..
Xda to kdyztak jisti, otazka bude, jak si s tim ty singlecore cpu poradi, predci jen tam pobezi osekane desktopove jadro. Ale mozne je vsechno.
Je zvláštní, že telefon bude sice stále umět to co umí, bude mít update, ale stejně Vám nevyhovuje... Spíš jste z něj zklamaný už teď a jen hledáte argumenty proč si koupit něco nového a lepšího... Taky jsem byl takový, pak jsem si zkusil Apple a nepotřebuju si kupovat každý nový telefon ale vždy ob generaci obměním iPhone a iPad...
MS představil bombu. Není třeba zkoumat co předvedli. Že je to bomba lze poznat hlavně díky komentářům. Soudní diskutéři, i když uživatelé jiných platforem, uznávají, že je to velký krok kupředu. MS sice dohání konkurenci, ale zároveň se poučil z jejich chyb.A pak tu jsou "názory" hater zoufalců. - Výkřiky trolla do tmy typu "A uz to bude umet telefonovat?". - Naprosté lži jako:"...velká aktualizace, která byla natolik "promyšlená", že rovných 10-20% telefonů skončilo po tomto upgradu v servisu." - Naprostý offtopic typu:"První člověk na pódiu a neobtěžuje se oholit a oblečenej je jak si šel koupit pivo v mezičase. Takhle prezentuje firma jako MS?" (btw. vzpomněl jsem si na Jobse, ten taky zrovna nebyl v kravatě) - Hedonické hlášky typu:"Nova hlavni obrazovka ocividne vysla vstric kritikum WP7 a dostavilo se ocekavane - je oskliva..."Tyto "názory" jasně dokazují, že MS udělal něco správně, něco co by mohlo ohrozit hegemonii jejich Androidů a iOSů. Najednou není co kritizovat, najednou i ten mamut MS, který by si přál každý z výše zmíněných vidět pod drnem, předvedl něco úžasného...Každopádně BIG UP pro Microsoft, smekám!
Ano je to velký krok kupředu oproti Windows Phone "Sedm a půl" oproti Androidu je to zakopnutí před nádražím. Vlak stále jede dál.
Haters gonna hate...
vsetko je to uzasne a verim ze s WP8 predbehnu konkurenciu je tam velke ale... telefony za 400e ako Lumia 800 resp. 900 su prakticky zabite. Velka skoda. Tie telefony boli fakt dobre.
Ale prosímtě, co umí Andriod tak úžasnýho co WP7 neumí? Zasekávat se v každý minutě, nebo ještě něco k tomu?
Customizacia, 100x vacsia podpora aplikacii, lokalne nastavenie hlasitosti, praca s PDF a s prakticky akymkolvek formatom vratane tych multimedialnych, zasielanie suborov cez BT, Ekvalizer atp. V defaultnom prehravaci je daleko lepsie riesene posuvanie pri prehravani v obsahu. Nehovoriac o tom, ze ked nieco streamujem, a chcem si to pustit od polky, vo WP je to utrpenie, pretoze musi najskor nacitat video od zaciatku az po bod od ktoreho chcem prehravat. iOS a Droid sa spravaju inteligentnejsie. Android tiez umoznuje streamovanie videa cez HDmi, ma pocitadlo dat atd atd ... je toho proste mrte.Vlastnim Omniu W
Customizace je podle mě jen pro zkrácení dlohé chvíle a 90% uživatelům chybět nebude...Ale tohle Androidu neberu.Teď už je na Marketplace tolik aplikací, že už mi žádná nechybí. Fakt žádná - co jsem potřeboval, to mám. I spoustu věcí, co jsem nepotřeboval :DLokalne nastavení hlasitosti - nechápu, co tím myslíš. Pokud to, že když si ztlumíš zvuk u hry, tak si tím ztlumíš i vyzvánění, tak s tebou maximálně souhlasím - tohle mě sere a doufám, že to WP7.8 vychytá.Na Marketplace je perfektní aplikace pro práci s pdf. Co se týče multimediálních formátů, to je ovšem opravdu tragédie. Dát do telefonu například film který stáhneš v avi a sním titulky v srt, to je práce tak na pět hodin, než se to všechno převede Pokud tohle WP8 vychytá, tak tím odstraní to, co mě nejvíc štve. I když na druhou stranu se mi po těch filmech v mobilu ani moc nestýská...BT-zjistil jsem, že ho vlastně vůbec nepoužívám a nepotřebuju. A pokud už chci někomu něco poslat, pošlu mu to normálně mailem. Pokud kolega nemá net, nasdílím mu pomocí tetheringu ten svůj...
Spíš si teď lidi koupí novou SG3 nebo cokoliv jiného... WM8 přijdou až někdy na jaře 2013 a to kdo ví jestli... Zajímá mně, jestli výrobci HW tak dlouho počkají, nebo budou zkoušet něco jiného... Teď mají na trhu několik zařízení s WM7 a je otázkou jestli se jim vývoj zaplatil a jestli tedy budou mít s MS trpělivost... Možná to skončí tak, že HW si bude MS vyrábět sám a bude to stabilní a funkční (jako Apple)
Jako offtopic mojí reakci na způsob prezentace nevidím, právě naopak, tenhle článek o oné prezentaci je. Takže se uvolněte prosím:)
Milý Jiříku, než jsi začal sepisovat ten svůj “hodinový“ elaborát, tak sis během malé chvilky mohl uvědomit jednu “drobnost“.. Spousta příspěvků zde vznikla ještě v době, než byl WP8 vůbec představen. Takže největším nesmyslem a výkřikem do tmy je bohužel TVŮJ PŘÍSPĚVEK.. Mimochodem, ještě si do toho svého podpisu napiš velikost bot a jméno třídního učitele.. Už tak to mluví samo za sebe..
Milý Tomíku. Z Tvého přízpěvku dopředu na hony smrděl jasný hate vůči MS a hlavně strach, že by něco mohlo být stejně dobré, či lepší, než Tebou adorovaná platforma. To prostě nešlo nezmínit. A šťourání do mého podpisu zní jako nedostatek argumentů, neshazujte se tolik ;)
A ještě se objevily screenshoty Vertu s WP8. Tajze prodej Vertu asi nic vážně nemění..http://www.nokiablog.717.cz/clanky/microsoft-predvedl... ...
Bude to fungovat uz konecne aji v rezimu "nalezato" ?
Siemens M35 -> SE T310 -> Nokia 3650 -> SE P800 -> Nokia 3310 -> Nokia 6600 -> Nokia N90 -> Nokia 9500 -> Nokia 9300 -> SE P990i -> Nokia N93 -> Nokia E71 -> Nokia N97 -> Nokia E7
U představování jsem si všiml, že když měl ten borec otevřený kontakt (který importoval přes NFC), a manipuloval s telefonem a trochu otočil, tak se otočilo i na obrazovce, takže asi jo. Nevím, kde všude se to bude otáčet, ale tady při té příležitosti se otočilo.
já pevně doufám, že když už se vybodli na ten zlatý řez, tak že to půjde všude. Protože si myslím, že právě proto nejsou žádné telefon s WP a HW klávesnicí, protože by ji člověk moh vysunout jenom v editoru textu. Doufám, že Nokia na Nokia Worldu představí něco s WP8 a HW klávesnicí, jestli jo tak letí E7 do koše a beru jí všema deseti :D
Se divim že si ještě někdo koupil mobil s wp 7,5 když byli problémy s updatem už i u předchozích mobilů.I když si koupíte třeba mobil s androidem a stane se že výrobce neudělá update,tak je hodně lidí kteří udělají neoficiální rom.I apple ten se na svá zařízení nevysere jako microsoft hold jak už to tady padlo,vy s wp ste najivky.
vzdy sa pobavi ked vidim ako to hodnoti clovek ktory s WP realne asi nikdy nepracoval. Sam som jeho vlastnikom a neviem si ho vynachavalit. Podla mna je to skvely OS, ktoreho vsak zabijaju mierne hlupe chyby, ktore sa ale postupne odstranuju v minor updatoch.
Když bude ale upgrade, tak co řešíš? Starým uživatelům jsou multicore procesory a větší rozlišení dipleje k ničemu. A ti noví si kdyžtak počkají.
Ovšem aplikace by se šikli... sorry, ale jakmile se objeví aplikace pro WP8 a staré aplikace dostanou na WP8 novou verzi, je z mojí Lumie možná tak dotykový telefon pro seniory... bohužel ani to emergency tlačítko to nemá
V tom máš pravdu, na druhou stranu ovšem Microsoft přidává stovky nových věcí a snad se něco takového dostane i do našeho upgrade, abychom nemuseli tak instalovat. Já osobně jsem si nainstaloval dvě aplikace z Marketplace, nic víc nepostrádám. ;)
Já nevim,ale prostě zatim WP nemá na ios a android.
Nikdo neřekl že když vyleze WP8 na mobily tak že skončí podpora a vývoj aplikací a her pro 7.5/7.8 právě naopak a na Marketplacu toho je podle mě víc než dost
Já musím jen říct WOW.....Opravdu mne MS překvapil. De, že by ty vylepšení byly nějaké brutální pecky, které třeba některé systému už neumí, ale ta domovská obrazovka je paráda a mapy také nebudou k zahození. Kdo by podporoval Nokii že? Chybí mi jen jedna věc a tou jsou internetové prohlížeče s jiným jádrem, než má IE. Neříkám, že IE10 bude špatný, zkušenost nemám, ale na Mangu jsem se zavztekal až dost. Takže u mne to bude na podzim boj iPhone (new/5) nebo něco s WP (na 90% HTC, jedině, že by udělali Lumii 900 white matnou).
iP4S, Sam. Tab 7.7, Audi A4 Když už nesouhlasíte, nebuďte srabi a napište proč, rád s Vámi budu diskutovat na úrovni.
WP8 toho bude umět opravdu hodně nového, budou běžet na úplně novém hardwaru, jiném jádře a bude mnohem provázanější se stolními W8. Jak by asi tak Microsoft mohl vyhovět těm, co již mají 7.5 a chtějí update na 8? Jedině tak, že 8.0 by byl opravdu jen jeden velký update, ale to by se nedostali tam kam se dostali teď, s tím co předvedli. Buďte rádi, že WP 7.5 dostanou 7.8 update - věřím, že Microsoft do toho dá maximum novinek, co pujde, nejen novou úvodní obrazovku.
Jako majitel Omnie7 chapu,ze WP8 pro muj telefon nebudou. Je to zarizeni 1.generace,takze verze 7.8 muze jen potesit. Navic je sance,ze se objevi nejake custom romky. Kdo si ale po dnesku koupi l800 nebo L900 za takovy prachy? Soudny clovek koupi jinou platformu nebo pocka na nove telefony s WP 8. Takze Nokia ma problem...
Ano, Nokia má v tomto ohledu docela problém... na druhou stranu Androidy se starším systémem se prodávají pořád a ty ceny jsou u některých modelů taky hodně vysoké... taky bych to bral tak, že domovská obrazovka byl důvod, proč jej spousta uživatelů nechtěla - nemožnost widgetů... tady už se pomalu začíná WP posouvat vpřed a to zase Nokii prospěje
kozusnik
Mno... takže příští rok nám tu budou běhat osekané WP phony s 256MB RAM, telefony s WP 7.8 a telefony s WP8... + několik různých rozlišení...Ach jo, chudák Radek Hulán, jak jen se mu teď budou psát články o roztříštěnosti Androidu jako hlavní nevýhodě oproti WP... A jak smutně teď bude koukat na svoji pár měsíců starou Lumii900, do které WP8 nedostane...
Kdyz to tak vezmete, tak treba pro Samsung mnia 7 nebo HTC HD 7 byla ta podpora skoro 2 roky dostali Mango ted bude Tango a jeste 7.8. U apple je to podobny jen starsi modely nedostanou vsechny funkce. Nekhorsi platforma je Androi protoze tam se muzete rozloucit s nakou podporou jedina podpora je u nexusu ale ta taky nebude pro jeden model 10 let :). Zas bych to tak nejak nehrotil.
lumia 900 byla vydana 3 mesice zpatky. a uz nema podporu..... no comment.
Podporu ma stale, vyjde na ni 7.8, ale minimalne kvuli aplikacim je to dost nestastne...
Ale kdo řekl že končí vývoj aplikací??? A i tak jich je podle mě víc než dost
Podle Vás dost. Objektivně jich moc není. A vývojáři nebudou moc podporovat systém, jehož základna se nebude zvětšovat.
Je jich dost, ted, ale do budoucna to asi bude horsi, protoze nove aplikace cilene na WP8 nebudou na WP7.8 fungovat.Samozrejme by mohli vyvojari jit cestou WP7 aplikaci, ktere budou kompatibilni s WP8 zarizenimi, ale nejspis bude kvuli spolecnemu vyvoji s W8 vetsina cilit na WP8.
To jo, ale co treba Lumia 900, ktera je na trhu par mesicu? Uvidi se, co bude vlastne to 7.8 krom te nehezke startovaci obrazovky vlastne obnaset...
Nejvetsi sranda ze u ni podpora skoncila driv nez se u nas zacala vlastne jeste nezacala prodavat :) v rodine mame Radara, omnii 7 a Evo 3D a osobne sem spokojen ze aspon ty 2 dostanou 7.8. U Eva cekam na android 4 a az bude bude kdyz nebude skocit kvuli tomu z okna fakt nebudu :) mel sem i Iphone 4 ale sem rad ze sem ho prodal protoze u nej by me mrzelo ze nedostane skoro nic z IOS 6 :) jeste ze mam Ipad 2 tak dostanu asi o dve veci navic coz me tesi , siri ozelim, facetime nepouzivam pres 3G ani pres wifi ale mapy budou super doufam :) a navigace taky ikdyz mam sygic a navigon :) nejvic na update tezi 1 wp telefony :)
Sakra,budu muset prodat HTC Radar A koipit jinej s WP8 SD karty mě potěšily,aspoň nemusím mít 3 účty a na každém xGB mp3 které poslouchám
Super, mám Lumii 710 sotva měsíc a už vidím, že se jí budu muset brzo zbavit, protože MS to předem pohřbilo. Super.
Sony Xperia Z Black, Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink.
A co si poridis? Android? Tam taky nedostanes aktualizace. Vadi ti v necem ze nebudes mit wp 8 ale jen wp 7.8? Zmen budes mit i tak dost. Proc se zbavovat neceho co ti vyhovuje co se nekouse atd
No většina slušných výrobců svoje Androidy aktualizuje. A když už ne, tak jsou to starší přístroje. Ale u WP se bavíme např. o Lumii 710, která je pár měsíců stará, anebo o 900, která teprve do Evropy přichází.
"Vadi ti v necem ze nebudes mit wp 8 ale jen wp 7.8? Zmen budes mit i tak dost. Proc se zbavovat neceho co ti vyhovuje co se nekouse atd"Podívej se na jeho fotku a hned ti to bude jasné :D Co když někomu ze školy tatínek koupí telefon s WP8? Potom bude za největšího loosera přece :D :D
Kde je psáno, že je fotka aktuální? Když pominu to, že jí tam mám od dob začátků existence Živě.cz (resp. od doby, co tu ta možnost fotky je). Ze školy už nějaký ten rok jsem, což se podle Vašeho stylopisu říct nedá. Ještě by jste ji pár let bez pochyby potřeboval.
Tak proc ji tady mas, kdyz neni aktualni? Proc ji tady VUBEC mas? Tohle neni seznamka...A tou neaktualnosti akorat mates lidi, protoze tam vypadas jak trinactilety sasek...Kdyz uz te to tak zajima, ze skoly zatim opravdu nejsem, nedavno jsem udelal bakalarske statnice a ted pracuju na inzenyrskem studiu. Stylopis v diskuzich je mi ukradeny, jde mi o obsah, ne o formu. Pokud potrebuju, aby me vyjadreni nejaky styl melo, jsem toho vic nez schopny, neboj Kazdopadne vazne nechapu, proc najednou musis menit telefon? Copak se ten stary s prichodem WP8 zacne sekat a ztrati vsechny ty prednosti, diky kterym sis ho poridil?
A proč bych jí tu nemohl mít? Kdybych tam měl fotku svojí holé p***le, tak je to, řekl bych, moje věc Že matu lidi? Ne, spíš se chytají Ti hlupáčci, co si myslí, že když je někomu 10, tak musí být ještě hloupý. Přestože mu může být třeba 30, jen to nevíte.Ke studiu Vám popřeji mnoho zdaru, snad Vám bude výsledný titul něco platný (bohužel už to tak samozřejmé nebývá).Apropo k dotazu - proč se ho chci zbavit? Nevím, možná už jen ta představa, že MS odříznul tenhle telefon krátce po uvedení a přiznejme si po pravdě, tomu systému ještě dost věcí chybí a dost pochybuji o tom, že je verze 7.8 doplní (VPN, doména - policies, proxy a několik dalších...).
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 06. 2012 09:57
Změn bude dost? To jako myslíte pouze tu úvodní obrazovku? Páááni, tak to sem fakt vydřenej s telefonem za 12K
No, já jsem Androida měl v podstatě od prvních verzí (1.1 - 1.6) na T-Mobile G1, pak jsem si pořídil ZTE Blade, kde jsem si užil Android 2.2, pak 2.3 a nakonec 4.0.3. A teď jsem si pořídil Lumii 710. Takže přemýšlím, že se jí zase zbavím a koupím si buďto SGN, nebo SGS3.
Dle mého názoru si jako majitel L710 nemáš na co stěžovat. Dostaneš update na WP7.8. Ten 2 roky starý hardware na "osmičky" jednoduše nemá. Hůř jsou na tom (budoucí) majitelé L900. Ti si mají právo stěžovat... Pokud tedy nějací takoví majitelé vůbec budou
To se ale šeredně pletete :o) L900 má stejný HW jako moje L710. S tím rozdílem, že má 2x větší úložiště, jinak je naprosto identická (vynechme foťák, displej, ...).Takže v tomhle problém nevidím.
O ten hardware vlastně vůbec nejde. Jde o to, že kupce L900 za ní vysolí o DOST víc, než ty jsi dal za 710ku. Kupuje Highend a očekává adekvátní podporu.To, že L900 má, s nadsázkou, stejný hardware jako L710, je jen další argument, proč si tenhle krásný telefon nekoupit .
Já reagoval hlavně na toto:"Dostaneš update na WP7.8. Ten 2 roky starý hardware na "osmičky" jednoduše nemá. Hůř jsou na tom (budoucí) majitelé L900."Protože mi z toho vyznělo, že můj telefon má 2 roky starý HW, tak se nemám čemu divit, ale co mají říkat majitelé L900 (jako by měl mít lepší HW, který není 2 roky starý a na WP8 HW má).
Nejasně jsem to napsal a ty špatně pochopil . L900 má šanci, pokud spadne cena o "dost tisíc". To by její koupě dávala dnes jakžtakž smysl...
Znamena to, ze WP8 bude mat offline navigaciu Nokia Drive s mapami pre cely svet zadarmo? Tomu neverim, ani Elop tolko nehuli. Predpokladam, ze tam bude nejaka navigacia, ktora stahuje mapy z internetu. Ale ak by som sa mylil, nasrali by nie len mna (ako majitela HTC HD7) ale aj napr. Navigon, ktory ponuka offline navigaciu pre WP7.
tem mam lumii a funguje offline. Mapy ktere chcete si muzete stahnout do telefonu. Tak proc by to nemohlo fungovat celosvetove?
Microsoft nema moc na vyber, kdyz Apple a Google mluvi o vlastni offline navigaci.Nokia to pak asi tezko dela z dobroty srdce, ale necha si to od Microsoftu zaplatit. Konecne mapove podklady od Navteq pouzival Bing uz dost dlouho.
:D načo chcete na starších zariadeniach windows phone8?? veď rozdiel medzi windows phone 8 a windows phone 7.8 ( ktorý dostanete) je hlavne v podpore viac jadrových procesorov, NFC a micro sd kariet.. takže dostanete novú hlavnú obrazovku a možno aj zrušenie nutnosti používať zune. Tak načo by vám bol windows phone 8, ktorý je navrhnutý pre viac jadrové procesory, na vašom jedno jadrovom telefóne? váš telefón bude mať windows 7.8, ktorý bude niečo ako windows 8 pre jednojadrové telefóny a nejaký rok ešte nebudete oproti windows 8 nijako ukrátení a potom si kúpite mobil s windows 8... nevidím dôvod na tie sklamané reakcie a paniku... inak nový windows 8 ma potešil... mám iPhone a iPad, lebo mám rád, keď technika funguje spolahlivo, ale do budúcna budem zrejme uvažovať o windows phone a windows tablete, hlavne kvôli tomu, že telefóny s windows by mali byť rovnako rýchle ako doteraz, (ak nie rýchlejšie), teda rovnako rýchle ako iOS, ale to hlavné oproti iOS bude odbúranie nutnosti používať software typu zune alebo iTunes a potešia aj pamäťovky. To je však ešte ďaleká budúcnosť, možno za 2 roky už moje iOS zariadenia budú príliž staré a nastane čas výmeny... ak však windows pôjde dopredu tak rýchlo, ako ide teraz a apple nebude prinášať nič nové ( napr. iOS 6 pre môj iPhone 4 prinesie akurát integráciu s facebookom a pár ďalších detailov, pre iphone4s ešte navigáciu a nfc myslím), tak v microsofte vidím budúcnosť. ps. ak som zle informovaný a uvádzam kvôli tomu nepravdy, kľudne ma opravte ;)
siemens s55-> samsung sgh-x450-> sony ericson k600-> sony ericson k800-> sony ericson w910-> LG KP 500 cookie-> LG KM900 Arena-> nokia e72 (+iPod Touch 4g 8gb)-> iPhone 4 16gb (+ iPad 3 16gb wifi)
Co to meleš?! Hlavní rozdíli jsou jádro, multitasking, grafická akcelerace a další věci, které na 7.8 nepřijdou ty troubo! Z Lumie 900 se tak stává totálně potopený zařízení které nemá do budoucna podporu.
Ty tady meleš nesmysly! K čemu ti bude podpora jádra, grafické akcelerace atd na Lumii 900, když k tomu nemá ten potřebný hardware. WP 7.8 přinese většinu z WP 8, které jsou schopné současné telefony s jejich hardwarem využít. To že se ten upgrade jinak jmenuje, je blbost Microsoftu. Nebojím se, že by se Lumia 900 nedočkala všech využitelných věcí WP8. Tím by totiž Microsoft Nokii dost silně podrazil a vlastně ublížil sám sobě.
Nezlobte te, ale MS vydal jeden system a pak, po ne nejake dobe, prichazi s uplne novym. WTF?
Ou mááááj, samozřejmě mluvim o podpoře stejného jádra jako má windows 8. O stejném kernelu. Nikoliv o jádrech procesoru ty vošouchu! To samý grafická akcelerace. Nebavim se tu o podpoře nějakých hyper grafických chipů ale o softwarové akceleraci. Slyšel jsi někdy např. o DirectX? To všechno aby ti fungovali aplikace, které na WP8 budou ovšem na WP7.8 nikoliv! To je hlavní problém, že WP7.8 je odřízlej system teď, kapiš?!
To asi nepochopí. Nikomu zřejmě nepřipadá divné, že telefon, který není ještě ani oficiálně na trhu, nebude mít podporu nových aplikací a ani operačního systému.Už vidím, jak budou programátoři vyvíjet aplikace pro WP7.x a pak pro WP8.x. Na WP7.x se vykašlou, možná tak akorát uvedou nějaké drobné opravy největších chyb, čímž pro ně podpora končí. Čili celá slavná ještě neuvedená Lumia 900 nedostane NIC NOVÉHO. Nebudu-li považovat za novinku celý displej dlaždic, místo zlatého řezu, který ještě před několika měsíci neskutečně chválili. V porovnání s iOS je to velmi, velmi špatné. i dva roky starý iP4 (nemluvě o iP4S) dostane podporu několika funkcí z iOS 6, ale hlavně dostane podporu všech aplikací napsaných pro iOS 6. Tedy v rámci daného hardwaru.Nokia Lumia 900 dostane podporu všech aktuálních verzí aplikací. A tím její podpora končí. Zajímá mě, za kolik se tedy vůbec bude Lumia 900 prodávat. Očekávám obrovský propad v ceně pár dní po uvedení na trh.
ty si asi retardovaný a nevieš čítať.. nehovorím, že sa oplatí kupovať lumia 900, hovorím že sa nekoná žiadna tragédia pre terajších majitelov telefónov s windows phone7. Nauč sa najskôr čítať a chápať čítanému textu a až potom reaguj na moje príspevky!
Umim číst dobře, ale ty nevíš o čem mluvíš... pokud ti nepřijde tragický koupit si telefon za 12K a mít u něj podporu aplikací max. půl roku, bral bych tvuj plat. Já na vyhazování za kraviny nemam. Minimálně bych čekal, že když už nebudou mít telefony stejné jádrno, pokusí se microsoft udělat něco, aby aplikace pro WP8 šli na WP7.x. Ale podle všeho houby s octem a WP7.x je naprosto odřízlé s příchodem a otevřením WP8. Rok starý Flag ship... zamysli se teda laskavě, co je tragické a co ne... podle mě tvoje bimbo komentáře rozhodně.PS: zajímalo by mě, kolik lidí co plánovali importovat svoje aplikace na WP platformu to nyní udělá do příchodu WP8? Na WP7 se každej vyjebe a bude to od teď rovnou dělat na WP8. Zbytečná práce dělat to pro zabitý systém a o půl roku to celé překopávat na další novej system. A MS tu může máchat papírama jak se to dá vpoho zmáknout za 2 dny až max 14 dní do aleluja, prostě to nikdo dělat nebude, neb je to kravina.
Jen dotaz, proč je ten timeline vzhůru nohama? Jakožto nově příchozí bych rád zápis z konference četl sestupně a ne si nejdřív přečíst konec a pak se nějak dopracovat k začátku.
Na bejsfuku to máš taky tak ;) :D.
:o) tak teď se musím opravdu smát. Takže ten novej systém už konečně má plnohodnotný multitasking?? Skype integrovaný přímo v systému telefonů a hovor se tváří jako klasický hovor? Má Nokia mapy zdarma a offline? .. tohle všechno má a mělo už dávno Meego. Navíc největší problém Meega a to ten, že jej zařízli se teď přesně ukázal i na současných lumiích. S tímhle si MS hodně zahrává, když potápí všechny svoje telefony (rozumněj Nokie) a osud lumie 900 je víc než jen podobný N9. Díky tomuhle MS prohraje bitvu o postavení na mobilním trhu. Zatímco ostatní výrobce Apple a Samsung stále updatují i staré telefony, tak MS jde přesně opačně, kdo by po tomhle chtěl vyměnit svůj Android nebo iOS za Windows Phone?
Vím že to asi vyvolá nevoli Microsoftích evangelistů a dalších Hulánů, ale zkuste se dneska bez předsudků podívat na keynote Steva Jobse z ledna 2007, kdy představoval první iPhone... Jednou z klíčových vlastností bylo, že je postaven na OS X (= Unix), tzn. základ vznikl přepsáním univerzálního škálovatelného kernelu na Arm (předtím běžel na Intelu, PowerPC, jako základ NeXT Stepu i na starých Motorolách, ...). Tenhle kernel samozřejmě nemá problém s vícejádrovými procesory, multitaskingem, kompilováním nativních aplikací z XCode (stejně jako desktopové) apod. Čili jako základ je to budoucnosti odolné (future proof).No a pak se podívejte na reakci Ballmera, že "Apple nic neumí, nikdo si to nekoupí, my máme úžasný WinMo 6.5, který používají miliony lidí, ...": tolik nadutosti, krátkozrakosti, arogance a nepochopení trhu v jedné minutě se jen tak nevidí.Následující tři roky strávil Microsoft vytvářením skinu pro staré jádro (jinak se WinMo 7 nazvat nedá, běží na "Windows embedded compact", což je Windows jen jménem). A když zjistili že tudy cesta nevede, tak konečně překompilovali jádro WinNT pro ARM, plácli na to stejný skin, bude to hotové možná za půl roku a bude se to jmenovat WinMo 8. Ten přijde na trh (možná) v lednu 2013, tzn. k šestému výročí uvedení iPhonu uvede Microsoft první generaci mobilů založených na stejné "ideologii" (one system to rule them all - Unix u Apple, WinNT u Microsoftu). A bude soupeřit s iPhone 5, iOS 6 + půl milionem aplikací v AppStore.No nezbývá než Ballmerovi popřát hodně štěstí ;)
+1
Ještě bych dodal, že kompletní uživatelské rozhraní - od konceptu po funkčnost - ze kterého se později učil Android i iOS (nevtíravé notifikace, koncept přepínání aplikací, ...) v Palmu vyvinuli za 6 měsíců. Zájemce o detaily odkazuju na skvělý článek na The Verge (http://goo.gl/c98SC)... Microsoftu to trvalo sotva 12 x déle...
Jenom technická - WP neběží na Windows embedded compact (což je něco jako CE 7.0), ale na mírně upravených CE 6.0. Kdyby to běželo na Windows embedded compact, tak to umí vícejádra už od začátku.
Nu, pro Nokii je to další super zpráva. O Symbianu Nokia ústy Elopa prohlásila, že je to mrtvá platforma. Přitom je dále rozvíjen a jsou k dispozici nové verze pro starší mobily. Moc lidí o tom ale neví. Meego by Elopem pohřben ihned s uvedením N9 na trh. Všude prohlašovali, že je tu jediná úžasná budoucnost v podobě WP7. No a teď nám v podstatě sdělili, že WP7 jsou taky mrtvé, ale můžeme se těšít na nové úžasné WP8. Jen holt ty skoro nové Lumie už budeme moci vyhodit.Proč nedostala N8 gigový procesor (který má i 500 za pár šlupek), neoznačili ji třeba jako N8S a nedali na trh? Protože je to symbian a ten je špatný, že. Elop musí skákat radostí, jak se mu jeho dílo daří.
Na úvod, používám iPhone 4 a iPad 2...Co se týče WM8, myslím si že je to zajímavý systém, nicméně přichází s křížkem po funuse... Nabízí v podstatě pro výrobce stejné nevýhody jako doteď WM7, tzn. že budou všechny telefony stejné...Názory, že je strašné, že současné telefony s WM7.5 nebudou mít update na WM8 vypovídá o úrovni lidí, kteří tyto názory zveřejňují... WM8 a WM7.8 jsou stejné, jen WM8 umí vícejádrové procesory, což je pro Vás s WM7.5 zbytečné... V době, kdy bude rozvinuta komunita kolem WM8 a bude dostatek aplikací čistě pro tento OS budou už Vaše telefony s WM7.5 natolik zastaralé že snad ani nepředpokládáte, že by měly umět všechno (obdobně jako 486 a ivy bridge)... Pokrok zkrátka nezastavíte...Zajímavé jsou ale i názory na iOS 6 a iPhony... Na podzim vyjde iPhone 5 a nikdo zatím neví, co bude umět... iPhone 4 je dva roky starý model a je nejvyšší čas jej vyměnit... Je těžko dneska posuzovat jak bude vypadat a co bude umět... Třeba strčí WM8 do kapsy a iOS překvapí dalšími vymoženostmi, které na současném 4S nemělo smysl předvádět...Uznávám ale, že WM8 vypadá zajímavě... otázkou jsou ceny, stabilita, podpora třetích stran, app store, podpora pro vývojáře, obchodní model pro prodej app... Není toho málo a komunita se bude rozrůstat pomalu, hlavně proto, že většina z Vás má už dnes 2 až 3 roky starý telefon s WM7 a brečí, že nevydrží dalších 5 let... Pak se těžko OS rozšíří a získá nutnou uživatelskou základnu, aby se vývojářům oplatilo vyvíjet aplikace...
Zatím ještě není jasné, co bude 7.8 umět, Zatím se oficiálně mluví jen o vstupní obrazovce z WP8 (ano, opticky tedy budou 7.8 a 8 na první pohled stejné . V každém případě se WP8 liší nejen v podpoře více jader, co takhle podpora paměťových karet (o nichž zatím Microsoft tvrdil, že jsou na nic a nikdo je nechce).Proč bych si měl teď kupovat Lumii 800 za 11 a půl, když už teď vím, že je to výběhový model?
A ono tím že nahrajete WM8 vám Nokia vyvrtá otvor pro paměťovou kartu??? Současná zařízení stejně sloty nemají (ani L800) takže proč ten povyk...
Psal jste "WM8 a WM7.8 jsou stejné, jen WM8 umí vícejádrové procesory, což je pro Vás s WM7.5 zbytečné". Jen jsem uvedl jeden příklad, v čem ještě nejsou stejné (a těch rozdílů je samozřejmě mnohem více). Jinak jaký povyk? Povyk spustil Microsoft s uvedením WP7, dokonce uspořádal pohřeb iOS a Androidu. No, nějak to nevyšlo. Dnes je tu nový povyk s WP8. No, snad uspořádá pěkný funus aspoň Nokii.Mimochodem - opravdu byste si dnes koupil L800 nebo někdy na podzim novou úžasnou L900?
Hlavně WP8 má mít naprosto nové jádro (kernel), tak proto ten povyk. Protože základ bude jiný, než má teď WP7. Otázka je, jak moc jiný (nebo spíše o kolik lepší / nebo ve výsledku horší).
Je jedno, jaké je tam jádro, aplikace jsou pořád v Silverlightu a pořád to neumí multitasking. To je jako by ses bavil o tom, jestli se webová stránka zobrazí lépe na celeronu, nebo na Core i7. Jo, bude tam i nativní kód, ale je otázkou, co mu bude povoleno.
Pro všechny, kteří nadávte nad tím, že současné telefony nebude možné upgradovat na WP8, ale dostanou jen WP 7.8. Koukněte se na tuhle tabulku http://www.phonearena.com/news/Mobile-OS-comparison... ... Zjistíte, že WP 7.8 bude umět v rámci možného hardwaru všechno, co dokáže WP8. ;)Microsoft konečně dohnal a v lecčem i předehnal konkurenci.
Ta tabulka neni spravne.