Před šesti týdny představil Vodafone vánoční dárek pro své zákazníky – internet v mobilu na šest měsíců zdarma. Zlí jazykové tehdy tvrdili, že je to dárek nepestrý a pro mnohé nepoužitelný, ale statistiky dávají za pravdu Vodafonu, tenhle dárek se zkrátka povedl. A ještě jednu věc Vodafone dokázal. Že dosud mizerná používanost mobilního internetu v českých zemích byla způsobená hlavně nepříznivou cenovou politikou. Uvidíme, jak to bude celé vypadat, až na jaře Vodafonní dárek vyprší. Podle následujících grafů je jasné, že se lidem internet v mobilu líbí, naučili se jej používat. Líbí se jim ale natolik, že za něj budou nadále ochotní platit?
Skokový nárůst - během měsíce na více než dvojnásobek - takhle to vypadá, když je internet v mobilu zadarmo
Stejný jev v jiném vyjádření - takhle se vánoční dárek Vodafonu projevil na přístupech na mobilní stránky Seznam.cz
I když je Vodafone s pětinou SIMkaret nejmenším operátorem, na provozu mobilního internetu se podílí naprostou většinou (opět jde o přístup na mobilní portál Seznam.cz a jeho projekty)
Tyto grafy ukazují pozitivní trend, používanost mobilního internetu stoupá u všech operátorů, ale zcela jasně poznáte moment, ve kterém Vodafone umožnil přístup zdarma...
Seznam uveřejnil také s jakými telefony se mobilní internet používá nejčastěji