Možná trošičku mícháte hrušky s melounama, respektive možná o chlup hůře vládnete naší mateřštinou, co do chápání významu některých pojmů ;). Protikladem předplacené služby (PREPAID) je služba, charakterizovaná dodatečnou fakturací (POSTPAID). Tedy u prepaidu musíte napřed zaplatit, abyste mohl službu čerpat, u postpaidu vám poskytne operátor službu na úvěr, nebo-li hezky česky "na sekeru". Další hledisko je, zda je za službu (nebo její část) hrazen fixní poplatek, tedy paušál (LUMP, MONTHLY FEE, FLAT RATE), nebo zda je veškeré zpoplatnění služby započteno do ceny spotřebovávaných a fyzicky měřených jednotek, tedy u volání např. do ceny minuty (PAY AS YOU GO).Je pravda, že ( v ČR) většinou mobilní operátoři "zabalíčkovali" kombinace "PREPAID + PAY AS YOU GO" a "POSTPAID + MONTHLY FEE", díky čemuž to mnoha lidem (a evidentně též vám) tak trochu splynulo....Ale i dříve a i nyní byly a jsou jak u O2, tak TMo či VF služby, kombinované opačně. Například takový "O2 T!P Relax", "O2 Zero" či Vodafone "Nulový tarif" je typickým případem "postpaidu" bez měsíčního paušálu, a na druhé straně např. "T-Mobile Combi" je příkladem paušalizovaného předplatného (musíte dobít). A paušál placený předplatným byl možný také u Vodafone, prostě tím, že jste z předplacené karty přešel na "paušální tarif" (a neposkytl přitom všechny údaje, potřebné pro dodatečnou fakturaci).Čili abych to shrnul, v článku i v materiálech Odoriku je služba jako předplacená označena česky a věcně správně. Jestliže ten výraz "předplacená služba" chápete jinak než tak, že za něco musíte zaplatit předem, je to váš problém.