tak a teď si bude správná apple ovce týden honit (udělejte to pro steva )
Jsem spíše na straně odpůrců Apple, ale musím uznat, že iPhone není špatný telefon a fotky ze "čtyřky" patří k těm lepším, které z telefonu lezou. Alespoň že tak... :) To hlavní, co mi na iP vadí, je, že "zmrzačil" celé odvětví (největšími iSheeps jsou výrobci telefonů )
ThinkPad T400 2764CTO s Win7 | iPhone 4 + HTC Touch Pro s WM 6.5.5 + SE k750i | Kindle Keyboard Wi-Fi | Roomba 550
Nechcem tu rozputavat nejake zbytocne vasne, ospravedlnujem sa, ale uz som si viackrat vsimol ze v ČR je moderne byt odporca niecoho.. Cim sa prejavuje byt odporcom niecoho? Klikanim na minusky v diskusiach? :D Ja skor vnimam svet tak, ze som niecoho priaznivcom, potom mi je 99% zvysku u pr..le a som napriklad odporcom tvrdych drog a fasizmu.. Snad nevnimas iP na urovni fasizmu?
smrade... vidět tvoje máma co tu píšeš, tak ti dá na holou a 2 dny máš zakázanej večerníček..
Hele nejsem ofce, honit klidne pujdu, ale nejdriv se zeptej svy mamy, jestli ji nevadi, ze se tyden nestavim....?
No uplně stejně si to dokážu představit, kdyby to vyhrál např. SGS III, to by bylo uplně stejné honění. Už jsem se s tim setkal tolikrát.. Uživatelé androidu si pořád myslí jaký jsou open-mind a jakej mají velký nadhled, ale nakonec je to stejné jako s uživateli iOS. Pokaždé se zastává svého systému. Takže být takový člověk a řikat uživateli iOS iOvce, je víc než hloupost...Ještě jedna poznámka, Teplice v severních Čechách jsou krásné město, děláte ostudu..;)
pravdupovediac to dopadlo presne tak ako som tipoval blahozelam iPhonu k tomu, ze dokaze obrazovym vystupom zaujat vacsinu, blahozelam nokii k najlepsiemu fotaku.
kotrcka.jaiku.com - pravdaoo2.blog.mobilmania.sk
jistě, pro iVymylence je třeba přikrašlovat realitu, aby se necítili průměrní....pro inteligentní lidi stačí realita :)
Za to ty ses tupej jak poleno.
15" MacBook Pro 8,2 | iPhone 5 (iOS 7 Beta 1) | Apple TV 3
Ale iPhone zase zobrazuje věrněji barvy na svém IPS displeji, zatímco modely s AMOLED mají s realitou poměrně málo společného, tak teď babo raď
nj, ale když změníš telefon s lepším displejem, fotky budou realistické, ale s iPhonem máš navždy zkažený fotky :)
Ak definujes ktora obrazovka je etalon a na ktorej sa ma "realistickost" porovnavat potom mozme hovorit kto kazi a kto nie.. Mimochodom, sytost farieb dokaze upravit moj 6 rocny synovec..Ja osobne si myslim, ze iP vyhral lebo vecsina ludi hodnotila z primerneho TFT LCD zobrazovaca, kory ma tendenciu uberat zivost farbam a preto sa zdali fotky z Nokie nepekne.. Paradoxne na IPS ktore s oblubou pouziva apple by to mohlo dopadnut inak.. Napriklad na iPade je mobilmaniacka oranzova nechutne presytena, pricom na beznom TFT posobi normalne... Vsetko je to o zobrazovaci a ani v appli ani v Nokii nemozu vediet nacom to budes pozerat. Mozno by zo chcelo nastavenie, kde by si si zvolil ci mas tft, ips, oled a automaticky by sa tak zmenilo podavanie farieb..
Aspoň se ukázalo, o čem je "focení" mobilem... hlavně, že má cvakátko dost megapixelů, dělá hezké barvičky... že fotky z iPhonu byly zašuměné i ve světlých plochách, nikdo neviděl.Jenže kvalitu 808 nikdo nedocení, protože ta cena ji zabíjí.
Není důležité zvítězit, ale pořádně si to užít! Mám o osm koleček víc!
Somsi isty ze niektore fotky boli rozmazane lebo ste napouzili stativ, resp. pri stlaceni mech. spuste nokie sa fotak mozno mierne zachvel. Fotit sa ma so stativom a casovanou samospustou. Kazdopadne nokia ma mensi sum, dost ale urcite ubrala fotka nozika kde 2 bola jasne ostrejsia s viac detailami - a neche sa mi verit ze by sa nokiou nedal odfotit lespie.A mozno keby sudia pozreli naozaj vsetky fotky hlasovali by inak.
Naprostý souhlas. S mobilem by každý měl fotit na stativu s časovou spuští minimálně na 10 sekund. A kdo ne, to je dеment.
Aha p. deme.nt, ked robim naozaj porovnanie a zverejnujem to tak sa snazim eliminovat vsetky chyby co sa daju a by bol vyseldok objektivny. Ked chcem spravim aj pdmarkom 3 horsiu fotku ako mobilom.Neni mozne aby raz evidentne fotila nkia lepsie a zrazu jedna foto kde je horsia.
i když toho demen.ta si mohl odpustit, souhlasím, že s mobilem nebudeš fotit se stativem, mobil je od toho, aby fotil momentovky!, navíc, nevím jak nokia, ale normální mobil nemá na stativ závit
1. Boze s demen.tom zacal jelinkek.2. Nejde o stativ ale o to aby sa fotak nechel, ked porovnamav reference fotky toto tam nesmie figurovat! Co vnimaju tunajsie lamay - farebne korekice ifonu a ostrost. Sum im nehovori nic. Tazke zaber s neonkami je podla mna menej ostry na nokii koli chveniu ruky a tak isto nozika. vsetko ostatne su jasne lespie nokiacke.
ja vim, že s tím začal Jelínek, proto píšu že by si (on) to mohl odpustit
Praveze mne ten test takymto sposobom vyhovuje. Keby som chcel vidiet ako najlepsie dokaze nokia fotit, tak by som musel pouzit stativ a 10 minut vsetko ponastavovat. Na taky ucel uz radsej pouzijem zrkadlovku. U mobilov mi praveze ide o to ako dokaze odfotit momentky. Vytiahnem telefon z vrecka a do 5s je uz fotka vyfotena. A to prave tento test viac-menej ukazuje. Ja viem, ze nokia ma lepsi fotoaparat, najma pri zoomovani je to nebe a dudy, ale pri foteni momentiek (primarne vyuzivanie fotoaparatov v mobiloch) tento test dokazuje, ze tam velke rozdiely nie su.
Preboha nechapes ????? Ano spravim jednu momentku jednym a druhu druhym a co ak nahodou prvu menmentku vyfodim neostro lebo sa mi pohne ruka a druhu budem mat viac stastia a vyfotim ostro?????Mozes spravit 30 dobrych a 30 zlych a do porovnani sa dostane zrovna ta zla, tak prco nesrpavit OBJEKTINE podmienky ??? Vsak ludia z MOBILMANIE sa vyjadrite, fotili ste s podopretym fotakom napr v miestnosti kde su tie neonky alebo nozik? Ak nei nemam sa o com bavit, cely test je ubohy.
Ty ked fotis momentku tak si podopieras mobil? Momentka je o tom, ze fotis narychlo a ked sa pri nokii nahodou viac pohla ruka pri foteni, tak zrejme sa nokia horsie drzi pri foteni, alebo podobne a to je tiez vlastnost. Neverim, ze pri nokii naschval viac pohli rukou. Jednoducho tie fotky zobrazuju realnu situaciu pri foteni momentiek. A podla fotiek je na to o chlpok kepsi ajfon.
Alebo trefnejsie je, ze su na tom velmi podobne pri fiteni momentiek. Pri zoome nema iphone sancu, to je bez debaty.
umrem, este raz:Je u prdele ako fotis momentky a ci si fotak podopieras alebu zalajes do betonmu, alebo pri tom skaces. Tu ide o to ze neboli rovnake podmienky !!!!!!!!!!!! TO JE VSETKO !! Nevies ktora fotka je ako urobnena a ako sa komu pohla ruka a pod. Neda sa rukou udrzat fotak pevne v zlych podmienkach NIKDY NIDKY !!Vsetky fotky nokie su podla mna lespie okrem nozika a tych neoniek tak ako foti momentky lespie??Co ak je hodnotenie citatelov zalozene na napr pozreti nozika kde to vidno najviac ??? = test je o nicom.Zvacs si a pozri na prvom ovela ostrejsie zabradie, vyraznejsie okraje obkladu budovy, ostejsie okno, dalej je na dalsich ovela menej sumu, viac detailov. na klucoch, kruzku ...ktore je podla tebe lepsie?http://imageshack.us/photo/my-images/31/rozdie... ... Nokia je bez debaty lespia, na kazdom servery je to jasne len lamy z mobilmanie nevedia spravit ani jednoduche porovnanie.
To si děláte snad srandu lidi . Tady jde o porovnání fotoaparátů, ničeho jiného. A když mám z jednoho telefonu rozmazanější fotku, protože se mi při focení zrovna trochu víc klepala ruka, než s tím druhým, tak to prostě nejde objektivně porovnávat! (Pro nechápavé - tohle nemá nic společnýho s tím, že by někdo normálně fotil s mobilem na stativu) Prostě pokud chcete objektivně porovnávat, měly by se zajistit stejné podmínky pro všechny.P.S. to že jsou zde na MM zdaleka nejhorší testovací fotky N808 zajisté také o něčem svědčí.
Motorola T180, Ericsson T65, SE T610, SE K750i, SE K810i, Nokia 5800XM, SE W995, SE Xperia X1, Samsung i8910 HD, Samsung i9000 Galaxy S, Samsung i9100 Galaxy S2, Apple iPhone 4S 64GB
To je asi tím, že fotili stejně jako 98% normálních uživatelů mobilů = jako lopaty a nejsou to studiově protažené fotky, jako má Nokia i Apple ve zvyku Takže NAOPAK je to tady nejobjektivnější
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 07. 2012 17:53
S tou objektivitou si napsal pěknou blbost. Tady nejde o simulaci "normálního" uživatele a jeho cvakání momentek... Tady jde o porovnání kvality fotoaparátů a to, pokud nejsou zajištěny naprosto stejné podmínky pro oba (stativ, nastavení, počasí) nemůže být nikdy objektivní.
Podobný test dělal i podstatně slavnější server GSMArena. http://www.gsmarena.com/pureview_blind_test-revie... ... . Porovnávali daleko více telefonů, dokonce byl ve slepém testu i špičkový kompakt Olympus. Nokia se stala přesvědčivým vítězem a tedy něco mi tady nehraje. Druhý skončil Olympus, Třetí IP 4S, za ním těsně S3, daleko HTC OX... Jeden z testů je něčím zmanipulovaný a popravdě gsmarena ten test měla daleko propracovanější..
Díky za tip! Koukám na fotky z HTC One X a nestačím se divit! V porovnání naprosto tragické, také dostal "nulu" (Nokia 570 hlasů, Olympus 243 hlasů a iP4S 43 hlasů)
Obzvlášť se mi tam líbí tenhle obrázek - http://st.gsmarena.com/vv/reviewsimg/pureview-bl... ... - kde si člověk může všechno srovnat opravdu vedle sebe při 100% velikosti.Každopádně do fototestu telefonů podle mě opravdu vždycky patří i fotka z nějakého opravdu kvalitního foťáku, ať se má proti čemu srovnávat. Takhle člověk jen odhaduje, jak hodně bylo pod mrakem a eliminoval to nějaký filtr, jakou barvu má něco v reálu atd.
Mě tedy příjde nejlepší F a pak E. Když E je 808, tak F bude asi ten Olympus, že?
Nejlepší fotka je D, co to je?
D? děláš si srandu? ta má tak možná největší kontrast a sytost, ale je rozpixelovaná jak blázen, takže jasný iP4S.. Zdaleka nejlépe vykreslené detaily má vzorek E, nečekaně 808PV
Na detaily se vykašli, fotka vypadá nejvíc živě, ostatní maj závoj, jsem vám řikal, že Iphone fotí líp než zrcadlovky.
E nemá zelenou, celá fotka jde do modra, dej si tam celou fotku, je to sračka.
To skor ty mas zle nastaveny monitor :D Zelena je na E uplne najvernejsia.
Jak jsme ten test zmanipulovali, když jste na fotky z iPhonu ukázali vy? Každopádně v textu se přikláníme k Nokii, opravdu si myslím, že má lepší foťák než iPhone.
Co takto teraz nastavit 808 na vivid a spravit ten test znovu :D
Pánové... A není to jedno ??? Já mám už 3. Nokii 6310i a iPhone 4S jako druhý služební telefon a to jen kvůli aplikaci kterou jsme si nechali vytvořit a běží nám na iPadech a iPhonech. Jinak jsou to prostě zapráskané mobily a i hloupý Olympus za 1500Kč. Moje řešení je jednoduché, když je du na dovču, tak mám Nokii 6310i a hloupý Olympus za 1500Kč s 12MPix. iPhone nechávám doma, protože je to skleňená kravina, kterou jsem už 2x rozbil.
odpověď: né není, toto je web pro ty, co jim to jedno není
Ne není to jedno , že ty žiješ ještě na stromech neznamená , že to mají i tak ostatní , mě ten "skleněný krám" nahrazuje navigaci , mp3 přehrávač , prohlížeč webu , email, foťák , kameru (fotky i videa si hned upravím a popřípadě pošlu známým nebo rodině ........Naposled jsem potřeboval na dovolený ofotit a převíst dokument do A4 a poslat emailem , což díky "skleněnýmu krámu " vůbec není problém. Takže s těmi svými moudrý se vrať do doby kamenný :)..
A jen tak mimochodem, možná ti v ceně toho Olympusu utekla jedna nula.. Ten Olympus z testu na GSMarena (E-PL2) stojí 15000Kč..a dostal napráskáno ;) Za tu cenu u Nokie dostaneš navíc telefon, výborný multimediální přehrávač, plnohodnotnou offline navigaci, a s trochou nadsázky herní konzoli, to vše v kapesním balení.. I když i tak je ta cena u Nokie dost vysoko
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 07. 2012 11:35
Ip4s by ten tvuj hloupy olympus za 1500 co se kvality videa a fotek týče roznesl na kopytech,tomu věř...Jinak si sam skleněna kravina.
jen bych zopakoval: otestujte výstup ze starého 3Mpix foťáku a nového 16Mpix foťáku tak, že s nimi vyfotíte 2Mpix fotky a ty porovnáte. Co zjistíte? Že jsou více méně podobné, více se vám budou líbit ty s hezčimi barvami (vyvážení bílé, vivid) a větším doostřením, ale ROZDÍLY BUDOU MALÉ.Pak zkuste něco jiného:- porovnějte výřezy z maximálních rozlišení- vytiskněte si fotky na formát A4- zkuste fotku v šeru, potlačte šum Noise Ninjou a vytiskněte- porovnejte digitální zoom atd. a zjistíte, že ROZDÍLY JSOU VELKÉ.Jak je to možné, že pokaždé dojdeme k jinému výsledku?
Jo,jo, vlastně šlo o porovnání jen toho, v čem mohl iPhone uspět. Stačilo porovnat třeba zoomování a není co řešit. U těch fotek byly minimální rozdíly, jen jeden obrovský rozdíl tam byl a to u - Klíčů na stole. Tato fotka mě pořád říkala, že se pletu, že ta spousta detailů musí patřit N808, protože sám jsem tipoval, že N808 patří fotky č.2
a ještě bych si dovolil jednu myšlenku ... kdo se někdy pohyboval na foto fórech, určitě narazil na stížnosti některých nováčků na vyblité fotky, které jim dělá jejich nová zrcadlovka. Oproti původnímu kompaktu se zářivými barvami a obrazem ostrým jako brus to bylo pro ně obrovské rozčarování.Nechápali proč musí u tak drahého foťáku řešit nastavení barev, kontrastu, ostrosti, DOF atd. Nepochopili, že právě kvůli té variabilitě si poučení uživatelé DSLR pořizují.Tady v diskuzi je to podobné, část "fotografů" neocení některé nové vlastnosti se kterými přišlo PureView, prostě preferují instantní dobrou fotku před možností po pár minutách v editoru z ní vyždímat fotku o řád lepší. Nic proti, ale je to o naprostém nepochopení situace, stejně jako u toho focení s DSLR výše.
staci se podivat na fotku klicu... vysledek hlasovani nechapu.
tu sa prave najviac ukazalo, ako sa makro na 808 nema fotit. Staci si o tom cosi precitat (napr.pouzit zoom). Kazda optika s malym ohniskom ma problem s najmensou vzdialenostou. U 808 je to cca 15 cm. A to sa prave da u 808 kompenzovat zoomom, ktory je bezstratovy. Na nete je kopec perfektnych makro snimkov, ktore ale robili ludia, co sa tomu naozaj rozumeju.
Tak redakce a teď nám dejte ještě návod na to,jak udělat ty nejhorší možný fotky nejlepším fotomobilem současnosti,protože to,co se povedlo vám,taky každý neumí... Teď vážně,zajímalo by mě,jestli nemáte maličko špatnej software,nebo tak,protože jsem se o víkendu opět díval na různé recenze v zahraničí a porovnání fotek s jinými telefony a nikomu se nepodařilo vyfotit tak nekvalitní fotky 808kou,jako vám... kdybyste měli nekvalitní cca 2-3 snímky,ok stane se,ale vy máte všechny snímky z 808ky opravdu nehorší,co lze dohledat na celém netu.
A co bys pořád chtěl prosímtě? Neumí dát na net video v 16:9, neumí vyfotit fotky zrcadlovkou (asi by vypadali ještě hůře, než z mobilu)....
iP4S, Sam. Tab 7.7, Audi A4 Když už nesouhlasíte, nebuďte srabi a napište proč, rád s Vámi budu diskutovat na úrovni.
Tak hlavně, že to tu pořád čteš a ztrácíš čas diskuzí. Vcelku mě udivuje, že už v redakci dávno nepracuješ, když jsi dokonalejší než její stávájící zaměstnanci.
Výsledek hlasování je pochopitelný. Nikoho nezajímají neprosvětlené, špatně naexponované a do modra sycené fotky z Nokie. Ne, iPhone nemá lepší foťák, má horší zrno, ale lépe pracuje s expozicí a barvy dělá teplejší tak, aby byly líbivé. Ano, líbivost fotografií je, kupodivu, v oblasti mobilních fotoaparátů důležitý aspekt. Mám pocit, že honba za megapixely není v mobilech to právé ořechové. Je to o nastavení barev a celkovém feelingu fotografií, což má iPhone nastavené velice dobře. A když chci fotit pořádně, vezmu si zrcadlovku, nebudu si kupovat mobil za 15 tisíc, kterej je nahoře vypouklej jak nevím co a navíc běží na mrtvém Symbianu. Honba za megapixely je v mobilech zbytečná. V pohodě stačí 8MPx.
Názor byl 2× upraven, naposled 23. 07. 2012 11:12
Zjavne ani netusis o com PureView je (a nie, nie je to o pocte MPx).
Co to je za keci redaktora? Proboha priberte se Nokia je shit a myslím že Redaktor to ne zcela v tuto chvilku chápe,
Já vím co je PureView. To Nokia se chlubí reálnými 41MP.
Nokia sa chlubi iba 41MP senzorom, to je rozdiel. A prave vdaka tomu senzoru vyzeraju 8MPx fotky tak ako vyzeraju (teda okrem tohto webu).
Ano pro ty co chtějí jen mačkat ideální, pro ty co s tím pak pracují... barvy se dají upravit, ten strašný šum u iphone již ale nikoliv.Navíc toto je jen věc SW a možná i neschopnosti toho kdo to fotil, na jiných serverech jsem viděl o dost lepší fotky. Tedy u Nokie se dá nedostatek odstranit, u iPhone ne :)
"Ano pro ty co chtějí jen mačkat ideální, pro ty co s tím pak pracují... "Pracují jako jak? Chceš říct, že někdo profesionálně pracuje s fotografiemi z mobilů?
kde vidíte slovo rofesionální? určitě to bylo myšleno ve smyslu pracují = dodatečně editují (tzn. oříznou, upraví barvy/sytost, někdy odšumí, někdy spojí do panoramky ...) a to dělám taky. Je to "práce" na 2 minuty.
Ty co maj nokie si musej upravovat barvičky
Právě že ne, mají být přesné, nepřikrášlené.. jako má např. iPhone
Profesionál určitě nefotí mobilem, ač jsou určitě tací umělci . Já kolikrát upravuji i fotky z foťáku, nic neobvyklého.
s komentárom bez výhrad súhlasím. nokia má problém s cenou. neviem koľko ľudí bude ochotných vysoliť toľké prachy za ten foťák. a tiež neviem, či si ľudia budú ochotní kupovať lumie, ktoré budú tak hrubé ako táto 808. som zvedavý, či sa nokii vrátia prachy vynaložené na vývoj tejto technológie. som dosť skeptický.
Nechápu, co všem tak vadí na tom, že je 808 drahá. Dyk je levnější než iPhonvo a to si přece každej straaašně kupuje a eště je z toho celej udělanej... Tak kde je problém? :D
áno, iphone je ešte drahší a ja osobne si ho nikdy nekúpim pre neprítomnosť mass storage a nemožnosť posiealť súbory cez bt. problém je v postavení oboch firiem na trhu. ak chce nokia späť, tak musí ponúknuť skvelý prístroj za rozumnú cenu. ja osobne nie som zástanca množstva jadier v procesore, ale doba je taká, že väčšina užívateľov hľadí na to, aký tam je hw, pritom nerozmýšla nad tým, či to treba. a priznajme si, nokia dnes nedáva do svojich výrobkov špičkový hw. ja uznávam, že symbian nepotrebuje 4 jadrá, ba ani wp ich nepotrebuje, ale takto zmýšlajúcich ľudí je málo. preto je otázne, či vysoliť 550 eur za mobil len pre o niečo lepší foťák. tak veľký snímač vyžaduje väčšiu optiku, ako tam je.
Podrobně jsem srovnal fotky z tý recenze co je tady odkaz, nejlepší fotka je B a D, při výběru mezi oběma vychází fotka D z Iphonu víc živě, takže jak jsem řek iphone má nejlepší foťák.
kdyby totálně neposrali vyvážení bílé tak mohla vyhrát klidně nokie.. ten test dělal těžký lempl. v ostatních testech, na jiných webech ty fotky nejsou do modra a vyhrála nokia..a to říkám jako fanda iphonů
Čímž v podstatě přiznáváš, že Nokia používá tradičně shitový software, který na rozdíl od jabka nedovede ani automaticky nastavit vyvážení bílé - přičemž jednou zapsanému JPEGu už žádné "PureView" nepomůže.FYI, manuální volba tohoto parametru u Apple ani není - a přesto jeho fotky dopadly subjektivně líp...
Presaturované, zašumené a s vysokým kontrastom ... takto by mali podľa ľudí vypadať fotky? No to sme teda dopadli
Očividně si to 82% lidí nemyslí, strč si svojí Nokii tam kam slunce nesvítí
No tých 82% ľudí by malo navštíviť očného Bolo zamračené a fotky z iPhonu vyzerajú ako keby bolo krásne slnečno ... teplota farieb úplne mimo
Co je tobě po tom, jaké fotky se líbí ostatním? Foť si čím chceš, jak chceš a nech na lidech co se jim líbí více.
Dovolil jsem si udělat malý testík, kde jsme porovnal výstup z Apple iPhone 4S v TIFFu a JPGu. Pokud to někoho zajímá, zde dávám odkaz - http://poterienko.blogspot.cz/2012/07/iphone-4s-fotoapa... ...
Koukám člověk tu něco nezištně udělá a stejně se to lidem nelíbí.
Myslím, že ako osoba asi ani neštveš ludí, skor to Tvoje trollovanie. Možno keby Tvoje komenty mali nejakú vypovedaciu hodnotu, ale Tvoj cieľ je len niekoho naštvať.Ale mne je to vcelku jedno, aspoň je sranda :D
Trollování? Počkej v čem? Ráno vstanu, podívám se na MM a koukám vyhrál to iPhone. Teda nic nevyhrál, jen se fotky více líbily. Ale co s tím že? Ego mi to nijak nezvedlo, spíš jsem byl překvapený. Pak čtu komenty, jak iPhone fotí hrozně. Tak jsem sesmolil krátký článeček o tom, jak lze z iPhone dostat kvalitnější fotky. Zabralo mi to určitý čas, který jsem mohl věnovat přítelkyni, úklidu bytu, nebo shánění zakázek, aby byly prachy, ale ne, já prostě napsal krátký článeček pro lidi. Mohl jsem si k němu dát odkaz na naše stránky, který by mi mohl přilákat nějakého zákazníka, ale ne, nedal jsem. Abych nebyl pomluven za vnucení reklamy. Takže ve finále jsem v podstatě za trola, iPhone ovci a bůh ví co...
Každý je len to, za čo sa sám považuje. Alebo Ti nejaký názor niekoho, koho ani nepoznáš dokáže zmeniť zmienku o sebe ? :)Ja by som Ti rád za článok poďakoval, ale naštastie som sa už Iphonu zbavil, takže ho nepotrebujem a nemám pocit že ešte niekedy budem. Nevravím, že je ten telefón zlý, ale mne proste nevyhovuje. Chápem že niekomu to može stačiť...Ďalej jak píšeš, článok si spravil dobrovoľne, takže nikoho tu asi nebude zaujímať, že Ti to zabralo nejaký čas na úkor iných aktivit. Nikto Ta o to neprosil.Ja osobne si len myslím, že to bola marná snaha, pretože, ak tu niekto písal, že Iphone fotí hrozne, určite to nepísala ovečka ale skor vyznavač nejakej inej značky. A ten kto má Iphone, si na sto percent nemyslí, že to fotí zle, keď už za to vyhodil, nekresťanské peniaze, tým pádom ani tu Tvoj článok neuspeje.Moja rada, nabudúce si zisti, či je o to záujem, a ak áno potom tomu venuj čas.Ale oceňujem Tvoju snahu a čas tráviť čítaním diskusií a snahou vytvoriť si zo svojho mena na MM "Brand"´.
"Každý je len to, za čo sa sám považuje."Aha, takže když se člověk ducha mdlého považuje za chytráka, tak chytrákem podle vás skutečně je? Asi fakt pěkná blbost, nemyslíte...?
Vo svojich očiach určite áno :)
Oni budou kok0ti klikat mínus, i kdyby to byla 1000000000 krát pravda. Internet se za poslední roky řádově brutálně zhoršil, je to vidět všude i na diskuzích. Teď už se (v souvislostech s rozšířením internetu "do každé rodiny") může vyjadřovat jakákoli lopata "z Horní Dolní", co neumí ani číst, ani psát, nerozumí ničemu a akorát zas1rá diskuze kok0tinama. Zlaté časy kolem roku 1998 - 2004. Pak už se to začalo rozjíždět Navíc tak neskutečně moc klesá úroveň českých webů Proto většinu věcí čtu i komunikuji na zahraničních serverech Tady jenom sprdnu tr0lly, d3menty a roboděti, dostanu mínusky a jedu si dál
keby islo iba o HW hladisko, potom iPohne a Nokia ma rovnaku velkost pixelov snimaca. Pre Apple ho robi Sony, pre Nokiu Toshiba. Samozrejme vyslednu kvalitu moze ovplyvnit optika. A nemenej aj ten, co ten mobil drzi v ruke.
"iPhone pořizuje snímky s živějšími barvami, jsou jednoduše líbivější a proto vyhrály. Anketa tak, spíše než na otázku „Který fotí lépe“, odpovídá na to, zda běžní uživatelé prahnou po realitě, nebo se jim více zamlouvá saturovanější podání alá Apple."Ostatně jako celý iPhone. Navrch huj vespod fuj.
Než napíšete článek, zeptejte se sami sebe, jaký bude mít přínos :-D
"Ostatně jako celý iPhone. Navrch huj vespod fuj." můžete to specifikovat, nebo pouze chcete anonymně kopat?
Asi nemůže, zřejmě jen hloupě TROLLuje....
podme definovat co foti lepsie.. to co sa ti potom paci alebo co ohodnoti za lepsie nejaky redaktor? lepsie a horsie je relativny pojem a asi by si sa mal riadit vlastnym pocitom... Budes spokojnejsi ak sa ti fotky z tvojho fotaku nebudu pacit ale redaktor ti povedal, ze fotky ktore sa ti nepacia su lepsie? To mi pride dost.. ehm.. divne...
A jéje, vyhrál iPhone. Vsadím se, že kdyby se mohlo hlasovat znova, tak vyhraje Nokia
Tak ono Apple výrobky záhadně vyhrávají docela často. Dříve jsem četl jeden časopis o moderní technice (AV, TV, foťáky, mp3 přehrávače, mobily...vše v jednom) a testy mp3 přehrávačů vždy, ale vždy vyhrál iPod.... asi je dostávali zdarma :D.
Sakra, když se chovám jako Apple ovce, tak mám mínusy, když se chovám opačně, mám mínusy...tady musím někoho pěkně štvát :D.
Mas v popise iP.. to staci...
Jo, tím se to vysvětluje...
Je fakt, že v iPhonech bylo (ohledně mobilů) prostě to nejkvalitnější audio a věřím, že ve starých klasických iPodech to mohlo být nastejno. Pak taky záleží, jaká sluchátka si k tomu kdo připojí. Většinu "odborníků" z diskuze tipuju na max. Kossy z Electroworldu max. do 3000
Nemuzu si pomoct, ve srovnani iP a PureView vyhrava porad EOS, i kdyz v testu chybi ;o)
Já tedy nevím jak ostatní, ale Nokia má dle mého názoru problém s vyvážením bílé, a to dost velký. Vše jde do "modra", zatímco iPhone má přirozenější barvy, věrnější. Možná má větší šum, a co jako? Mě to tedy na mobilu vůbec nezajímá, kvalitní fotky dělám zrcadlovkou, mobil mám na vytáhnu, cvaknu, hezká fotka, schovám. Nic víc.P.S. Mám Android (ZTE Blade) a iPhone jsem nikdy nevlastnil (neznamená, že jsem ho neměl v ruce) a vlastnit nebudu.
No to je asi tym ze ifon ma neprirodzene podanie a ma pridane farby, nokia to foti realnejsie.Vravis ze nevadi sum, pre teba je podstatna saturacia? Vec co sa da nastavit aj na nokii a farby si upravis aj v najjednodiochom softe ako sa ti zapaci? Sum ale neupravis niako. tak isto nokia ma ovela lespie detaily - ostrejsie.
Vy si šeredně pletete účel mobilů a fotoaparátů. Nokia má zkrátka hnusný modrý nádech, nějaké detaily jsou u této dvojky nepodstatné, iPhone je má dostatečné pro tyto účely. A ty účely jsou vytáhnout mobil, vyfotit a hned sdílet, nastavit jako tapetu, okamžitě tisknout apod. Na hraní s barvami a ostřením není čas, navíc snímky z mobilu jsou většinou JPG, a když ho otevřu, upravím barvy a znova uložím, opakovaná komprese mne zbaví dalších detailů. Takže předpřipravený snímek z iPhonu, který můžu okamžitě použít je mnohem lepší. Je to prostě pěkné a hned. Nechci modré fotky otevírat na mobilu (nebo hůř ztrácet s tím čas na PC) v nějakém editoru, patlat se s tím a pak teprve dále použít. Na to jsou fotoaparáty.
Ale ty nejzajímavější momenty se většinou stanou, když člověk u sebe ten fotoaparát nemá.. Potom musí vytáhnout mobil. A proto je lepší, když je na fotce nedostatek, který lze částečně opravit/upravit, než když je fotka plná šumu a tím pádem použitelná pouze pro FB apod.
a prečo opakovaná kompresia? tú si v pc nastavím akú chcem. čiže úplne pohodlne po úprave nerobím ďalšiu kompresiu. sú na to softy, kde si mieru kompresie určujem sám.
Když máte obraz uložený jako JPG, ztratí na kvalitě. Abyste ho mohl upravit, editor ho otevře, ale obraz je už komprimovaný, kvalita je zhoršena, a když jej pak znovu uložíte upravený, opět projde kompresí, to je zmenšením kvality. Je fuk jakou kvalitu komprese si zvolíte, s každou uloženou úpravou obraz degradujete. Zkuste si nějaký obrázek 5x uložit za sebou..
Pureview a aj Ip4S maju momentkove fotaky. Not so bad, but still shit
Xperia Arc - JellyBean 4.1.2
808 ani nahodou nema. Tu mas porovnanie s EOS 5D. Profesionalne. http://www.gadgeterija.net/2012/07/23/nokia-808-pure... ...
Presne takto som si tento verdikt aj predstavoval. Málo ľudí vie dnes čo je naozaj dobré. Bohužial žijeme takú dobu, kde ludia uveria že Cocacola lepšie uhasí smäd, ako čistá voda. Takže moc som sa neprekvapil. Ja len dúfam že Nokia v budúcnosti nezmení svoju filozofiu a že sa nebude opičiť na Apple.
Ty jsi mi zase chytrolín tak lidi měli klikat, že se jim líbí kvalitnější fotky ze sloupce číslo 1 ne? Máme demokracii všichni jste mohli klikat podle své volby.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLTak většině lidí se líbí fotky z iPhonu 4S (a špičkové vyjíždí přes AirPrint z bezdrátových fototiskáren Canon), ale autor článku to zabije tím, že Nokia je prostě lepší No, aspoň, že jste nezfalšovali ty výsledky.To je mazec tady P.S.: Navíc taky jak je iPhone 4S krásně kompaktní, tenký a nabušený, oproti té hnusné křápoidní cihle se starým Symbianem !!! To bych rovnou mohl s sebou denně nosit na krku to 5D Očekávám mínusy, ale kdo na to klikne, tak je jednoznačně chudomyslný
Názor byl 2× upraven, naposled 23. 07. 2012 17:46
Napis mi jednu vec co tvoj I4S dokaze a 808 nie.
N808 mu při hlazení nezpůsobí orgasmus
ty si nejaky de.ment, alebo co.
Fuuuha Veľmi zdravím všetkých ko.Kotov pro rýpaly: vím, že to mám špatně
Na Badu se Samsung vys**l, tak jsi začal jíst jablka? Ano symbian je momentálně systém bez budoucnosti avšak nikoliv nepoužitelnej...
Nokia v rukou fotografa-ňoumy, nebo dobře promyšlený tah? Všude jinde okolo jsou recenze plné nádherných fotek, srovnávací testy jasně válcuje Nokia, jen géniové na Mobilmanii přišli na to, že je to šmejd, který porazí Apple s čipem 1/3,4"? Kde jsou ty časy, kdy se tu psali velmi kvalitní recenze, ne tohle co dokáže zpackat kdokoliv z ulice komu vrazím do ruky 2 mobily..
Však sa pozri na pár videí, kde vystupujú moderátori s MM :) Po tom už nebudeš čakať žiadny objektívny článok. Sa čudujem, že sa vobec naučili nazdielat tie balasty na web :)¨Ale na druhú stranu prečo by sme čakali, že sa tomu niekto bude naozaj venovať a iba nekecať nezmysly ? Za tie mizerné prachy by to asi nikto nerobil poriadne...
Nemám představu, jaké prachy berou.. Možná by se všechny tyhle magazíny od mf mohli inspirovat u vás a zavést předplatné. Jestli by to výrazněji pomohlo kvalitě, tak bych byl pro
Jak píšu - fotili, jako 98% uživatelů těchto mobilů - jako lopaty. Oba mobily na tom byly (co se týče focení) nastejno. Už vidím ty chytrolíny tady, jak si s sebou na momentky tahají stativy atd.. OMG Géniové na mobilmanii nepřišli na to, že je to šmejd. 83% čtenářů se prostě více líbil sloupec 2. OMG UMÍTE VY VŮBEC ČÍST ??? V téhle diskuzi to vypadá stejně jako když roboděti obhajují jejich lagující berly Jak jsem psal - kdybych měl nosit "kvůli focení" ten Nokiácký hybrid (který je v ostatních věcech už těžce LOW), tak si radši rovnou vezmu na krk 5D ...
Názor byl 2× upraven, naposled 23. 07. 2012 18:10
:) ....povedal Lukáš Slovák a potom sa vrátil plakať maminke, že chce ten Iphone pod stromček, lebo všetci píšu, aký je úžasný :DEšte že máme mobilmániu, aspoň potešíme také individua, jako si Ty, plus jako jediný na svete dokážeme, že Iphone fotí lepšie jak 808 :)))
iPhone 4S 64GB je můj 57. osobní mobilní telefon (od roku 1998) a ANI JEDEN mi určitě nekupovala maminka, od 15-ti let jsem finančně samostatný ale tak jestli Tobě kupují rodiče mobil pod stromeček, tak proti gustu....
A tu o Sněhurce teď, jo?
Nokia Lumia 920 Red Jediný způsob, jak zabít trolla, je ignorace.
Ne každý takhle uvažuje, například trekový cyklista, který potřebuje navigaci, foťák a hodí se mu i telefon. K tomu by podle tvého návodu měl mít na krku kilovou zrcadlovku a v baťohu nejlíp další dvě kila objektivů
No - iPhone 4S - špičkové navigace (i turistické), hafo držáků na kolo/motorku, perfektní foťák na momentky na kole, do toho i světe div se telefon (a mraky aplikací pro bikery). Co tam máš dál? Právěže podle Tebe by si ten biker měl tahat raději rovnou tu zrcadlovku... nebo si k té 808 bude vozit v batohu i stativ? (viz ty komenty od logiků tady o focení mobilem ze stativu).
Má cenu s tebou komentovat, když si myslíš že Iphone má perfektní foťák? Jedno jestli na momentky na kole, pěšky, letadlem nebo autem
iPhone má na poměry mobilů perfektní foťák. Má stejný čip od Sony, jako hodně jeho konkurentů, ale fotky má z nich nejlepší. Proč? Protože neodšumuje tak brutálně, jako ti ostatní. Šum si odstraním sám v PC, ale kde vezmu kresbu?
Luku nepřeháněj to. iPhone má stejné navigace jako ostatní telefony. Hafo držáků na kolo nemá ani náhodou (cirka do 10ti, použitelných možná tak 3-4 se šílenýma cenama). Pro bikery těch použitelných aplikací taky není extra velké množství (napadají mě tak tři opravdu dobré).
Bohužel podle všeho, co tvrdíš, je vidět, že absolutně nemáš přehled. A z toho vznikají blafy na diskuzích
Nejvíc low jsi Ty a Tvůj web kámo...
Na své weby nemám moc čas a neřeším à propos: koukám na ten seznam těch Tvých pleček a jediné, kdy jsi koupil něco rozumného, byl ten Siemens M65 chvilku jsem měl vyšší ligu ze stejné stáje - S65 - a hned jsem ho překopal na MP3 vyzvánění
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 07. 2012 00:50
Citace: "Anketa tak, spíše než na otázku „Který fotí lépe“, odpovídá na to, zda běžní uživatelé prahnou po realitě."A jak měl běžný uživatel poznat, co je realita, když nebyla žádná scéna vyfocena i něčím, čemu se dá věřit ?
http://www.digimanie.cz/art_doc-F28B78896EB25786C... ... Tak tady je jeden širší pohled od někoho kdo tomu možná i rozumí...
Daleko propracovanější článek s úplně jiným výsledkemhttp://www.gsmarena.com/pureview_blind_test-revie... ...