Odpověď na dotaz pana Sau jak mít neustále na displeji přehled o zbývajících volných minutách pomocí funkce AoC .Funguje bezvadně u Oskarových tarifů Odepiš a Slyším vás. Toto konkrétní nastavení platí pro telefony Nokia ,které podporují AoC.(Samozřejmě je toto sledování možné i u Siemensů atd.,jen nastavení je malinko jiné,kvůli odlišnostem v menu těchto přístrojů)
1.Je nutno zavolat na operátora *077 a požádat o zapojení Informací o ceně hovoru. (Operátor vám bude vnucovat,jak si máte telefon nastavit,ale to pusťte jedním uchem tam a druhým ven.)
2.Je zapotřebí si zjisti PIN 2 k dané sim kartě.
3.V menu telefonu jděte na VÝPIS VOLÁNÍa potom do NASTAVENÍ CENY HOVORU (u některých typů Nokií se ty položky menu mohou malinko lišit,ale mělo by to být v zásadě podobné).
4.Dále v menu běžte do UKÁZAT CENU HOVORU V - vložte PIN 2, vyberte MĚNA a zadejte SAZBA 0,01 a potom dále NÁZEV MĚNY zadejte cokoliv (já mám zadáno $).
Nastavení pro tarif Slyším vás u tohoto bodu:
u MĚNA zadejte 35.71
5.Teď běžte do LIMIT CENY HOVORU, zadejte PIN 2 a běžte do NASTAVIT.Zde zadejte LIMIT 24.00 (Možná se někdo ozve,ale je zde záměrně dáno toto číslo,aby na displeji byla viditelná menší částka a tím telefon zbytečně nelákal loupežníky).
Nastavení u tarifu Slyším vás u tohoto bodu:
u LIMIT zadejte 400000
6.Když se teď vrátíte do klidového stavu,tak budete mít na displeji napsáno
$ 24.00
u tarifu Slyším vás budete mít na displeji napsáno
$ 399987.71
7.Pokud toto vidíte na displeji,je vše v pořádku a displej vám ukazuje,kolik vám zbývá volných impulsů (pokud si to snad budete chtít převést na minuty,stačí číslo na displeji bez tečky vydělit 60ti). Po vyčerpání těchto jednotek telefon sám přeruší hovor,takže se vám nestane,že provoláte víc než kolik máte volných minut. (Platí zde podmínka,že z tarifu Odepiš nevoláte do jiné sítě než do Oskara). Pokud budete volat s tohoto tarifu i do jiných sítí (Eurotel,T-Mobile,pevné linky),pak tuto funkci AoC nepoužívejte (můžete volat na zelené/bezplatné linky).
U tarifu Slyším Vás vidíte na displeji údaj o zbývajících volných minutách,pokud budete brát v potaz první dvě čísla zleva.
Sami si už musíte jen pohlídat provolání 5 volných minut ve špicce a 35 volných minut mimo špičku.
8.U Oskara platí,že zákazníci jsou rozděleni do dvou skupin podle začátku fakturačního období,takže je zapotřebí vždy druhý den po počátku fakturačního období (např. 16tého každý měsíc nastavit znovu LIMIT na hodnotu uvedenou v návodu - t.j. na nový celkový počet volných minut).
Pokud už máte nějaké volné minuty v období,kdy toto nastavení začnete používat provolané,berte údaje na displeji jen jako orientační.Přesný počet zbývajících volných minut bude displej ukazovat poté,co si nastavíte znovu hodnotu LIMIT první den nového fakturačního období.