Vodafone „Kuchyně“: reklama ještě než půjde do televize

Ještě než v příštím týdnu půjde do televize, máme pro vás nový reklamní šot propagující tarify Vodafone na Míru. Operátor ve své nové reklamní kampani vsadil na koncept z dílny agentury Y&R Czech republic, kde hlavní benefity nabídky prezentují animované zvířecí postavičky chameleonů. Kampaň odstartuje 15. března dvěma televizními spoty, rádiovým spotem a mikrostránkou.

Chameleon byl zvolen proto, že nejlépe charakterizuje hlavní výhodu nabídky a sice, že zákazník se již nemusí přizpůsobovat tarifům, které mu určí operátor, ale může si tarif přizpůsobit svým vlastním potřebám. Plastelínové animace vyrobilo české studio Animation people v čele s režisérem Michalem Žabkou. Na realizaci spotů se dále podílela architektka Markéta Kořínková, která patří mezi evropskou špičku mezi production designery (podílela se například i na Letopisech Narnie, nebo na Jamesi Bondovi). Metoda plastelínové animace, kterou je spot vyroben, patří k nejnáročnějším metodám vůbec. Konkrétně na jednu vteřinu chameleoního spotu se postavička musela opracovat až do 25 dokonalých fází. Za jeden pracovní den tak stěží vzniklo jen 5 sekund reklamy. Navíc při animaci se už musí s přesností na sekundy vědět, kdy jaká postavička udělá jaký pohyb, jak bude osvětlená a jaké triky s ní budou posléze provedeny v počítači. Zvlášť se musí modelovat chrup, ústa i části obličeje, které dávají loutce výraz a charakter. Plastelínová loutka sama ale vydrží stěží jeden záběr a proto musí mít připraveného i svého dubléra.

Diskuze (19) Další článek: Týden mobilně 22: Bada v redakci

Témata článku: , , , Část obličeje, Chameleón, Hlavní benefit, Kuchyně, Televize, Voda,