Reklamujete Samsung? Brand shopy neslouží jako sběrná místa

Samsung letos v únoru spustil službu Samsung Go, která přinesla rychlejší záruční opravy. Jak jsme vás informovali v tomto článku, Samsung si pořídil flotilu vozů, které pravidelně svážejí, z prodejen zapojených do celého programu, telefony do servisních středisek. A z původně měsíčních oprav se většina uznaných reklamací vyřeší do tří dnů.

 
Klepněte pro větší obrázek
Značkové prodejny Samsungu neslouží jako sběrná místa reklamací jinde pořízených telefonů a tabletů. Pokud nenavštívíte prodejnu řetězce, kde jste telefon pořídili, jsou jedinou možností specializovaná servisní centra Samsungu

V rámci Samsung Go jsou zapojeny i Brand shopy Samsungu v Praze a v Brně a právě zaměstnanec jedné z těchto prodejen nás nedávno upozornil na rostoucí nešvar. Uživatelé, kteří chtějí reklamovat telefon od Samsungu, využívají prodejny jako sběrná místa, nehledě na to, že byl telefon pořízen u jiného řetězce. A i když jsou tyto značkové prodejny do Samsung Go zapojeny, nelze je brát jako výchozí místo k zahájení reklamačního řízení. Brand shopy Samsungu neslouží jako globální zastoupení značky, pokud tedy i přesto dorazíte do značkových prodejen Samsung s žádostí o reklamaci, přičemž telefon byl pořízen někde jinde, budete odmítnuti a nasměrováni k prodejci, u kterého jste telefon či tablet pořídili.

K reklamaci můžete dále využít autorizovaná servisní střediska, která jsou ve většině velkých měst, např. v Praze, Brně, Olomouci, Prostějově, Ostravě, Liberci, Českých Budějovicích, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích a v dalších městech. Nejbližší autorizovaný servis k zadané adrese je možné vyhledat přímo na stránkách Samsungu.

Diskuze (35) Další článek: Meizu MX5 a M2 Note v prodeji. Základní LTE na 800 MHz stále neumí

Témata článku: Samsung, , Autorizovaný servis, Jak, Shop, Prostějov, Pořízený telefon, Sběr, Sam, Samsun