Přátelé, trochu zabrzděte. I já byl z počátku nadšen nabídkou Bonerixu, ale čím více se v tom šťourám a zjišťuji, tím více mě jejich podmínky odrazují. Tak např. smlouva je uzavřena na 12 měsíců, ale už se nikde téměř nedočtete, že je po jejím ukončení automaticky prodlužována, pokud ji nevypovíte dva měsíce před skončením její platnosti. Pokud si ale přečtete jejich podmínky, tak zjistíte, že ukončení je napsáno tak šalamounsky, že se v tom vyzná jen "právník" a jediným důvodem proč tomu tak je, je snaha vás co nejvíce odradit od odchodu od nich. Při hovoru s operátorkou se nedozvíte nic, protože si připadáte jako když mluvíte s blbcem. Prakticky nic jsem se nedozvěděl, např. jsem chtěl vědět na jakou rychlost je snížen mobilní internet po překročení FUPu a jediné co mě byla schopna sdělit je, že tato informace je na jejich stránkách. Tak věřte, že není. Dále se po přečtení smluvních podmínek dozvíte, že máte prakticky jen samé povinnosti a že Vám hrozí samé penále, stejně tak, že si s Vašimy osobnímy údaji mohou dělat co chtějí. Nikde ve vzoru smlouvy jsem nenašel políčko zrušení souhlasu či odmítnutí předávání os.údajů. A to se nezmiňuji co bude následovat až si budete chtít přenést číslo od Bonerixu k jinému operátorovi.....Já osobně jsem se vyléčil a raději počkám na nějakého solidního virtuála např.ČEZ, UPC či někoho ze silných partnerů. Ještě mě odradila neochota, či záměr neodpovídat na nepříjemné dotazy, kdy jsem na infolinku Borenixu zaslal email a neobtěžovali se ani odpovědět, že na mě kašlou. Níže je překopírovaný email.Dobrý den,
hledám možnost přenést dvě tel. čísla z T-mobile k nějakému vhodnému operátorovi, či vyrtuálovi a dovoluji si Vás proto požádat o sdělení několika informací, jenž nejsou uvedeny na Vašich stránkách a na které mě nebyla schopna odpovědět ani Vaše operátorka. Pracuji v Continentalu v Otrokovicích a spadám tedy do skupiny Continental.
1.Smlouva je uzavřena na 12 měsíců. Co se stane po jejím vypršení, zda zanikne, či je automaticky se stejným paušálem prodloužena na dobu NEURČITOU, či opět na celých 12 měsíců.
2.Pokud po 12 měsících nebudu spokojený s Vaší nabídkou, mohu si své číslo opět přenést k jinému operátorovi, jak dlouho by to trvalo a zda je možné v případě, že budete tomuto bránit uplatnit vzniklou škodu.
3.Zda je možné ve smlouvě odmítnout poskytování mých osobních údajů zejméne reklamním subjektům, nechci být obtěžován spamem, ani žádnými nevyžádanými hovory.
4.Zjištění kreditu je možné provézt odesláním sms ve tvaru UCET na tel.č. 999 212 ,ale nikde se již nehovoří jak je tato sms účtována. Není možnost si zdarma zjistit stav účtu na netu?
5.Chtěl bych mít prémiová čísla blokována. Bude pak fungovat zjištění stavu účtu na výše uvedeném čísle 999212 ?
6.Po vyčerpání FUPu klesne rychlost na kolik kbit/s. Opět informace která je z nějakého pro mě nepochopiotelného důvodu utajena.
7.Při úvazku na 12 měsíců je možné libovolně měnit tarify, či balíčky v tarifu "mini" ? Prodlužuje se změnou balíčku doba úvazku, nebo stále zůstává 12 měsíců?
8.Při přechodu z T-mobile mě zašlete nové sim karty. Kdy mě tyto dojdou, myslím tím zda dojdou ještě v době, kdy budou ty od T-mobile funkční, či budu nucen být nějakou dobu bez svého přeneseného čísla.
9.Máte nějaký internet pro USB modemy do notebooků?
10.Vzal bych si jeden tarif "maxi" pro moji drahou polovičku a pro sebe tarif "mini", ovšem pouze v případě, že by bylo možné si vzít v tarifu "mini" se 100 volnými min. internet 3 GB+ s volnými sms. Dva "maxi" tarify nevyužiji a "mini" bez internetu 3GB+ je mi k ničemu.