Odveta! Vodafone žaluje ČTÚ, brání příplatky za data

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

15. 10. 2015 20:25

Nerikam, ze ta vychytavka od VF je super, ale je to prece jejich boj. Vsichni co se jim to tak moc nelibi se muzou zaridit sami a odejit. Nekdo tu daval priklad s tou hospodou, kde automaticky budou nosit pivo, tak tam holt priste nepujdu. Hospod je plny mesto. Tak nebrecte a bezte k jinemu operatorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 10. 2015 18:14

Zacatkem prosince mi končí smlouva a jsem velmi rád, že můžu odejít od tohoto sprosteho operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 10. 2015 17:06

I tohle se dá vyřešit. Stačí odebrat licence a je to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 10. 2015 15:40

Co si to jako sakra nějaká zahraniční korporace dovoluje??!!! ČTÚ to má plně v kompetenci, takže jestli se jim tady nelíbí, ať to prodají a táhnou si jinam... A ne, že budou NERESPEKTOVAT rozhodnutí našeho regulátora a vykládat něco o tom, že podle nich je to jinak!Měli by na ně podat trestní oznámení pro podvod se škodou velkého rozsahu a minimálně zákonných 48 hodin by si představenstvo mělo posedět v zadržovací cele! To by ty parchanty naučilo chovat se uctivě!V USA, když někomu něco říká regulátor nebo soud, tak dotyčný jenom stojí, kýve, salutuje a uctivě se klaní. Rozhodně si tam nikdo takovou aroganci nedovolí, protože za to může vyfasovat vážně likvidační pokutu a (nebo) jít na chvíli za katr - ale ne nějaký "vězeňský hotel", normální drsnou celu. A že tam už sedělo slavných a bohatých osobností a OKAMŽITĚ pěkně zkrotly!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 10. 2015 15:33

Vodafone, Vodafone.., kdyby ses choval v naší zemi opravdu férově, ne jako tvé férové tarify, tak bys na tom jedině vydělal! Škoda že skončil Oskar, ten by ty dva nenasytné už dávno doběhl, jenže na férovost nikdo nevěříte, jen se vám to slůvko hodí do podvodných reklam! Souhlasím, že pokuty jsou směšně malé..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2015 15:09

Zmr.di to jsou. Pochopil bych, kdyby se ta nevyužitá data převáděla do dalšího měsíce při tom automatickém dokupu, ale to se nikdy nestane. Takže Vodafone myslí na dobro klienta, ale to že se mu obnoví net den před dnem vyučtování a nestihne ty data využít, tzn. že přijde o hodně velkou porci dat, to je podle nich v pořádku.
Jinak samozřejmě automatický dokup je největší sviňárna!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2015 14:55

Jen at se Vodafone rve... dalsi hrebik do jeho uz tak dost zatlucene rakve... ale pamatujete si jeste nekdo, kdyz to jeste byl solidni operator? :) To jsme byli jeste mladi... :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 10. 2015 14:24

To je tak, když se novým ředitelem Vodafonu stal nějaký Ind - který si očividně naivně myslí, že mu ty indické (středověké) praktiky budou u nás procházet.Stojím tedy na straně ČTÚ a pevně doufám, že za toto pohrdavé a arogantní chování dostane Vodafone další miliónovou pokutu!Účtovat se má to, co si zákazník sám objedná - a ne že bude něco automaticky aktivováno či prodlužováno samo. Představte si, že by se takhle chovala pizzerie (Dojedli jste svou pizzu? Tady máte automaticky další!) apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2015 12:30

A do diskuze pod tímto článkem se tiskové oddělení Vodafonu (které zde má účet) nezapojí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2015 12:15

Myslím, že nejde o milionovou pokutu, ale aby Vodafone mohl zachovat současný stav co možná nejdéle (nebo snad musel všem defaultně tuto službu vypnout?). Tahle služba automatických dokupů musí znamenat milionové zisky každý den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2015 11:58

Myslím, že by bylo nacpase sáhnout k větším pokutám. Milion vydělaj za týden diky automatickému dokupování dat. Desetinu ročního obratu a začnou pravidla dodržovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2015 11:27

Učebnicový příklad nevyžádané služby , nevím o co se chtějí soudit, asi o další ostudu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2015 11:17

My jsme několikrát vodafonu výslovně říkali, že jako firma si nepřejeme automatické dokupy. Přesto se nám u jedné nové sim zase aktivovali, při reklamaci sdělili, že smůla, že vše je dle jejich obchodních podmínek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2015 11:03

Zda se, ze si Vodafone mysli, ze si muze delat co chce. Ale omyl. Uz i tady v CR zacinaji byt spotrebitele informovani a znaji sva prava.
Nyni by melo byt na lidech, aby na Vodafone podali hromadnou stiznost a zalobu za vnuceni neobjednane sluzby a tudiz neopravnene obohaceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2015 10:12

Dle chování Vodafone soudím, že ČTÚ nemá absolutně žádnou autoritu. Vodafone udělal chybu, že svou novinku uvedl způsobem Default ON. Nejde o dokupování, ale právě o Default ON, Vodafone se v tomto případě zachoval jako hostinskej ze čtyřky bez ubrusů kde štamgastovi přistane druhé a další pivo bez dotazu "dáte si další?" Nechápu o čem se tu Vodafone s ČTÚ baví, prostě to v samoškách klientů přehodim na Default OFF a je to ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2015 10:06

Jen ať to zakáží. Když budu moc toužit po obnovení balíčku, tak to udělám sám. Jsou to moje peníze, tak sám si rozhodnu, jestli zainvestuji do dodatečných dat, nebo ne. A ne že za mě bude rozhodovat můj operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor