Vánoční dárek Vodafone, aneb jak to vypadá, když dáte lidem internet zdarma

Před šesti týdny představil Vodafone vánoční dárek pro své zákazníky – internet v mobilu na šest měsíců zdarma. Zlí jazykové tehdy tvrdili, že je to dárek nepestrý a pro mnohé nepoužitelný, ale statistiky dávají za pravdu Vodafonu, tenhle dárek se zkrátka povedl. A ještě jednu věc Vodafone dokázal. Že dosud mizerná používanost mobilního internetu v českých zemích byla způsobená hlavně nepříznivou cenovou politikou. Uvidíme, jak to bude celé vypadat, až na jaře Vodafonní dárek vyprší. Podle následujících grafů je jasné, že se lidem internet v mobilu líbí, naučili se jej používat. Líbí se jim ale natolik, že za něj budou nadále ochotní platit?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Skokový nárůst - během měsíce na více než dvojnásobek - takhle to vypadá, když je internet v mobilu zadarmo
Klepněte pro větší obrázek 
Stejný jev v jiném vyjádření - takhle se vánoční dárek Vodafonu projevil na přístupech na mobilní stránky Seznam.cz
Klepněte pro větší obrázek 
I když je Vodafone s pětinou SIMkaret nejmenším operátorem, na provozu mobilního internetu se podílí naprostou většinou (opět jde o přístup na mobilní portál Seznam.cz a jeho projekty)
Klepněte pro větší obrázek 
Tyto grafy ukazují pozitivní trend, používanost mobilního internetu stoupá u všech operátorů, ale zcela jasně poznáte moment, ve kterém Vodafone umožnil přístup zdarma...
Klepněte pro větší obrázek 
Seznam uveřejnil také s jakými telefony se mobilní internet používá nejčastěji
Diskuze (90) Další článek: Nokia 5800 XpressMusic: není to iPhone (recenze)

Témata článku: , , , , , Voda, Mobilní portál, Vánoční dárek, Jak, Žďár, Dar, Lid,