Mobilní služby v ČR patří k nejdražším na světě

Diskuze čtenářů k článku

Marty  |  25. 01. 2011 07:14

Vysoké ceny za volání? Můžeme s tím něco udělat?
Něco ano. Podle nás máme jedinou možnost, a to tlačit na odpovědné lidi (tj. naše volené zástupce, členy vlády, vysoce postavené úředníky), aby přestali nečinně přihlížet tomuto neutěšenému stavu a přijali potřebná opatření. Aby tak učinili, musíme je probudit. Toho docílíme jedině tak, že dáme dohromady dostatečné množství podpisů pod následující dokument:
PETICE PROTI DRAHÉMU MOBILNÍMU VOLÁNÍ
http://stopdrahemuvolani.cz/petice.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Divis  |  10. 12. 2009 18:03

Tak se autor krásně vykřičel, ale nad čísly se nezamyslel. Podle OECD průměrný uživatel zaplatí 445 USD ročně za paušál + minuty. To je cca 8143 Kč a dále studie uvádí, že takový uživatel provolá ročně 780 minut. To mi vychází na 10.44 Kč za minutu a k této ceně se žádný operátor ani neblíží ani tou nejhorší nabídkou. Dokáže tohle autor vysvětlit, nebo se spokojí s křikem, že jsme na chvostu tabulky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  16. 08. 2009 23:14

Nabidka operatora O2 Slovensko - prosim, srovnejte s nasimi... Upozornuji, ze se nejedna o zadnou akci, ale standardni ceny!
• Žiaden povinný mesačný poplatok.
• Volania za jednotnú cenu 0,13 € (3,35 Kč) /min.
• SMS za jednotnú cenu 0,06 € (1,60 Kč) /SMS
• MMS za jednotnú cenu 0,25 € (6,45Kč) /MMS.
• Cena za 1 KB dát (0,02 Kč) Účtovací interval = 1KB
• Jednotné ceny stále a do všetkých sietí.
• Po 3. minúte volania do siete O2 zadarmo
• Sekundová tarifikácia od prvej sekundy
• Žiadna viazanosť – sami si určíte ako dlho budete O2 využívať
• Na konci mesiaca platíte len to, čo prevoláte – ak ste daný mesiac nepotrebovali využívať naše služby, Vaša faktúra bude skutočne 0 € (0 Sk).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zelovoc  |  16. 09. 2009 11:36

a neobmedzeny EDGE internet za 6 eur. ale kvalitou a spolahlivostou sa zatial o2 nechyta.
inak je este mozne kupit balik 100 minut do vsetkych sieti za 10 eur. nieje mozne zobrat telefon na akciu. o2 je vyhodne najme pre ludi so spotrebou do 100 minut. ale ani orange nieje zly, 100 minut bez telefonu ponuka za necelych 9 eur

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  15. 08. 2009 16:48

...jaktože se u nich dá dotovaný iPhonu pořídit v přepočtu za nějakých 6000 Kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ronnies  |  15. 08. 2009 16:35

Naše oba trhy (pre nechápavých myslene SR a ČR) sú špecifické akurát v tom že si nechávame sr....ť
na hlavu s prepáčením od operátorov. Mna len teší že mi Slováci sme v týchto službách o niečo lepšie.
Aspoň že sa o tom začalo škoda že ale len na webe vo velkom diskutovať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  14. 08. 2009 06:37

2 Aleš: super článek jako obvykle. Každopádně, nebylo by možné aby se obvolalo tiskové oddělení všech tři operátorů a zjistit co na to říkají a jestli s tím budou něco dělat? Něco ve stylu- "proč jsme nejdražší, když větší a bohatší, menší a bohatší, menší a chudší, téměř totožné státy mají vše levnější?". To už není specifický trh, ale okrádání!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 14. 08. 2009 10:28

To je zbytečné, už jsme to jednou zkoušeli www.mobilmania.cz ... . Předpokládám, že reakce by se nijak nelišily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  14. 08. 2009 10:45

to jste bohužel srovnávali velikou zemi, pro nás je nejblíž srovnatelné Rakousko nebo at´ vysvětlí proč malé (na počet lidí) skandinávské země jsou nejlevnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonjik  |  14. 08. 2009 11:26

Nebo článek nabídněte k otištění některým novinám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orleanus  |  14. 08. 2009 13:43

Taky zajímavý nápad. Mělo by se vyzkoušet vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  15. 08. 2009 12:44

To je sice pravda, ale teď už to není pouze srovnání británie. Teď už je to i statistický podložené. V průměru máme vyšší platby než většina států, proto tím že platíme méně nemohou argumentovat. Nás zajímá jejich názor na toto. Musíte se ptát. Kujmě železo..... Mimochodem s tím nabídnutím tištěným plátkum to vypadá dost dobře. Chytnout se toho nějaky dobře prodávány bulvár, udělalo by to jistě povědomí i v neinformované veřejnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orleanus  |  13. 08. 2009 15:24

No sice nevím jak moc je to reálný ale jestli má někdo velký vliv na veřejnost je TV vysílání. Dostat tento článek do nějakého pořadu, či z práv v televizi, mohlo by se třeba začít něco dít. Jen ho tam dostat. Přece tohle musí někoho zajímat!! Platím *osraný*u T-mobilu 400kč za net (a to mám dokonce 50% slevu s telefon G1) a to za rychlost takovou že než se mi něco načte tak to radši vypnu. Nebo to skusíme jak v SOUTH PARKU se hromadně zabíjet vystřelovanám z nějakého velkého praku na budovi našich operátorů :D....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  13. 08. 2009 23:03

Na Primě ve zprávách to dnes bylo. Ale 1.tam moc lidí zprávy nesleduje (i já dnes jen náhodou) a 2.jeden šot nic nezmění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MatKal  |  13. 08. 2009 13:06

Můžete za to právě vy! Všechny tři hlavní média. Kdyby jste o tom psali více, než dva zoufalé výkřiky do roka, pak by jste mohli vyburcovat operátory k akci. Sám zákazník nedokáže nic. Jenže to by jste přišli o zisky z reklamy. Že pouze krátkodobě tu zřejmě nehraje roli. . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajk  |  13. 08. 2009 13:34

Úplný souhlas. Od "odborníků" bych místo pouhého konstatovaní čekal trochu víc než pouhé konstatování špatného stavu. Jako konstruktivní krok bych očekával podnět regulačním a kontrolním orgánům k prošetření současného stavu. Mám pocit, že to co předvádí naši operátoři není žádný boj o zákazníka, ale dohoda jak jej společně oškubat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 14:09

A kdopak nám to donedávna šéfoval antimonopolnímu úřadu a úřadoval v autosalonech mercedesu? Nepovýšili ho náhodou za jeho "zásluhy" na ministra vnitra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  13. 08. 2009 11:50

s moji spotrebou me nenase.rou :D ja bych se nevlezl ani do kolomky "Málo aktivní uživatel" :D moje mesicni spotreba je : Do 7 SMS, Do 10 minut volani, zadny MMS, a data jednou za cas do 50 Kb :D me proste nenase.rou :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuskus  |  13. 08. 2009 11:22

Patřím ke starší generaci a fascinuje mě jak se tu pořád někdo hádá jestli iPHONE nebo HTC, že jsou drahé tarify, ... Zkrátka jste všichni puberťáci, kteří neví nic o životě a hlavně ne o obchodě. Operátoři na diskusích mají placené přispěvatele, kteří šikovně manipulují veřejným míněním tak, aby prospíval jejich bussiness. Velkým podnikům dávají neskutečné tarify a výhody např. pro 3 rodinné příslušníky, kdy platí opravdu jen pakatel za jejich služby a vy jim to všechno dotujete. Jste všichni experti na výpočetní techniku a na Facebook, ale asi ji neumíte používat, když se nedokážete zorganizovat. Tak se tedy dál hádejte, který mobil má víc "fíčur" a plaťte, ovce !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 11:37

A nějaký kokrétní konstruktivní návrh nenapíšeš, nebo jen tak plácáš jako všichni ostatní co sežrali všechnu moudrost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuskus  |  13. 08. 2009 11:47

Čti mezi řádky a mysli, ty jsi mladý expert na výpočetní techniku a komunitní sítě. Víc ti neřeknu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 11:54

Bylo ode mne opravdu naivní čekat, že tady napíšeš něco co by mělo hlubší myšlenku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 12:08

Když si neumíš přečíst víc než titulek, tak tady nehýkej požadavky na "konstruktivní" návrhy, potrefená huso. Kuskus tě asi odhadnul správně - 4 řádky námětu jsou dneska bohužel pro jistá individua zvládající jenom ICQ, facebook, twitter a mobil "nekonstruktivně" moc... a přesně takové ovce naši drazí operátoři potřebují!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 12:11

Ha, další tajuplný pán

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  13. 08. 2009 13:05

tak ty bys házení vajec určitě nevymyslel ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 14:55

Ptal jsem se zde přítomných všeználků včetně tebe na konkrétní smysluplný návrh, kterých máte podel vašich řečí v každém rukávu několik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krajta  |  13. 08. 2009 16:59

Vždyť to jasně vyplývá z původního příspěvku kuskuse ... stačí sloučit větší počet paušálů pod jeden účet a operátor ti bude zobat z ruky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonjik  |  14. 08. 2009 11:19

Já ten příspěvek pochopil tak, že si máte poskládat fakta, která tu sami uvádíte:
1) něco zmněit se dá přechodem ke konkurenci
2) operátor je mnohem citlivější na přechod většího počtu lidí, než na přechod jednotlivce
3) na facebooku existuje organizovaná skupina 1500+ lidí ochotných něco dělat
Co z toho vyplývá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pruďas  |  02. 12. 2009 11:41

Hele,kuskus.Nedělej ze všech ovce a puberťáky.Tyhle urážky mě říct do očí ,tak do diskuze už nenapíšeš ani hlásku,protože bych ti polámal hnáty.Proč mají lidi číst mezi těma tvými chytrými řádky?Napiš to přímo a je to.Patříš ke starší generaci?Tak to jsi buď zakuklený bolševik,nebo estébák a maš strach poradit otevřeně,protože bys mohl dopadnout tak,jak jste to dělali svym kritikům a odpůrcům za totality,když je chtěl někdo oblafnout?Tak to snad ne.Sem s tou "dobrou radou" !Nejsem totiž IT-ák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  13. 08. 2009 10:43

připočteme-li k tomu kupní sílu těch posledních zemí, tak jsme jasně nejdražší země ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubíno  |  13. 08. 2009 10:29

Trochu z jiného soudku... Nevíte někdo co se děje už dva dny s internetovými sms bránami O2 a Vodafonu. Nejdou odesílat sms. Děkuji za případné info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  13. 08. 2009 09:06

Vážení, já skutečně nechápu, proč fut remcáte a nic neděláte. Já osobně jsem slučil veškerá číslal v rodině pod jeden zákaznický účet, pohrozil nejmenovanému operátorovi přechodem ke konkurenci a když nic nedělal, takl jsem zavelel se všemi čísli k přechodu k jinému operátorovi a hned jsem měl telefonát a nakonec veškeré paušályl za polovinu. Ti operároři skutenčně nechtějí přijjít o zákazníky, který jim pravidelně měsíčně po dobu několika let posílá svoje penízky. Pokud si o slevu neřeknete tak ji nedostanete. Takže remcejte dál a plaťte jako blbečci ty přemrštěné ceny. K tomu totiž není co říct. P.S. O předplacenkách se nebavím, ty nejsou pro žádného operátora zajímavé, neboť s nimi není spojen žádný pravidelný měsíční příjem. Tož tak děcka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ROFL  |  13. 08. 2009 10:03

Takže cílem je dostat do Evropy bagdádskou tržnici. O cenách se bude smlouvat a dohadovat a oficiální ceník bude jen formální ozdoba pro blbé...
Bohužel, to se mi nelíbí a byl bych rád, kdyby ceny byly férové pro všechny. Aby si byli všichni rovni, ale jak se zdá někdo je holt rovnější. Návrat ke středověkému smlouvání nepovažuju za pokrok
Že by to byl další z náznaků nástupu islámu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  13. 08. 2009 10:34

Ano, jsme národ ovcí, ale kdo se ozve, ten obvykle uspěje.
V diskusní skupině to už psal někdo dávno, že T-Zloděj je ochotný ke slevám, když člověk chce odejít. Zkusil jsem to, zavolal na zákaznickou linku a dostal 50% slevu. Letos jsem to zkusil u UPC a vyhádal jsem 35% slevu. Řekl jsem to kolegovi. Taky to zkusil, ale byl málo důsledný a vyhádal jen 10%. Někteří lidé zkoušeli smlouvat v obchodech a uspěli. Nesmíme se nechat odírat. Oni dobře ví, jak je všichni nenávidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 12:22

To co psal Pavel není žádná "bagdádská tržnice", ale aplikace starého českého pořekadla "líná huba, holé neštěstí"... jenže co racionálního se dá čekat ve státě, kde se už léta úspěšně propaguje doublethink "neremcat a být loajální, jinak se sem vrátí ty komunistí!!!" - a přestože se volům/voličům nadrzo rozdávají kondomy, nikomu z nich nedojde že je jenom za č ů r á k a...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Důchodce  |  02. 12. 2009 11:03

Pavle,operátoři přeci neposkytnou víc,než uvádějí v měsíčních nabídkách/chilli a p./Jinak by to bylo jak na orientálním tržišti,kde se smlouvá.Snad u Vietnamců by to šlo,ale ti nevladnou mob.operátorům.Zatím.Já jsem to vyřešil tak,že mám dvě SIMky.Jednu na levné volání(3,80/min.)kdykoliv a kamkoliv,druhou na lev.SMS(1,90)vše na kredit.K tomu levný telefon na dvě SIMky a můžou mi mob.operátoři,se všema akcemi a "výhodami"vlést na záda. Problem je v tom,že kreditní tarif 3,80/min na volání,se dnes asi nenabízí.Moc jsem neporadil,ale snad by šlo najít i teď, dva výhodné tarify různých operátorů pro tuto kombinaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  13. 08. 2009 09:04

muzete mi vysvetlit cim prene jsou cesi narod tupych ovci ohledne teto problematiky??? (v jinych vecech bych s tim celkem souhlasil :)
Vecina lidi nevola jen tak pro legraci, ale protoze je to potreba (nemluvim samzrejme o tom, dojake mire je umele vytvorena). Jak uz tu bylo napsano, prechod mezi operatory nemam smysl, to je preci princip kartelu :) A telefon si kazdy taky nakonec koupi dotovany, protoze je porad levnejsi nez kdyz si ho koupite jinde. Asi to bez naky statni intervence nepujde. Nebo si pak zalozit vlastniho public operatora :) Ale cim vic se o tom bude mluvit, tim je vetsi sance, ze to cast politiku zvedne jako tema. Nejlepsi by asi bylo, aby eu zakazali roaming a byl by treba jeden eu T-mobile a pak by ty ceny nemohli bejt zas tak rozdilny... Jenze hold sluzby nejsou zbozi.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  13. 08. 2009 09:11

dotovane telefony si zasedne nekupuji, nevyplati se pri mensim mesicni plneni VUBEC; a ted budu menit sedoruzoveho operatora za O2. jsem student, tak prebehnu kvuli datum z jednoho studentskeho tarifu k druhemu. rozdil to bude znatelny: TM - 226 + balicek neomezeny na porty, ktery maji az za 400+ (ten samozrejme nemam); O2 - 250 + 150.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 12:00

Vem si kalkulačku a počítej - dotovaný telefon u tří českých prasat NIKDY nebude levnější než koupený samostatně a bez často zlodějského tarifu. V tomhle je u nás šampiónem O2 - má snad NORMÁLNÍ ČECH ("obchodní cestující v bílé fábii" nekomentuju) urgentní potřebu povinně provolat měsíčně 2400,- po dobu dvou let, jenom aby dostal blbost jako mobil "za korunu"?
Lidi proberte se, ne jenom telefonováním živ je člověk - a uvalit za něj přes 10% průměrného příjmu může leda D E B I L ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  13. 08. 2009 17:04

ja rikam, ze je stejne vdycky levnejsi... kdyz bych si chtel k tarifu za 350 mesicne koupit novej iphone, tak ho mam za dvanact a pul, coz je samozrejme priserny, ale levnejs ho proste nikde nesezenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 22:28

Když si odpustím komentáře "proč kupovat takovou pitomost jako iPhone" (ne, nejsem Hulán - totéž budu tvrdit i pro předražené Nokie, SE a HTC), nebylo by rozumnější si ten vergl koupit z druhé ruky (14 dnů starý), od někoho komu nesednul?
Je to přece pořád jenom blbej hype-mobil na pár měsíců - a upisovat se kvůli směšné slevě (reálně cca 2000) na x let dopředu, sorry ale to u mě není odvaha - to je pitomost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 08:19

Pane Pospíšil, navrhuji tento článek zpracovat do power pointu a "promítat" operátorům před každou jejich "bombastickou" tiskovkou kde oznamují s velkou slávou další bezkonkurenční nabídku. Ale vážně, divím se že média včetně toho vašeho nevyvíjí na operátory větší tlak. Mají strach, že příjdou o reklamu? A kam by ji tak pak naši operátoři dávali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audis  |  13. 08. 2009 08:51

co kdyby novinari na ty tiskovky vubec nechodili? ja treba se o novinkach sveho a cizich operatoru dozvidam jen z medii. odsud. kdyby zde jejich novinky nebyly, mozna bych nevyuzival nejakou sluzbu, kterou potrebuju, ale kdyztak teda at novinari prijimaji jen stroha emailova oznameni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  13. 08. 2009 09:08

Nebo co kdyby novináři chodili na tiskovky a pokládali, jak to obyčejně v jiných zemích dělávají, hordy nepříjemných otázek - např. u "sjednocení ceny SMS do zahraničí" - proč je teď u toho a toho tarifu dražší o 300% - jestli tomu říkají úspora apod.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 10:20

Však přesně o to mi v původním příspěvkem šlo, aby média objektivně komentovali každou jejich "novinku". A v tomto případě, jde opravdu jen kritizovat, aspoň teda ve srovnání s okolními zeměmi. Ale možná, že když máme ten "specifický trh", tak máme i specifické novináře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  13. 08. 2009 10:21

Samozřejmě KOMENTOVALY, myslel jsem na novináře a dal tam měkké

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  13. 08. 2009 10:50

v tom pripade to ma byt KOMENTOVALA ;) (ta media, nikoliv ty media)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 08. 2009 08:02

A to se ještě najdou k0k0ti jako XXTeens, kteří budou do bezvědomí tvrdit, jak je to super a že za kvalitu se platí a že ještě máme být pyšní na vysoké účty, vždyť úspora a šetření jsou sprostá slova a kdo šetří, je z podřadné rasy. Jojo, třeba v Rakousku mají služby nejméně stejně kvalitní (odhaduju ale, že o dost lepší než u nás) a platí polovinu, přitom mají trojnásobné příjmy. No holt některé věci některým zaslepencům nevysvětlíte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  13. 08. 2009 08:59

Protože se najdou blbci kterí jsou placeni operátory aby čeřili vodu. Jinak snad ani není možný, aby normální člověk obhajoval například účtování 60+60 u O2, jak se v diskuzích velice často stává.
A nejhorší na tom je, že u nás není kam utéct, jedině si snad pořídit vysílačky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 08. 2009 09:38

Taky si myslím, že je za to placený, člověk s IQ 60 a vyšším by nemohl dobrovolně psát takové nesmysly jako on.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steve  |  13. 08. 2009 07:21

ale u Vas sa o tom aspon obcas pise /na lupe i mm.cz/, na mobilmanii.sk ani to nie. V CR uz je aj podanie na ceskom protimonopolnom urade, snad sa tam niekto zobudi. Ale na Slovensku to vsetkym vyhovuje, regulator /telekomunikacny urad/ to vraj nema v kompetencii, na protimonopolny urad SR sa nikto neobratil /asi/, klienti operatorov su /sme/ poslusne ovecky, tak co s tym? Vsetko pojde tak, ako doteraz, a to naviac pri nasich smiesnych priemernych platoch oproti ostatnym v EU. Nie sme taki bohati, aby sme kupovali lacne veci /sluzby/.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrabje olaf  |  13. 08. 2009 07:18

stále dokola se rozčilujeme, jak je volání v čr drahé. ano, je - ale co se s tím dá dělat? psát o tomto problému články a následně rozhořčeně diskutovat? je pravda, že se o problému aspoň ví.... nebo zakládat petice? k čemu...s peticí se nic nezmění.
shrňme to v jednom bodě : je pravda, že všichni operátoři v čr jsou ...u.r.w.y zlodějský a vydělávají jen proto, že národ tupých ovcí jim je ochoten přistoupit na jejich podmínky (jsem samozřejmě taky jeden z mnoha).
zkuste někdo vymyslet nějaké reálné a LEGÁLNÍ řešení, které by operátorům provětralo peněženku. třeba mobilní stávku (1hodina, či více, bez volání, esemes-kování, NET-ování)
mějte hezký den...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  13. 08. 2009 07:43

Jediná možnost je hlasovat nohama - změnit operátora třeba i kvůli malé výhodě, např. účtování u Vodafone je 60+1, u TMo a vodního prdu 02 je to 60+více; přenositelnost čísla přece máme. Nebo kvůli datům, nebo kvůli čemukoliv. A neváhat to opouštěnému operátorovi říct: "Odcházím kvůli vašemu hloupému účtování" (např.) Když takovou věc udělá hodně lidí, tak se možná něco změní, žádný operátor nebude nečinně přihlížet odchodu zákazníků. Zato nečinně sledovat nadávání na internetových diskusích nebolí ani trošku... Tož tak, hlasovat nohama. A po dvou třech iteracích (změnách operátora) se možná vzdálíme konci té tabulky. Kdo ví...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrabje olaf  |  13. 08. 2009 07:48

ale toto všechno není jen o účtování, a vysokých cenách za volání. odírají nás i drahými "dotovanými" přístroji, připojením k netu (samozřejmě k drahému paušálu, kartě...) - a kam chceš, človíčku nešťastná, přejít???? vždyť se toto týká všech českých operátorů!!!
snad jen u:founa ne, ale ten je nezajímavý....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 11:50

Pochop že i kdybys byl každé 3 měsíce u někoho jiného (a ostatní naštvaní useři to HROMADNĚ dělali stejně), pod markeťáky a cifršpióny všech tří českých nenažraných prasat by se pěkně rozkývala židle - a to byste se divili s jakými nabídkami by přišli, jen aby se v příští vlně zdrhalo "k nim".
Nejhorší volovina kterou češi dělají jsou každopádně dlouhodobé úpisy - z předražené slevy na krátkovdobou spotřebku se může radovat leda D E B I L !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  13. 08. 2009 11:49

Jasne,80% zakazniku prejde od O2 k T-mob,dalsich 80 od T-mob k Vodaf,nu a 80 od Vodaf k O2. To je polozi:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 11:51

Firmy to nepoloží - ale všichni 3 se konečně začnou snažit, aby se v příští vlně zdrhalo "k nim"!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  13. 08. 2009 19:43

Děkuji, konečně někdo, kdo můj příspěvek pochopil :) Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrabje olaf  |  13. 08. 2009 22:46

no výborně. tvůj příspěvek je konečně pochopen. a teď ještě vysvětli, jak praktikuješ přecházení od operátora k operátoru v praxi. nejsem přiliš znalý této problematiky, a tak si myslím, že každé 3 měsíce... no, to bude asi oříšek... (mluvím samozřejmě o paušálu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  14. 08. 2009 08:29

Není to oříšek - ani s paušálem ne. Rozhodně je to jednodušší záležitost než přenos čísla pevné linky, kterého se bublinkoví zloději z Telecomu bojí jak čert kříže...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  14. 08. 2009 16:59

Proč oříšek? Já tuto oblast po očku sleduju a když některý operátor přijde s něčím novým a zajímavým, tak chvíli přemýšlím, zda je to něco, co bych chtěl používat. Pokud ne, nic nedělám. Pokud by se něco takového objevilo, tak bych přešel k novému operátorovi. Je to jenom otázka posouzení nabídky. Je fakt, že u svého opa jsem už hodně dlouho, ale to ne proto, že bych "to neřešil", ale proto, že ti druzí dva (resp. tři) nepřišli s ničím, co by mě donutilo odejít. Jinak operátora jsem už jednou měnil, 4 měsíce po zavedení přenositelnosti (= hned jak mi vypršela smlouva na 2 roky u T-Mobile). Takže vím, o čem mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrabje olaf  |  14. 08. 2009 21:21

ano, a v tom vidím možná trošičku problém :
1. přemýšlím, zda je to něco, co bych chtěl používat. Pokud ne, nic nedělám. Pokud by se něco takového objevilo, tak bych přešel k novému operátorovi. - nic se vlastně u žádného oprátora neděje, tzn. není důvod měnit!!!! a další věc - to tvé první slůvko - ...přemýšlím... - opět to znamená něco sledovat, něčím se zabývat, a něco porovnávat (je to dlouhodobá záležitost) většina národa to nědělá (nemá na to čas, nechce se tím zabývat, nerozumí tomu..atd.)
2. hned jak mi vypršela smlouva na 2 roky - další problém - pokud si uděláš smlouvu na 2 a více let, strašně špatně se opouští bez fin. sankcí - tzn. opět na tom operátor vydělává
dřou nás z kůže a jediná šance je tedy NEVOLAT!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  15. 08. 2009 10:01

Ano, sleduju to. Ale kdybych nesledoval, co mi brání jednou za rok zajít do prodejny operátorů a zeptat se na aktuální nabídku? Plno lidí má auto a sledují velmi pečlivě, co se kolem jejich plechového člena rodiny šustne... Kdo to nesleduje, nemá aktivní přístup, tak si holt bude platit více. Asi to je jeho problém.
Když není důvod měnit, tak se nedá nic dělat. Ale nemyslím, že toto platí pro většinu uživatelů mobilů u nás... spíš tam je lenost, obavy, prostě se do toho nikomu nechce - a jsme zase u té staré známé české lenosti.
A se smlouvami na delší dobu - prostě je neuzavírat. Tečka. Kdysi jsem ji měl, pak jsem se poučil a už to neudělám. Na druhou stranu čecháčkovi stačí před očima zamávat slevou 1000 a on bez počítání a myšlení podepíše cokoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 08. 2009 06:28

Pricina v tom ze cesi NERADI meni operatory. I kdyz jsou lakomi (jako kazdy jiny narod) ale zahadou zustava proc kdyz si pred 10 lety poridily si telefon(operatora), tak to je na do smrti.))))
Asi proto take ze vyhody a rozdily jsou MINIMALNY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  13. 08. 2009 12:20

Ne. Pricina je v tom, ze neni kam utect. Ceny a podminky jsou u vsech 3 operatoru vicemene stejne. Rozdily jsou naprosto minimalni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  15. 12. 2009 16:28

Vyměním operátora. Potřebuji volat do jiné sítě a zaplatím víc. Lidé, kterým potřebuji volat, jsou u všech 3 operátorů (jediní dva, kteří byli u Ufona, od něho rychle utekli). Takže co ušetřím, na druhé straně zase prodělám. Tudíž mám karty 3 operátorů a volám podle potřeby. Známí a kamarádi mají moje oficiální číslo T-M, které běžně uvádím jako jediné, pokud jsou u jiného operátora, pak navíc i moje číslo u Kyslíka a Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vena109  |  13. 08. 2009 03:30

O2 je nejen drahý, ale taky pomalý. Mému operátorovi se 2 x nepovedlo aktivovat DUOSIM kartu, tak jsem to vzdal. Nyní 16 dnů čekám na aktivaci singl SIM karty u čísla používaného již 10 let. Doufám, že se do roku 2010 dočkám. Jen tak dál můj milý a drahý operátore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 11:42

Jen čekej dál a plať, O2 tvou sebemrskoačskou loyalitu v příštím vyúčtování zajisté ocení...
Sakra lidi, to jste ještě neslyšeli o přenositelnosti čísel a nebo jste takové ovce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radši neřeknu  |  19. 08. 2009 21:55

utečte dokud můžete pracuji v O2 a vím o čem mluvím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  13. 08. 2009 01:01

Když je poptávka (a prakticky žádná širší cenová konkurence) i za přemrštěné ceny,byli by operátoři hloupí,aby zlevňovali sami o sobě. A nějaké zdůvodnění vysokých cen se vždy najde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  13. 08. 2009 01:25

Jojo, nehlasuje se na facebooku, ale peněženkou - dělám bez keců vysoké účty = milí operátoři, oberte mě dál, nevadí mi to; volám málo a maximálně využívám retenční nabídky = takhle ne.
Kecání, to by čechům šlo, ale dokud zákazníci platí jak mourovatí, byl bych i já jako operátor hloupý kdybych jen tak zlevňoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matko  |  13. 08. 2009 01:31

Na Slovensku som zil 18 rokov a myslel som si ze horsich operatorov uz nenajdem..........zacal som studovat v CR a nasiel som ich :D Aj ked v SR je to zle v CR je to este horsie..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fru  |  13. 08. 2009 10:14

horší v čem..ve službách operátorů..asi ne člověče a ostatním ani nemluvě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matko  |  13. 08. 2009 10:29

V rychlosti Internetu a cenach..............proste kvalita/cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  13. 08. 2009 11:41

Vystrč už konečně hlavu z té naší zaprděné díry - ANO, co se mobilních služeb týče, I NA SLOVENSKU jsou na tom líp než ve zkorumpované ČR!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno 201  |  13. 08. 2009 00:50

Odkud že k nám přišlo O2?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cojecoje  |  13. 08. 2009 07:59

máš recht je to celé k smíchu..... Hňa Hňa Hňa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.neo  |  13. 08. 2009 10:14

No a Německo je taky jedna z nejdražších zemí, tak jak to tu pak má vypadat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  13. 08. 2009 10:38

Neobviňujte z předražování operátory. Vždy a všude je to jen příběh o chytrém prodávajícím a hloupém zákazníkovi. Hlupák je ten, kdo kupuje předražené zboží, ne ten, kdo ho prodává.
Soudě podle cenové tabulky, budou asi češi a španělé nejvetšími hlupáky v Evropě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jíří Novák  |  13. 08. 2009 10:59

Máš pravdu. Už dlouho nabízím zajímavé tarify na britský způsob. Levné volání a žádný úpis. A myslíš, že by "chytří" češi byli nějak nadšení? Ne. Skoro nemají zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 08. 2009 14:04

To je zajímavý, že jsem o nich ještě neslyšel. Nějaké info máš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří D.  |  13. 08. 2009 17:23

Ano, více info můžu zaslat emailem. Zšli dotaz na můj mail a došlu podrobnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor