To tvrdíš ty, že cosi NEMŮŽEME Nic jiného ti ani nezbývá, děláš to ale zbytečně, není už co zachraňovat.Samozřejmě, že můžeme brát Android jako kategorii. To je problém filmařů, že si jej různě prasí a i přesto, že nasazují údajné špičkové herce, natočí brak, za který lidé odmítají platit víc, než pár tisíc. Rádi jej, ten brak, však konzumují masivně, ve velkém. Skutečně ve velkém.Občas někdo natočí údajně špičkový film s Woody Android Alenem, jenže o něj za obvyklé vstupné je podezřele pramalý zájem .... tak malý, že filmaři si s Woody Android Alenem nějak nevědí rady, ne a ne vydělávat. Zase ty lidi, potvory jedny, nechtějí masivně nakupovat ani Woodyho Androida Protože jen Woody prostě nestačí.To prostě musí přijít Steve Spielberg a natočit pecku. A kina jsou nacpaná i přes značně vysoké vstupné a to i při absenci filmových hvězd v podání 4GB ram, 8-mi jádrových procesorů, nebo dvanásti sloty na karty.Nikdy to jinak fungovat nebude.A ta blbost s 50-ti odstíny šedi? Občas se zablýská i nýmandovi. Viz třeba Xiaomi. Lidé se nechají občas krátkodobě oblbnout. Ale nikdy ne na dlouho.
------Cenovou kategorii si tvoří každý sám. Nikdo nebrání producentům prodávat Woodyho Alena za stejné peníze, jako Hvězdné Války. Otázkou je, kdo by to kupoval, je to tak?Stejná kategorie cenová, nebo kvalitativní? Hm? Mám-li dva filmy, se stejně drahou vstupenkou, na první nikdo nepřijde a na druhý je plno, kde je tedy chyba? V ceně? Nebo v tom filmu?Aha, v zákazníkovi Jak příznačně tupé vysvětlení alá _john_ Další tvůj Trádemárk?Nemusíme nic srovnávat jen ve stejné kategorii. Obzvláště pak film ne. Buď na to máš, nebo nemáš. A to je celé a vždycky to tak bude.