Přejděte! Máme exkluzivní nabídku, vábí operátoři

„Nenechte se oškubat! Máme pro vás hvězdnou nabídku! Nechte nám číslo, všechno zařídíme za vás,“ lákají. Jaká je pak realita?

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Tuhle lidovou modrost asi znáte a jistě také víte, že u mobilních operátorů platí dvojnásob. Vždycky nám říkali, jak jsou báječní, nejlepší, lákali na telefony „za korunu“, neomezené služby, atd. Jakmile se však podepíše smlouva, pohádka končí. Na internetu nyní O2, T-Mobile i Vodafone více či méně okatě lákají zákazníky konkurence. Trh je totiž rozdělený a noví zákazníci nejsou k mání...

Například Vodafone nyní zvolil vtipný slogan „Nenechte se oškubat a přeleťte k nám.“ A slibuje, že dostanete nabídku, která vám sedne.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Telefon na titulní straně vodafone.cz nic neslibuje. Banner na pravo vtipně nabádá k přechodu (obr.: vodafone.cz)

T-Mobile pro změnu slibuje „Nabídku, které neodoláte.“ Stačí zanechat číslo a sličná operátorka se vám ozve se speciální přestupní nabídkou.

Klepněte pro větší obrázek
Slečna Veronika z oddělení výhod láká k T-Mobilu. Kdo by odolal? (obr.: t-mobile.cz)

A konečně O2. Jeho grafika je agresivnější, oba úhlavní konkurenty nálepkuje slůvkem „Drahý!“ A také slibuje: „Přejděte k nám, teď pro vás máme neodolatelnou nabídku.“ Hned pod tím přidává další libě znějící příslib exkluzivních podmínek.

Klepněte pro větší obrázek
O2 se naváží do konkurence, slibuje takřka modré z nebe (obr.: o2.cz)

No povězte sami, není to lákavé? Jistě, že je. Lépe řečeno: vypadá to tak. Problém je v tom, že při našich testovacích hovorech nenabídli operátoři vůbec nic extra ani neodolatelného. Naopak šlo jen o běžné standardní ceníkové ceny. A ty mají všichni tři prakticky na korunu stejné...

Jaké máte s těmito sliby exkluzivních nabídek zkušenost vy?

Diskuze (84) Další článek: Huawei zvyšuje tržby i globální prodeje smartphonů

Témata článku: , , , , CVC, Pře, Testovací hovor, Úhlavní konkurent, Vero, Veronika, Operátorka