Oskarta: přehled SMS v samoobsluze na Internetu

Diskuze čtenářů k článku

RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Já bych velmi uvítal SMS zprávy upozorňující na hovory, které jsem nemohl přijmout díky vypnutému telefonu (úplně mimo signál jsem nebyl už pěknej čásek, tak půl roku minimálně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:22

Tohle už kdesi v zahraničí funguje (tuším u nějakého italského operátora). Myslím, že je to lepší funkce než schránka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koubes  |  17. 07. 2001 19:22

Tohle maji v Italii operatori WIND a Omnitel. Funguje to, mam na cesty do Italie predplacenku Wind a je to fakt skvely. U nas to umi jen hlasove schranky vsech 3 operatoru, ale SMS neposlou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Já si myslím, že Oskar nám ještě předvede, jak má chování k zákazníkům a nápaditost ve službách vypadat. Už teď se těším. Šušká se něco o změně tarifikace první minuty na Oskartě, nevím, jestli to ale není jenom šum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:22

Super, to by bylo bájo!!!! Ale to asi oskar neudělá...proč taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marecek  |  17. 07. 2001 19:22

V současné chvíli není Oskarova Samoobsluha k dispozici.
Zkuste to prosím později. Děkuji za pochopení.
Oskar. 15.5.2001 18:56
Do dokdy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Pravda, pravda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Pravda, pravda... Zavolej si na linku, trvá to jen chvilinku. Asi tak dvacet minutek :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:22

Jo, jo, je 22 40 a v samoobsluze maj porad zavrino. Nevite, kdy budou otvirat? Asi si tam skocim az rano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:22

Škoda že tam nejsou také čísla, která volala mě.
To by se docela hodilo, když si člověk zapomene uložit číslo někoho kdo mu volal.
Technicky to přeci nemůže být problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:22

Technický problém určitě ne, ale pak už by to nebylo podrobné vyúčtování, ale seznam všech hovorů; spíš bych ocenil zmeškané hovory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ReMi  |  17. 07. 2001 19:22

Mě by se spíš líbilo, kdyby jsem si tam mohl vytvořit vlastní virtuální adresář, aby se mi místo čísel zobrazovaly jména stejně jako v mobilu. Z čísel nejsem moc chtrej, žádný si nepamatuju
To by snad nemusel být velký problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  17. 07. 2001 19:22

Muj bratr pracuje u Oskara.Tak jsem od nej zjistil,ze se v soucasne dobe pracuje na vytvoreni dat,aby taky byl podrobny ucet pro tarify.Jeste toho hodne bude,ale to nemuzu rici,aby nebyl nejaky problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  17. 07. 2001 19:22

a lze aspoň orientačně sdělit, KDY by měly být podrobné účty pro tarify v provozu? (upřímně řečeno nerozumím tomu, proč jsou předplacenky proti tarifům zvýhodněné)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mabilnyj  |  17. 07. 2001 19:22

Ostatní operátoři se na trhu s podobnou službou objeví až v polovině roku 2005, protože již bude trh nasycen a potom se bude "bojovat" o každého zkazníka i nabízenými službami. Teď není v zájmu těchto uvedených operátorů zprůhlednit jednotlivé transakce na jednotlivých účtech (číslech zákazníků)Oskar se snaží nabídnout maximální sledování nad jednotlivými transakcemi (hovory, sms, chat..). Který jiný operátor je schopen nabídnout po dokončeném hovoru zprávu s uvedenou cenou za hovor ?? Peagas to úplně opomijí u Twistu, Erorrtel jen v průběhu hovoru ..........Nějaké zpětné sledování na internetu - nebuďte naivní !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:22

Nevím jak u tvého Twistu, ale u mého Twistu se mi cena za hovor zobrazuje průbezne během hovoru i pár sekund po jeho skončení. Mam AOT 701.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  17. 07. 2001 19:22

To jde nastavit u skoro kazdyho telefonu (na svem C35 to mam taky). Je to cena kterou ale pocita telefon podle nastavene pevne sazby za minutu x delka hovoru. Tj. neroslisi to ruzne tarify a casova pasma a s cenou uctovanou operatorem to nema vubec nic spolecne. Je to ciste orientacni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Krupa  |  17. 07. 2001 19:22

To neni pravda - ja mam Twist (kupovany pred 2 roky). Cenu nezobrazuje podle delky hovoru, ale za pomoci funkce AOC(Advice Of Charge) - tzn. podle ceny daneho hovoru.

S pozdravem,
Honza Krupa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:22

Ale je to pouze odhad ceny - advice of charge. Ale jinak to bohatě stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Krupa  |  17. 07. 2001 19:22

Sice to je jenom odhad, ale vzhledem k tomu, ze se jedna o Twist, je mozna okamzita kontrola za pomoci *101#.

Btw. zatim se mi nestalo, ze by se tam obevila jina castka, nez se mi odecetla z kreditu ... mozna ze mam stesti )

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Nechápu, proč stejnou službu nedělají i tarifákům, tam by to mělo být automaticky. Mám u Oskara Dohodu a celkem bych to uvítal. Ve vyúčtování k Dohodě aby se prase vyznalo. Všichni, co to znají, by mi dali za pravdu.

Ale kdo má inkaso, má podrobný vyúčtování zadarmo!!!

Teď jinej problém: Změnil jsem si číslo na skoro stejný jako pevnou, takže 0777 xxx xxx a pevná má 038 7xx xx xx. A telefony asi nepočítaly se stejnýma koncovýma číslama, a tak to teď všem kašle na předvolbu a zobrazuje moji pevnou :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  17. 07. 2001 19:22

Fakt je pri inkasu zadarmo podrobny vyuctovani? Explicitne jsem se ptal na infolince (ale uz je to dyl) na to "jaky vyhody mi nabidne inkaso pro obycejny platbe" a argumentoval jsem tim, ze treba Eurotel ma navic volny minuty a tak. Operatorka vyslovne rekla, ze naprosto zadny. (Takze jsem samozrejme zadny inkaso neaktivoval. Kdyby za to ale bylo podrobny vyuctovani, tak nevaham.)
Na strankach taky nic neni - tak jak je to ve skutecnosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Urban  |  17. 07. 2001 19:22

Oskar skutečně v reklamních příručkách (chodí i s vyúčtováním) nabízí při inkasní platbě podrobný výpis zadara. JU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:22

Plati to i u tarifu Slysim vas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:22

Jo, ja to mam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  17. 07. 2001 19:22

No to by mne zajimalo kde to tam mas.Ja mam taky Slysim vas a nikde to tam neni.Ale nemam aktivovane podrobne vyuctovani.Je to tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:22

Tak to asi bude tim. Ja zasel do banky, povolil jsem inkaso s limitem, pak jsem to nafaxoval do Oskara a na jejich webu v samoobsluze si aktivoval podrobne vyuctovani a mam to zadarmo, zadarmo, zadarmo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Jo, objevilo se to na webovce v sekci služby, když jsem si po reaktivování samoobsluhy s novým číslem znovuzprovozňoval CLIR. Tak tam na to koukám a je to tam napsaný, takže komu inkaso za podrobný vyúčtování stojí, hurá do toho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:22

To máš teda opravdu špatný s těma číslama.
Jestli chceš já od Tebe klidně to číslo 0777/ xxx xxx koupím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Hele, já tam nemám 111111, jenom jsem tím chtěl naznačit podobnost posledních sedmi znaků s mou pevnou telekomáckou linkou. Tak se nezlob za tu mystifikaci :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  17. 07. 2001 19:22

Mám pocit že s tím číslem je to standard - bere se myslím posledních 6 míst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  17. 07. 2001 19:22

Spis 7, alespon u Nokie. Ale kazda znacka to muze mit jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:22

Dělá to Nok i Siemens. A z toho, co jsem napsal, aspoň trochu vyplývá, že stejných mám posledních 7. Je to ale stejně divné, spíš jsem si zavařil, fakt jsem to nečekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor