Doufám, že tohle zústane vypnuté a až si to OBJEDNÁM, tak mi to naúčtují. Ne, že mi to zapnou a já to pak "odsouhlasím" konkludentně jenom tím, že přešvihnu FUP.Moje máma třeba se Samoobsluhou Vdf nikdy nepracovala. Ani neví, co to je. Internet využívá, jak chce a potřebuje. Je jí přes 60 a v telekomunikacích neni kovaná. Taky nechápe, proč by platila za něco, co si neobjednala. Neni hloupá, ani na hlavu, ale už vidím, jak by mi volala celá splašená, co se stalo, kdyby jí přišla SMS typu: "Přešvihli jste FUP, ale nezoufejte, zapnuli jsme Vám 50 mega navíc za pouhých 49 korun, které najdete v nadcházejícím vyúčtováni. Hezký den Vodafone." Řekla by mi, že tomu nerozumí, neví o co jde, ať jí to vysvětlím, ale že to zaplatí, že nebyla nikdy nikomu dlužná.Vxydělávat tímhle stylem, to je humus, ať se na mě nikdo nezlobí. Něco podobného tu už bylo s automatickým prodlužováním smluv na dobu určitou.Věřím, že takových maminek nebo rodičů je dost. To se pak miliony od nevědoucích jen sypou. A neříkejte mi prosím, že si to máme hlídat, že je to náš problém a naše zodpovědnost, že nemám mámě Internet zapínat, když tomu nerozumí, apod. To jsou všecko hovadiny.