Tak a já budu zlý a pořídím si Galaxy Nexus. Sice tím nepřímo podpořím Samsung, ale alespoň budu mít jistotu podpory :) o čemž u Samsungu pochybuji (viz. neaktualizace jejich loňského topmodelu SGS2 a Note na JB).PS: nenechte se mýlit, mám Galaxy SI a ocenil jsem, že ho Samsung podporoval někdy do května 2012, ale s tím SGS2, jestli to bude pravda, je to moc silná káva.
souhlasím... psal jsem recenzi na sgs3 na tak trochu konkurenčním serveru a kdybych dneska vybíral novej mobil, nesáhnu ani po jednom z tědlech top, ale jednoznačně po nexusu. jedinej důvod proč bych sáhnul vedle by bylo, kdybych opravdu potřeboval víc jak 13GB paměti...
JB pro S2 není vyvrácenej, Nexus už JB má v OTA.
To bude mít i Nexus S, což je v podstatě totožný (neřknuli horší) hw jak Galaxy SI a přesto ho Galaxy SI mít nebude.
a on niekto vyvratil JB pre S2 a Note?
Spíš jde o to, že ho nikdo nepotvrdil. Na přímou otázku se dostalo vykroucení z odpovědi. Obecně se tedy předpokládá, že ne.
dockaj casu, Jelly Bean pre Note bude urcite a S2 pravdepodobne tiez
rád bych se mýlil! Ovšem kamarád, co má SGS2 nově od TM, dostal ICS minulý týden...JB dostane nejdříve na nový rok :D
Clanek je moc pekny, jiz dlouho jsem se tesil na prime srovnani techto smartphonu.-V casti kde popisujete v cem ma jednotlive zarizeni navrh, mate jako + u HTC, ze ma vetsi RAM pamet, pritom je ale stejne velka jako u SIII. Nejspise tam mela byt pamet ROM, ktera je u HTC vetsi. -Timle si nejsem uplne jisty, ale neni Gorilla glass 2, to same jako Corning glass 2, protoze Corning je nazev firmy, ktera gorillu vyrabi, tudis se jedna o stejna skla.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 07. 2012 00:31
Dobrý den,díky za názor. Ano obě skla jsou opravdu Gorilla glass 2. Co se týče větší RAM, oba modely disponují 1GB, HTC má ale většínu z této cifry uživatelsky přístupnou (977 MB)
Šéfredaktor SamsungMania.cz
"Co se týče větší RAM, oba modely disponují 1GB, HTC má ale většínu z této cifry uživatelsky přístupnou (977 MB)"To jako vazne? Co si pamatuju u predchozich HTC, tam z 1 GB RAM zustavalo volnych tak 300-400 MB, kvuli Sense.
Na konkurencnim serveru pisou, ze HTC má uživatelsky přístupné ram přesně 346 MB.Což mi sedí s tím, co vím o HTC. Nezlobte se, ale těm vašim 977 MB ram nevěřím.
mozno by bolo dobre vysvetlit, co sa mysli tym "uzivatelsky pristupna"
to chcete říct, že Sense zabírá 33MB???? nechtěli jste napsat, že zabírá spíše 330MB? jestli opravdu jen 33, prosil bych screenshot, protoze tomu nevěřím.
Mě už tento stil recenze, aby nikoho neurazil, moc nevyhovuje, obsahuje mnoho známých faktů, namísto, aby se autor snažil o skutečné porovnání důležitých dílů HW a SW - třeba srovnání kvality repráčů, hlasitého výstupu 3.5 , nebo srovnání citlivosti a kvality Wifi. V tom bych viděl daleko větší přínos pro nás mobilmaniaky... Vlastně jsem se nedozvěděl vůbec nic... slabota!
V tomto mate celkem pravdu, bylo by to opravdu zajimave a dosti podrobne. Hudba je celkem dulezita u mobilu(pro me); ale treba fotak uz me tak moc nelaka. Ikdyz jsem si od obou mobilu prolhedl porizene fotky, neustale radeji zustanu u kompaktu(SIII byla v testu opravdu lepsi, X mel jiz sum i v prvnim obrazku v detajlech stromu, znacka mela viditelne barevne rozdily, vyvazeni bile atd.)Nebylo by ani na skodu porovnani rychlosti ve videu u narocnych her na hardware, ci nacitani velkych souboru atd.Sice toto porovnani bylo hezke, ale mohlo se na tom mnohem vice zapracovat...
Pokud nesouhlasite, dejte minus a svuj nazor na muj nazor. Tak se vede diskuse...
Můj názor je ten, že HTC jsou podvodníci co u nás prodávají opakovaně telefony se slabším hardwarem než propagují a Samsung Galaxy 3 je vošklivej jako noc. A za ty prachy je to zlodějna. Radši si koupím Notebook 11,6" se 4 GB RAM, 500 MB HDD a slušnou grafikou na za necelých 9 tisíc a ještě kotel peněz ušetřím. A hlavně mi bude fungovat všechno a nebudu trpět nedostatkem prostoru. A na volaní mam klasiku S-GT5610. To je panečku výdrž baterky a to i pro focení s 5MPx s autofokusem a bleskem a poslechu mraky hodin hudby nabíječku hledám jednou za tejden A za necelý 2 tisíce A pořád jsem 4,5 tisíce v plusu...
jop a notebook taky strčíš do kapsy ;) geez...
Do kapsy ne, na stolek v kamionu Ale na Samsunga si ji budeš asi muset taky přešít abys ho tam dostal a běda až ho rozsedeneš to si budeš škubat vzteky bobra
Což samozřejmě neni pravda. Prvni si to vyzkoušej aby jsi věděl že jak ONE X tak S3 se v klidu do běžnych kapas vlezou a kupodivu nejsou nějak omezujici.
Toto byl článek pro lidi, co potřebují telefon k práci a nechtějí sebou tahat počítač
Ty co ho potřebují pro práci prosím, to beru...Ale děti 12 až 18 let o tom silně pochybuju že by na něm pracovali. Leda tak honí triko že na to mají a nevyužijou s toho ani desetinu...
Váš příspěvek by měl začínat slovy: "Ahoj, jmenuji se Standa a je se mnou sranda..."
JJ Sranda semnou je to říkají všichni
tak si uzij ten 500 MB HDD
ach jo... už tedle výčet a je jasný, že člověk moc dál číst nemusí :)V čem má navrch HTC One X?jednolité kompaktní tělo - a to je plus v čem? v tom, že nejde vyndat baterku?jasnější displej s větším počtem subpixelů - dejme tomu, i když u tohodle rozlišení je to už víceméně jedno (co sem měl možnost přímého srovnání)zvukový výstup Beats Audio - jasně a sw equalizer (což beats audio je) je rozhodně kvalitnější věc a větší plus než velmi kvalitní wolfson převodník v sgs3 - někdy lepší přečíst specifikace než barevný loga ;)páté úsporné jádro (Tegra 3) - dejme tomu, ale jeho výhodnost by mě taky zajímala, když sgs3 vydrží stejně (pochopitelně vydrží víc, ale když to vemu poměrně ke kapacitě baterky)větší paměť RAM - špatně koukám nebo mají oba 1GB?nižší cena - okV čem má navrch Galaxy S III?větší úhlopříčka displeje, větší kontrast a lepší čitelnost na slunci - phlopříčka ano, kontrast ano, čitelnost na slunci už bych zas tak nesouhlasil - SLCD2 se v tomhle víc než vyrovnalo a zrovna ty samoled hd displaye mě moc nenadchli. sgs3 mi v přímým sorvnání přišla ještě o něco hůř čitelná jak nexus a ten zas ještě o něco hůř čitelnej než SGS1... takže asi tak.vyměnitelná baterie s větší kapacitou (2100mAh vs. 1800mAh)podpora microSD karet1,9Mpix kamerka pro videohovory s funkcí Smart Staynahrávání HD videí s 30 fps (24 fps u One X)větší podpora gestS Beam pri rychlý přenos dat na krátkou vzdálenostse zbytkem souhlas...
SGSI, Galaxy Nexus a SGS3 mají všechny SAMOLED. Nexus a SGS3 HD, ale je to úplně to samé. Opravdu je v tom rozdíl (k horšímu), nebo to byl jen subjektivní pocit?Plánuji přechod na Galaxy Nexus z SGSI, tak abych si nepohoršil. Ten displej za nic nevyměním!
Kdybych si měl koupit právě teď mobil, asi bych se rozhodoval mezi Nexusem, S2, S3 a nebo One X.
Taky bude hodně těch, co raději zvolí Nokii 808 PureView... proto to mínus
S PureView bych počkal až na novou Lumii, s WP8, HD displejem atd...
No jsem sám zvědavý, jak ten hrb bude slušet Lumiim.. už to nebude 8-9mm. A do W8, budeli tak omezený a nepřívětivý jako W7.5, kdy si ani fotku přes Bluetooth nepošleš.. není kam spěchat, až se pekně naučí, co si zákazník přeje. Kvůli social. sítím bych do W8 tuplem nešel, vážím si svého soukromí a neholduji těmto kravinám.
Fotku pres BT
No k tomu display co jsem četl na notebookcheck tak One X má lepší display.HTC One X - Podsvícení 448,4 cd / m² Galaxy S III - Podsvícení 148,6 cd / m² Na slunci a celkové pozorovací úhly má prý HTC lepší a to mohu potvrdit i z vlastní zkušenosti.
Moje zařízení: HTC One X white, HTC Touch Pro2 + microSDHC 32GB,Nokia 3310 XMG P722 Pro - i7 3740QM, HD 7970M CF, RAM 1600MHz 12GB CL9, SSD 128GB + 2x 750HDD.
Podsviceni a jas nejsou jedinymi parametry ukazujici čitelnost na slunci. Oba founy jsem měl v ruce a čitelnost je +- stejna. Problem u S3 je ten že automat.čidlo ani na slunci nenastavy jas na max.
A navíc žádné podsvícení nemá
Vidím sice jenom dva mínusy. Ale i tak to ukazuje, že to není jen úpadek moderátorů, ale i čtenářů... Velký...
Netvrdím že by display na S3 byl špatný ,ale jen v nějakých okolnostech mi přišlo to podsvícení slabé o proti One X. A to jsem měl nastavené i na manuál/ručně.Ale největší děs co ve mě S3 vzbudil je ten zadní kryt. Ten se určitě po čase poškrábe jen o stůl jak ho na něj položíte. A potom to jeho sundání to aby se člověk obával kdy to praskne. To už i NOKIA má lepší a to je co říct v poslední době. U One X nejvíc zamrzí asi nemožnost vložit pam. kartu ,ale jinak si myslím že si telefony jsou hodně vyrovnané a každý si koupí ten který mu sedí více
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 07. 2012 11:33
Tyto hodnoty ale nelze přímo srovnávat, jelikož se jedná o rozdílné technologie - OLED (SAMOLED) vs LCD (IPS). AMOLED display vlastně žádné podsvícení ani nemá, neboť svítí samotné pixely. Každopádně čitelnost na slunci je srovnatelná. Display One X je nepatrně jasnější, ale na display SGS3 je zas lépe vidět díky krycímu sklu s integrovaným digitezérem nalepenému přímo na display.Co bych viděl jako výhodu One X je RGB real stripe matice a tudíž větší počet subpixelů (i přesto ale obraz na SGS3 rozhodně není "kostrbatý").
Motorola T180, Ericsson T65, SE T610, SE K750i, SE K810i, Nokia 5800XM, SE W995, SE Xperia X1, Samsung i8910 HD, Samsung i9000 Galaxy S, Samsung i9100 Galaxy S2, Apple iPhone 4S 64GB
Jen k tomu displeji, čitelnost na slunci má lepší htc, ne sgs3, u samsungu se tohle zhoršuje, nejlépe čitelný byl prní galaxy s.
Asi jste neměl v ruce GS2.
Měl jsem všechny a displej galaxy s1 zářil zdaleka nejvíc, ten uměl i bílou, s2 už byl spíš do šeda.
To teda nevím, ale já vidím pravý opak Měl jsem Samsung i8910HD (s první generací AMOLED), pak Galaxy S1, Wave, Galaxy S2 a zkoušel jsem i trojku a s čitelností na slunci jsou na tom nejlépe Galaxy S2 a Galaxy S3. Bez debat
Nejde o to jak září, ale jak se čte na sluníčku. Když jsem zrovna neměl zapatlanej displej tak mi stačilo podsvícení na 50%
Ale samozřejmě, že rozhoduje havně jas, možná, že každý kus to má trochu jiné, ale sgs1 přímo zářil, i na nejnižší jas se to dalo používat. Dobře si pamatuju ten skok při přechodu z sgs1 na sgs2 , galaxy nexus na tom byl ještě o něco hůř. Naopak one x je čitelný hodně dobře. Tady něco testovali a samsungy nedopadly moc dobře http://www.palmserver.cz/modules.php...
Presne tohle dilema jsem resil pred cca mesicem... Tak jsem si pro srovnani koupil oba, vyzkousel je a skoncil u .... vyndal jsem ze supliku stary iP4S... Moje postrehy: OneX- lepsi displej, rychlejsi fotak, na bezne noseni uz prilis velky, absolutne nevyhovujici prostredi Sense, tragicka baterie....S3- mym okem viditelny rastr displeje (bezne ale nevadi), venku na slunci necitelny, po tydnu se zacal neprijemne zpomalovat (az sekat)...Brzny uzivatel bude porad spokojenejsi s iP4S- nemusim dobijet behem dne, i s JB se nehryzne, fotky, GPS, displej- vse porad o tridu lepsi nez ty dva ostatni...
Pomodlit, vyčůrat a spát
A ty rozbal kobereček, otoč se směrem k sídlu Googlu a hoď si taky motlitbičku. Doporučuje se pětkrát denně, vždy při nabíjení...
Jestli myslis k Acku, tak jsi vedle, opravdu rad bych si nechal SGS3, bohuzel teorie a praxe jsou dva uplne odlisne Matrixy...
iPhone je sračka, to je realita.
Tvá realita nás moc nebere... Kromě toho - všichni jsou sračka, jen já jsem GOGO. A budoucnost patří Aluminiu.
Omyl, budoucnost patří liquid metalu, aspoň tedy u Apple Ale kdyby se takhle Samsung někam posunul od pet lahví....
V čem má navrch HTC One X?jednolité kompaktní tělovazne?
Samozřejmě. Pro mě to je určitě výhoda, nic Vám tam nevrže, nic se nemůže ulomit, když vyndaváte baterii, tím pádem Vám tam vše krásně drží. Jo sice si nemůžu vyměnit baterku, ale už existuje mnoho "docků", které vypadají jako větší kryt a dají se normálně používat. A má odjímatelný zadní kryt jinou "výhodu"?
Ulomené háčky krytů baterek jsem viděl naposledy ještě v dobách K750i atd.. Navíc S2 i S3 mají ty háčky po stranách a mají jich více, ještě jsem nezažil, že by se to někomu ulomilo. A nechápu, jak někomu muže vadit, že má odnímatelný zadní kryt, ale přidávat si na svůj unibody telefon batoh v podobě externí baterie už nevadí?
Sbírám Siemensy. Einex.717.cz/menu/siemens/sbirka/ Od 12 září 2012 se najednou stal displej velikosti 4" ideální/dokonalý a všem iUživatelům tak narostl palec o půl palce.
Žádná rvačka není. Král je jasný. Docela mě udivuji jak ONE X novináři tlačí a hovoří nějaké megasouboji, když až na úplné blbiny ve všem ztrácí. A na bojišti zvaném "trh" prohrává velmi jasně.
počkám měsic nebo dva na galaxy note 2 to bude úúúúplně někde jinde
Tak chci poděkovat redakci za to, že dnešní den je rozhodně veselejší, než to ráno vypadalo."páté úsporné jádro (Tegra 3)"-když si vezmu potíže lidí, co nemohou kloudně utáhnout napájení v terénu, protože systém pere zátěž do všech jader (mizerná správa prostředků) a telefon si klidně říká o víc než 1A (což je cca max., co člověk z externích baterií dostane), tak zmínka o úsporném 5. jádře je skutečně velmi obveselující
Nejlepší je, se na recenze vyprdnout a prostě ty telefony vyzkoušet...Tady z toho se nic pořádného nedozvíte, dokonce je tu plno blbostí.Měl jsem cca měsíc One X, který jsem poté vyměnil za S3. A u S3 jsem nakonec zůstal.Dovolím si tedy menší porovnání.OneX :Jednoznačně lepší čitelnost na slunci, při bližším zkoumání je jemnější. Naopak černá není černá a jako bonus není možné vypnout podsvícení tlačítek, takže když se večer koukáte na film, tak Vám do očí svítí tři tlačítka. Navíc to podsvětlení prosvítá do displeje a dělá tam různé světelné čáry...To je koneckonců vidět i na těch fotkách v recenzi....U toho kvalitního zvukového výstupu jsem se zasmál. To se asi někdo podíval na logo Beats na krabičce a napsal to jako výhodu ne? Já bych to ohodnotil asi tak, že všechno co bych doma sehnal a připojil ke sluchátkům, by hrálo lépe než One X. Ještě jsem neslyšel takový šum, když je skladba třeba na začátku, nebo hraje nějaká tiší pasáž. Dokonce jsem kvůli tomu měnil kus, protože jsem si říkal, že je to asi vada kusu, ale nebyla.Jinak One X perfektně držel baterii, když se s ním nic nedělalo. I přes zapnutou synchronizaci si skoro nic nevzal. Jakmile se ale zapnul displej, tak to letělo dolů jako raketa.SGS 3:I u S3 jsem s displejem na sluníčku v pohodě. Pixely jsou také OK, museli by jste to hodně zkoumat, aby jste něco viděli. Naprosto špičkový zvukový výstup (nejlepší, co jsem u telefonů kdy slyšel). Perfektní výdrž na baterii. Když to shrnu, tak to páté jádro je tam spíš na obtíž protože když jsem telefon odemknul, a okamžitě se šlo do menu, tak se telefon často seknul a animace nebyla plynulá, telefon se hodně zahříval, ve velkém množství aplikací je lišta se SW tlačítkem, protože One X nemá HW kontextové tlačítko. Neustále podsvícení i u přehrávání, no prostě telefon není jen o jádrech a HW celkově, ale chce to i vyladění SW a tenhle parametr hraje jednoznačně ve prospěch S3.Já už bych to One X nešel. A to nepočítám ještě podporu karet, atd....
Tento tvůj srovnávací názor je alespoň pro mě daleko přínosnější, než redakční recenze. Tu bych si představoval úplně jinak, bohužel, zatím se na takovou narazí jen na zahraničních webech. Je to paradoxní, ale u nás se nejvíc dozvím od uživatelů..
Áno SGIII je lepší papierovo a má o chlp lepší hardware. Ale jedna vec je teória a druhá prax. A tu musím poukázať na dle mého na vážne nedostatky SGIII. Narážam na kvalitu použitých materiálov na SGIII. Áno pri prezentácií vyzerá SGIII pekne ale niekoľko mesačná realita môže byť úplne iná. Už šom čítal rôzne diskusné príspevky na odborných weboch ktoré sa venujú mobilom, že zadná strana SGIII sa ľahko poškriabe i keď si dávate na mobil pozor. Taktiež s ochranou displeja s technológiou Gorilla Glass nie je všetko OK. Tak ako nám bolo prezentované pri predvádzaní mobilu. Nie je ho problém poškriabať. Čo v konečnom súčte pri cene mobilu dosť škrie.
Co je to - "škrie"? google to přeložil - skříně ...a to mě nedává smysl
škrie = mrzieť
Díky za překlad.. a co to je "mrzieť"? ..sorry, to už asi víme! Sranda musí být..
Vniesol by som trochu logiky do tvojho prispevku. :DSGS 3 ma rovnaku Gorila Glass ako OneX .Ale ak mas nejaky dokaz o tom ze sa Gorila Glass 2 v SGS poskriabe lahsie ako Iphone4s alebo HTC OneX tak sem s nim.Zadny kryt SGS3 je tiez z polykarbonat no na rozdiel od OneX u SGS poskriabany za 12-15 dolarov vymenim za novy ci uz v originalnom prevedeni alebo nieco viac exoticke kozeny , hlinikovy ..atd , iba ako priklad:http://www.ebay.com/itm/Hard-Plastic-Metal-Co... ...
HTC ne-e!...ač se to na první pohled nezdá a obvykle ani na druhý, HTC šidí kde může. Často to odnáší například kapacitní vrstva, která je nekvalitní, zvukový výstup, který taky za moc nestojí a nepomůže mu ani logo Beats. Foťák, kterému obvykle chybí barevnost, ale jehož zrnitostí výsledných fotek byste mohli krmit slepice plus typický růžový nádech. Od dob kdy byli ještě QTek dělají neustále stejné chyby. Nějakým způsobem se dostali nahoru, snad díky Androidu, nebo smlouvou s Ďáblem, ale neustále je to jen čína. S nehoráznou cenou. Tak papa a dík za případné komenty. Rád bych viděl co na této značce vidíte vy..
Alcatel OT Club, Siemens S10, Siemens A55, Siemens CX70, Siemens M75, SE K750i, Nokia 6120c, SE K550i, SE Xperia X10 mini pro
HTC má např. jednu velmi příjemnou vychytávku, po připojení k PC nabídne, jako co má zařízení fungovat (modem, synchronizace, USB disk,...), zatímco takový Samsung toto buďto schová do hluboké jámy nastavení (ještě oblíbeně logicky např. do ovládání bezdrátů) nebo to ani neumí (USB disk). Což pro mnohé může značit rozdíl mezi použitelný/nepoužitelný. Ale jinak máš pravdu.
A k čemu je tato vychytávka, když mi z htc upadl microUSB konektor? (a nejsem jediný )
nj, máš používat iPhone s dock connectorem, snad jej ve své nové revizi úplně nezmrší do podoby microusb, microhdmi, apod.
U iPhonu se zase parádně lámou USB kabely na koncích.
Dobře, zkusme se podívat, jaké náklady jsou na opravu kabelu (resp. koupě nového) a kolik výměna základní desky. Mám za to, že cena bude poměrně diametrálně odlišná
No ale pokud se příště vyhnu htc tak se mi USB neulomí, protože jsem ještě neslyšel o samsungu/SE(sony) s upadlým USB HTC prostě šidí, chcopu vypadat papírově dobře. Ale na papíře se nedozvíš, že to má nekvalitní dotyk, nekvalitní zvuk z papíru taky nevyčteš a stejně tak se tam nedovíš, že ti z toho budou padat SMD
Máte v článku chybu s3 podporuje micro sd karty do velikosti 64 GB a ne do 32 GB.
Ono mna na ONE X zaraza najvic vyhoda " lepsi displej" ktery ale suvisi s baterku. Vysvetlim. Bateria se zapnutou sync. super. Ale jakmile se zapne displej tak to primo krici "hledej nabijecku" Cize "krajsi" displej ale nemozno sa na neho pozerat dlho lebo to vyzere baterku hned . Vyhoda fakt jak Brno.S3 "horsi" displej s menej sub pixelu ale zase vydrz o neco normalnejsi. Subjektive sa mi lubi ale dizajn ONE X . Oproti S3 ale tak to je asi tak setko.
No on ten sAMOLED při zobrazení světlého téma (např. web) je taky papánek A ještě se vypaluje. Fakt vychytaný displej
Ale prdlajs, s tou baterkou to u htc neni hrozný, s rozsvíceným displejem to v součtu vydrží několik hodin, výdrž je o něco lepší, než u galaxy nexusu.
Tak jasně, že na vině mizerné výdrže není displej (resp. podsvícení) ale především špatná správa napájení slavného 4+1jádra, kdy se panu Google buď nechtělo nebo nedostal co bylo třeba od nVidia nebo kdo ví kde je zakopaný pes v Androidu (ostatně, upozorňuje na to i MS) a celé je to prostě nějak na baterky (resp. není).SGSIII má v nastavení kouzlo vypínající jádra, taky brutalita. jj, nejpokrokovější systém na trhu Android, je to radost
Gorilla glass 2 bude asi pěkný šmejd, když už tam máte mikro škrábance. Jen to potvrzuje pravdilo, že každý nový výrobek je stavěn na ještě kratší životnost než ten předchozí.. hnus.Narážím na to hlavně proto, že mám zkušnosti s HD2, která má GG první generace a ještě jako jeden z prvních telefonů vůbec.Nosil jsem ji v truhlárně v kapse, pokládal jsem to vždy displejem dolů (protože zadní kryt se lehce dal na HD2 odřít, ale předek vůbec), nedalo mi to a pořád jsem zkoušel co to vydrží, - vydrželo to vše. Dokonce jsem to dával kamarádům ať to zkusí poškrábat a nepovedlo se to nikomu, sklo tlačilo na displej a ten se vlnil, ale poškrávat to prostě nešlo (ani nožem).Po výměně dotykové vrstvy, mi zůstlo jedno sklíčko na HD2 (s nefunkčním dotykem) s kamarádem jsem se vsadil, že to nepoškrábe - vzal si na to nějaký profi nůž a ani škrábaneček.Jediné co mi na tom skle udělalo škrábanec, je šmirgl 320ka kterým jsem to taky zkoušel :DTakže HD2 s GG1 vydrží tohle vše a nové telefony s GG2 mají škrábance už při recenzích? fakt krása ten pokrok.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 07. 2012 13:51
Je to tak. Na svém Galaxy S1, které mám dva roky a nosím ho bez obalu a bez fólií po kapsách, se mi objevil první škrábanec...před týdnem. A dost mě to zamrzelo, ale na druhou stranu po dvou letech nošení v kapse?!
SGS2 nosim uz pres rok v kapse presne bez folie a bez jakejchkoliv krytu, a nemam jedinej skrabanec - pritelkyne ma HTC Desire S a tejden mela sundanou folii, nez prisla nova folie mela dva skrabance... a pritom na krabici od HTC Desire S je napsano ze ma Gorilla glass - ackoliv na strankach http://www.corninggorillaglass.com... uvedenej neni...
Myslím, že to nelze takhle generalizovat. Prostě je to smůla, no. Já jsem na svém Samsungu Galaxy S1 objevil první škrábanec po týdnu šetrného používání a nošení v pouzdře. Od té doby žádnému "nezničitelnému" sklíčku nevěřím a raději na vše dávám fólii. Ona taková SGP fólie ani není vidět a jsou velmi kvalitní.
nema nahodou HTC HD2 podobne ako high end hodinky(rolex, omega) sklo potiahnute saphirom ?Pytam sa totiz kvoli tomu ze ked sa zacal predavat tak to som si neni vedomi toho ze by niekde uvadzal Gorilla Glass (mozno v neskorsich kuskoch uz to bola gorilla glass)
Jo, to by mě taky zájímalo. Kamarád má HD2 od samého začátku, bez fólie a nemá ani jediný škrábaneček.
HD2 GG opravdu má, je uvedená i na stránkách GG. Možná v době kdy HD2 vyšla ještě ani recenzenti pořádně nevěděli co to je za sklo. Často jsem se setkával s pojmem tvrzené sklo.
To je zase srovnání HTC One X ma horší čitelnost na slunci? tenhle telefon ma nejlepší čitelnost na slunci, co jsem kdy videl. No jo pokud ma člověk jas na minimu to je jina jinak SGS3 dokáže nastavit max jas na 50% co HTCVýhoda SGS3 funkce Smart Stay - to jako vážně? Dávat za zásadní plus věc, která nefunguje nejlépe a kterou si můžeme stáhnout do jakéhokoliv telefonu? Já ji na HTC mám - I see youFotky: nevím,jak jste ty fotky fotil,ale HTC One x ma mnohem hezčí fotky a předci Samsung, jsou jedny z nej..stačí se podivat na xda do sekce nejkrásnější obrázkyZvuk: Výhoda Beats audio - jak tu již napsal jiný uživatel,Samsung ma kvalitnější zvukový výstup Wolfson. Ale to Vás asi nezajímá,co?Výdrž: víceméně stejna, HTC ztrácí 1h při zapnutém displayi, Samsung žere víc ve standbye modeU HTC by se dalo dat další plus za podporu THD aplikaci, která ma budoucnostUnibody konstrukce: je subjektivní, pro jednoho plus pro druhé minus. Mne na telefonech vždy vadila vrzajici zadní kryty a taky jejich sundavani, k tomu se dostal prach a špina pod zadní kryt a k baterce, ted mi zase vadi, že nemůžu vyndat baterii, HTC to zkazilo nízkou kapacitou baterie.Mám sice OneX ale jak někdo napsal Note2 se blíží a snad bude o něčem jinem:)P.S.: co takhle nechávat tyhle články pro někoho znalejšího ? ;)
"u Samsungu počítejte s 16GB verzí, do které si můžete navíc přidat kartu až o kapacitě 32 GB"Jelikož mám ve své S3 plně fuknční kartu micro SDXC 64GB, tak bych prosil o opravu
Opravím, díky za info
já myslel, že galaxy má naopak víc subpixelů. Vždyť pentile matice je RGBG, čili červenej, modrej a dva zelený subpixely. Což sice není žádná výhoda, ale přesto
Jenže RGBG není jeden pixel, ale jen posloupnost.U pentile matice je Jeden pixel RG (Chybí modrej)Druhý pixel BG (Chybí červenej)Třetí pixel RG (Chybí modrej)Čtvrtý pixel BG (Chybí červenej)Takže každý pixel je tvořen pouze dvěma subpixely a střídavě chybí červený a modrý.
A protože by nešly namíchat všechny barvy jen ze dvou složek, tak proto je vždy ten modrý (nebo červený) "sdílený" i pro vedlejší pixel. To je důvod, proč obraz není tak ostrý. Ale při větším rozlišení to moc problém není...
aha, teď už mi to dává smysl, díky za vysvětlení
Buď je pentile (SGSIII) nebo RGBG (nenasazují, má příliš malou životnost), IPS u One ma pak RGB, tedy pentile je v tomto ze všech nejhorší.
RGBG je pořadí subpixelů u Pentile matice. Žádný displej co by měl dva zelené subpixely v rámci jednoho pixelu neexistuje.
Dobře, výsledek tedy je, že pokud chceme kvalitní obraz bez výrazných neduhů a nesmyslů, platí u TV i u telefonů to samé, že to prostě chce klasiku, nějakou IPS nebo obdobnou technologii
Někdy řekne obrázek víc než tisíc slov RGB x Pentilehttp://cdn4.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2012/0... ... Pentile bude VŽDY horší, než RGB to by muselo mít fullHD aby to nešlo poznat to rozmazaní u pentile.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 07. 2012 16:23
Luxusní perex: "Možná se právě chystáte dát měsíční výplatu za špičkový smartphone s Androidem. " Ještě před pár měsíci se všichni naváželi do "předraženosti" iPhonu, ale teď si s ním nové Androidy v ničem nezadají.
BlackBerry is a lifestyle...
Hele, ale SGSIII a ONE X mají 4 a 5 jádro, miliardu GB RAM, brutálně velkou plazmu místo displeje, snadněji se kradou aplikace (kde vzít 20kč na app, když dám celou výplatu za foun?) a hlavně Mass Storage. Takže bacha!
iP4S, Sam. Tab 7.7, Audi A4 Když už nesouhlasíte, nebuďte srabi a napište proč, rád s Vámi budu diskutovat na úrovni.
Tvůj 4S má dvoujádro - proč takový zbytečný výkon když jednojádro stačí bohatě?Proč měl ip4 1Ghz CPU, když 600mhz stačí bohatě?----------------------------------------------------------------------------------------------Dokud to nemá iphone, tak to prostě je zbytečnost že? Až bude mít iphone 5 čtyřjádro, tak budeš zase nadávat na osmijádra u Androidu?A tak pořád dokola, protože co se HW týče, tak od ip3G je Apple vždy o generaci pozadu a pak už jen dohání konkurenci.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 07. 2012 21:32
To je zas flame, který je lepší, atd...Neřešte to a srovnejte si FAKTA.HTC One X+ display+ konstrukce+ SenseSamsung Galaxy S3+ fotoaparát+ hudba+ microSDHC karta+ větší výdrž a vyměnitelná baterieDál už je to na osobních prioritách každého z nás. Pro mě vítězí SGS3, ale rozhodně to není telefon bez chyb.
čaute rozmýšľam nad kúpou Samsung Galaxy S3. Najme má zaujíma ako je to s výdržou baterky, že koľko dní vydrží pri normálnom používaní? Napr. 5 min wi fi, volanie smskovanie. Hry ani moc nehrajem. Tak isto by sa aj mohla zísť video recenzia pre kde tiež budete porovnávať tieto dva mobily
Mam displej na max porad.Za den zkouknu asi 4 hodky serialu. Pricemz z toho 2-3 hodky doma a k tomu na wifi-a neustale stahuji dalsi a dalsi. (cili 2-3 hodky wifi a neustale stahovani).CEly den zaple data,pokud jsem bez wifi.nekolik hovoru denne. hromada sms. sem tam fotak.Vydrz den a neco.... aLe stejne nabijim kazdy vecer....
Já osobně bych si vzal HTC. Ptáte se proč?1) Líbí se mi mnohem více. Je to subjektivní, ale já jsem já a ne zbytek národa. One X mi přijde jednoduše nádherný, hlavně v bílé. Desing SGSIII mi naopak připadá takový nedotažený. Jako by se na to v polovině vyprdli, šli na oběd a pak to rovnou poslali do výroby.2) Displej. Osobně se mi více líbí barvy IPS displeje, AMOLED mi dělal u lidí dost nepěknou pleťovku.3) Sense. Ne, že by bylo Sense úžasné, ale TW je hrůza, děs, šílenství. Sense vypadá řekněme moderně a hezky, TW vypadá pořád jako GB/Froyo. 4) Jednolité tělo. Nevyměňuji 3x denně baterky, takže dám přednost pevnějšímu tělu a celistvému desingu. Krom toho bílou mám raději matnou, když už to není sklo.A teď klidně do mě :D.
V pohodě ;). Já bych iPhonu 4S rozhodně One X nebral už jen kvůli kvalitě zvukového výstupu (ano, hudbu poslouchám většinou na mobilu), takže bod pro SGS3 (jehož Wolfson čip zajištuje dostatečnou kvalitu). Pak rozhodně podpora paměťovek (mám rychlou 32GB mSDHC kartu, kterou přendavám mezi zařízeními - mám na ní multimédia) a lepší fotoaparát (HTC prostě foťáky neumí).Ideální by bylo, kdyby byl SGS3 v těle One X a měl SuperAMOLED Plus... ale tak nic není dokonalé, že :D.
Víš co, je to jen čistě můj názor. Nehodlám se s nikým hádat, ale klidně s někým budu diskutovat s rozumnými argumenty. One X jsem neslyšel, ale hudbu z iP poslouchám buď v autě, nebo doma na Angry Birds repro. Na sluchátka už není tolik čas. Ale pokud je to na One X opravdová hrůza, je to silný argument proti.Paměťovka by mě neštvala, mám jen jednu 2GB v tabletu a 8GB v druhém foťáku, ale pokud na ní přenášíš multimédia, dá se to pochopit. A foťák? Z iP jsem zvyklý na perfektní kvalitu, bez nutnosti nastavovat...cokoli a u jiného telefonu bych to těžko toleroval. Pro mě by byl ideál iP v těle One X, jen bych si musel zvyknout na velký displej.
SGS3 má stejný zvukový čip jako iP4s a iP4s má stejný zvukový čip, jako měl SGS1. To jenom u SGS2 přešlápli a dali tam Yamahu.
Vubec nechapu jaky problem muze mit nekdo s TW. Funguje bezvadne, nevim co by mi na nem melo vadit, nebo neco prehlizim? To same Android..kde kdo na nej nadava a ja vubec nevim proc..sytem beha skvele a nabizi vse mozne i nemozne..jeste mi to nikdo nikdy z kritiku nevysvetlil
Mě osobně se zkrátka TW nelíbí, toť vše. Je mi fukajs, co umí, když se mi to nelíbí. Možná to zní hloupě, ale chci, aby to nějak vypadalo, když ten telefon používám. Btw o rychlosti, jakou předvedl SGSIII na stánku Samsungu se ani nebavím. O Androidu ti toho moc nenapíšu, mě osobně nevadí.
1) na tom se shodnu z obrázků na webu. Bílá je krásná. No ale včera se mi shodou okolností dostal do ruky bílý SGS3 a je to prostě nádhera. One X jsem ještě v ruce neměl, takže nevím jestli se mi třeba nebude líbit více. Staticky to vyhrává One X.2) Osobně raději SAMOLED kvůli viditelnosti na sluníčku. Akorát jsem byl dnes na pláži a kamarádka měla celkem problém koukat na přímém slunci do iP4 s IPS. Já do SGS1 klidně koukal se sluníčkem v zádech přes tmavé sluneční brýle. Barvy jsou mi šumák dokud to není vyloženě do očí bijících; pro mě rozhoduje praktické použití.3) Sense jsem nikdy nemusel, ale TW posouvá hodně možností Androidu zase dál. V současnosných verzích by to bylo dilema. Ale oboje silně maskuje Android. TW vypadá jako GB, protože se tam toho v podstatě moc nezměnilo. Rozdíl mezi GB a ICS je obrovský a TW i Sense to zamaskovaly.4) Jednolité tělo super. Už například hliníkový HTC Legend byl super!
1) Já jsem měl v ruce oba a One X je takový nádherný oblázek, ačkoli šutrák by měl bejt SGSIII :D. Musím přiznat, že SGSIII nevypadá ve skutečnosti tak plastově, ale pořád One X vyhrává.2) S iP 4S nemám sebemenší problém. Automatika vyžene jas naplno a vše je krásně vidět. Problém v těchto horkých dnech je, že displej je často zapatlaný a pak je vidět hůře. Ale za to nemůže displej :D3) Ano maskuje, bohužel. ICS je první Android, který se mi v čisté formě líbí, vypadá opravdu parádně. Jen by mohl ještě mít opačné téma- světlé. Ale vzhledem k tomu, že Nexusy mají AMOLED, tak to asi nenasadí, protože by to vysálo baterku, jako čech pivo.
1) hodně u SGS3 dělá jeho "tloušťka" a váha. Prostě když k němu jdeš, tak čekáš jak to bude těžký a ono je to tak lehoučký a nízký, že se chce to ženskejm zastrčit do kalhotek místo intimek (pardon to byla nemístná poznámka) 2) umatlanej displej snižuje obrovsky viditelnost na slunci - ty odlesky, apod. Olejofobní vrstva bohužel není věčná a kdyby byla nějaká firma, která by mi jí na displej vrátila, tak to nechám udělat.3) mně třeba vadí ta nekonzistence, kdy celý ICS je laděný do černé a aplikace na zprávy a seznam lidí je bílý, že ti to v noci skoro vypálí oči. Už GB byl laděný do tmavších barev právě kvůli Nexus One, který měl AMOLED. Na tom se asi nic nezmění, i když Nexus 7 má IPS.
Jo ta lehkost, to je další věc....prostě šílenost :D. Chci držet v ruce telefon za 15 tisíc a ne hračku.Olejofobní? Jakože to má odstraňovat otisky? Prý to má iPhone, ale asi jsem jí už otřel v kapse :DZrovna to bíle se mi líbilo, kéž by takový byl celý systém.
Právě že ta lehkost dělá skvělý dojem toho, že to není tak obrovské. Nedokážu si představit, že by ten telefon měl poměr váhy ku rozměrům jako má iPhone. Kdyby měl iphone stejné rozměry vážil by 185g a to by byla teprve cihla. Držet v ruce něco tak obrovského a lehkého jako SGS3 a mít vedlo toho mnohem menší a těžší iPhone, kde by sis řekl, že je budoucnost (nemluvím o materiálech, ty nechme stranou!)?Olejofobní by mělo být každé GG. Je to super věc...prvních pár měsíců
Budoucnost je logicky dělat věci lehčí. Auta, letadla, družice, tablety, ntb...atd. Ovšem tady se bavíme o osobních preferencích. Třeba vezmu svůj ThinkPad do ruky a je těžkej jako většina 15" ntb, prostě klasa. Vezmu přítelkyně ProBook a málem mi vypadne z ruky, jak je v poměru tenkost vložky vs. váha těžký. Prostě člověk tam cítí to hliníkové tělo. To se mi líbí na iPhone, líbilo na Motorole L9. U ní byl každý, každý kdo si jí vzal do ruky, překvapený, jak je těžká.
" Ale za to nemůže displej :D"Kecy. Muze. Kdyby byl matny, divil byste se...
Matný? No matný displej je super, ale jakmile se zapatlá, je složitější ho vyčistit.
no HTC nikdy neumelo dobre fotit...a evidentne se to asi ani nikdy nenauci...
Brousil sem si zuby na SGS3 misto me SGS2. Ale docela me sgs3 zklamala proti hardwaru predchudce.Cekal sem nadupanejsi masinu. Ramka stejna 1gb (v SGS2 mam vic volne ram pameti asi kuly systemu...).Grafickej cip-stejnej ,16gb pameti-stejny, fotak 8mpx (fotky mi prijdou podobne). Displej-raci preferuju mensi 4.3.Akorat me mrzi HD... A vzhledove mi prijde hezci cerna barva na sgs2.Takze SGS2 zustava doma.
tak si počkejte na SGS5 tam bu 20ti jádrvoý procesor, 10GB ram, 10ti jádrová grafika nvidia tegra 8, display 7" s rozlišením 4000x2500p, 500GB disk a 50mpx fotoaparát s ultra HD videem
SGS2 mala 1jadrovu M-400MP, kym SGS3 ma 4jadrovu verziu M-400MP4...
nebude to to same len na vyssich taktoch? Totiz keby logika toho znacenia u Mali bola rovnaka ako u PowerVR kde Iphone 4S ma 2xjadro gpu, tak by ta M-400mp4 mala ovela vyraznejsie prekonavat iphone4s alebo tegru3.http://www.anandtech.com/show/5810/samsung-galaxy-... ...
Já si nedávno pořídil za trochu menší peníze Galaxy Nexus a jsem vysmátej Zatímco ostatní upgradují na ICS, já už jedu na JB. Ani jeden z těchto telefonů pro mě není králem androidu. Tím je pro mě zmíněný Gnex a vím, že ještě minimálně rok bude...kdo ví, možná i dva
Proboha NE! Který inteligent mohl napsat, že SGS3 má lepší čitelnost displeje na přímém slunci??? To jste snad jediní, kdo tento nesmysl tvrdí...
Pokud je to v recenzi, pak asi ten, kdo oba telefony na tom slunicku zkousel
sorry ale Galaxy Nexus je lepší mobil, než oba 2. všichni tu mluví o hardwaru a srovnávají si pindíky (počet jader, atp). firmware je to nejdůležitější a taky vždycky bude, viz. Apple co dokáže vymáčknout z léta starýho HW a má s tím velkej úspěch (Apple nemám rád). a Nexusy budou mít VŽDYCKY nejlepší firmware a neupravený software, vždycky budou fungovat nejlíp, nejspolehlivěji a taky budou vždycky mít první update....tady v Česku maj lidi Nexusy dost v pi*i, nikdo tady tomu pořádně nerozumí, každej se honí jenom za číslíčkama u hardwaru. třeba v Americe maj velkej úspěch, tam se na ně stojej fronty, třeba Nexus 7 se vyprodal za jeden den. tak snad se to časem změní. jinak One X je opravdu krásnej telefon, rozhodně hezčí, než nepovedenej design SIII, kterej vypadá jak mejdlo a má ošklivoučkej lesklej plast x) Galaxy Nexus je určitě nejhezčí telefon, co Samsung vyrábí (zajímalo by mě jestli ten design nenavrhovat třeba někdo z Googlu spíš) a když už se tu srovnává v bílym, tak to je uplně jiná písnička, než SIII (z CZ distribuce se tu sehnat nedá v bílym, jenom EU)
Samsung Galaxy Nexus white
Od zacatku co mam HTC s androidem, nikdy jsem tam nenechal Sense, odstranit sense, root telefonu, udelat tweaky telefonu... a co mi z toho vyleze? HTC One X ktere vlastnim, ma vydrz na jedno nabiti 2dny v plne zatezi (wifi, telefonovani, sms, psani pres data, stahovani, brouzdani po netu, prehravani hudby, prehravani filmu). Nikdy nepochopim proc si vsichni stezuji na baterku kdyz proto nic neudelaji. HTC One X je dobry telefon to i S3 (take vlastnim z duvodu vyvoje\testovani ROMek a apps) takze handrkovani o to co je lepsi podle me nema smysl. Kazdej bude mit rad svou oblibenou znacku a pokud kupujete tel premyslejte nad tim vymazat to co tam dal vyrobce a sehnad si tam neco normlaniho a poradneho.... (myslim ti system -> ROMku )
A jde prosím tohle udělat i s S3? kompletně vyčistit? Chtěl bych vidět jak to pak bude vypadat a jak moc TW telefon ovlivňuje. Dík
Jde to neni to problem, podivej se na XDA developers je tam toho mraky jak ROMek tak TW, S3 co mam drzi taky uctihodne dva dny na jedno nabiti.
Teda podle mě je lepší HTC protože je mnohem vzhlednější než Samsung a taky je víc jak o tisícovku levnější a že by samsung byl zas o tolik lepší mi nepřijde , ale ta hlavní a rozhodujcí věc je zpracování protože HTC je pevné bytelné a dobře zpracované narozdíl od Samsungu který se velice snadno poškrábe na zadním krytu a není tak dobře zpracovaný. Celkovou nevýhodou těchto mobilů je ale display který je podle mě až příliš velký i na dnešní poměry protože nosit takto velký mobil každý den po kapsách a ještě tomu v pouzdře je podle mě docela nepříjemně. Já si myslím že kdyby tam výrobci dali třeba 4,3 palcový display místo 4.7 nebo 4.8 tak by ten mobil byl menší, lehčí a lépe by se nosil a myslím že ůhlopříčka 4,3 palce je zcela dostačujcí i pro mobily této výbavy.ale to je jen můj názor a je na vás jak se rozhodnete , protože oba dva mobily mají špičkovou technologii kterou mohou plně využít.
Mám I4S v bíle, S3 modré a zítra dojde one X v bílé. taky se rád podělím o zkušenosti.