Rozhovor: Oskarův výpadek sítě v otázkách a odpovědích

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  17. 07. 2001 19:32

Na co si to ten Oskar hraje? Tady a na Mobil serveru se řeší několikahodinový výpadek sítě jako by to bylo kdovíco (hlavně když se to dá na někoho svést), a přitom třeba na Zlínsku se už třetí týden dovoláte na každý desátý pokus, a to i v neděli. Jinak je permanentně síť obsazená a když někdo volá vám, tak se dovolá maximálně do schránky, aniž ji máte zapnutou a aniž se o tom dozvíte (a když ano, tak se do ní pro změnu nedovoláte)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StuFi  |  17. 07. 2001 19:32

Koukám že jsi pěknej KOKOT !!! pokud ti OSKAR nevoní zvol jiného operátora a nedělej zbytečně vlny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:32

Tak pozor, hochu, to nejsou žádné zbytečné vlny, ale smutná realita! V březnu naše firma přešla hromadně z ET na Oskara (20 telefonů). Až do začátku června bylo všechno v pohodě, používáme tarif 300 min. - třetinová úspora oproti Eurotelu, bezproblémový provoz, prostě paráda. Ale od června se poprvé začínaly objevovat hlášky o obsazené síti - nejdřív párkrát za den, minulý a předminulý týden to bylo bez přehánění v 9 případech z 10. V posledních dnech pozoruju mírné zlepšení. Já jsem ale spíš poukazoval na to, že tady těch pár hodin bez signálu vyvolalo málem hysterii, zatímco ve zlínském kraji dva týdny naprosto šmejdového pokrytí = žádný problém, žádná publicita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tester  |  17. 07. 2001 19:32

"KOKOT" jsi jedině TY! Ta zmiňovaná "kvalita" služeb (minimálně v lokalitě Zlín a Uh.Hradiště) je naprosto bez diskuse v posledních 3 týdnech neuvěřitelně špatná. Nevím, jak by se Ti líbílo, kdyby se Ti z cca 800 pokusů hovorů za uplynulých cca 20dnů (v mém případě) podařilo vytočit maximálně 300 a dokončit tak 50 (t.j. bez výpadku)!!! A o mé dostupnosti volajícími se ani nebavím. Přál bych Ti to zažít!!! Pak byses slovy oháněl jinak. No a chceš slyšet reakci z Oskara? "Problém je způsoben pravděpodobně vysokou koncentrací podnikatelů v dané lokalitě. Na vyřešení problému se usilovně pracuje. Očekáváme vyřešení této situace max. ve !!! IV.ČTVRTLETÍ !!!! tohoto roku." Konec citátu. NE, TO NENÍ VTIP, TO JSOU SLOVA OPERÁTORKY OSKARLINKY !!!!!.
Nevím, jakou dohodu má OSKAR uzavřenu, ale na problém byly upozorňovány redakce Mobilu i Mobilmanie a jediné, co se na netu objevilo, je vcelku úlet - http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/operatori/zpravy-operatori/oskarproblemzlin010625.html.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  17. 07. 2001 19:32

Je jiste spatne,ze ma Oskar problemy. Ale musi se Oskarovi nechat, ze chyby prizna a nesvadi to vsechno na vas telefon, jak tomu dela treba Pekac.
Taky si moc dobre pamatuju na to, jak na Morave lehla na minimalne pulden sit Pekace a placena lharka Tereza Kokotova nas vsechny utrela, ze slo o petiminutovy vypadek.
Budme vdecni, ze Oskar chyby prizna a je ochoten je resit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:32

Je mi to jasný, ten bagrista to překop určitě záměrně. A byl zaplacenej od konkurenčních operátorů... V Paegasu anebo v EuroTelu si řekli: "Hele, že ten Oskar ještě neměl pořádnej výpadek? Ne, neměl. No tak mu k němu pomůžem!" Tak hele, Franto u toho bagru, ty určitě víš, kde má Oskar slabý místo, tak toho využij, nějak to tam zařiď a máš u mě 50kKč. Franta: "Tak jo, dobře, jdu na to!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Martinovský  |  17. 07. 2001 19:32

To je pěkný, jen mě zaráží, že než někam přece kopnu, tak si zajistim plán. Co kdyby náhodou nějakej chlapík "náhodou" koplnul do kabelovky nebo telecomu? Přece kabely musej bejt zakreslený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  17. 07. 2001 19:32

Kdyz jsem mel Paegas, tak nesel kazdou chvili. Navic se bezne stavalo, ze mi svitil plny signal a kamosi rikali, proc si nepustim telefon. A ejhle, kdyz jsem chtel volat, tak jsem zjistil, ze sice plny signal, ale jinak ani prd. A Infolinka to vzdycky svedla na muj mobil, i kdyz druhy den vzdy pod tihou dukazu museli priznat vlastni chybu. Tedy : stavat by se to nemelo, ale ani Telecomu ani Oskarkovi to nezazlivam, navic to priznali promptne. A Oskarkovi zustanu dal vernej, i kdyz me telefon vcera nesel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  17. 07. 2001 19:32

Tak, jako si Oskar zalohuje linky, tak si ja zalohuji komunikacni kanaly. Pokud cekam kseft, davam na sebe vic kontaktu, protoze co kdyby. Alespon se mi nemuze stat, ze prijdu "o kseft za par tisic". Jinak Oskar mel zatim vypadku nejmene a jsem s nim maximalne spokojen (teda az na ty fronty na Oskarlince-je to porad des a bes!).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spikes  |  17. 07. 2001 19:32

Jasně ty hrdino, jmenuj datumy kdy Paegas vypadává každou chvíli. To že se ti nedá dovolat znamená že máš šmejd telefon nejsem daleko od pravdy když řeknu že máš buď Sagema,starej Siemens nebo 3310 s hodně starým FW. Oskar je lajdák nad lajdáky, chce jenom rychle nahrabat, kvalita techniky ničemná, záloha žádná...tak se vzpamatuj ty tího důkazů,lžeš jak když tiskne!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  17. 07. 2001 19:32

Asi si nepostrehnul, ze jsem u Paegase nejspis byl, kdyz to vim. Takze hrdina nejni na miste. Navic jestli musim mit super extra telefon, aby to u Paegase fungovalo, tak proc sam Paegas daval treba Philips Fiz nebo Motorolu TX 770, kterou nechteli ani v Turecku. Dale zajed treba do Jizerek a zkus si se svym Paegasem zavolat treba z Bedrichova. Pak si preber, jak dlouho uz je Paegas a jeste tam nema signal a jak dlouho je Oskar a uz tam signal ma. No a jestli myslis, ze lzu jako kdyz tiskne, tak si zavolej do Paegasu, zeptej se kolik sem mel za 5 let u nich reklamaci a kolikrat mi vraceli prachy za spatny sluzby a pak teprve sud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2001 19:32

Je jen jedna příčina toho, proč záložní zdroje nefungovali (tak jak mají) a proč to trvalo tak dlouho u Telecomu dělaj lajdáci! ono si možná někteří u Telecomu řeknou, dyť to bylo pár hodin, no jo, nevadilo by to u Netu, kde se nikdo zas až tak nepodělá. (kdyby nešla pár hodin mobilmania, tak mě to sice naštve, ale nezbláznim se, nic mi neuteče) ale v tomto případě se jednalo o síť GSM, kde jaxi nikdo ze zákazníků Oskara není ochoten (což je pochopitelné) čekat, až se Oskar (nebo-li v tomto případě Telecom) uráčí dát síť do stavu, kdy se dají využívat všechny služby....prostě u Telecomu dělaj lajdáci, divil bych se, kdyby svoje služby, nebo které dodávají Eurotelu nebyly zálohovány nejméně 10x...ale Oskar...pche, když se nám to nepovede nahodit, budem vypadat jako blbci, ale primárně budou nasraný uživatelé Oskara, což jen rozvíří debaty o nekvalitě jeho síťě...komu to prospěje . Telecom je prostě banda pitomců, na který je spolehnutí, né?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zly  |  17. 07. 2001 19:32

Heledte, mladiku!¨
Nevim, jaka je vase profese (treba jste nikdy jeste nic neopravolal manualne a vse znate pouze z knih, novin a casopisu). Jestlize se mylim, omlouvam se. Ale zaroven vam preji (pokud neco manualne v pracovnim procesu opravujete), abyste napr.tranzistorove radio opravil za 5 minut a to tak dobre, aby vam to zakaznik neomlatil o hlavu! Jestlize tranzistorak opravite pouze za deset minut, mate u mne padaka na minutu (at uz je opraveno kvalitne nebo ne)!
S pozdravem a pranim hlavne dobrou mysl a pevne zdravi¨
Ing.Veselý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:32

Telecom je svině, musím se přidat. Z důvodu, že se mi nedalo včera dovolat, jsem přišel o obchod za pár tisíc korun!!! Kdo mi to zaplatí, TELECOM???
Řepík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  17. 07. 2001 19:32

Telecom je možná svině, ale Ty seš idiot. Přečti si všeobecné podmínky a najdeš tam, že operátor Ti neručí za případné ztráty ... a pokud se spoléháš v případě pro tebe důležitých kšeftů na jeden komunikační kanál (jakýkoliv, ne jen Oskara), pak jsi idiot tuplem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:32

No jo, tak si kluci nenadávejte. Ale jasně že máš pravdu,já používám dva operátory a u každého telefonu mám nastavené přesměrování pro případ "bez signálu" na ten druhý, takže když vypadne jedna síť tak se mě vždycky každý dovolá ať volá na které-koli číslo. Takže komunikace se zákazníky - žádný problém, jedině že by vypadly obě sítě, no ale to snad ne ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:32

Máš asi jediné štěstí, že se neznáme... Pak už by jsi takhle nemkuvil (nepsal). Uklidni se, mladej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor