Vodafone má nové datové tarify. Podfuk!

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 196

Názory k článku

Přešel jsem od T-mobilu k Vodafonu a je to jak z bláta do louže.Navíc jsem přešel na nižší tarif a s podivem jsem zjistil,že musím za to zaplatit pokutu.Je mi to u stejného operátora přímo zlodějské počínání.Nová smlouva a tím prodloužený nucený pobyt u stejného operátora.Nic jiného než zlodějna.Proč musím platit datové služby,když je nepoužívám?
Ječmínek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 11. 2015 15:53

to je mazec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Asi taky uteču :-o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 11. 2015 15:54

Docela by ne zajímalo, jestli když si teď změním tarif internetu v mobilu že současného Turbo ("chytré FUP" 20 GB) na nějaký nižší kde se FUP počítá standardně, tak jesli by bylo možné v období od 6.1. do 21.1.2016 vypovědět rámcové smlouvu?
Další varianta je vypovězení rámcové smlouvy na základě nesouhlasu se změnou o které se zde píše, když jsou v ni zahrnuta dvě čísla kterých se ta změna dotkne.
Jaký máte na to názor? Půjde ta rámcovka vypovědět?
Díky za názory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 11. 2015 13:38

Odešel jsem, když skončil Oskar. To, co se začalo z něj stávat pak bylo něco otřesného a dnes je to jen ubohý odpad..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

od vodafonu jsem utekl před lety a svou erární sim s tarifem odepiš jsem zrušil hned jak tarif operátor zdražil. Teď se teprve ukazuje jak rozumný krok to téhda byl. Škoda kdysi jsem Oskara měl fakt rád.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 11. 2015 11:42

Taky mam s Vodafounem bezva zkusenosti. Jedu do "zahranici" (Slovensko), prijde mi sms, ze se mi aktivoval roaming na den. Tak si v dobre vire v hotelovem lobby nasdilim pripojeni do laptopu a odbehnu si jeste na pokoj pro mys. Kdyz se vratim, zjistuju, ze pripojeni nefunguje a smskou se dozvidam, ze jsem vypotreboval datovy limit. V zapeti dorazi druha sms o deaktivaci hovoru, protoze jsem narazil na strop vyuctovani :) Takze se mi z telefonu stalo tezitko. Co se stalo: k Roamingu na den existuje jeste skvely skryty limit (v aktivacni smsce o nem nebylo ani slovo), o kterem se da dozvedet nekde na webu v administraci, a ktery cini neskutecnych 100MB. Nutno dodat, ze vetsinou jste pripojeni na lince, ktera to je schopna protahnout za necelou minutu. V hotelu bylo 4G a aktualizace Windows si kvapem stahla cca 300MB. Tech par minut me stalo 2000,- a spoustu naslednych problemu s nepouzitelnym telefonem.Kdyz jsem potom vyplnil stiznost a reklamaci, tak mi ji ihned v odpovedi strojove zamitli s odkazem na text smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 11. 2015 10:08

Logika účtování dat nad rámec balíčku podobně jako u hovorů mi nevadí, pokud si to zákazník sám objedná a zná předem cenu. Další věcí jsou ovšem archaické FUP limity, cokoli pod 1 GB nemá v r. 2015 co dělat v nabídce, bohužel datová revoluce se zatím nekoná a nutno dodat, že podle ČTÚ jsme zase poslední v EU.. Připomínku mám i k předražené účtovací jednotce po vyčerpání FUP , zavedl bych 10 MB za 1 Kč pro všechny tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 11. 2015 09:58

Oni měli odjakživa problémy s daty jak technicky tak i evidentně s účtováním. Mám ale takový podezření, že tady nadáváte zbytečně. Většinu tohohle národa hipsterských negramotných buzen zajímají "levné" ceny, tak si to lumeni přeberte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 11. 2015 09:39

U Vodafone jsem uz asi 10 let ale to co v posledni dobe predvadi me zacina pekne stvat. Uplne nejvic me v posledni dobe vytaci jejich slavna samoobsluha. Neustale mi posilaji SMS s tim ze pokud nezaplatim za sluzby tak mi nauctuji nejakou papirovou upominku. Problem je ale v tom ze ja se proste do te samoobsluha dostanu snad az na padesaty pokus a kdyz uz jsem prihlasen tak vidim jenom tocici se kolecka. Kdyz jim volam a ptam se proc to nejede tak se hrozne divi ze to nejede. Delaji z lidi jenom debily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 11. 2015 09:09

Vodafone je z mého pohledu snad nejhorší operátor. To že dřou malé zákazníky - to dělají všichni. Vodafone, ale neumí ani fleetový tarif. Pravidelně se ve společnostech bije O2 s TM - nabízejí velmi zajímavé ceny (hlas i data) a ještě bonus na nákup HW (např. 100.000,- na rok). Vodafone se JEDNOU dostal na stejnou cenu za neomezený tarif, data tragédie a bonus žádný. Takhle korporátní segment fakt nezíská.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 11. 2015 08:55

Nevíte jestli nějaký operátor nenabízí datový flat? Tj jednotná cena a datuj si bez omezení. Kolik bude stát volání a sms je mi jedno, to využívám minimálně, ale ty data by se hodily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 11. 2015 08:24

Nechápu proč všichni nadávají. Přijde mi to celkem správný postup že strany Vodafonu. Měly by zdvojnásobit fup a neměl bych žádný problém. Když chci víc musím zaplatit, tak to prostě chodí. Mám půl roku firemní tarif od Vodáka flat s 1, 5GB za 400 Kč a ještě jsem fup nepřekročil. A to jsem na netu často. Pokud někdo musí koukat na YouTube v lese pod smrkem, tak se nesmí divit že mu fup nestačí a kdo potřebuje nutně data pro práci v terénu tak určitě nebere 12tis. měsíčně a může si dokoupit víc. Na nákup pro rodinu na týden taky nestačí pětistovka a nevedou se o tom sáhodlouhé diskuze.
A co se týče kvality Lte od Vodafonu, mám ho všude a rychlost je výborná. Rozhodně nemám pocit, že těmi svými umolousanými čtyřmi stovkami platím něco nefunkčního a zbytečně přepláceného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 23:37

Přemýšlel jsem, jak slušně tohle okomentovat, ale nejde to. K***Y. A nejhorší je, že všichni tři +- stejné.Nejhorší je, jak vyjebávají se zoufale nepružným ČTÚ. Jeden se proti rozhodnutím donekonečna odvolává a vrcholem jeho snahy je, že spornou službu, dokonce i ČTÚ dávno prohlášenou za nezákonnou, po roce (!) přejmenuje. Prostě totální výsměch a kličkování. No a druhý má stejnou službu vesele aktivovanou už od chvíle, kdy začala být předmětem vyšetřování, a neobtěžuje se cokoli měnit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 20:42

Já opřímě řečeno moc nechápu, co je na tom špatného? Mě naopak automatické dokupování dat naprosto vyhovuje, zvolil jsem si takový balíček, že mi ve většině měsíců datový limit stačí a když někdy ne, nemusím se o nic starat a furt mám data.
Jediné, co bylo podle mě špatně, že Vodafone tenhle režim lidem sám aktivoval. I když každý si to mohl vypnout, seriózní by bylo nechat to po staru a kdo chce ať si to zapne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 18:50

A o to firmám ze slavného "vyspělého" západu jde. Okrádat lidi v zemích jako jsme my, aby u nich mohli nabízet levnější produkty, na které se jim lidé z bývalého východního bloku skládají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 18:42

Uvádíte v souvislosti s podvodným jednáním Vodafone ohledně nechtěného dokupování dat poněkud populisticky a bez jakýchkoliv argumentů, že se ostatní čeští operátoři chovají podobně. Prosím o uvedení, v čem konkrétně O2 a T-Mobile podvádějí své klienty? Mám dlouholetou zkušenost jen s T-Mobile, kde se mi po vyčerpání FUP limitu zastaví mobilní internet, a nabídnou se mi tři možnosti:
1) nechat internet až do konce zúčtovacího období zastaven
2) nechat internet až do konce zúčtovacího období jet malou rychlostí, dostačující pro čtení webu a práci s emaily
3) dokoupit si datový balíček o uvedené velikosti za jasně uvedenou cenuCo se týče smluv, v těch má T-Mobile zásadně i pro mne bez brýlí čitelné písmo, a pro zákazníky důležité části (např. délka a výše závazku) jsou dokonce zvýrazněny. Kde tady podle Vás operátor T-Mobile podvádí nás zákazníky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 18:23

Omlouvám se, pokud někdo bude můj dotaz považovat za tupý, ale potřebuju si to ujasnit - to období 6.-21. leden je co zač? Nějaká uzákoněná lhůta, kdy může být na pár dní na koni zákazník?
Ptám se proto, že před více než 2 lety jsem po asi 10 letech přešel od O2 (který mě dlouho štval) k Vodafonu, s bláhovou představou, že jdu za lepším a solidnějším operátorem. Před pár měsíci jsem od nich chtěl útéct, ale podařilo se jim mě ukonejšit výhodnou nabídkou na další rok. Po těchto zprávách bych se na ně fakt rád vyprdl, takže pokud opravdu můžu a podepsaná smlouva do poloviny příštího roku nebude hrát roli, určitě to udělám.
A jinak teda druhý dotaz, kterého budu dost možná litovat... Jsou zbývající 2 velikáni opravdu uplně stejní? Nebo má někdo nějaké výraznější ne/výhody? Musím se přiznat, že O2 je mi maličko po chuti kvůli tomu, že to byli právě oni, kteří přišli s flatovými tarify a zbývající se museli rychle přizpůsobovat. T-Mobile u mě teď vede čistě dojmově - působí na mě jako nejmenší šmejdi. Možná se mi tam ale přenáší současný dojem z německé solidarity :) (ale o tom zas někde jinde). Předem dík moc za věcné odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 17:18

Jak je to myšleno s tím odstoupením od smlouvy mezi 6. a 21. lednem? Mám internet na doma se smlouvou na dva roky, docela by se mi to hodilo se ho zbavit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 17:00

Nějak nechápu, co je na tom tedy špatně. Vždyť je to normální obchodní nabídka, ve které nevidím žádný podfuk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 14:10

Na úvodní stránce jejich webu se na mě směje nápis NENECHTE SE OŠKUBAT. Přejděte k Vodafonu. Zavoláme Vám se speciální nabídkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 12:28

platíme vysoké daně a úředníci aby "nám" udělali život jednoduší musíme se ve smlouvách orientovat pomocí právníka . Ať člověk podepisuje hypotéku , smlouvu operátorům nebo služby pojištoven .... aby snad vystudoval práva a dal si dva dny dovolené , stejně nemá šanci cokoliv změnit jenom podepsat pokud to chce . Stát nemá koule prostě dotlačit firmy k odpovědnosti vůči slušnosti . Ať si dá Vodafone nebo O2 ceny jaké chtějí , to je podnikání .Ale ať je vše přehledné ,smlouvy na jednu stránku , vše jednoduše porovnatelné s konkurencí . A firma co obchází stát ? prostě odebrat povolení k podnikání a nazdar ,ale na to prostě ať cokoliv ... nemají úředníci koule .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 12:26

Můžu tedy bez sankcí vypovědět Vodafonu smlouvu (na ičo), kde mám 3 čísla, každé s neomezeným tarifem? Pokud ano, jak postupovat? Díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Vodafone není jediný kdo dělá takové prasárn*. Takové O2 kde mimochodem pracuji udělalo prásečin* v TV a to je o dost větší zlo pro zákazníka než co udělal Vodafone. O2 změní TV z O2 TV Flexi na O2 TV M či L nebo XL a zákazník co platil za O2 TV Flexi nějakých 149,- Kč teď platí 299,-Kč a to tam má skoro stejnou škálu programů!!! A jak že to O2 dala zákazníkům vědět? Prasáck* to napsali jen do faktury že dojde ke změně ,protože vědí že plno neboli většina zákazníků faktury nečte ,takže u TV nadále zůstane i za vyšší cenu a pak ,když mu přijde vystavená větší faktura tak zákazník už může odejít jen ze smluvní pokutou.Za mě říkám kvůli každé ptákovině zákazníka operátoři otravují ,ale když se jedná o něco zásadního jako právě ta O2 TV tak to jim operátor nezavolá a dá jim to menším písmem jen do faktury. Za tohle by měla O2 dostat nejmíň 5 milionů pokutu a ne jen nějaký milion ,když se na tom napakovala několika násobně více!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 11:42

Náhodou jsem strašně rád, že Vodafone přestal používat ten nepřesný název FUP a konečně prodává data v určitém objemu balíčku plus další spotřeba navíc stejně jako u balíčků minut či sms. Jen by teď chtělo zapracovat na způsobu účtování dalších jednotek, možná by se dalo zapojit trochu psychologie a prodávat po menších dílech aby zákazník neměl pocit, že mu cpou rovnou 50MB/250MB za 50,- Menší účtovaná jednotka v řádech halířů zbaví zákazníka pocitu hlídat se. Tento efekt je krásně vidět například u aukcí kdy se předmět prodá ve výsledku za víc peněz v případě nižšího příhozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 11:17

Vodafone má ty vánoční akce čím dál tím lepší teda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PD
08. 11. 2015 10:51

Připomíná mi to tu oskarovu reklamu, kde člověk přestane tankovat benzín, ale cena furt naskakuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 10:39

Vodafone má z naší mobilní trojky nejmenší počet zákazníků a místo snahy získat si nové a udržet stávající se očividně snaží ještě o další zákazníky přijít . Ale Vodafone může být klidný, žádný velký odliv zákazníků mu nehrozí, poněvadž lidi v ČR jsou líní měnit mobilního operátora a klidně si nechají kálet na hlavu (i když u nás není moc lepších možností kam přejít, tak fluktuace zákazníků by byla páka na operátory).
Pamatujete ještě někdo, kolik v dobách EuroTelu a Paegasu stávaly předplacenky GO a Twist s kreditem 400 Kč, ceny volání ve "špičce", aktivační poplatky u paušálů a služeb atd.? Pak přišel Oskar, který zavedl nevídané věci jako zrušení absurdních poplatku jen za aktivaci SIM karty, možnost volat v síti hodinu za 10 Kč (u pozdějších karet po 5. minutě zdarma), různé akce jako zlevnění SMS na nějaké haléře po celé léto apod. V té době tu asi opravdu bylo mezi operátory konkurenční prostředí. Po odkoupení Oskara Vodafonem to jde s touto sítí v přístupu k zákazníkům víceméně jen z kopce .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 10:28

Geniální tah v kombinaci s
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/vodafone-nabidn... ... Ještě o tom tady na mobilmanii nepsali - ale tu televizi můžete sledovat pouze ze sítě vodafone (nikoliv po wifi apod.) a žere to FUP. Tedy pardon data z tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 10:04

Nechápu co se tady řeší... Nezlobte se na mně, ale tady ten krok je čistě proti ČTÚ a jeho nesmyslným pokutám, ne proti zákazníkům. Já například autofup používám, protože mi základní FUP nestačí (o tom, že by FUPy u nás v ČR se mohly pohnout se bavit nemusíme, to je samozřejmé), ale autofup začal už v před vánocena minulého roku, Vodafone těm, kdo v prvních 2 měsících o této změně nevěděli a přišli tak o peníze tyto faktury vystornoval, nyní řekněmé více než rok po zavedení této služby si už každý člověk může samovolně nastavit zda to chce nebo ne a lidi kteří na tohle nebyli schopní reagovat více než 12 měsíců a stále přicházejí o peníze tak Dobře jim tak, nezlobte se na mně, ale je to jenom jejich vina...Absolutně nechápu tohle pozdvižení a celou tuhle diskuzi -_-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:51

Ono už jenom jak funguje tarif do 26... není to tarif jako takovej, ale tarif za cca 1600,- se slevou 67% na rok... takže když někdo zapomene dřív než za dvanáct měsíců zavolat a prodloužít, zaplatí plnou palbu, taky slušnej haluz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:39

Za mě jde jen o legalizaci služby, se kterou si nejsou úplně jisti, jestli ji aktivovali podle pravidel. Za mě je to úplně stejný business jako tady tento článek. Mobilmania potřebuje, aby se její články hodně četly a diskutovaly a její web prorostlý reklamou měl hodně zobrazení, tak tomu dají název jako v blesku. O nic nejde, je to prostě business..... Je třeba hledat cesty jak vydělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:37

tak já jako tradičně budu zde za černou ovci. VF prostě poskytuje nějaké služby, jestli se někomu služba nelíbí, nadávat mu do zlodějů a podobně není fér. koho jako VF okrádá? on si jen naúčtuje za službu, kterou někdo využije. a takové to brečení, ať všichni odejdou a kdo tam je je tupeca podobně. Můžete mě teda někdo říct kdo mě nabídeně nějak výrazně levněji neomezený tarif + 1,5GB (LTE) bez smlouvy a bez jakých koli jiných závazků nebo napojení na nějakou jinou službu než mám u VF za 524,-?
za mě jediné co na tomhle všem VF podělal je to, že automaticky tu službu všem zapnul. V tom to od nich je opravdu podraz. Na druhou stranu při dočerpání FUPu posílá SMSky, že to kažému dochází i o tom, že mu bude za poplatek FUP navýšen. a pokud někdo i tak zapomene, věřím, že po vyčtování si to už vypne na další měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:20

Na jednu stranu je to obcházení rozhodnutí ČTU.
Ale jinak v tom nic špatného není. Je to rozhodně lepší jak "neomezených" 9000 minut měsíčně. Doteď si každý hlídal počet provolaných minut, tak si budou hlídat i počet prodatovaných MB.Cílem každé firmy je vydělat, ne charita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:19

No O2 taky pořád "vylepšuje" - teď třeba zákazníkům O2 Family (dříve Bonerix, "zaměstnanecké tarify" pro větší firmy) nabízí aby si vylepšili tarif Mini (49 Kč měsíčně, volání 1,20, SMS 1,20) na Klasik (349 měsíčně, 100 minut, 50 SMS, další minuty 1,90).Takže se "starým, špatným" tarifem zaplatím 49 + 120 Kč (100 minut) + 60 Kč (50 sms) = 229 Kč, a další minuty mě stojí 1,20; S "novým, super vylepšeným" za totéž 349 a za minutu můžu platit výhodnější sazbu 1,90 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:07

Jo, Vodafone se za ty leta v pristupu k zakaznikum zmenil. Ale myslim, ze ty dva zbyvajici jsou na tom mnohem hur, hlavne O2, ten mel vzdycky vyssi ceny a za co? Nabizi neco navic? Ani nahodou! Ja mam Vodafone s firemnim tarifem a zustanu u nich, ponevadz bych nic lepsiho nesehnal..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 09:04

pokud by nad rámec paušálu účtovali po 1MB, tak by to bylo OK.. Ale takhle to je uplně stejná prasárna jako před tím rokem (nebo dvěma..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:02

Spomalenie na 20kbps? Slovensky Orange ma spomalenie na 128kbps a za poplatok 1€ je to 256kbps a za 3€ 756kbps. Co postaci na bezne fungovanie mailov, imessage a pod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 08:52

Nejlepší tarif je služební telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 08:49

Český Vodafone tohle dělá jenom proto, že si Češi nechají srát na hlavu. V zahraničí by si tohle nikdy nemohl dovolit. Tam jsou ceny a přístup k zákazníkovi úplně jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 08:47

inu z neceho musi zacalovat vystavbu eLTéE... silacke reci mame dost sily na vlastni vystavbu sou fajn, ale matěr chce zpet do kasicky miliardy co to stalo a jeste stat bude. Korunu tomu nasazuje jeho foun Ultra 6 bez podpory LTE2100. A abslutne nejlip se bude vyjimat takovy mobil ve mestech, kde VDF LTE provozuje JEN na 2100Mhz. To chce skutene mejt hlavu jako VDF aby todle clovek spachal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 08:43

Hlavní problém je, že sice zrychlují LTE a data tečou rychle, aplikace jsou stále náročnější a žerou více dat a datové FUP a balíčky jsou naprosto směšně nízké a příplatky za dodatečná data poměrně hodně vysoké. Zatím není jediný operátor ani virtuál, který by to změnil, data jsou rychlá jen někde a v Praze stačí zalézt metr pod zem do budovy a nechodí Vám ani sms, natož volání a data. A pokud jde o LTE a další rychlá data, začnou mít smysl, až budou data méně omezována, žel smartphony jsou poměrně levné i přes drahý dolat a operátoři neinvestují tolik, aby tak vysokou poptávku po datech dokázaly pokrýt a i kdyby, tak proč by z toho dostatečně nevytěžili, hovory a sms jsou na flatech sice v ceně, ale třeba hloupé mms už ne, navíc aplikace Vodafonu na SMS předinstalovaná na jeho telefonech šalomounsky při delším textu mění sms na mms a kdo ji používá a nevšimne si toho, bude se pak divit při vyúčtování, neb mms není zrovna nejlevnější a po mnoha domnělých sms se mu pak protočí panenky. Těhle švindlů bohužel Vodafone používá více a je třeba jako zákazník se obrnit. Fakt je ten, že Vodafone chce ze zákazníka vytřískat maximum a to se mu povede, jen když zákazník neví, že za něco platí. Mne se třeba stalo, že mi naúčtovali přes 30 Kč za pět sms odeslaných na pevnou, která neexistuje. Není důležité, že ta služba nebyla poskytnuta, cena sms na pevné není v materiálech uvedene, najdete ji jen v podrobných podmínkách a v reklamě je sms zdarma v ČR do všech sítí, ale do pevných to neplatí a dozvíte se to většinou až po doúčtování a mohl bych pokračovat dále, třeba když měníte tarif před koncem období a máte nový třeba jen na pár dní, naúčtují Vám celý paušál a ne jen poměrnou část atd. atd. atd. Prostě zákazníka okrást za každou cenu a samozřejmě dopředu nic neřeknou a dozvíte se to jen někde v podrobných podmínkách a to ještě dosti nejasně psanou právničinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 07:25

Vemte nohy na ramena a utíkejte jinam. Ano, zbylí dva operátoři sice rovněž nevynikají férovostí, ale Vodafone je na tom dnes totálně nejhůř a láme jeden rekord za druhým. Dokud budou ve vedení firmy neandrtálci z Indie, tak to zjevně bude i jako v Indii vypadat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 06:50

Nechápu ty lidi co sedí u velké trojky a tohle jim žerou. Byl jsem svědkem kdy lidi nemají absolutně přehled o tom jak využívají svůj neomezený paušál ta 699,-Kč. Pošlou 20 SMS, provolají 20 minut a prodatují 100 MB a vůbec jim nedochází jak brutálně přeplácí. Přitom je tu spoustu virtuálních operátorů který mají ceny úplně někde jinde a to nejen domácí. I roamingové ceny za ceny domácí. A to že Virtuálové nemají LTE taky není pravda u všech. Já jako člověk který je v ČR jen na víkendy bych se jinak vůbec nechytal. Podívejte se třeba na GO Mobil. Ten mám už rok a půl a převedl jsem do něj už celou rodinu. I děti mají svůj paušál místo předplacené karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 06:21

Vodafone: "Vítejte v roce 2016!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 06:01

Netvrdím ,že Vodafone je svatý ,ale používat datový tarif o několika Mb je dnes už nesmysl.V Polsku už to pochopili,ale tady v Čechách ještě ne. U Vodafone mám neomezený datový tarif na čtení stránek webu a 20 GB na videa či sledování tv pogramu. Jiný podobný tarif ostatní opi ani nemají. A LTE od Vodafone funguje i v lese u nějakého hradu či zámku. Takže já na Vodafone nadávat nemusím a ani nemám zatím důvod. Mobilní net mi funguje uplně všude a v kombinaci s UPC mobilní pevnou linkou kde mám za 400 Kč 10 000 volných minut pro tři mobily. Nemusím už řešit ani fup ,ani roaming a za přijatelný peníz mám všeho dost. Roaming v případě UPC mobilní pevné linky odpadá, protože hovor je proveden přes mobilní net a tam hranice státu neexistují- pouze datové simky místních opu a ty jsou pokaždé levnější než české simky.U UPC je ještě jeden tarif za 599 Kč kde je k dispozici volání 1000 minut do mezinárodní zony 0.To znamená volání odkudkoliv ve světě kamkoliv do Evropské unie a ještě zustává těch 10 000 minut pro Českou Republiku. Nevím o lepším tarifu pro volání v dnešní době a kdyby Češi nebyli idioti a sdíleli svojí domácí sít .Tak by měli k dispozici i společnou sdílenou sít fre wifi i venku a nejen doma. Toto platí pouze pro zákazníky UPC. A protože Čeští zákazníci nesdílejí svou sít do sítě fre wifi ,tak táto nová služba prostě nefunguje pro naprostou blbost Čechu ,kteří si nevidí ani na svůj vlastní nos.Řeší se tady ruzné fupy a tady je možnost jak používat venkovní sít UPC a ušetřit peníze za tarify mobilních operátoru.Toto platí pouze pro zákazníky UPC.Já tuto sít nemužu používat, pro blbost a hloupost jiných lidí co mají stejné možnosti jak já .Člověk platí vysokorychlostní net pro domácnost a má možnost i používat domácí net i venku kdekoliv v dosahu sítě UPC a pro paranoiu některých lidí to nejde používat.Kdybych neměl ten 20GB mobilní net tak to by mě moc mrzelo ,že musím doplácet na blbost jiných.Paranoia je teda neskutečně nebezpečná nemoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 11. 2015 01:28

a aby to nebylo málo, nechal bych jim přeměřit kvalitu toho jejich "papírového" LTE :) další pokuta za nesplnění podmínek pokrytí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2015 01:26

Tak to je hnus... Vodafone se opět ukázal - jen okrádat, okrádat, okrádat. Styděl bych se, kdybych pro takovou firmu pracoval. Je to podobné jako dělat pro Provident apod. Prostě šmejdi, kteří okrádají ve velkém a nikdo jim v tom nedokáže zabránit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor