Vtipne, pasovat ho na krale tabletu (coz je) a podle vaseho katalogu je 10. z 39. celkovych.
Njn.. nejaky nepodstatny tablet, nepodstatnej firmy s shitnym vykonom, otrasnym displejom, bez SW na stiahnute a trznym podielom niekde okolo 0.3%.. Je vidiet ako su autori zaujaty...
len aby som nerozputal vojnu, dodam, ze mi je jedno ci je iPad kral alebo nekral tabletov.. Uznavam ale, ze ipad urcite nieje kralom mobilmaniackeho katalogu tabletov... :)
a navíc:1) bezkonkurenční Super Amoled Plus na slunci2) widgety = neomezené možnosti displeje, ne nudné POUZE ikonky3) promakaný statusbar4) možnost volného kopírování5) možnost instalovat z neoficiálních zdrojů6) jednoduchost7) kdo chce, obrovské možnosti přizpůsobení8) velikost akorát do kapsy9) možnost obyč volání10) s bluetooth pen je to lepší jak telefon11) do měsíce přijde ICS12) mnoho mnoho dalšího...to je SAMSUNG GALAXY TAB 7.7!!!je opravdu úžasnej.....jako navigace v autě je to naprostá špičkatakže kdo si nevystačí s iChlebem za cenu zlata, pro toho jsou připraveny delfíní pralinky, slůní jatýrka, ....jídlo hodné císařů za odpovídající cenu
ježkovy zraky.....ono to nemá ani blesk??? ano, chápu, iLidi blesk nepotřebují ani za nižšího osvětlení, když si chtějí třeba přes google gogles přeložit řecké menu http://www.mobilmania.cz/default.aspx... vítěz je jasný
slůní jatýrka????
jistě, je to pro Evropany vzácnost a ještě měkkoučké od slůněte :)
To už bych si teda raději koupil The New Ipad
čím víc pixelů, tím víc adidas? :)
oslííku nech chvilku samsung na pokoji, oba dva kluci co maj v korei tablety na starosti teď kreslí... a měří... a kreslí...
Ne, čím míň rádoby labužníků, tím míň sežraných slůňat kvůli jatýrkám.
http://i.qkme.me/35bp94.jpg...
Zapomněl jsi proti iPadu značně nižší rozlišení, příšernou kvalitu reprodukce hudby do sluchátek, horší technologii displeje, proti Apple konektoru minimum připojitelného příslušenství, zlomek dostupného přísl. obecně, nepřítomnost chytrého krytu, neodladěný OS, neodladěný shell, výrazně menší dostupnost kvalitních aplikací, a mnoho dalšího.To je SAMSUNG GALAXY TAB 7.7!!!Zajímavé, jak vidíš věci jednostranně nebo nevíš, proti čemu horuješ.
O čempak to mluvíš? že ty máš zkušenosti pouze s Apple přístroji? pak to plně chápu protože jednoduše , co píšeš , není pravda , mám živou zkušenost , právě diktuji do tabletu
mozno aj diktujes, len ci to aj prevedie do cestiny korektne
smiř se schopnostmi Google produktů
1 Super Amoled Plus opravdu nejni lepsi2 widgety nepouzivam3 no to bych nerekl4 a u ipadu ne ?5 jj instaluj si softy co ti za zady odesilaj soukroma data atd, dekuju nechci6 momentalne mam zachvat smichu, android a jednoduchost ? hm nech se vysetrit7 tak si koupi ipad 8 jj 7,7" do kapsy vtipalku9 na to mam telefon10 normalni Hendsfrii 11 nejspis 12 jj mnoho dalsiho proc od samsungu nic nekoupit
1 smiř se s tím2 no protože nemůžeš 3 Apple ti to už z androidu zkopíroval,že?4 ne nemůžeš , nebo máš filtr v hlavě? 5 my máme oprávnění , ty nevíš vůbec nic, co se děje na ios zařízení6 tobě 5 let , že? pokud je ti 10, , už android zvládneš 7 ios jde přizpůsobit? možná jako prkýnko do kuchyně 8 asi mám halucinace a vejde se mi poho do tepláků do bundy, skoro do jakékoli kapsy... prostě lžeš9 ty moc nechápeš , že..... tak znovu: my tu možnost máme , ty ne10 my máme origo příslušenství ty ne , zase nechápeš? Apple prostě neví , co chcete11 ano , přijdou novinky , ale ú vás žádné novinky už dlouho nebyly 12 95 %, toho co píšu , jsem diktoval ty takové možnosti v životě nepochopíš
Komu to zase cpes? Porad jsi mi neodpovedel na muj prispevek (ocividne ti dosly argumenty) a uz hazis machry jinde? Dal jsem ti k te statistice cisla abych ti udelal radost a ty delas mrtveho brouka?
spíš bych tipoval, že už máš z toho rozlobení se halucinace :)kdepak ses ptal? :)
ty si sa asi zbláznil :D :D :D mám to doma je to celé dosekané a leží to akurát tak v šuflíku :D
Tak mi to dej
Chceš teda říct, že náš president je ten nejlepší člověk v celé ČR a premiér je druhý nejlepší ze všech lidí? Král znamená, že je nejoblíbenější, nejznámější atd.. a to iPad bez pochyby bude.... Neznám nikoho kdo má Huawei Mediapad nebo Asus Transformer... a to dělám v IT firmě.. pár lidí má iPad, pár samsung... a hodně lidí nemá tablet
já si myslím, že rohlíky jsou ještě oblíbenější a prodávanější, jen s nimi jaxi moc neuděláš....stejné, jako bys porovnával SGT7.7 a iPad....iPad je proti tomu prkýnko do kuchyně :)
Přesně tak.. udělaj anketu kdo je králem mezi pečivem... a nebude to dalamánek, ani celozrná houska... bude to rohlík, nebo chleba a ani jedno jsem už měsíc neměl... ale to nic nemění na tom, že to je král
ano , králem je nejdražší pečivo , a to pouhopouhý prostý rohlík...... levnější a výživnější koblihy zázrakem nekupuje nikdo.... kdo taky říká , že svět se chová rozumně
Protože je to Apple tak musí být králem jinak by se technicky neznalé ovečky hlasitě rozbrečeli že tam není napsáno že je nejlepší na světě protože oni tomu věří :D
Podle toho co jsem pochopil tak skoncili s jmenovanim 1,2,3 atd. To je dobre jestli tomu tak je proste budou iPad , iPhone jako Macbook taky neni 1,2,3...
mno všechny MacBooky mají číselné značení.. Např. já mám A1181 a MacBook je to 2.1 :) Ale to jen troluju :D
Jsem rád, že si kvůli jablku vedle nicku dáš námahu kliknout na mínus. Slovo iOvce je kýč, na to nezapomínej!
nechci bejt stoura, ale pri 264 pixelech na ctverecni palec se dostavame na pixel o rozmerech cca 1,5mm2 a to uz je skoro jako stara dobra nokia 3310 :) Pak by rozmer iPadu musel byt 3 x 2,2 metru. Vydrz baterky bych tipoval tak na 2min.
Nechci ti nějak kazit počty ale 264 ppi = 10,39 "ppmm"Edit: A jo, teď tam vidím ty čtvereční palce :D beru zpět
Názor byl 1× upraven, naposled 07. 03. 2012 23:08
slovni ulohy asi nejsou tvoji silnou strankou
No jenom si to pořádně přepočítejte - schválně, kolik vám vyšlo?
No nevím, ale já v článku čtu 264 pixelů na palec. Ne o hodnotě 264 pixelů na palec čtverečný.Edit: Soudě podle diskuse se zdá, že v článku byla opravdu uvedena nesmyslná hodnota 264 pixelů na palec čtverečný.
Názor byl 1× upraven, naposled 08. 03. 2012 08:38
"If you're caught on a golf course during a storm and are afraid of lightning, hold up a 1-iron. Not even God can hit a 1-iron". Lee Trevino
Nic speciálního, zajímavý spíš pro země s LTE, jinak žádné revoluce se dneska nekonaly. Prostě 2S! Určitě bych šel radši do levnějšího Huawei MediaPad 10 FHD, který určitě bude levnější.
Njn.. ocakaval som este bublifuk a svetelny mec.. Skoda no.... :/
Neblazni, Applistum nemuzes rict, ze jejich vyrobek neni ten nejlepsi ke koupi!:D te ukamenuji minusama!:D
Vzdyt te nikdo nenuti to kupovat, ale ver, ze si to svoje kupce najde. Ne vsem jde pouze o cenu a syrovy vykon.
Přiznám se, že Apple zařízení považuji za nijak nevyčnívající. Ano, měl jsem možnost s tím pracovat. Design je líbivý, ale nechápu to šílenství, které kolem Applu je. případné argumenty o kvalitě atd. Tak u jiných velkých výrobců je také na stejné úrovni. osobně považuji současné mobilní systém iOS a Android za systém pro masy, ne pro technické nadšence, jako bylo WM No a tablety jsou, no, k ničemu, dle mého názoru. Pokud chci čtečku knih, koupím Kindle za 3500, pokud něco na multimédia, tak noťas, pokud přenosný, tak třeba třináctku. Prostě mě nenapadají důvody, proč si tablet pořídit za ceny, které jsou. Tím nehaním Apple, ale tablety obecně. No a k iPadu 3, nebo jak to je To rozlišení je jak megapixely. Jak chctějí zachovat kompatibilitu s iPady 1 a 2 a ostatními zařízeními? Stále jeden systém? No a hon za výkonem u zařízení tak malého. K čemu? To samé u mobilů. To chtějí hrát na takovém displayi hry alá BF3, nebo na něm pouštět FullHD, nechápu, tak malé zařízení, jakým je i iPad. Hlavně doufám, že na to super rozlišení zase nebude klávesnice přes půl obrazu portovaná z iPhonu Na fotky mám foťák, na filmy NTB, na knížky papír na hudbu mp3. K čemu tablet A teď mínusy
Názor byl 1× upraven, naposled 07. 03. 2012 22:08
Ja s tebou souhlasim. Jen mas jine naroky nez ja. Ja naopak ocenim, mit to vse v jednom, byt za cenu ustupku v nekterych z kategorii. Od iPadu bych necekal fotky jako z FujiX100, filmy nebudou jako na fHD televizi a internet nebude tak pohodlny jako na Macu/PC, ale porad je tu ta moznost, mit to vse v jednom. Ceny bych nechal na lidech. Najdou se taci, kteri za to ochotni platit nejsou, ale i naopak.
A jak si myslíš, že zachovali "kompatabilitu rozlišení" i iPhonů s před čtverkou a po čtverce? Jednoduše. Nehledej každou blbost, abys mohl Apple hanit. Najdi si fakta.Nechápu, co se ti na rozlišení nelíbí. Opravdu si myslíš, že je lidstvo odsouzeno se dívat na pixely na věky věků? Blbost! Kdyby všíchni mysleli jako ty, skončili bychom někde u DVD, protože 1080p je přece zbytečné, ne?
Názor byl 1× upraven, naposled 07. 03. 2012 23:04
Všimni si, že jsem nehanil Apple, ale tablety, to jen vyhledáváš argumenty dostat se do hádky. Já jen říkám, že je takové rozlišení u takového malého displaye. Celý ten výkon navíc jde na to rozlišení a výsledný výkonový posun je minimální. Měl jsem iPad i iPad 2 v ruce a nikdy jsem pixel neviděl. Proč ztratit celý ten výkon na vykreslení toho rozlišení? Aplikace se stejně budou roztahovat a budou vypadat hůř, pokud nebudou nativně na to rozlišení, tak to je a pokud bude proces opačný, tak zase minulá zařízení nebudou stíhat. U televizí rozlišení chápu, tam se hodí, pokud máš uhlopříčku 3m, ale u 10 palců? Hloupost.
Aplikace tvořené pro iPad 2 budou na novém iPadu vypadat jako na dvojce. Jeden pixel se totiž roztáhne na 2x2 pixely. Hůře by to vypadalo pouze v případě, kdyby to větší rozlišení nebylo násobkem menšího.
Já měl také iPad a mám iPad 2 a ty pixely vidím více než zřetelně.
No tak nevím, ale asi si je měl dát do opravy, protože teď koukám na iPad 2 a jeho display a pixely tam nevidím
Mel jsi nekdy v ruce iPhone 3GS a 4? Zkus si precist text na webu na obou telefonech a uvidis proc je lepsi to vyssi rozliseni. Jestli mas problemy se zrakem a kvuli tomu nevidis pixely, tak to je tvoje vec a pochybuju ze kvuli tvym spanym ocim nebude nekdo delat tablety s vysokym rozlisenim. K cemu by to bylo takove rozliseni? Vzdyt nekteri lide stejne nepoznaj rozdil protoze na to dobre nevidi. Vykasleme se na to hosi, dame tam ty velike pixely at ma tech par slepcu radost.
Apple positive
Ano měl jsem je v ruce, i iPad a iPod touch 4. Oči mám také v pořádku. Já netvrdím, že je vysoké rozlišení k ničemu, např na 3m plasmě je přímo vyžadované, ale na takovémto malém zařízení je už toto rozlišení přehnané a jde na úkor jeho výkonu. Je rozdíl přece vykreslovat pro 1024x768 a 2046x1536. Takovéto malé zařízení má svůj limit, od kterého ani super zdravé lidské oko nepozná rozdíl. prostě kdyby Apple necvhal rozlišení a jen zvýšil výkon, tak by udělal líp, takhle je přírůst výkonu opravdu nulový, když se bude soustředit na vykreslení toho rozlišení
Ach jo, i nový iPad nemá takové rozlišení jako běžný tisk, jen se mu blíží (300 dpi). Vysokým rozlišením drasticky se zlepší kontrast a čitelnost písma. Což je rozhodně +.
A co s tim vykonem chces delat? Je snad iPad 2 a novy iPad(ktery je urcite od 2ky rychlejsi) malo vykonny? Co tam chces delat za vypocty? Nerikam, ze zrychlovat se nemusi, ale uz bylo na case zlepsit obraz a rychlost je stale vic nez dostatecna, tak co vsichni resite? Ja jsem si v podstate ani nic jineho nez vyssi rozliseni nepral. Mozna 2 repracky mohli byt, ale jinak mi nic nechybi.
Já neřeším výkon, nebo tak. Já jen nechápu, v čem je iPad 2 tak hrozný v obraze? Rozhodně by to pro mě nebyl důvod měnit, ale proti gustu Výkon by se dal využít i jinak, například na hry, programy ala Latex, aby se nemusel posílat nacloud a počítat tam, ale budiž, když je potřeba mít rozlišení než 3m LCD na displayi o 9 palcích, tak prosím. Bude to ostré, až z toho budou bolet oči Jen říkám, že to je tahák na kupující, jako megapixely u fotoaparátů. Na dvojce nevidím jedinou obrazovou nedokonalost, jako na dalších zařízeních současné doby - iPhone, Galaxy SII, Transformer, Galaxy tab apod.. A pokud tam ty pixely a neostrost vidíte, tak Vám gratuluji, jelikož jste zdědil supermanův zrak
Na ipadu 1 a 2 jsou ty pixely videt. Na to clovek nepotrebuje supermani zrak.
Jenže vyšší potřebný výkon znamená i (vcelku logicky) zvýšené nároky na baterii, což je u mobilních zařízení vcelku sledovaná vlastnost...
Vcelku souhlasím, jenže k tabletu nepotřebuješ klávesnici, jako k noťasu, i když se hodí, dále mě zajímá využití pro studenty, ruční psaní, podtrhávání, co se týče tohoto, tak si mě získal Asus padfone svým videjkem a myslím, že to je něco, co využiju. Mám ntb, jenže místo stolního pc, těžký, další menší ntb si pořizovat nehodlám a má li být padfone za rozumnou cenu a mám mít nový telefon a tablet, jdu do toho. Jinak dnes už nevidím mnoho lidí, co poslouchá písničky z MP3, na to mají spíše mobi. Zkrátka svého favorita již mám a nepřekonala ho ani tahle "novinka" Nového iPadu...
iPady jsou hračkou, přístrojem na "mazlení", rychlým přístupem k internetu či emailu a hrám. Není tu, aby na něm vznikaly diplomové práce (i když to v pohodě jde), nebo na něm někdo programoval, je prostě pro zábavu a pohodlí - už nikdy člověk nevytáhne notebook do postele, když vedle na stolku leží iPad! Osobně jsem jím nahradil už i klasický papírový diář a další pomocníky při práci, a nemohu si více chrochtat !
Měl sis pořídit androida a počítač by ti to dokonce nahradilo.... a nebyla by to pouhá hračka byl by to i pracovní nástroj :)Dictated with samsung tab 7.7
Naprosto souhlasím, tablety jsou jen hračky, které nic neumí pořádně. Když se chci kouknout na film tak si ho chci vychutnat a k tomu mám 3D televizi s uhlopříčkou 164cm, když chci hrát hry tak hraji na PC s myší a klávesnicí jinak to není hraní, pro zábavu s přáteli a děti mám XBOX360 Kinect, na focení zrcadkovku a na focení momentek Fujifilm finepix real 3D. Nepotřebuji mýt vše v jednom, protože neděkám vše najednou. Tím tablety úplně nezavrhuji jako fotorámeček nebo fotoalbum na prohlížení fotek bude dobrej. Jen bych tam chtěl slot na SDXC nebo alespoň SDHC karty a 3D displej.
No takže ------------------ http://on.fb.me/yuaY5s... jinak http://www.facebook.com/photo.php... .
Občas máme,jak se říká,den otevřených dveří a vzhledem k tomu,že sedim s Timem v jedný kanceláři a moh sem zařídit že by ses podíval třeba do designerskýho oddělení. Ale takhle?...Tos posral. Vlastně ne. Tos zabil.
nuda
opravil bych větu: "264 pixelů na čtvereční palec" - to je hloupost na ČTVEREČNÍ palec má tento display zhruba 33 000 pixelů
Když je to teda nejlepší tablet současnosti, tak proč má tak slabé hodnocení oproti ostatním tabletům ?
Protože si to i přes to vše zaslouží? Byla kolem toho spousta spekulace, fakt bych jen těžko hledal něco, o čem by se mluvilo víc a výsledek nic moc zázrak... jen doufám, že v tom hodnocení neměla být 8 místo 6, to by mě opravdu překvapilo :D (iPhonáři se klidně umínuskujte :P )
Konektivita: S Pad Infinity (1. misto) je jediny rozdil v tom, ze iPad nema zabudovany HDMI, ale je tu moznost pres kabel. Za to ma iPad konektivitu po celem svete ve vsech sitich narozdil od Padu. Presto je tu rozdil 9%, coz je na tak zanedbatelne rozdily pomerne hodne. HW: Vem si novy iPad, ten ma o 27% mene oproti PAD Infinity v sekci HW. Presto ma byt novy iPad 4x vykonnejsi nez soucasne Android tablety.Fotak: Jestli 8 nebo 5mpix je uplne jedno. Vsichni vime, ze zadni fotak bude mit novy iPad lepsi nez Pad Infinity. Jediny bonus u Padu je diodka a 2mpix predni kamerka oproti VGA iPadu. Opravdu to je rozdil hodny 26%?Bral jsem to podle mistniho "katalogu".
Místní katalog, jak už většina čtenářů ví, stojí za vyliž pr*del Vzdal jsem hledání podstaty už dávno. Kdyby smazaly procentuelní hodnocení, vůbec nic se nestane a ještě tím přilepší ! Katalog by zůstal katalogem s možností srovnání přístrojů, ale nebude uživatele klamat nějakými nesmyslnými procenty.
Takže, jak jsem čekal, je to pěkná evoluce, ale revoluce se nekoná. :)
Tak jako vtip dobré, no...
V katalogu je na 10. místě, protože tam prostě patří. Kromě toho extra supr čupr vyhlazenýho displaye to doopravdy je horší kousek než takový Hauwei 10FHD nebo galaxy tab (např. rozlišení přední kamery, blesk aj.)Tablet je to dobrý ale prostě ne tak a píše se o něm tolik, protože bohužel pro ostatní (lepší) tablety není taková uživatelská základna jako pro Apple .. Můj názor? Nekoupil bych si ho, radši něco jiného, co např. redakce nenazývá králem, jen kvůli jménu :))
Největším tahounem iPadu je ale iOS To mi nikdo nevymluví. Prostě stabilní a kvalitní systém, kvalitní aplikace (většina) a hlavně - to co Androidu zatím stále chybí - rychlost!Ovšem ono když systém postavíte na Javě, tak těžko po něm můžete chtít zázraky (z hlediska rychlosti).Prostě kdyby někdo dostal iOS do Galaxy Tabu, tak pravděpodobně převálcuje iPad.
Sony Xperia Z Black, Sony Xperia Tablet Z Black, Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink.
rychlost v com? ano animacie na ploche a podobne niesu uplne plynule, ale rychlost samotnej cinnosti v aplikaciach, hrach alebo multimediach je normalna
Ono že je to na javě a systém není rychlý má své důvody. Zkrátka je potřeba aby Android běžel na co nejširším rozsahu různých zařízení. Proto se v systému musí používat "interpretovaný" jazyk aby vývojáři neměli problém s přizpůsobováním aplikace pro různá zařízení. iOS je systém přizpůsobený pro jasně daný hardware proto mohou aplikace běžet "nízkoúrovňově". Kdyby byl Android pouze na pevně daném hardwaru bude stejně rychlý jako iOS (za předpokladu že nemusí používat javu).
Android umožňuje kromě Javy i nativní programy. Nebo snad věříš tomu, že věci jako Navigace, video přehrávač nebo internetový prohlížeč běží ve virtuálním stroji? V Javě je jenom UI, základ je v C/C++.Mimochodem, pokud se porovná například rychlost prohlížečů, tak Android 4 s Chrome natrhne iOS prdel.
Apple má jednoznačně nejlepší HW. Ale kvůli omezenýmu iOS bych si to nikdy nekoupil. Pro mě není klíčová plynulost nějaký animace, ale co to umí. A tady jasně vede Android.
Hmm a co navíc umí Android? (neptám se na HW, ale SW)...
Umožňuje instalovat aplikace jakýmkoliv způsobem. Dá se pro něj bez restrikcí vyvíjet. Lze jej kompletně přizpůsobit, vyměnit jakoukoliv komponentu systému. Například jiný launcher kompletně změní ovládání telefonu/tabletu. Nabídka aplikací zdarma je mnohem větší. Není problém se sdílením internetu jakoukoliv cestou (USB/BT/WIFI). Lze libovolně kopírovat soubory. Výborný je systém více obrazovek s widgety.To je jenom pár základních věcí. Je toho opravdu spousta, co Android umí, a iOS ne.
na to ti odpovím jedním slovem - customizace. A o dalších možnostech Androidu jakožto otevřeného systému (což je, uznávám, v některých případech nevýhoda) mluvit nebudu, protože jich, kromě alternativních ROM, nikdo moc nevyužil. Ale ta customizace, v iPadu respektive v iOS si kromě fontu v poznámkách nic nezměníš (nikdo nepište, že to není pravda, přeháním, ale opravdu tam toho nastavení moc není) zatímco na androidu- alternativní lock screeny, alternativní launchery, widgety...
Čeveče , tak ty jsi opravdu nádherně vymytá ovce :) Ty jsi ze své své hlavy úplně vyfiltroval ten článek o horší stabilitě ios zařízení , že :) Ale četl si dnes další zprávu o mizerné bezpečnosti ios zařízení? Každý den je o jejich bezpečnosti snad minimálně jeden článek :) Přečti si to , to je tak školácká chyba , že to může být jen od applu :) Dictated on my samsung galaxy tab 7.7
RAM ma 1GB, nie 512MB...
To jste vzal kde? Nikde nepíšou kolik má ram, nebo já to aspoň nenašel.
Podle novych aktualizovanych informaci ma 1GB RAM. The Verge napr.
A taky vyšlo iOS 5.1
Jako hezky ale svuj ipad 2 fakt menit za tohle nebudu :) zas takovej zazrak to neni :) a na foceni mam iphone :)
Názor byl 1× upraven, naposled 07. 03. 2012 23:13
"Grafický výkon v herních aplikacích prý překonává současné obývákové herní konzole Xbox 360 a PlayStation3."Hm, tak to jsem hlavně zvědav, jestli to bude vidět. Doposavad mi přijdou hry vzhledem k papírovým parametrům současných zařízení spíš slabý.
Za těch 5 dolarů a podobně, co se prodávají, se nediv
martinkozak.com, artofsport.com redaktor časopisu FOTO
Tak v první řadě nesouhlasím s tím, že si tu tahle věc zaslouží tolik topiků... Fajn, diplej, baterie, procesor dobrý, ale to tu vážně musí být tolik nových článků??! Já tedy možná čekal ještě něco lepšího na to, jak se tím přehnaně chlubili. Neříkám, že je to úplně špatné, ale díky tomu, jak psali, že se máme na co těšit, to se mnou ani nic neudělalo. Fajn, čtyřjádro pěkné, budete zvládat hry, filmy bez sekání... je to snad něco, co nesvede "obyčejné" dvoujádro v TABLETU?? Já myslím, že i dvoujádro má solidní výkon na takovouhle "hračku", není to stolní pc, je to jen placka, co vemete do ruky, takže ty rozdíly opravdu nechápu. Výdrž je poměrně dobrá. U displeje mě zklamalo, že zde nebude použita hmatová odezva, tu jsem celkem očekával a bylo by to to jediné, co by si zasloužilo uznání. Nevím, kolik jim toho Jobs zanechal, jsem zvědav, kolik si udrží fanoušků. No a za pár měsíců, kdy už se budou chystat další novinky, si budeme říkat:" Tak co, koupíš si ten Nový Tablet? :D Né, to zní opravdu vtipně New iPed :D za chvilku na tom nebude nic nového, ten význam ztrácí smysl, max ho má po krátký moment...
EŠTE JEDNO PREKVÁPKO... nieje to 4jadro !!! je to 2jadrový procesor s 4jadrami grafiky...
Pravda, beru z5
Neboj on Samsung prijde brzo s novou radou tabletu. New Tab a New Note. A pak ti to prijde vsedne
Apple sa nikde nicim nechvalil, to len par "redaktorov" varilo z vody a vymyslali senzacie. A taky ako ty ste im to zrali aj s navijakom a cakali ste ktovie aky zazrak.
Smutný jenom je, že na Galaxy S2 si nahraju film přímo na kartu bez jakýkoliv konverze a stejně si ho přes redukci pustím ve fullHD na telku. Což si nejsem tak jistej jestli u aplu vůbec takle jednoduše jde.
Jde. Odjakziva.Teda s vyjimkou toho, ze ho nahrajes na kartu :o))
A také k tomu budeš potřebovat iTunes, nějaký přehrávač (z 90% placený) a stejně to půjde jen do 720p, protože Full HD iPad 2 narozdíl od Galaxy S2 nepřehraje.
Motorola T180, Ericsson T65, SE T610, SE K750i, SE K810i, Nokia 5800XM, SE W995, SE Xperia X1, Samsung i8910 HD, Samsung i9000 Galaxy S, Samsung i9100 Galaxy S2, Apple iPhone 4S 64GB
- itunes nepotrebujes- prehravace jsou zdarma (i kdyby nebyly, dolar ci dva nikoho nezabije)- full hd neprehraje. Vy prehravate full hd na Galaxy S2? LOLNicmene chapu, duvod se vzdy najde, jak si rypnout.
Precetl jsem si prispevky.... Ja musim konstatovat jedno a to ze mam do ted ipad1 a vlastne mi staci diky tomu ze na nej vsechno vychazi, casopisy atd. Samozrejme tento je o mnoho lepsi a koupim si ho. Mrzi me ze vsichni stale srovnavaji nejake nesmyslne HW parametry. Jestli ma jeden o 20% vyssi vykon, tak na tom to nestoji, ale pro ipad je vicemene vsechno a na ten displej se proste kouka, takze rozliseni je dulezitejsi nez pocet jader.....
Do clanku sem jen nahlid a okamzite sem videl nekolik chyb, jen namatkou, neni to 264 pixelu na ctverecni palac, to by bylo hodne malo, je to proste 264 pixelu na palec, dale v cele prezentaci sem nevidel ci neslysel, ze by kdokoliv z apple tvrdil, ze je zarizeni vykonejsi nez konzole, pouze reditel epic games zminil ze zarizeni ma vice pameti a vyssi rozliseni nez domaci konzole, a zaverem, s tegrou bylo srovnavano pouze GPU, nikoliv cely procesor.
Hlavně bych zohlednil to, že ten displej mohli dát už před rokem, ale schvalně počkali o rok dýl
Keby mal také vysoké rozlíšenie už iPad 2, neviem na čo by ľudí nalákali pri kúpe nového iPadu
pred rokom sa este masovo nevyrabali a ani dostupny graficky cip by na tak velke rozlisenie nestacil.. Preco si myslis, ze tam apple strcil 4 jadrovu grafiku?
S nim nediskutuj. To je troll
LOL Zapomnel jsi ale dodat, ze Apple uz mohl prijit s tablety v roce 1993, ale rozhodli se o vice nez dekadu pockat
A ten titul získal na základe čoho???
Na základě sympatií redaktorů Stejně nechápu proč to všechno nespojíte v jeden článek. To si musí každej redaktor napsat 2 odstavce?
Okolo takého Transformeru Prime sa takýto veľký humbuk nerobil, pričom je ten tablet ďaleko funkčnejší ako tuto nový iPad ... HDMI, USB OTG, slot na SD karty, dokovacia stanica, ... i keď priznávam, nemá tak úžasné rozlíšenie a na chrbte odhryznuté jablko ... za to vo všetkom ostatnom vyniká Osobne nie som fanúšikom žiadnej značky, ale redaktori by mali hodnotiť produkty objektívne ...
A k čemu ty jmenovaný věci potřebuješ? Tohle s iPadem zvládneš jednodušeji a bez drátu :))
15" MacBook Pro 8,2 | iPhone 5 (iOS 7 Beta 1) | Apple TV 3
Ano, uživatelé iVěcí se obecně vyznačují tím, že vlastně vůbec nic kromě iNěčeho nepotřebují...
No nevím... psát více jak dvouřádkový mail na zobrazované klávesnici dotekových zařízení je utrpení. A čím větší klávesnice, tím horší. Tedy dock s klávesnicí na psaní, tablet přeci má být i komunikační zařízení. USB OTG pro cestovní využití, když je podle mnohých ten tablet takovým zabijákem notebooků a netbooků. Tak ať je nahradí plně, s možností připojení třeba foťáku a stažení dat z karty. A tak dále a dále... Applí politika "chceš? Tvrdě zaplať" je mi maličko proti srsti, když vidím, že jinde to jde také a bez podobných oklik.
Není důležité zvítězit, ale pořádně si to užít! Mám o osm koleček víc!
Kdyz chci psat na ipadu romany, tak si pripojim apple klavesnici pres bt behem par sekund a krasne to funguje. A kydz uz tak moc potrebujete zapojit fotak, tak se da dokoupit redukce. Uznavam, ze to neni uplne idealni, ale vetsina lidi tohle nikdy nepouzije ani na zarizeni s usb, nebo cteckou.
Ano, to je přesně ono - redukce na tohle, redukce na tamto, redukce na něco jiného... A zákazníku plať, plať jak mourovatej. Co na tom, že konkurence má vše pohromadě? My to víme líp...
Ktera konkurence? Myslite samsung? ROFL.
Vite proc to tak je? Protoze kdyz apple dela device tak si zjisti co zakaznici (resp. jejich naprosta vetsina) chteji. Kdyz zjisti, ze vetsina z nich neportebuje SD kartu a USB na iPadu tak ho tam nedaji. A verim ze vetsina lidi to tam opravdu nepotrebuje, protoze sam jako majitel iPadu 2, jsem nepotreboval tyhle konektory a mam i normalni velky fotak jezdim na vylety a dovolene. Pritom by nebyl problem koupit ten adapter, protoze kdybych to opravdu chtel tak si ho koupim.A protoze je zbytecny rvat na takoveto zarizeni tunu konektoru, tak tam nejsou a ipad porad valcuje ostatni tablety diky tomu i svou cenou. A ta konkurence ma naopak vsechny konektory a vymozenosti, ale pouzitelnost je nulova a jeste to stoji vic penez.
To jsou takový názory, že já to nepořebuju, tak to nepotřebuje nikdo...U iPadu to ale beru já mu to nevyčítám, měl jsem zmínku otom, že to vkládání fotek přímo z karty by mi hodně chybělo, ale někdo pohotovej mě hned dal odkaz na redukci. Nemuselo by to být všechno tak drahý ale. Ono většinu času slot a usb potřebovat s iPadem nebudete jen na okamžik se připne redukce vloží se fotky a zase se vysune a schová např do brašny od foťáku.No ale prostě osobně nepotřebuju žádnou takovouto stylovou placku. Raději bych využil ten ASUS s jeho širokou konektivitou a využíval ho plně jako náhradu netbooku. V nejbližší době nemám potřebu tablet pořizovat. Android ani iOS mi nic neřikají. Takže si počkám na Windows 8 jak to bude vypadat a jeslti mě to nakonec chytne do tabletové éry. Osobně bych byl rád i kdyby dali možnost přepnutí na klasickej desktop, aby mi to doopravdy nahradilo netbook.
Ne ze ja nepotrebuju, tak nepotrebuje nikdo. Asi to nepotrebuje vic lidi, proto to tam nedali...nebo myslite ze jsou az takovi fasisti? Ja nevim, podle mne Apple sa snazi i proti sve jednoduchosti vyjit vstric...i cenou
Jo takže i ty vysoký ceny si zákazníci přejou? No to je jedno Apple tvoří svoje věci pro americkou klientelu, Evropa se jen veze na vlně.
Ale Apple nema vysoke ceny...to ze nedelaj levne (cti. low end) veci, neznamena, ze to co delaj je zbytecne drahe. Zkus si spocitat kolik by te vysla sestava jako je 27" iMac napr.: 27" IPS monitor, kdyz pominu ze je to all in one, tak podobne kavlitni sasi s minimalni hlucnosti, kvalitni klavesnici a mys k tomu a se stejnyma strevama a k tomu jeste OS a ne nejaky Win Home edition.
Ptej se tech nahore, proc je u elektroniky prepocet dolar=euro. Treba UK Apple ma nekde i vyssi ceny nez u nas. A to u nas dostanes 2 roky zaruku. I Air (128GB, 13") stoji o 8 tisic mene v USA (1300$) nez UK (1100£). Ten samy podotykam. U nas za nej chteji lehce pres 30 tisic, tudiz o 2 tisice mene nez v UK.
Tie veci som dokonca schopný využiť na svojom mobile, keby som si mal kúpiť tablet využívam ešte viac ... tak taký slot na pam. karty - aby som nemusel Apple vyplácať za pamäť, HDMI - aby som nemusel Applu vyplácať za pomerne drahú redukciu, USB OTG - aby som si mohol do zariadenia nahrať dáta z kľúča alebo mobilu alebo foťáku a taký dock - aby som mohol pohodlne písať ...
Jestli je tohle král, co je Transformer Prime? Galaktický imperátor?
Asi ano, ale z velmi vzdialenej galaxie, pretoze nedokaze poriadne zachytit obycajny wifi signal, a tak mu vypadava spojenie. Sice hrubou silou ma navrch, ale s obsahom je to biedne.
Tak neřek bych sklamání jako u iphonu 4s, ale žádný překvapení. Jenom evoluce. Líbí se mi grafika. Na tablet parádní. Pokuď se nepletu, tak už grafika ipadu 2 byla lepší než tegra 3. Ale to tom, že je lepší než xbox 360 nebo PS3 v prezentaci nikde nemluvěj. Nevim kde všichni ten blud berou. Řekli jenom, že má víc PAMĚTI než dnešní konzole.Displej paráda. Doufal jsem sice v koutku duše v technologii Haptic, nebo jak se to menuje, ale to už bych chtěl moc. Foťák pohoda, na tablet dostatečnej.Co sem ale totálně nepochopil je to jméno. Bude zajímvý pak na ebay sledovat inzeráty: "Used new iPad for sale". To je prostě blbost. Až vyjde další verze tak se tahle bude pořád jmenovat new ipad? :)
Ale ne. Bude to proste jen iPad a pozdeji asi jen iPhone. To new tam davaj pro porovnani.
Lol to je sranda ! Lidé jsou už opravdu mimo... Prý nic nového... Má to čtyřjádro, výkonný grafický subsystém a k tomu displej s rozlišením jak kráva, na který 99% procent prodávaných notebooků nikdy nedosáhne (i když-kdo ví co se teď strhne za šílenství.) a přesto se to mnohým zdá málo jen protože to vypadá stejně. Fajn, takže jestliže si půjdu koupit nový počítač, nechám si starou case (proč ne, je vynikající !) dám do ní nové supervýkonné vnitřnosti - dejmež tomu nějaké to super i7 X78, dvě nejnovější a nejsilnější karty tak to bude pořád ten samý počítač ? Jistě že ne !!!! Navenek ano ale ve skutečnosti ani zdaleka ! To samé je i s Iphone4/4S ale stejně čtu to samé... Vono to není vono, vono se nic nezměnilo. Jasně, Porsche 911 s dejme tomu 5.0l motorem o výkonu 800koní je to samý auto jako 911 s 3.0 o výkonu 500 koní... (Ne, nejsem si jistý jestli taková 911 existuje) jen protože vypadá stejně (už padesát let s trochou nadsázky...) Lidé, děláte to ze sebe nebo to myslíte opravdu vážně ?
Jsi mimo! Nikdo tu neřekl, že nový iPad není "nic nového". Pouze jsme si dovolili podotknout, že není nijak výjimečný, aby se kolem něj dělala taková aura božského a dokonalého.A zrovna to šílené rozlišení považuju za největší hloupost. Je vidět, že Apple prohrál "závody ve zbrojení", a to tím, že se do nich vůbec nechal takhle vtáhnout. Jede na vlně, kterou ještě před jeho příchodem příznivci Apple vyčítali výrobcům zařízení s Androidem a sklouzl do stejného "víc proužků, víc Adidas" konceptu...
Neni vubec mimo! A co by jste vsichni od toho noveho iPadu chteli? Vodotrysk nebo topinkovac? Vzdyt u elektorniky jde predevsim o ty streva. Je mnohem silnejsi nez predesly kus, ma novy iOS, ma nadherny display (stejna pecka jako kdyz vysel iphone 4). Ja uz se nekdy nestacim divit jak jsou ty lidi rozezrani. Jim staci kdyz to ma novej dizajn a streva at jsou uplne k nicemu, hlavne ze vypada jinak. Proto ma Samsung a ostatni vyrobci po 20 typu telefonu a vsechny dohromady stoji za starou backoru, protoze je to furt to same, jenom to jinak vypada.
Možná bychom chtěli jen méně glorifikace (tu ostatně předvádíš ty sám nejlíp) a výkřiků, jak je něco úžasné, nádherné a dokonalé. Tím spíše, pokud u stejně nebo více revolučních zařízení jiných výrobců totéž nevidíme.Čtyřnásobné rozlišení? Oh, jaká nádhera! A že z toho čtyřnásobného výkonu nakonec většina padne právě na to vykreslování, posouvá tu novou revoluci do ztracena.Je vidět, že Samsungu a ostatním výrobcům vůbec nerozumíš. Já jsem rád, že mohou nabídnout smartphony i pro lidi, kterým je útrata dvaceti tisíc za telefon proti mysli. Jablbečci ať si pak myslí, že to třeba stojí za starou bačkoru...
A kam chces jeste ten vykon tahat, kdyz ho uz stejne zvedli a jeste je tam obri rozliseni na kterem se bude nadherne cist...na svem iPadu 2 me ty pixely vyslovene stvou. A hlavne od te doby co mam iPhone 4S, kdyz se kouknu na to krasne vyhlazene pismo a fotky ktere nemusim zvetsovat na velikosti pro slepce aby se na to dalo koukat. Takze tenhle argument ze k cemu takovy rozliseni vubec neberu. Dejte si pro mne za mne 30" s rozlisenim 1366x768 na stul, kdyz mate rad velke pixely.No a na ostatni vyrobce se jenom z dale divam a v koutku se jim zaroven smeji. Sorry ale prijde mi to tak.Ano, chapu ze lidi chcou i levny low-endy a ja jim to neberu, proste nechcou davat prachy za veci ktere nevyuziji, nebo jim je to jedno. Nic proti. Ale ze nadava na Apple nekdo kvuli tomu, ze dela drahy veci (a dela je jenomn proto ze nedala low endy) to mi prijde trochu nelogicke.
"Prý nic nového... Má to čtyřjádro, výkonný grafický subsystém a k tomu displej s rozlišením jak kráva, na který 99% procent prodávaných notebooků nikdy nedosáhne (i když-kdo ví co se teď strhne za šílenství.) "NIE NEMÁ 4jádro !!! má to STARÉ 1GHz 2jadro s iPadu !!!4 jadrá má GPU a nie CPU !!! UŽ predstavený HUAWEI MediaPad 10" FHD:10.1 FULL HD IPS displej1.5 GHz 4jadrový procesor cortex A9 !!!16 jadrové GPU !!!!!!!!!!!!!!!!2 GB RAM !!!Camera hlavná 8 Mpx so svetlom a predná 1.3MpxAndroid 4.0 Ice cream sendwich DRUHÉ miesto v katalógu Tabletov NIEJE ČO DODAŤ
Bohužel je tam ta poslední položka, a to Android. Vsadil bych se, že v prostředí systému bude i ipad 2 rychlejší než tohle. Navíc, jistli s timhle vydrží na baterii aspoň 5 hodin, bude to sakra zázrak. V ipadu to prostě funguje perfektně dohromady. Mohli zvednout specifikace vejš, ale bylo by to moc na úkor baterie, tak to prostě neudělaj. Myslim že u apple rozhodně víc proužků víc addidas neplatí na rozdíl od ostatních výrobců.
Prostredie je perfektne plynulé...mám Huawei MediaPad 7" a je tam"iba" 2jadro a 1GB RAM Android 3.2 ale nikde neseká a keď tak má opozdenie Launcher a nie systém.Ale radšej mať ten launch a plno vecí k tomu okolo ako mať síce rýchly ale nič nevediaci systém...Inak k stabilite aplikácií na iOS a Androida by som na vašom mieste pomlčal:http://www.itnews.sk/spravy/produkty/2012-02-0... ...
Nedavno jsem jednomu oslikovi vysvetloval, jak to doopravdy je. Statistika se tyka jen uzivatelu, kteri se ochotne registrovali na strankach tvurce statistiky. Dale se jedna pouze o vybrane aplikace, ktere ti konkretni uzivatele maji. Take se nejedna, jak ty pises o stabilitu, ale o startup pady. A abych byl uplne presny, statistika se tyka 4% vsech uzivatelu iOS na svete. A tresnicka na zaver, hlavnim sponzorem te spolecnosti, ktera statistiku vytvorila, je GOOGLE.Tak se prosim neohanej nejakyma statistikama, pokud o nich nic nevis.
Pro mě to zklamání není: 4 jádrová grafika ( dle grafu 4x rychlejší, než Tegra 3 ) iPS Retina displej, 5 MPX kamera s natáčením do FULL HD 1080P, výdrž 10 hodin a rychlý sítě.. Dále hliníkové tělo 9mm tenké... A za 11 000 KČ nemá konkurenci
Kéžby, 11 000 v usa, tady to bude tak 16-17jinak s tebou souhlasím
?Bude stat tolik co iPad 2, ten stal tusim 11490 primo na apple.cz, nyni stoji 9990
Vubec nevis, o cem tocis...
Apple mně vůbec neoslovuje ale plně souhlasim s tebou že cena je dobrá.Za svoje penize kupec dostane v kategorii tabletů odpovidající zboží.To jestli vůbec tablet koupit, ano-ne bych neřešil,kdo si ho koupil tak má využití,kdo ne ma jine priority a požadavky.To je vše.
Vy jste ho do katalogu přidali jako Apple The new iPad? :D Hahaha! Radši si to rychle ještě přejmenujte na iPad a do závorky dejte rok výroby, tedy 2012, ať to nemusíte za rok zase předělávat nebo vkládat The new new iPad. No a myslím, že je naprosto jasný, že se nedočkáme žádného iPhonu 5, ale zase jen iPhonu, Apple volí cestu pojmenování jako u svých počítačů.
The new new new new new new new new new new iPad.
Ten bude v roce 2022...
Jelikož Apple v prodeji ponechal i iPad 2, třetí generace musela pro odlišení dostat nějaké vlastní označení (na rozdíl od iPodů, tam je v Apple Storu k mání vždy jen aktuální verze, proto se název nemění). Na včerejší prezentaci to nebylo úplně jasné, ale Apple po celých svých stránkách skutečně používá názvy "The new iPad" a "iPad 2", tak to budeme respektovat. Uvidíme, co vymyslí za rok, možná letošní model budeme muset přejmenovat na "The old iPad" :) Nebo to řešit tak, jak píšete.
Myslim, za napovedet by Vam mohlo, kdyby jste v tom Apple store zabrouzdal jeste trochu do hloubky. Protoze treba u prislusenctvi ma v polozce kompatibilni hodnoty iPad 1, iPad 2 a iPad (3. generace).
Netreba cokoliv dodavat
"Pohlédněte na nejlepší tablet současnosti."Trapas.
Stačí trochu zapracovat na svém projevu a nemusíš být za trapáka
Samozřejmě KOUPIT !!! Při těch cenách netuším, jak někdo může sáhnout po něčem jiném...
Škoda, že stále má GPS jenom ve verzích 3G/4G. Nemáte někdo zkušenost jestli fungují externí BT GPS moduly např. NokiaPirda
Jenom trouba si může koupit takovéto zařízení bez 3G/4G. Všichni, kteří tak učinili, na to už dávno přišli
Ja mam ipad s 3 G a vyuzil jsem to jednou - abych to zkusil.Takze ja bez 3G. Na pripojeni mam WIFI
Ano všichni touží po tom mít víc datových tarifů (nejlíp jeden v ipadu, druhej v iphonuu, třetí v macbooku a čtvrtej doma v PCčku...)Mnohem lepší je mít datovej tarif jen v mobilu a nasdílet si to do tabletu/notebooku přes wifi...
Prosím všechny, kteří mi klikají na "nesouhlasím", aby nebyli srabi a napsali konkrétně s čím.
A pak byt bez baterky. iPad v terenu bez 3G (mimo Prahu, ale casto i tam) je polovicni.
no tak si vezmeš druhou baterku do peněženky a pak ju prohodíš....jo aha sry, to vy nemůžete
někde dokonce píší že 4x výkonější než tegra 3 takže sem zvědav jak překoná ps3 a xbox 360 :DDDDDDDDDDD
iPad není žádný král tabletů!!Nechápu proč Apple takhle podporujete a píšete bludy.Stačí se podívat např. do Vašeho katalogu a každý hned vidí že je na 10. místě.Ostatní tablety jsou mnohem lepší
Ale ty král jsi...bohnického ústavu Budiž ti přáno
Myslíte, že bude funkce osobní hotspot dostupná i pro stávající Ipad 2, prostřednictvím nějaké aktualizace? Kvůli tomu kupovat nový Ipad:D se mi moc nechce:D a pokud by někdo reagoval, kup si s Androidem:D tak díky už jsem měl :D
No tak tu nebec ze ti neco nejede, koupil sis jabko tak si zvykej platit a kupovat kazdy rok novy at jsi in a nebo si kup si htc wilfire s za 4k a budes mit i ten tvuj hotspot a prijde to mozna levneji nez kupovat verzi padu s 3g
Na tohle snad ani nemá cenu reagovat. Chápu, že někteří lidé neumí pořádně číst a když se někdo na něco ptá, tak odpovídají na něco jiného. Bohužel.
To chce klid, dnešní srážku s blbcem máš už za sebou, takže tě pravděpodobně čeká pohodový zbytek dne
Auktualizaci bych moc nečekal. Jednoduchý řešení je jailbreak. To už je na tobě jistli chceš nebo ne.
Apple představil nové modely tabletů od Samsungu na příští rok!
To Copysungu trvá tak dlouho, než něco obšlehne? Podle mě to Copysung zvládá podstatně rychleji - v tomhle je opravdu nepřekonatelný
Tak mi ted vysvetlete naco ma 6 procesoru? (2*cpu 4*gpu) neni tomu tak davno co to zaprisahli priznivci jabka vykrikovali, ze apple nepotrebuje desetijadra a ze to potrebuje jen android tak kde je ta optimalizace??? podle toho co jste tu tvrdil, to melo ficet jak blesk s jednim cpu i na full hd tak jakypak kral? jen kopiruje s hw android
To je velice proste.Novy ipad ma 4x vice pixelu, ktere potrebuje spocitat a zobrazit.JEN NAPROSTY HLUPAK MUZE PREDPOKLADAT, ZE NEBUDE POTREBNY VYKON NAVIC.
Jakože jasně, ale ihmo čtyřikrát více pixelů != potřeba čtyřikrát více výkonu...
Me to vysvetlovat nemusis, jen me zajima co zase zaryti applisti vypoti aby obhajili svou hloupost
Tam slo IMHO o to, ze iOS je proste podstatne lepe odladen danemu HW nez cokoliv s androidem.Nemusime chodit daleko. 3 roky stary 3GS ma nejnovejsi iOS a funguje svizne. Kolik androidu muze rici totez? (ani jeden).
No pokud to beres takhle win7 taky rozjedes na 1ghz cpu ale kdo ho na nem pouziva? Proste uz po dvou letech se pomalu bere ze zarizeni moralne zastarava a pocita se s obmenou, a ten kdo ma mobil tri roky obvykle po zadne aktualizaci netouzi, protoze podle delky pouzivani je se zarizenim nejspis spokojen a radoby zlepseni muze byt krok zpet, a rekni mi co dala zazracneho navic tato aktualizace tomu tvemu 3gs? nebyla nahodou v usa zaloba na apple z rad zakazniku nato ze iphone 3g byl po aktualizaci pekne zasekany a ze je tim chteji donutit k nakupu noveho iphone?
Pletes si 3G a 3GS
3gs mel jiny cpu mel 800mhz pokud se nepletu :)
No a? Jak to souvis s tematem, ze novy iOS5 funguje skvele na tri roky starem mobilu? (narozdil od Androidu?)
Super, teď si to tady přečtou a budou to papouškovat, místo toho, aby k tomu došli sami.
Taky si můžete všimnout, že Apple zařízení mají nižší frekvenci procesoru než ostatní a přesto je často výkonější než konkurence. A jak vidíte, procesor je stále jen dvoujádrový (vyšší rozlišení si pak samozřejmě vyžádá vyšší grafický výkon - obvzlášť pokud chcete aby grafika her byla velmi detailní. Apple ale není výrobce procesorů, proto používá to, co je k dispozici - tzn. čtyřjádro.).
A co vic ze, prodaval iphone na taktu kolem 400mhz a pak vydal iphone 3g(ktere v cr vte dobe neexistovalo) kde dal navic modem a cpu nechal stejne a jen ho nataktoval na neco malo pres 500mhz a razem mel novinku na prodej a kolik hlupaku pro nej bezelo ho vymenit za svuj puvodni.... proste iphone ma par zarizeni (a i tak mel problemy s ios po aktualizaci) na rozdil od androidu ktery se dnes da rozjet uz i na x86 cpu a tak je asi logicke ze optimalizace nemuze byt tak dukladna.... to je to same s konzolema a pc...
Tak jsem si zkusil porovnat tenhle iPad s GT10.1 v tom vašem katalogu a docela by mě zajímalo, jak je možný že za konektivitu dostal iPad 82 % a GT10.1 dostal 88 %, kdz6 oba v této kategorii umí naprosto to stejný, ale iPad má BT4 a GT má jen BT3, přičemž iPad má navíc zvládat i LTE.Nepřijde vám to trochu divný?
Treba proto ze to neumi ani pres bt4 poslat soubor? neni tohle konektivita? naco ti je bt4 kdyz ho vyuzivas jen na hf nebo sluchatka?
To je celkem fuk. I kdyby tam bylo BT3 tak to snad musí mít stejný hodnocení jako GT když to má stejnou výbavu. Nehledě na to že tam pořád je to LTE (což sice v našich končinách není podstatné, nicméně jsou lidi co cestujou a pro ty to může být zásadní)
Chlape probud se!!!!! konektivita = moznost propojit, to bt tady ale takovy vyznam vubec nema! podporuje treba usb host a moznost pripojit externi usb? odpovez si sam... Navic nevim jak treba iphone a ipad podporujou DLNA....
*externi hdd pres usb
Chlape probud se!!!!! Já vím co je to konektivita, ale když jsou dvě věci co umí to stejný, tak musí být taky stejně ohodnocený. iVěci sice neumí DLNA ale neiVěci zase neumí AirPlay který bych osobně bral víc. Navíc v tomhle případě pořád visí LTE pro iPad. Další rozdíly: DockConnector obsahuje mimo jiné S-Video, Component i Composit. U GT jsem z tohole neviděl ani jedno. Tak pořád nemluv jen o BT. Dobře, beru BT4 je dejme tomu jen odladěný BT3 a má teda lepší spotřebu, ale přece není důvod aby byl hodnocen hůř.
No to co jsi vyjmenoval je sice hezke, ale vetsina ztoho je snad analog? a musis brat to, ze kdyz neco mas, ale nejde to vyuzit tak jako by to tam nebylo(jako by jsi mel usb jen na nabijeni ale tvrdil ze je to plnohodnotne) jinac androidy mivaji analogovy video vystup v 3,5 jacku na sluchatka a stim dlna nemuzu souhlasit, pouzivam ho doma a je to parada si bez problemu cokoliv prehrat v siti jak z pc, notasu, mobilu treba do telky bez jakychkoliv problemu a o pripojeni hdd k cemukoliv se nebudu vyjadrovat, mel by to byt standart...
Umí DLNA přenášet třeba obraz ze hry, nebo plochu? Nějak jsem si toho nevšiml a to jsem si na svym GT10.1 s tím hrál hodně dlouho a denně to používám (ovšem nemůžu říct že k plné spokojenosti). Stejně tak nevidím důvod proč by jsi nemohl použít analogový výstupy. Tak jak jsi to napsal, já teď budu zase tvrdit že to nemá HDMI nikde, a to ani v konektoru, protože já na TV HDMI nemám, takže ho nevyužiju, takže jako by tam nebylo. Fajn? Proč začínám mít pocit že nejsi nic než troll?
Trolla mas maximalne v trenach a jak je vidno, rozumu jsi asi moc nepobral. Tak pro vyjasneni, dlna neni video vystup, ale je to sdileni souboru v siti(ani sdileni plochy) tak nechapu co by jsi chtel vic? A uz se vidim jak na 42" tv koukam na analog analog pouzivam maximalne u prenosneho led projektoru. Ale jak mas doma starou teslu tak se ti nedivim, ze dlna nevyuzijes je super prijit domu, zapnout telku a hned si pustit na ni treba natocene videa z mobilu, bez toho aniz bych nekde neco zapojoval nebo kopiroval. A to ze neumis vyuzivat tablet k plne spokojenosti, to bude asi jen tvuj problem, urcite to pujde nejak udelat ikdyz treba ne oficialni cestou, ale to vetsinu uzivatelu androidu nezastavi, ale vim ze je jednodussi rict ze to nejde
Tak v první řadě DLNA není žádný (resp. jen) sdílení souborů v síti ale streamování videa a zvuku. Nikde jsem nepsal nic o tom že bych analog používal na 42" TV. Ale když jsi třeba na horách a na pokoji je CRT televize tak je ti cokoli digitálního víš na co? Mimo to Component bez problému přenese FullHD. Jestli umíš číst, tak ses určitě dočetl, že DLNA používám a je to právě tahle technologie co mi uplně nevyhovuje (hlavně mi vadí přítomnost různých verzí této specifikace v různých zařízeních a občas to pak dělá problémy, např že nemůžu přímo stramovat na PS3, ale jde jen kopírovat), ne tablet. Stejně tak jsem nikde nepsal že by něco nešlo (krom stramování obrazu z her nebo přímo systému, což ovšem nejde. Jestli se pletu tak mi napiš jak toho docílit, ale nikde jsem nic takovýho nenašel), a hlavně základ tohodle vlákna byl uplně o něčem jiným. Stejně tak mi nemusíš říkat o tom, že na GT je redukce na HDMI (jen nevím cos do toho pletl nějaký microusb na HDMI, když GT žádný micro usb nemá), neb tu taky používám.
No ale vzdyt to pises, streamovani videa, zvuku a obrazku tz. prehravani z ciziho uloziste bez ukladani na prehravanem zarizeni. Nejde duplikovat plochy, ze by to co prehravas treba v mobilu zaroven hralo treba v tv...jinac nevim jak s ps3 ale dlna fici na linuxu a ps3 ma tuto aplikaci programovanou v jave, tak jestli ti tohle nedela problemy jinak je dobre prehravat mpeg 2,4. A to hdmi sem myslel ze ti chybi(tak sem to pochopil z predchoziho prispevku) a predpokladal sem ze ma tvuj gt micro usb jako vetsina androidu....
Navic by mela byt redukce micro usb na hdmi na tvuj gt 10.1
pokud vím, tak USB host umí jak iPad tak GT10.1 přes redukci. A když už chceš brouzdat do těchto vod. Pro iVěci jsem viděl třeba alcohol tester, sport tracker, rozhraní pro diagnostiku aut přes OBD II, meteo stanici, ... GT nemá ani jednu z těchto věcí. Ale to už jsem uplně odbočil. Mluvil jsem jen o tom že není možné aby dvě zařízení se shodnými základními parametry měli jiný hodnocení. Toť vše.
BT4 ma podstatne nizsi spotrebu energie nez BT3
Ale to, proc se neda posilat soubor nevis ze? Ze to je kvuli pravncikym omezenim hlavne u audio souboru, to asi nevis ze? A to co se da poslat pres bt dokazes poslat i pres mail asi nemusim rikat. Proste to maj vymysleny jinak, ale neznamena ze to je jenom ze zabavy.
Proč král tabletů?Když v porovnání s ostatními je až sedmý.Přijde mě to jak mnoho povyku pro nic.
Protože to ''hodnocení'' v MM katalogu není vůbec relevantní (tím neříkám, že je nový iPad král) - 50 lidí, 50 metodik, jak hodnotit
presne takova odezva byla kdyz vysel iPhone 4S, "zadna revoluce, jen naky Siri" a ja nevim co...a jak stoupl prodej....sice to nechapu ale obavam se, ze toto je stejnej scenar. Applista je Applista a stejne si tenhle iPad koupi ikdyz to neni zadna revoluce, nekdo jinej ho u nej uvidi a uz ho pobezi kupovat taky ikdyz nevi, v cem je tak dobrej, jen aby ho mel taky....atd....minuska prosim...:D
Však víš jak to bylo s iPhone a jak dlouho mu trvalo než se naučil základní věci jako třeba natáčet video :D Stačí přidat jednu funkci a USA primitiv si to běží koupit protože neví že konkurence to umí už pět let protože to mu na prezentacích u apple neřeknou :D a Evropský primitiv za velkým vzorem USA přeci nesmí zůstat pozadu :D To je Amerikanismus... :)
Dokud konkurence nepřinutí Apple udělat víc, tak prostě udělá facelift a stejně je nejlepší.
Asi to neni 100% jen na Vas prispevek, ale stejne by me zajimalo, co si predstavujete, ze byl mit jeste navic? Kdyz se odprostime od vykritu blaznu, kteri maji potrebu ke vsemu pripojovat od lednicky, pres mixer az po zachod a pokud zarizeni nema alespon 40 ruznych direk a konektoru na vsechno mozny i nemozny o cem treba ani neslyseli, tak co mel jeste mit?Ano mohl by mit jiny vzhled, ale proc, kdyz tenhle se ukazal jako idealni. Naopak by to bylo treba co do prislusenctvi kontraproduktivni. Jedine, co me osobne napada, je ta technologie na hmatovou odezvu, ale vykrik par novinaru z toho jeste nedela pouzitelnou vec a verim, ze pokud to ma budoucnost, tak Apple bude prvni, kdo ji uvede na trh. Jinak konkurenci predci jak displayem, tak i vykonem a o takove "malickosti" jakou je treba SW neni asi treba diskutovat. Takze, podle me, ve vsem podstatnem a to mi prijde vic nez dost
APPLE je kultovní záležitost, kdo ví jak se jmenuje šéf Lenova, HP .. Ceny tabletu jsou v USD, tady to bude asi přes 20 tisíc a pak mi přijde výhodnější investice například do X220 s IPS displejem, digitálním výstupem na monitor, dokovacím konektorem, možností pracovat bez omezení stejně jako si ho vzít s filmem do postele.
Kultovní záležitost z toho dělají trubky jako ty. Jinak to jsou úplně normální produkty, akorát napřed před konkurencí.
Jelikož stojí stejně jako ipad 2, tak bude startovat na stejní ceně. U nás apple prodával ipad 2 za 11500 Kč, nevidim důvod proč by to mělo bejt teď jinak.
x220 mám a je to úplně brutální zařízení a spousta lidí na to čumí když to na přednášce otočím do tabletovýho módu a píšu na to. Ve srovnání s tím je iPad jen pitomá hračka
Proč je nový iPad králem? Pochopíte to, jen když porozumíte Appluhttp://redaktori.blog.mobilmania.cz/2012/03/proc-je-novy-ipad... ...
________________________________________ Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.
Bych to příště nazval "nekorunovaným" králem tabletů, aby se z toho mobilmanaci nezcvokli.
Podajte si ruku z Radkom Hulánom, rovnaké obmedzené PR. Snáď vám za toto aspoň Apple dobre platí. Lebo pod týmto článkom by mala byť poznámka že sa jedná o reklamu.
Ne ze bych nesnasel Appl ale je to tak jsou tak strasne dominantni ze jim ten uspech proste nepreju ale hromadu lidi uz ma tak nahryzou hlavu jak je nahryzle to jabko ze to zase budou kupovat jak prdli................ja bych radsi jeste pockal co ukaze samsung a urcute pozadu nezustane.
Pozadu určitě Samsung nezůstane, už teď jejich inženýři pečlivě přeměřují a obkreslují nový iPad Takže tak za rok až dva vydají jeho konkurenci. Jenže to už tu bude iPad 5 a zase bude mít Samsung a další co dohánět
Mac Mini Mid 2011, 120 GB SSD, 500 GB HDD, 8 GB RAM, OS X 10.8 Mountain Lion iPhone 3GS 32 GB white Verze OS: 5.1.1 JB iPad 2 3G 64 GB white Verze OS: 6.0, nonJB iPod Shuffle blue
tak to zas windows8 je min narocny, se svyma dlazdicema mu staci 8x5 ctverecku a 16barev http://diit.cz/sites/default/files/image... ...
New Ipad wow!! zase krok dopředu a to je logické.Sice po těch všech fámách co se na netu odehrávali je jasné, že nikdo nebyl moc překvapen. Já jako uživatel tabletu, ale už vím, že tam není potřeba nějaký brutální výkon není taky na co. Sám mám tf prime a ten výkon využiju tak 3x za týden když si zahraju nějakou pěknou hru. Rozlišení no coment nechápu ty hatery proč nemít takové rozlišení, všecho bude krásně vidět např fotograf může fotky hned na místě prozkoumat a nemusí sebou tahat težký ntb ikdyž třeba Air není zas tak težký LTE to je snad samozřejmost to by asi hodně lidí naštvalo kdyby ho neměl. Jediný co mě na ipadu vadí je ta konektivita sice dávat všechno na cloud je super taky to dělám, ale né všude je ten internet tak rychlej aby to bylo pohodlné a nosit sebou nějaký kabely na redukce mi příjde nepříjemné. Ipad je super, ale podle mě ten kdo vlastní nějaký tablet aspoň trochu výkoný tak si myslím, že nemá potřebu kupovat. Jinak co je super na tf že se my tenhle příspěvěk do diskuze psal na HW fakt pěkně ps: za chyby v textu se všem hateru omlouvám, ale moje čeština není moc dobrá hold i love Math!!!!!
hold vzdavas mrtvemu hrdinovy tak priste radeji holt
A ty ses s tou hrubkou predvedl o moc lepe, ze?
Chcel by som schladiť niektorých prispievateľov....NIE NEMÁ 4jádro !!! má to STARÉ 1GHz 2jadro s iPadu2 !!!4 jadrá má GPU a nie CPU !!! UŽ predstavený HUAWEI MediaPad 10" FHD:10.1 FULL HD IPS displej1.5 GHz 4jadrový procesor cortex A9 !!!16 jadrové GPU !!!!!!!!!!!!!!!!2 GB RAM !!!Camera hlavná 8 Mpx so svetlom a predná 1.3MpxAndroid 4.0 Ice cream sendwich DRUHÉ miesto v katalógu Tabletov NIEJE ČO DODAŤNetvrdím, že bude 16x výkonnejšia GPU ako iPad iba podotýkam, sa nepokakajte sa s toho, že to má 4jadrové GPU
Názor byl 1× upraven, naposled 08. 03. 2012 11:13
To je fajn. Na roztažené telefonní aplikace ten papírový výkon snad bude stačit
Treba do cerneho
Bavím sa o HW a nie o apps...a app na iPad boli čo? Tiež iba roztiahnuté aplikácie z iPhonu ale potom sa to rozbehlo a teraz je veľa kvalitných app priamo na iPad čo Android nemá.Aplikácie sú hlavnou Achillovou pätou Android tabletov...na to by sa mali sústrediť to viem a uznávam.Som majiteľom Android tabletov už vyše roka a niečo ale na nejaké aplikácie vyslovene pre tablety som za celý ten čas nenarazil. Asi mi ani nechýbajú lebo to všetko čo potrebujem mi plne poskytujú tie aplikácie ktoré mám a fungujú. Na Apple prejdem až vtedy keď príde iPad mini so 7" displejom a nebude dostatočná podpora zo strany Android komunity na tablety.
Právě, přijde mi, že Android výrobci směřují úsilí špatným směrem, prostě se orientují čistě na HW. Přitom sami mají SW divize, kde by mohli pomoci s rozvojem kvalitních tabletových aplikací.Já bych třeba hrozně rád uvažoval o Transformeru, protože se mi líbí, jak na to jde, ale odrazují mě aplikace...
No a teraz mi povedz - kedy a kde si ho mozem kupit? Kolko stoji? Kolko vydrzi bateria? Su uz konecne nejake poriadne app pre ICS tablety?
Tyhle dva tablety(iPad a MediaPad) budou co se týče rychlosti GUI tak nastejno, neboť zatímco iOS je celý v kompilovaném jazyku, tak Android má GUI v javě, což je interpretovaný jazyk, což je dost pomalé, u androidu to ale jinak nešlo, neboť bylod začátku koncipovaný na to, běžet na rozličném HW. Ale se čtyřjádrem bude mít v aplikacích MediaPad obrovskou výhodu a navíc je v něm Android, takže je to bezkonkurenční tablet , pak do něj narvat CyanogenMod + Cornerstone. čtyřjádro a 2GB RAM si přímo říkají o pravý multitasking. jojo, už se na MediaPad teším, doufám jen, že Huawei zlepšil kvalitu zpracování
" tak Android má GUI v javě, což je interpretovaný jazyk, což je dost pomalé, u androidu to ale jinak nešlo, neboť bylod začátku koncipovaný na to, běžet na rozličném HW"No tak je LOL. Vy vubec nerozumite tomu, co jste napsal
kvalita spracovania je brutálne perfektná...celohliníkové šasi je skrátka neuveriteľne pevné a krásne zároveň...oproti GalaxyTabu čo som ho vymenil o 100% lepšie a kvalitnejšieHuawei MediaPad 7"
a ted vazne ... Kdo z vas to potrebuje k zivotu? Nikdo ... takze si dete splachnout 15 litru do zachodu a budete mit stejny pocit :)
Mimo vzduchu a jidla nepotřebujeme k životu prakticky nic.Neužitečnych hraček elektronickych se mně doma valí mraky,některe jako notas a mobil sice vydělavaji nějakou kačku ale k životu je taky nepotřebuju.Tablety a podobne srandičky jsou prostě hračky moderniho věku,užitečnost ve smyslu životně důležita potřeba se snad u těchto věci neřeší.
" takze si dete splachnout 15 litru do zachodu a budete mit stejny pocit :)"Tys to udelal, ze to vis? Asi stezi... protoze nebudu mit stejny pocit.
ne neudelal, nejsem blby ... 15 litru vyhodit do zachoda, to udela jen clovek zralej na bohnice
Takze proc radis jinym, aby to udelali?Nejses zralej na bohnice?
dalsi, co si stoji na vedeni ... preslapnipokud ti to nedochazi, tak koupeni matlaci desticky je to stejny jak vyhozeni penez do zachoda
Ne, neni, protoze ty jsi neudelal ani jedno z toho.Jak to tedy muzes vedet?
sem deda vseveda, tudiz vim vsechno
Já to k životu nepotřebuju ale líbí se mi to. Takže si to koupím, protože mám hodně peněz. A ty běž radši debatovat u piva ne3,14čuj!
Ta baterie je pro smích. Myslím že kdyby přišla nějaká specializovaná firma (něco jako intel na CPU) a s tímhle vývojem trochu hnula, mohla by vydělat balík.Apple nějak nepodporuji, ale nepřijde vám divné, že přijde vždy s něčím novým výkonným co prostě konkurence nemá a ta ho až musí v celém roce dohánět?
Názor byl 1× upraven, naposled 08. 03. 2012 21:02
Jaka baterie je na smich?
Asi ta v mým budíku...
Baterie v novem ipadu ma cca 2x vetsi kapacitu nez v ipadu2.Takze opet se ptam. Co je pro smich?
Pro smích je těch 10 hodin výdrže. Hlavně že to má všechno nejvýkonnější.
Sam jsi pro smich.
10 hodin výdži ti přijde k smíchu? A jak tedy vnímáš výdrž Samsungu a dalších napodobenin? Máš neustálý záchvat smíchu nebo z toho brečíš? Jinak dvojka mi po půl roce intenzivního používání vydrží 12 hodin, kamarádův Galaxy Tab 10.1 se stejným použitím vydrží necelých 7 hodin. Co je tedy k smíchu?
Nechápu, koho by ještě mohly zajímat tyhle aušusy od Applu.
nechápu jak může někdo říkat že novinek je málo. Spoustu věcí se dozvěděli o iPadu předem od zdrojů kteří to zjistili načerno a teď už je nepovažujete za novinku. Novinek je rozhodně více než dost a kdo si myslí že existuje lepší tablet než nový iPad tak je největší hlupák na světě tím myslím i toho kdo sem dal šíííleně nízká procenta k hodnocení.
no schválne koľko noviniek má čo sme tu ešte nevideli??? IBA rozlíšenie displeja NIČ VIAC
když už chceš kritizovat něčí příspěvek tak si ho aspoň přečti celý a netroluj tady
LOL
Musím říct, že zvýšení výkonu a hlavně rozlišení je bezvadná věc, ale já zůstanu u dvojky. Plně mi vyhovuje, je dostatečně rychlý a hry nehraji. Každopádně Ťamťung má zřejmě plné ruce, tužky a pravítka práce, jak měří a obkreslují Každopádně bez legrace, ostatní výrobci budou mít co dohánět a až vyjde příští rok čtyřka, možná se jim konečně podaří přiblížit dvojce
Něco si přečti kámo pak takovíhle kraviny nenapíšeš :D Vsadím se že patříš k těm co si myslí že iPhone je nejlepší telefon na světě co? A slepě přehlížíš všechna fakta :D
Tak nevím. Pro mě je to nepraktický a připadá mi to jen jako hloupá tabletová móda. Každej si to koupí aby vypadal v autobuse nebo jiné hromadné dopravě pro chudé jako borec protože notebooky dneska neletí a přitom na tom dělají jen nepodstatné věci. :D Kolik z majitelů na tom opravdu něco dělá a kolik z nich jen serfuje nebo si zapisuje ve škole? Na to použití pro drtivou část majitelů bohatě stačí notebook no a jsme zase u té modní vlny která vysvětlí proč si ho lidé kupují... Je mi 23 a v životě mě ani na chvilku nenapadlo že bych se na téhle vlně svezl. Odkrytý display musíte pokaždé dát do tašky nebo pouzdra aby se nepoškrábal a nedá se na to nic položit třeba jako knížky a pod. To notebook prostě zaklapnu hodím do podpaží a pádím přes město aniž bych se zdržoval nějakým balením. Patlání prstů po obrazovce abych si něco zapsal mě taky neláká. Já prostě nepatřím k těm snadno ovlivnitelným lidem co dají na reklamy... Je to stejné jako v dobách na základce kdy bylo v módě mít Nokii 3310 a stejně na tom většina hrála jenom hada :D
Na nový ipad se těším vzdor všem kritikám. Mám jak iPad tak iPad 2. Notebook sebou už nevozím protože přes iPad mohu dělat vše co potřebuji a, IMO, nový iPad dělá vše o něco lépe než předchozí.Na intenzivnějši psaní jsem si pořídil Zagg s BT keyboardem.
Nema ten "Ipad 3" kapacitu baterie 11000 mAh a nejake drobne ? Aspon podla vasej pitvy ipadu to bylo zdeleno a v katalogu je stale 10 Ah