Operátoři se naučili šetřit, v 1Q 2015 navyšují tržby

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

14. 05. 2015 12:01

Před pár lety, zrovna kolem doby tzv. telefonní revoluce, jsem pracoval napřed v O2, pak ve VF a můžu jen potrvdit, kde se šetří, snižování platů současně s navyšováním už tak nesplnitelných targetů, snižování stavů zaměstnanců a tlačení lidí do samoobsluh, rozšiřování jejich funkcionalit (až do nepoužitelné podoby..). Třeba VF má externí call centrum comdata (vlastní xerox), kde není problém odcházet domů s devítkou čistého za 200 hodin náročné práce. V letech minulých měly call centra nějakou úroveň, dnes je to jen pračka na studenty s největší fluktuací zaměstnaců na pracovním trhu, průměrná "životnost" operátora call centra je ani ne dva a půl měsíce.A teď si vemte, že telefonní kampenys už delší dobu plánují něco jako umělou inteligenci, virtuální telefonní operátorku, která nahradí drtivou většinu těch živých do cca tří let. V us už to testuje verizon v ostrém provozu. A pak že stroje neberou lidem práci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 05. 2015 08:51

Spíš se naučili okrádat zaměstnance!V O2 nemají problém lidem na frančízách platit 12 000 Kč hrubého.
V T-Mobile (na značkovce!) je základ 14 000 Kč hrubého.
Vodafone prý platí (na značkovce!) dokonce něco pod 12 000 Kč hrubého.S tím, že plány a provize jsou velice těžko splnitelné, takže s nějakým "luxusním vývarem" se nedá moc počítat. Tohle vím od lidí, co tam teď pracovali.Docela síla, když si vezmu v úvahu, že před hodně lety jsem pracoval taky pro operátora a začínal na juniorské pozici, ale i tak jsem málokdy šel pod 30 000 Kč a to jsem měl ještě garantované zvedání základního platu každého půl roku... Díky tomu tam pracovali vážně lidi, co tomu rozuměli, spousta z nich měla VŠ a detailně se vyznali i v IT, operačních systémech a někteří i v programování.Dnes je to otročina za pár šupů a každý, kdo něco uměl, už je dávno pryč... A teď tam berou kdejakého nezaměstnaného kuchaře. Logicky pak i kdyby se na uši chtěl postavit, tak pokud tomu absolutně nerozumí, zná jen to, co ho naučili na školení a nemá ani základní páru o účetnictví, tak prostě bude nekompetentní vyřešit cokoliv. Může sloužit jenom jako "živý billboard", který bude vyřvávat naučená hesla :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 05. 2015 18:01

"Díky úsporám a efektivnějšímu hospodaření se oběma firmám podařilo navýšit celkové tržby." Tesat Lásku do kamene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 05. 2015 17:53

https://twitter.com/janklesla/status/59844813... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor